Мапа порталу

ОГОЛОШЕННЯ ДЛЯ ГРОМАДЯН
У зв’язку з підключенням підприємства (установи, організації) до роботи з електронним реєстром територіальної громади міста Миколаєва, витребування довідки про склад сім’ї, або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (форма 3) в паперовому вигляді КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЕНО. Винятком є виявлення некоректних даних в реєстрі. У випадку витребування вищезазначеної довідки у паперовому вигляді просимо повідомити про це до департаменту внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради за телефоном 0512 709 999. 

ОНОВЛЕНО 11.03.2021


 

 План роботи засідань  відділу обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради на 2021 рік

 

Управління, відділи, департаменти (посадові особи МВК, відповідальні за роботу дорадчого органу

Назва консультативного, дорадчого органу МВК

№ та дата створення консультативного та дорадчого органу МВК

Періодичність проведення засідань

Відділ обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради

 

Засідання громадської комісії з житлових питань при виконкомі міської ради

 

Рішення виконкому Миколаївської міської ради від 27.01.2021   №56

Перша та третя середа місяця  13.30

При необхідності

Відділ обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради

 

Засідання наглядової ради у сфері розподілу соціального житла

 

Рішення виконкому Миколаївської міської ради від 27.01.2021   №57

Перша та третя середа місяця  13.15

При необхідності.

Відділ обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради

 

Засідання житлової комісії з обліку внутрішньо переміщених осіб та надання житлових приміщень для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб

 

Рішення виконкому Миколаївської міської ради від 27.01.2021 №91

Перша та третя середа місяця  13.00

При необхідності

Відомості про наявні житлові приміщення (кімнати в гуртожитках), які були надані громадянам та кількість  незадіяних (вільних) житлових приміщень, які можуть бути передані у користування станом на 01.01.2021:

Прийнято рішень виконавчим комітетом ММР про розподіл кімнат у гуртожитках, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Миколаєва, з них:

28

- за 2020 рік

23

- за 2021 рік станом на 01.04.2021

5

Кількість незадіяних (вільних) житлових приміщень, які можуть бути передані у користування

3

  Кількість наданих житлових приміщень громадянам, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі ММР:

У порядку тимчасового поліпшення житлових умов надано житлових приміщень:

Придбано житла у рамках програм «Турбота» та «Соціальний захист» 

- за 2020 рік –  12

- за 2020 рік –  18

- за 2021 рік – 3 станом на 01.04.2021

 

 Кількість службового житла за наявною у відділі обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради з 1999 року: 

Всього станом на 01.01.2021 – 249 службових квартир  

Знято статус службового за 2021 рік – 2 квартири  станом на 01.04.2021

 


 

До уваги громадян, які перебувають на квартирному обліку,
та потребують поліпшення житлових умов
 

 

Пропонуємо до розподілу житлове приміщення (жилкоп) в Заводському районі міста Миколаєва, яке складається з 2-кімнат та потребує ремонтно-відновлювальних робіт та приведення у відповідність до санітарно-технічних норм. 

Громадяни які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради можуть звернутися до виконавчого комітету Миколаївської міської з відповідною заявою за адресою вул. Адміральська, 20 , каб. 155. 


                                                                                                             ОНОВЛЕНО 16.04.2021

До уваги громадян, які перебувають на квартирному обліку,
та потребують поліпшення житлових умов
 

Пропонуємо до розподілу житлове приміщення в Централному районі міста Миколаєва, яке складається з 2-кімнат та потребує косметични ремонтно-відновлювальних робіт.

Громадяни які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради можуть звернутися до виконавчого комітету Миколаївської міської з відповідною заявою за адресою вул. Адміральська, 20 , каб. 155. 


                                                                                                                      ОНОВЛЕНО 16.04.2021

Відділ обліку та розподілу житла
Миколаївської міської ради
 

Відділом проводилась робота щодо тих громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради та які не проходили щорічну перереєстрацію більше 5 років. 

Повідомляємо, що на підставі розгляду облікових справ таких громадян на засіданнях громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради, деякі особи були зняті з квартирного обліку через відсутність підстав, які підтверджують подальше право перебування на квартирному обліку. 

Зі змістом рішень Ви можете ознайомитись на сайті Миколаївська міська рада у розділі «Документи» відповідно до переліку: 

- рішення від 08.07.2020 №578;
- рішення від 22.07.2020 №593;
- рішення від 24.07.2020 №646;
- рішення від 12.08.2020 №681;
- рішення від 26.08.2020 №756;
- рішення від 09.09.2020 №771;
- рішення від 23.09.2020 №845;
- рішення від 15.10.2020 №970;
- рішення від 28.10.2020 №1075;
- рішення від 11.11.2020 №1140;
- рішення від 11.11.2020 №1154;
- рішення від 09.12.2020 №1275;
- рішення від 09.12.2020 №1279;
- рішення від 23.12.2020 №1354.


ОНОВЛЕНО 13.01.2021

До уваги громадян, які перебувають на квартирному обліку,
та потребують поліпшення житлових умов
 

Громадяни які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради можуть звернутися до виконавчого комітету Миколаївської міської з відповідною заявою за адресою вул. Адміральська, 20, каб. 155.


ОНОВЛЕНО 20.10.2020

Шановні мешканці міста!

Відділ обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради повідомляє. 

Відділом проводилась робота щодо тих громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради та які не проходили щорічну перереєстрацію більше 5 років.

Повідомляємо, що на підставі розгляду облікових справ таких громадян на засіданнях громадської комісії з житлових питань при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради, деякі особи були зняті з квартирного обліку через відсутність підстав, які підтверджують подальше право перебування на квартирному обліку.

Зі змістом рішень Ви можете ознайомитись на сайті Миколаївська міська рада у розділі «Документи» відповідно до переліку: 

- рішення від 22.01.2020 №47;
- рішення від 12.02.2020 №82;
- рішення від 26.02.2020 №191;
- рішення від 26.02.2020 №193;
- рішення від 25.03.2020 №298;
- рішення від 25.03.2020 №303;
- рішення від 22.04.2020 №349;
- рішення від 13.05.2020 №374;
- рішення від 13.05.2020 №380;
- рішення від 27.05.2020 №427;
- рішення від 10.06.2020 №471;
- рішення від 24.06.2020 №527.


ОНОВЛЕНО 15.07.2020

 

З 2016 року на території міста Миколаєва діють державні, обласні та місцеві програми щодо придбання житла для учасників бойових дій АТО-ООС, учасників бойових дій на території інших держав, осіб з числа дітей-сиріт та осіб, позбавлених батьківського піклування.

Виконавчий комітет Миколаївської міської ради має досвід з підбору квартир для зазначених категорій осіб з подальшим проведення нотаріальних угод щодо придбання житла у територіальну громаду міста Миколаєва з подальшим їх розподілом.

В 2020 році також планується придбання квартир на вторинному ринку у власність територіальної громади міста Миколаєва.

З урахуванням викладеного, відділ обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради звертається до власників квартир, які бажають продати своє житло, а саме однокімнатні, двокімнатні та трикімнатні квартири по м. Миколаєву в 5-ти та 9-ти поверхових будинках звертатись з пропозиціями за адресою вул. Адміральська, 20, каб.155, або надсилати інформація на електронну пошту відділу kvart@mkrada.gov.ua

Детальна інформація за телефоном 37-34-51, 37-01-52.


ОНОВЛЕНО 12.02.2020

На території міста Миколаєва планується придбання квартир для формування житлового фонду для внутрішньо переміщених осіб, які були переселені з тимчасово окупованих територій.

Відділ обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради звертається до суб’єктів господарювання та фізичних осіб з проханням надати пропозиції щодо середньої вартості однокімнатних, двокімнатних та трьокімнатних квартир по м. Миколаєву в 5-ти та 9-ти поверхових будинках.

Пропозиції просимо надсилати на електронну пошту відділу kvart@mkrada.gov.ua або за адресою вул. Адміральська, 20, каб.155.


ОНОВЛЕНО 07.02.2020

 

До уваги громадян, які перебувають на квартирному обліку,
та потребують поліпшення житлових умов 

В Заводському районі міста Миколаєва є однокімнатна квартира, житловою площею 14,5 кв.м., без зручностей, яка на сьогодні є у віданні територіальної громади міста та потребує ремонту.  

Мешканці міста Миколаєва, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради і мають бажання привести квартиру у відповідний житловий стан, можуть звернутися з відповідною заявою до виконавчого комітету Миколаївської міської ради за адресою:    вул. Адміральська, 20, ІІІ під’їзд,  1 робоче місце.  


ОНОВЛЕНО 17.12.2019

  

Шановні мешканці міста Миколаєва!

Доводимо до Вашого відома, що в місті Миколаєві діють міські програми на пільгове довготермінове кредитування молодих сімей та одиноких молодих громадян на будівництво (реконструкцію) і придбання житла. За більше детальною інформацією Ви можете звернутись до Державного фонду сприяння молодіжному житловому будівництву за адресою:

місто Миколаїв, Заводський район, вул. Робоча, будинок 2-А, офіс 506, 507, або за телефоном (0512) 56-39-41 56-38-45.

 


ОНОВЛЕНО 11.02.2019

 


 

Перелік документів необхідних для взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов: 

- Заява на ім’я міського голови. В заяві зазначається: прізвище, ім’я, по батькові заявника та всіх членів сім'ї, які беруться на квартирний облік, його адреса та телефон, наявність пільги. Заява обов’язково підписується заявником та всіма повнолітніми членами сім'ї, які бажають перебувати на обліку (Зразок заяви).    

До заяви додаються:

- довідка про працевлаштування з місця роботи, (служби або навчання, або  про перебування на обліку в Центрі зайнятості, для пенсіонерів – копія пенсійного посвідчення) на всіх повнолітніх членів cім’ї;
- довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи (у разі, якщо підприємство веде самостійний квартирний облік). 

Копії *:

- паспорта громадянина України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію), при поданні копії паспорта у форматі ID- картки необхідно долучити копію витягу з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;
- реєстраційних номерів облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційних номерів);
- документи, що підтверджують право громадянина та членів його сім’ї на надання пільг під час зарахування на квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства (за наявності);
- свідоцтва про народження дітей (за наявності);
- свідоцтва про шлюб або розірвання шлюбу (за наявності);
- правоустановчого документу на займану житлову площу (ордер, свідоцтво про право власності, свідоцтво про спадщину, договір купівлі-продажу, договір дарування, міни) та технічного паспорта (при наявності) або договору піднайму (найму, оренди) житла. 

* Копії документів завіряються особистим підписом заявника, зазначається ініціали та прізвище, підпис (Згідно з оригіналом) та дата засвідчення копії.
 

Перелік документів необхідних для взяття на соціальний квартирний облік громадян:

- Заява на ім’я міського голови. В заяві зазначається: прізвище, ім’я, по батькові заявника та всіх членів сім'ї, які беруться на квартирний облік, його адреса та телефон. Заява обов’язково підписується заявником та всіма повнолітніми членами сім'ї (Зразок заяви). 

До заяви додаються:

- довідка про місце проживання та склад сім'ї (за винятком громадян без визначеного місця проживання, які замість зазначеної довідки надають довідку про прийняття на обслуговування в заклад для бездомних осіб згідно з додатком 9 і довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи). 

Копії *:

- паспорта громадянина України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію), при поданні копії паспорта у форматі ID- картки необхідно долучити копію витягу з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;
- реєстраційних номерів облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційних номерів);
- документи, що підтверджують право громадянина та членів його сім’ї на надання пільг під час зарахування на квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства (за наявності);
- свідоцтва про народження дітей (за наявності);
- свідоцтва про шлюб або розірвання шлюбу (за наявності);
- довідка про доходи громадянина та членів його сім'ї за попередній рік;
- відомості про вартість майна, що перебуває у власності громадянина та членів його сім'ї на момент взяття на соціальний квартирний облік;
- довідка з місця роботи або про перебування на обліку в Центрі зайнятості;

Довідки про наявність (відсутність) майна:
- із Державної податкової служби (по району) про доходи за 12 місяців.
- із Державтоінспекції (пров. Транспортний, 1).
- із управління земельних ресурсів (вул. Адміральська, 20).
- з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. 

* Копії документів завіряються особистим підписом заявника, зазначається ініціали та прізвище, підпис (Згідно з оригіналом) та дата засвідчення копії.
 

Перелік документів щодо зміни договору найму: 

- Заява на ім’я міського голови (Зразок заяви).

- Заява про згоду на зміну договору найму на ім’я міського голови від усіх повнолітніх членів сім’ї (Зразок згоди). 

Копії *:

- паспорта громадянина України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію), при поданні копії паспорта у форматі ID- картки необхідно долучити копію витягу з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;
- реєстраційних номерів облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційних номерів);
- копія свідоцтва про народження неповнолітніх членів сім’ї, які зареєстровані та проживають в житловому приміщенні;
- копія документа, з якої причини відбувається зміна договору найму (свідоцтво про смерть, свідоцтво про шлюб, свідоцтво або рішення суду про розірвання шлюбу, довідка про зміну місця проживання попереднього наймача, рішення суду тощо);
- копії документів, що підтверджують родинний зв'язок між наймачем (з яким було укладено договір найму) та заявником (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво або рішення суду про розірвання шлюбу, витяг з Держреєстру актів цивільного стану громадян тощо);
- копія технічного паспорта на житлове приміщення (у разі наявності такого) або оригінал довідки про технічні характеристики житлового приміщення (із зазначенням житлової та загальної площі, інформації про суміжність та ізольованість кімнат, кількість кімнат, поверху розташування, наявності санвузла, водо-, електро-, газопостачання, каналізації, опалення);
- довідка витяг з особового рахунку (із зазначенням повної адреси житлового приміщення, його загальної та житлової площі, прізвища, ім’я, по батькові наймача);
- довідку витяг із будинкової книги (у разі наявності);
- копія реєстраційної картки особи за формою «А» та по квартирну картку за формою «Б»;
- акт про фактичне проживання осіб у житловому приміщенні, яке є предметом розгляду, завірений жилово-екслуатаційною організацією. 

* Копії документів завіряються особистим підписом заявника, зазначається ініціали та прізвище, підпис (Згідно з оригіналом) та дата засвідчення копії.
 

Шановні громадяни! Ця інформація для внутрішньо переміщених осіб!

У зв’язку зі змінами, що внесені до Порядку надання в тимчасове користування житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб постановою Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2020 року № 1311, внутрішньо переміщеній особі та членам її сім’ї безоплатно надається житлове приміщення з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб за місцем фактичного проживання/перебування в межах території обслуговування виконавчих органів міських рад, в яких зазначені особи та члени їх сімей перебувають на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб.

Перелік документів для постановки на облік ВПО:

- Заява на ім’я голови житлової комісії з обліку ВПО та надання житлових приміщень для тимчасового проживання ВПО (Зразок заяви).

Копії *:

- паспорта громадянина України (сторінки, які містять інформацію про особу, дату видачі паспорта, реєстрацію), при поданні копії паспорта у форматі ID- картки необхідно долучити копію витягу з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;
- реєстраційних номерів облікових карток платників податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційних номерів);
- копія довідки внутрішньо переміщеної особи про взяття на облік в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та копії відповідних довідок членів сім’ї (за наявності);
- копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини заявника та всіх членів його сім’ї (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, посвідчення опікуна або піклувальника тощо);
- довідки про доходи заявника та всіх членів його сім’ї за попередні шість місяців;
- копії документів, що підтверджують підстави пріоритетності в наданні внутрішньо переміщеним особам житлових приміщень з фондів житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб. 

* Копії документів завіряються особистим підписом заявника, зазначається ініціали та прізвище, підпис (Згідно з оригіналом) та дата засвідчення копії.

 

Консультацію з  житлових питань Ви можете отримати за адресою: 

- Корабельний район – пр. Богоявленський, 314, кабінет № 120, у понеділок з 13.30 до 16.30 та четвер з 9.00 до 12.00;
- Заводський район – вул. Корабелів, 16, кабінет № 8, у понеділок з 13.00 до 16.00 та четвер з 9.00 до 12.00;
- Інгульський район – пр. Богоявленський, 1, кабінет № 2, у понеділок та середу з 9.00 до 12.00;
- Центральний район - вул. Інженерна, 1, кабінет № 108, у понеділок з 13.00 до 16.00 та середу з 9.00 до 12.00;
- начальник відділу обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради – вул. Адміральська, 20, кабінет №153, щочетверга з 09 до 11 години. 

УВАГА! З метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну вірусну інфекцію (COVID-19) відділ обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради пропонує перед прийомом попередньо звертатися за телефоном 37-01-52.

Інформаційні та технологічні картки


ОНОВЛЕНО 02.04.2021

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: