Мапа порталу

За пропозицією Тетяни Казакової, депутати ММР опрацюють документи угоди між містом Миколаєвом та ЄБРР щодо кредиту на закупівлю електротранспорту

Профільна комісія з питань транспорту та промисловості вивчить та опрацює документи щодо угоди з Європейським Банком розвитку та реконструкції стосовно отримання кредиту містом Миколаєвом на закупівлю електротранспорту для міста та ініціює створення робочої групи з питання ведення переговорів з Європейським інвестиційним банком з метою отримання детальнішої інформації про результати спілкування.

У середу, 8 листопада, під час засідання постійної комісії Миколаївської міської ради з питань промисловості, транспорту, енергозбереження, зв'язку, сфери послуг, підприємництва та торгівлі виконуюча обов’язки Миколаївського міського голови-секретар Миколаївської міської ради Тетяна Казакова нагадала комісії, що 30 жовтня 2017 року представники ЄБРР підтвердили свої наміри продовжувати співпрацю з ММР в питанні закупівлі електротранспорту.

image

image

«Представники ЄБРР готові допомагати городянам міста Миколаєва в питанні розвитку інфраструктури міста через фінансову (кредит) та консультативну допомогу для кардинальних змін. З одного боку є ЄБРР, які готові допомогти, з іншого - громада, а посередині депутати міськради та виконавча влада.

По-перше, нагадую, що було рішення сесії міськради дозволити вести переговори міському голові з ЄБРР.

По-друге, необхідно підписати угоду, де вказана сума в розмірі 10 мільйонів євро (1-2 відсотки на обслуговування проценту, від 4 до 7 – відсотки по кредиту), - зараз угода підписана та переведена на українську мову, документ був наданий депутатам міськради. Ми порівняли угоду з проектами, документ співпадає по відсоткам та іншим пунктам. В цій угоді написано, що ще повинен бути договір позики, договір гарантії та договір про надання гранту. Ми вже отримали в електронному вигляді всі ці документи, незабаром проаналізуємо та надамо депутатам конкретні цифри, де розпишемо вам весь грант, який компенсує відсотки, та що закладено в договорі позики, тільки після цього депутати прийматимуть рішення про ратифікацію.

По-третє, ми повинні ратифікувати угоду рішенням сесії міськради. Якщо ми це зробимо до грудня місяця поточного року, документ буде опублікований на сайті за 20 днів до розгляду його на сесійному засіданні ради, але спочатку постійні комісії «бюджетна» та «транспортна» розглянуть питання щодо ратифікації. Якщо сесія приймає рішення, створюється робоча група, до складу якої входять представники ЄБРР та ММР (за участі депутатів міськради). Та, можливо, через 3-4 місяці ми перейдемо до договору кредитному, який вчетверте буде затверджений на сесії міськради.

Зараз депутати матимуть змогу перевірити всі документи та побачити користь для міста після підписання угоди. Також сьогодні йде мова про достовірність документів, надані «Миколаївелектротранс»… Без дозволу профільної «транспортної» комісії ми не виноситимемо це питання навіть на «бюджетну» комісію, не говорячи про розгляд питання на сесії.

Також хочу запитати у вас дозволу оприлюднити документ ратифікації угоди між ЄБРР, «Миколаївелектротранс» та ММР на офіційному сайті Миколаївської міськради, тому що на сьогоднішній день я маю право тільки оприлюднити цей документ, надалі будемо виконувати необхідну вищезазначену процедуру»».

Пропозиція Тетяни Вікторівни була підтримана комісією одноголосно.

Контроль за станом та наданням документів «Миколаївелектроранс» Тетяна Казакова поклала на заступника міського голови Юрія Степанця та директора «Агенції розвитку Миколаєва Василя Гошовського. Тетяна Казакова зазначила, що особисто буде тримати на контролі вищезазначений процес.

image

image

image

image

image

Також Тетяна Казакова пояснила деталі щодо співпраці з Європейським інвестиційним банком та додала, що позика використовуватиметься середніми та великими містами України на фінансування пріоритетних інвестицій у сфері місцевого пасажирського транспорту.

«Діє Закон України «Про ратифікацію Фінансової угоди», де написано, що розвиток інфраструктури – це нові трамвайні колії, контактні мережі, депо, станції,  поставка та монтаж інформаційних систем, систем збору, плати за проїзд. Бере участь Львів, Біла церква, Луцьк, Івано-Франківськ, Кременчуг, Київ, Миколаїв. Виділяється 82 мільйони євро. Зараз я не підніматиму питання про суми, тому що депутати на сесії не дали дозволу  на ведення переговорів. Тож, зараз я призупинила все спілкування, адже таке спілкування з банком є незаконним. Без вашого дозволу ми не можемо приступити до обговорення і надалі з зазначеного питання. Мова йде про порушення управлінням транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій ММР процедурного процесу, коли управління проводило спілкування, не отримавши від іншої сторони ніяких офіційних документів. Виходить, що місту та депутатам надають гроші, а виконавча влада не дотримується процедури ведення переговорів, від імені громади попередньо управління робило якісь заявки, а потім говорить, що процес отримання кредиту може зірватися. Тому я хочу перевести це спілкування в законодавче поле…».

image

image

image

image

image

image

image

В завершенні обговорення зазначеного питання, Тетяна Казакова звернулася до комісії з проханням створити робочу групу та вести переговори з метою надання депутатам та громаді більш детальної інформації, та додала, що наразі «транспортному» управлінню заборонено видавати будь-які документи «Миколаївелектротрансу» та відповіді.

Пропозиція Тетяни Казакової стосовно створення робочої групи також була підтримана профільною постійною комісією одноголосно. 

 

Інформація управління апарату ММР


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: