Миколаїв приєднався до проекту «Відкрите
місто», що реалізується Фондом Східна Європа.
Не можливо уявити сучасне місто без різних великих і малих проблем житлово-комунального господарства, які вимагають негайного вирішення.
Завданням проекту є налагодження ефективної та високомобільної системи комунікацій між містянами та виконавчими органами влади міста Миколаєва. Дуже часто проблема має бути вирішена в найкоротші терміни але діюча на сьогодні система комунікацій має певні недоліки. Будь яка скарга має пройти всі етапи бюрократичної системи, аж поки не потрапить на стіл виконавця і тільки після цього наступає етап вирішення проблеми.
Проект «Відкрите місто» надає прості і дієві інструменти для оперативного реагування на міські проблеми з боку структурних підрозділів, підприємств та організацій Миколаївської міської ради уповноважених на вирішення відповідних проблем.
Ми впевнені, що разом ми можемо зробити так, щоб цих проблем ставало менше, а життя у місті - комфортнішим. Якщо Ви бажаєте поінформувати міську владу про ту чи іншу проблему, яку необхідно вирішити, залиште своє повідомлення про неї на цій сторінці натиснувши «Повідомити».
Якщо Ви хочете взяти участь у вирішенні вже виявлених проблем, тоді перегляньте перелік опублікованих проблем та визначте для себе, що Вам під силу вирішити самостійно або організованою групою мешканців. Залиште коментар про свої наміри під повідомленням про проблему, щоб його побачив автор.
Дякуємо Вам за активну громадянську позицію та участь у виявленні та вирішенні проблем нашого міста
Як працює система «Відкрите місто»?
1. Для повідомлення про виявлену проблему, аварію чи несправність користувачу необхідно зареєструватися на порталі, вибрати категорію, до якої відноситься проблема, додати фото та/або відео файли (за наявності) та вказати адресу чи координати проблемної ділянки на карті.
2. Повідомлення про наявність проблеми після перегляду модератором автоматично відправляється відповідальним органам влади/організаціям. За необхідності виконавець чи відповідальний працівник може запросити додаткову інформацію чи уточнення щодо зареєстрованого повідомлення у користувача.
3. Відповідальний за вирішення проблеми орган влади/організація вирішує проблему. Якщо проблема не може бути вирішена відразу чи протягом певного прийнятного часу, відповідальний працівник інформуватиме користувача щодо обґрунтованих причин неможливості вирішення цієї проблеми.
Повна версія веб-платформи «Відкрите місто» знаходиться за адресою http://opencity.in.ua/
Також Ви можете завантажити мобільні додатки для
1