Мапа порталу

Шановні громадяни!

Для отримання довідки про перебування (не перебування) на квартирному обліку при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради необхідно звернутися до відділу обліку та розподілу житла ММР наступними способами:

- Засобами e-mail: [email protected] (необхідні документи направляються в сканованих копіях).

Якщо Ви не перебуваєте на квартирному обліку:

-  Заява встановленого зразка (зразок заяви);

-  Копія паспорта з відміткою про реєстрацію місця проживання.

При поданні паспорта громадянина України за формою ID-картки необхідно долучити копію витягу з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання.

 

Якщо Ви перебуваєте на квартирному обліку та  пройшли щорічну перереєстрацію з 1 жовтня по 31 грудня, що визначено п. 25 Правил обліку громадян необхідно надати: 

-         Заява встановленого зразка (зразок заяви);

-         Копію паспорту заявника з відміткою про реєстрацію місця проживання.

При поданні паспорта громадянина України за формою ID-картки необхідно долучити копію витягу з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання.

-         Громадяни, які перебувають на квартирному обліку на пільгових підставах або користуються правом першочергового чи позачергового одержання жилих приміщень подають відповідні документи про пільги та довідку з місця роботи.

  

Якщо Ви перебуваєте на квартирному обліку та не пройшли щорічну перереєстрацію з 1 жовтня по 31 грудня, що визначено п. 25 Правил обліку громадян необхідно надати: 

-         Копії паспортів всіх членів сім’ї з відмітками про реєстрацію всіх місць проживання.

При поданні паспорта громадянина України за формою ID-картки необхідно долучити копію витягу з Єдиного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання.

      -  Копії реєстраційних номерів облікових карток платників податків всіх членів сім’ї (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному територіальному органу ДФС і мають відмітку в паспорті громадянина України).

       -  Копії документів, які підтверджують родинні відносини – свідоцтв про народження (дітей), про одруження тощо; 

       -  Копії правовстановлюючих документів та технічні паспорти на житлові приміщення, які є у власності (користуванні) сім’ї (за умови ненадання зазначених документів раніше або відсутності інформації про право власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно або в Реєстрі прав власності на нерухоме майно );

       - Громадяни, які перебувають на обліку на пільгових підставах або користуються правом першочергового чи позачергового одержання жилих приміщень подають відповідні документи про пільги та довідку з місця роботи.

       - Внутрішньо переміщені особи до заяви додають копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та копії довідок про взяття на такий облік членів сім’ї.

 * В окремих випадках, за необхідністю, можуть бути витребувані додаткові документи. 

 

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: