Мапа порталу

ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ
Україна
“Бездохідна вода: реконструкція системи водопостачання у вибраному районі міста Миколаєва, Україна”
Проєктування, постачання та будівельно-монтажні робот з реконструкції системи водопостачання в Корабельному районі, м. Миколаїв (другий компонент)
MYK W2 (ЛОТ 1. MYK W2.1, ЛОТ 2. MYK W2.2, ЛОТ 3. MYK W2.3)

Це Запрошення до участі у тендері слідує за Загальним оголошенням про закупівлі від 21.08.2024 для проєкту “Бездохідна вода: реконструкція системи водопостачання у вибраному районі міста Миколаєва, Україна”, яке було опубліковане на веб-сайті НЕФКО у розділі Оголошення про закупівлі (https://www.nefco.int).

Міське комунальне підприємство “Миколаївводоканал”, надалі “Замовник”, має намір використати кошти грантового фінансування, отриманого від Уряду Данії через Міністерство закордонних справ Данії (DMFA) через Північну Екологічну Фінансову Корпорацію (НЕФКО) як розпорядника фонду профінансованого DMFA проєкту, на оплату витрат по проєкту “Бездохідна вода: реконструкція системи водопостачання у вибраному районі міста Миколаєва, Україна”.

Замовник цим запрошує подавати тендери для присудження Контракту (-ів) профінансованих коштами гранту DMFA:

  • ЛОТ 1. MYK W2.1: Проєктування, постачання та будівельно-монтажні роботи з реконструкції мереж водопостачання у північній частині Корабельного району, м. Миколаїв
  • ЛОТ 2. MYK W2.2: Проєктування, постачання та будівельно-монтажні роботи з реконструкції мереж водопостачання у центральній частині Корабель-ного району, м. Миколаїв
  • ЛОТ 3. MYK W2.3: Проєктування, постачання та будівельно-монтажні роботи з реконструкції мереж водопостачання у південній частині Корабельного району, м. Миколаїв

Тендери щодо контрактів, які фінансуються коштами гранту DMFA, є відкритими для фірм/фізичних осіб з будь-якої країни.

Тендерні пропозиції можуть бути подані на кожний ЛОТ окремо. Тендерні пропозиції подані тільки для частини робіт (окремий ЛОТ(-и)) не будуть відхилені. Перевага надається пропозиціям для повного комплексу робіт за всіма ЛОТами.

За результатами тендеру, Замовник укладе Контракт(-и) MYK W2 (ЛОТ 1. MYK W2.1 та/або ЛОТ 2. MYK W2.2 та/або ЛОТ 3. MYK W2.3) з Учасником(-ами), що подасть найбільш економічно привабливу цінову пропозицію, що відповідає усім кваліфікаційним вимогам. Тендерні пропозиції повинні подаватись у валюті - євро.

Контракт (-и), який фінансується грантовими коштами DMFA, підлягає звільненню від оподаткування згідно з Постановою Кабінету Міністрів України “Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги” № 153, від 15 лютого 2002 р. (зі змінами).

Щоби бути кваліфікованим для присудження контракту, Учасники тендеру повинні відповідати наступним мінімальним вимогам:

  • Учасники тендеру повинні задовольняти критеріям правомочності, визначеним у Інструкціях для учасників тендеру.
  • Середній річний дохід учасника за останні чотири (4) роки (2020-2023 рр.) перевищував:

- для ЛОТу 1. MYK W2.1: 2,000,000 євро.
- для ЛОТу 2. MYK W2.2: 2,050,000 євро.
- для ЛОТу 3. MYK W2.3: 2,400,000 євро.

У випадку якщо учасник тендеру подає пропозицію на більш ніж один Лот, середньорічний оборот за останні чотири (4) роки повинен перевищувати сімдесят п’ять (75) відсотків від загальної вартості, встановленої для відповідних лотів вище.

У разі якщо на тендер подається СПКА, лідируючий партнер має продемонструвати не менше п’ятдесяти (50) відсотків відповідності даному критерію.

  • Учасник тендеру має продемонструвати* що він має доступ або має у наявності ліквідні активи, не закладені реальні активи, кредитні лінії чи інші фінансові засоби для забезпечення потреб у оборотних коштах для виконання контракту, що оцінюються у сумі, не меншій сорока (40) відсотків від ціни тендеру Учасника, беручи до уваги зобов’язання Учасника у інших укладених контрактах та/або контрактах, що підлягають укладанню.

У випадку якщо учасник тендеру подає пропозицію на більш ніж один Лот, наявні фінансові ресурси повинні бути не менше ніж двадцять (20) відсотків від загальної вартості, встановленої для відповідних лотів вище.

*Примітка: даний критерій не буде розглядатися як ключовий кваліфікаційний критерій під час оцінки тендерів. Надана відповідно до цього критерія інформація буде використовуватись для інформаційних цілей..

  • Учасник тендеру успішно поставив та виконав за період 2018-2024:

- для ЛОТу 1. MYK W2.1: три (3) контракти у якості головного Підрядника які були повністю та успішно виконані та які є подібними до пропонованого устаткування та робіт, сумарною вартістю не менше 2,000,000 євро.
- для ЛОТу 2. MYK W2.2: три (3) контракти у якості головного Підрядника які були повністю та успішно виконані та які є подібними до пропонованого устаткування та робіт, сумарною вартістю не менше 2,050,000 євро.
- для ЛОТу 3. MYK W2.3: три (3) контракти у якості головного Підрядника які були повністю та успішно виконані та які є подібними до пропонованого устаткування та робіт, сумарною вартістю не менше 2,400,000 євро.

У випадку якщо учасник тендеру подає пропозицію на більш ніж один Лот, загальна вартість всіх наданих контрактів повинна бути не менше ніж сімдесят п’ять (75) відсотків від загальної вартості, встановленої для відповідних лотів вище.

У якості підтвердження подібних робіт можна надати один контракт для різних лотів, однак під час розрахунку загальної вартості наданих контрактів вартість одного конкретного контракту буде враховуватись лише один раз.

У разі якщо на тендер подається СПКА, лідируючий партнер має продемонструвати не менше п’ятдесяти (50) відсотків відповідності даному критерію, а партнер/член СПКА – принаймні один (1) контракт згідно з критерієм.

  • Невиконання контракту Учасником тендеру (включаючи партнерів/членів СПКА, якщо це доречно) не відбулося протягом останніх трьох (3) років (2021-2023 рр.) на основі інформації, наданої в Розділі III “Тендерні форми” (Замовник залишає за собою право перевірити правильність повідомленої інформації, використовуючи інші джерела).
  • Усі судові провадження проти учасника, що очікують на розгляд (включаючи партнерів/членів СПКА, якщо це доречно), загалом не повинні становити більше 30% від чистого капіталу учасника.
  • Учасник тендеру повинен продемонструвати, що він (одна юридична особа або партнер СПКА, або відповідний субпідрядник) має в наявності весь персонал для виконання робіт, включених до контракту та що він має персонал для ключових посад, які відповідають Кваліфікаційним вимогам, наведеним в Тендерних документах.

При підготовці тендерної пропозиції, Учасники тендеру мають врахувати, що роботи по цьому контракту орієнтовно будуть розпочаті у лютому 2025 та повинні бути завершенні не пізніше серпня 2026.

Тендерна документація може бути отримана безоплатно від Тендерного агента відповідно до письмового запиту потенційного учасника тендеру направленого на електрону адресу: [email protected].

Після отримання письмового запиту від потенційного учасника тендеру документи будуть негайно відправлені електронною поштою у форматі PDF та MS Word, проте відправник не несе відповідальності за втрату чи пізню доставку відправлення. У разі розходження між версіями документів в PDF та MS Word форматах, версія PDF буде переважати.

Всі тендери мають подаватись із забезпеченням пропозиції у формі Декларації про гарантування пропозиції, форма якої міститься у Тендерних документах. Основна мета забезпечення тендерної пропозиції – переконатися, що Учасники тендеру серйозно ставляться до своєї участі.

Замовник залишає за собою право скасувати всі тендери у разі не отримання погодження грантового фінансування.

Тендерні пропозиції повинні бути надіслані Тендерному агенту на поштову адресу [email protected] до 18:00:00 (за київським часом) 20 січня 2025 року.

Крім того, об 10:00, 19 грудня 2024 року (за київським часом) в режимі відео конференції відбудеться передтендерна зустріч Учасників тендеру з представниками Замовника для обговорення технічних та процедурних питань. Для того, щоб зареєструватися на передтендерну зустріч, надішліть електронний лист на електронну адресу [email protected] із заявкою на участь із зазначенням контактної інформації про учасника включно із зазначенням назви компанії, ПІБ представника компанії та займану посаду в компанії. Посилання на передтендерну зустріч буде надіслано за день до передтендерної зустрічі.

 Дата: 05 грудня 2024

 


INVITATION FOR TENDERS
Ukraine
“Non-Revenue Water: reconstruction of water supply system for a selected district in Mykolaiv city, Ukraine”
Design, supply, construction and installation works for the reconstruction of water system in Korabelnyi district of Mykolaiv City (second component)
MYK W2 (LOT 1. MYK W2.1, LOT 2. MYK W2.2, LOT 3. MYK W2.3)

This Invitation for Tenders follows the General Procurement Notice dated 21 August 2024 for the project “Non-Revenue Water: reconstruction of water supply system for a selected district in Mykolaiv city, Ukraine” which was published on the Procurement Notices section of NEFCO’s website (https://www.nefco.int).

City Communal Enterprise “Mykolayivvodokanal” hereinafter referred to as “the Employer”, intends to use grant financing from the Government of Denmark via the Ministry of Foreign Affairs of Denmark (DMFA), throughout the Nordic Environment Finance Corporation (NEFCO) as fund manager of the DMFA funded project, towards the cost of the project “Non-Revenue Water: reconstruction of water supply system for a selected district in Mykolaiv city, Ukraine”. The Project is financed by DMFA.

The Employer now invites tenders for the following contract(-s) to be financed by the DMFA grant:

  • LOT 1. MYK W2.1: Design, supply, construction and installation works for the reconstruction of the water pipelines in northern area of Korabelnyi district of Mykolaiv city.
  • LOT 2. MYK W2.2: Design, supply, construction and installation works for the reconstruction of the water pipelines in central area of Korabelnyi district of Mykolaiv city.
  • LOT 3. MYK W2.3: Design, supply, construction and installation works for the reconstruction of the water pipelines in southern area of Korabelnyi district of Mykolaiv city.

Tendering for contracts that are to be financed by DMFA grant financing is open to firms/individuals from any country.

Tenders are invited for each separate LOT. Tenders submitted only for a part of works (separate Lot(s)) will not be rejected. Preference is given to proposals for a complete set of works for all LOTs.

Based on the results of the Tender, the Employer will sign the Contract(-s), namely MYK W2 (LOT 1. MYK W2.1 and/or LOT 2. MYK W2.2 and/or LOT 3. MYK W2.3) with successful Tenderer(-s) which provided the most economically attractive price proposal that meets all qualification criteria. Tenders shall be priced in Euro.

The Contract(-s) to be financed by the DMFA grant is subject to VAT tax exemption procedure according to the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine “On the establishment of a unified system for attraction, use and monitoring of international technical assistance” No.153, dated 15 February 2002 (with amendments).

To be qualified for the award of a contract(-s), tenderers must satisfy the following minimum criteria:

  • Tenderers shall meet the eligibility requirements set forth in Instructions to Tenderers;
  • The Average Annual Turnover of the Tenderer over the last four (4) years (2020-2023) exceeded:

- for LOT 1. MYK W2.1: EUR 2,000,000.
- for LOT 2. MYK W2.2: EUR 2,050,000.
- for LOT 3. MYK W2.3: EUR 2,400,000.

In case of a tenderer bidding for more than one Lot, average annual turnover over the last four (4) years shall exceed seventy five (75) percent of the total value set for the respective Lots above.

In case of tender submitted by JVCA, the leading partner should demonstrate at least fifty (50) percent compliance with the requirement.

  • The Tenderer shall demonstrate* that it has access to, or has available, liquid assets, unencumbered real assets, lines of credit, and other financial means sufficient to meet the production cash flow for the contract estimated as not less than forty (40) percent of proposed Tender price taking into account the Tenderer’s commitments in other concluded contracts or/and contracts, which shall be concluded.

In case of a tenderer bidding for more than one Lot, the available financial resources shall be not less than twenty (20) percent of the total value set for the respective Lots above.

*Note: this criteria will not be considered as key qualification criteria during the tender evaluation. Provided information under this criteria will be used for informational purposes.

  • The Tenderer has satisfactorily supplied and completed for the period 2018-2024:

- for LOT 1. MYK W2.1: three (3) contracts as a main Contractor which have been fully and successfully completed and which are similar to the proposed equipment and works, with a total amount at least EUR 2,000,000.
- for LOT 2. MYK W2.2: three (3) contracts as a main Contractor which have been fully and successfully completed and which are similar to the proposed equipment and works, with a total amount at least EUR 2,050,000.
- for LOT 3. MYK W2.3: three (3) contracts as a main Contractor which have been fully and successfully completed and which are similar to the proposed equipment and works, with a total amount at least EUR 2,400,000.

In case of a tenderer bidding for more than one Lot, the total value of all provided contracts shall be not less than seventy five (75) percent of the total value set for the respective Lots above.

It is possible to provide one specific contract for different lots as confirmation of similar works however during calculation of the total value of provided contracts the value of one specific contract will be taking into account only once.

In case of tender submitted by JVCA, the leading partner should demonstrate at least fifty (50) percent to the above-mentioned requirement and the JVCA partner - at least one (1) contract according to criterion.

  • Non-performance of contract by the Tenderer (including partners/members of JVCA if appropriate) did not occur during the last 3 years (2021-2023) based on information provided in Section III “Tender Forms” (the Employer reserves the right to check the correctness of the reported information by using other sources).
  • All pending litigations against the Tenderer (including partners/members of JVCA if appropriate) shall in total not represent more than thirty (30) percent of the Tenderer’s net worth.
  • The Tenderer (single legal entity or JVCA partner or designated subcontractor) shall demonstrate availability of all personnel for implementation of all necessary works under the Contract and the personnel for the key positions that meet the Qualification requirements set forth in Tender document.

During the preparation of tender the Tenderers should take into account that works under this Contract will tentatively start in February 2025 and should be completed not later than in August 2026.

Tender documents may be obtained from the Tender Agent at the email address [email protected] free of charge upon a written request from a prospective Tenderer.

Upon receiving the written request from prospective Tenderer, the documents will be promptly dispatched electronically in PDF and MS Word format, however, no liability can be accepted for their non-delivery or late delivery. In case of discrepancies between the PDF and Word versions of the document, the PDF version shall prevail.

All tenders must be accompanied by a Tender-Securing Declaration. The form of Tender-Securing Declaration is provided in the Tender documents. The main purpose of providing Tender-Securing Declaration is to ensure that the tenderers are serious about their participation.

The Employer reserves the right to cancel all tenders in the event of non-approval of grant funding.

Tenders must be submitted to the Tender Agent at the email address [email protected] until 18:00:00 (Kyiv time) 20 January 2025.

Additionally, an online (video conference) pre-tender meeting for Tenderers with Employer representatives to discuss technical and procedural issues will be held online at 10:00 on 19 December 2024 (Kyiv time). In order to register for pre-tender meeting please send an email at the email address [email protected] with request for participation including contact information about the participant with indication of company name and full name of company representative and position within the company. Link for pre-tender meeting will be send day before the pre-tender meeting. 

Date: 05 December 2024 

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: