Вакансії
УВАГА!
З метою підвищення рівня обізнаності щодо сучасних принципів життєдіяльності та розвитку міст, рекомендуємо пройти безкоштовний відкритий онлайн-курс "Урбаністика: сучасне місто" https://courses.prometheus.org.ua/courses/IRF/URBAN101/2015_T1/about та отримати сертифікат.
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради (вул. Адміральська, 20) запрошує на вакантні посади:
Головний спеціаліст відділу забезпечення розгляду документів департаменту архітектури та містобудування Миколаївської міської ради (2 од.);
Головний спеціаліст відділу земельних відносин та землеустрою управління земельних відносин департаменту архітектури та містобудування Миколаївської міської ради (1 од.)
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра;
- знання чинного законодавства України щодо діяльності органів місцевого самоврядування, інших підзаконних нормативно-правових актів.
Головний спеціаліст сектору контролю за стоянкою і зупинкою відділу безпеки дорожнього руху та паркування управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради (1 од.)
Обов’язки:
- контроль за дотриманням правил дорожнього руху в частині стоянки, зупинки транспортних засобів та правил паркування в місті Миколаєві;
- профілактика вчинення правопорушень;
- притягнення винних осіб до відповідальності за порушення законодавства України у сфері паркування.
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра;
- знання чинного законодавства України щодо діяльності органів місцевого самоврядування
Головний спеціаліст відділу служби містобудівного кадастру та роботи з геопросторовими даними управління містобудування департаменту архітектури та містобудування Миколаївської міської ради (1 од.)
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра відповідним напрямом професійного спрямування роботи відділу (архітектура, будівництво, інформаційні системи та технології);
- досвід роботи за фахом (бажано, пріоритетний досвід роботи з ведення та наповнення баз даних, CRM системи);
- знаннячинногозаконодавстваУкраїнищододіяльностіорганів місцевого самоврядування.
Особам, які претендують на зайняття вказаних посад, необхідно надати наступні документи:
письмову заяву;
копію паспорта громадянина України;
автобіографію кандидата, що обов’язково повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, у т.ч. у разі зміни) та по- батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (у т.ч. на виборчих посадах), членство у політичних партіях, у т.ч. в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;
дві фотокартки кандидата розміром 4х6 сантиметрів на паперових носіях;
копії документів про вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання;
копію заповненої частини трудової книжки;
копію військово-облікового документа;
на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
сертифікат про рівень володіння державною мовою (у разі наявності) або атестат про середню освіту.
Звертаємо увагу!!!
Після призначення кандидата на вищевказану посаду, протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану необхідно:
- надати документ про підтвердження рівня володіння державною мовою (сертифікат).
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на вищевказану посаду, на яку особа призначена (без конкурсного відбору у воєнний час) буде оголошено конкурс.
Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected]
ОНОВЛЕНО 17.12.2024
Управління з питань культури та охорони культурної спадщини оголошує вакантну посаду:
Відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста планово-фінансового відділу управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради.
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння українською мовою;
- повна вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
- стаж роботи за фахом на державній службі або в службі органів місцевого самоврядування не менше 2 років (бажано);
- володіння сучасною комп’ютерною технікою.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці та переліку необхідних документів кандидата на посаду надається по електронній пошті [email protected].
Контактний телефон: (050)555 46 64 – Олена Банкова, начальник планово-фінансового відділу.
Департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (вул. Адміральська, 20) запрошує на вакантні посади:
- адміністратор відділу центр надання адміністративних послуг управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (1 од.).
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року;
- високий рівень володіння комп’ютером, Internet.
- державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (1 од.).
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра за спеціальністю правознавство;
- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
- наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (отриманого в установленому законодавством порядку);
- вміння працювати з документообігом в паперовому та електронному вигляді, з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно;
- високий рівень володіння комп’ютером, Internet.
- державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (4 од.).
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра за спеціальністю правознавство;
- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
- наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (отриманого в установленому законодавством
порядку);
- вміння працювати з документообігом в паперовому та електронному вигляді, з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань;
- високий рівень володіння комп’ютером, Internet.
Призначення на посади здійснюється без конкурсного відбору за результатами співбесіди, стажування, у відповідності до статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану».
Звертаємо увагу!
Після призначення кандидатів на вищезазначені посади, протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану необхідно надати документ про підтвердження рівня володіння державною мовою.
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на вищезазначені посади, на які особи призначені (без конкурсного відбору у воєнний час) буде оголошено
конкурс.
Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказані посади, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected].
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру оплати та умов праці надається за телефоном: (0512) 37-00-24.
ОНОВЛЕНО 28.10.2024
Департамент внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради запрошує на вакантні посади:
- Головного спеціаліста відділу аналітичної та контрольно-ревізійної роботи – 2 од. (1 тимчасово вакантна посада);
- Головного спеціаліста відділу контролю та нагляду за благоустроєм – 2 од.
Призначення на посаду здійснюється за результатами співбесіди без конкурсного відбору відповідно до ст. 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану»
Кваліфікаційні вимоги:
- Громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста, магістра (бажано за спеціальностями «Облік і аудит», «Правознавство»);
- знання чинного законодавства України щодо діяльності органів місцевого самоврядування.
Для розгляду Вашої кандидатури пропонуємо направляти резюме на електронну адресу:
[email protected]; [email protected]
Додаткова інформація за телефоном: (0512) 70-97-27; 70-97-25 (пн-пт з 09:00 до 17:00)
ОНОВЛЕНО 04.10.2024
Управління комунального майна Миколаївської запрошує на роботу за співбесідою (без конкурсного відбору, у зв’язку з воєнним станом в Україні) на вакантну посаду
- головного спеціаліста фінансового відділу управління комунального майна Миколаївської міської ради (1одиниця):
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- вища освіта першого чи другого рівнів або повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра за фахом спрямування - облік та аудит;
- бажано досвід роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування;
- володіння знаннями чинного бюджетного, податкового законодавства та з питань місцевого самоврядування, кадрового діловодства.
- високий рівень роботи на комп’ютері (Word, Excel, Internet).
Звертаємо увагу! Після призначення кандидата на вищевказану посаду, протягом трьох місяців з дня
припинення чи скасування воєнного стану, необхідно:
- надати документ про підтвердження рівня володіння державною мовою (сертифікат);
- на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру – кандидата на посаду) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на вищевказану посаду, на яку особа призначена (без конкурсного відбору у воєнний час) буде оголошено конкурс.
Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу:
[email protected]а.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру оплати та умов праці надається
за тел.:067 510 66 90.
ОНОВЛЕНО 05.04.2023
Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради запрошує на роботу за співбесідою (без конкурсного відбору, у зв’язку з воєнним станом в Україні) на наступну вакантну посаду:
- головний спеціаліст відділу кадрів та юридичного забезпечення департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради ( 1од).
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- вища освіта першого чи другого рівнів та або повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра (за спеціальністю «Правознавство»);
- бажано досвід роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування; вільне орієнтування у чинному законодавстві України, зокрема в галузі ЖКГ та охорони навколишнього природного середовища, питаннях місцевого самоврядування, питаннях процесуального характеру (кримінального, господарського, адміністративного, цивільного тощо);
- високий рівень роботи на комп’ютері (Word, Excel, Internet).
Звертаємо увагу!!!
Після призначення кандидата на вищевказану посаду, протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану необхідно:
- надати документ про підтвердження рівня володіння державною мовою (сертифікат);
- на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру – кандидата на посаду) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції».
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на вищевказану посаду, на яку особа призначена (без конкурсного відбору у воєнний час) буде оголошено конкурс. Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected]
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру оплати та умов праці надається за тел.:47-09-03.
ОНОВЛЕНО: 13.01.2023