Штатна чисельність ДНАПу може збільшитися шляхом переведення до підрозділу працівників з «квартирного відділу» ММР
Миколаївська міська рада розгляне можливість переведення працівників відділу обліку та розподілу житла ММР до департаменту надання адміністративних послуг.
Про це йшла мова у понеділок, 13 листопада, під час засідання робочої групи з оптимізації структури виконавчих органів Миколаївської міської ради з метою розробки функціональної структури виконавчих органів ММР, вдосконалення системи та організації їхньої діяльності, забезпечення виконавчими органами ММР власних (самоврядних) та делегованих повноважень.
Намагаючись розібратися в функціях «квартирного відділу» та ефективності діяльності службовців відповідного органу, на початку засідання виконуюча обов’язки Миколаївського міського голови-секретар Миколаївської міської ради Тетяна Казакова запитала начальника відділу Михайла Коваля про кількість ордерів, які було роздано на отримання квартир громадянами, виявилося, що за рік було приватизовано близько 10 житлових приміщень (службових квартир), 1 квартира для матері-одиначки та 1 відомче житло для медичних працівників.
«На квартирний облік в 2017 році взяли 150 громадян», - зазначив Михайло Коваль, зазначивши, що при цьому в відділі обліку та розподілу житла числиться 9 штатних одиниць.
Тетяна Казакова підрахувала, що утримання працівників відділу, враховуючи невисоке навантаження на службовців підрозділу, витрачається з міського бюджету 2 мільйони 100 тисяч гривень.
Член робочої групи Сергій Ісаков підтримав думку Тетяни Казакової щодо завеликої кількості штатних працівників для «квартирного відділу» та звернувся до Михайла Коваля з проханням обґрунтувати чисельність відділу:
«Якщо в нас квартир немає, та ми їх не будуємо, не роздаємо, навіщо така кількість людей у відділі? Я можу зрозуміти квартирну чергу, але яка ефективність?».
Обговорюючи можливу кількість службовців, яка впоралася б з відповідною роботою у відділі, Тетяна Казакова припустила, що 3 працівників на даний момент при вищевказаних показниках було б достатньо, на що Михайло Коваль заперечив таке скорочення штату та спробував переконати членів робочої групи в тому, що відділ виконує багато «папірової» роботи, начебто за рік службовці опрацьовують приблизно 1500 документів, а така кількість, на думку Михайла Коваля, потребує 9-ти працівників, та член робочої групи Сергій Ісаков зауважив, що вказана кількість документів не є забагатою, а член робочої групи Юрій Степанець, в свою чергу, підкреслив, що відділ надає громадянам віповіді за певним шаблоном, що не потребує багато часу та зусиль, тим паче, що при кількості 1500 документів один документ може готуватися протягом 2 днів.
Беручи до уваги, що питання постановки на облік розглядається ДНАПом та зняття з черги на квартирний облік також здійснюється через подачу документів до ДНАПу, перший заступник директора ДНАПу Дмитро Лазарєв запропонував робочій групі розглянути варіант переведення працівників «квартирного відділу» міськради до департаменту надання адмінпослуг. Пропозиція була цілком підтримана Тетяною Казаковою, адже через нестачу кадрів в департаменті надання адміністративних послуг робота працівників «квартирного відділу» буде корисним для ДНАПу та допоможе запустити роботу певних відділів комунікації з суспільством та оформлення і видачі закордонних паспортів в районних адміністраціях міста.
Член робочої групи Сергій Карцев попросив Михайло Коваля визначити для присутніх мету роботи відділу, рівень ефективності підрозділу, функціонал та механізм впливу, на що начальник відділу не зміг відповісти чітко та по пунктах, адже визначення роботи «ведення квартирного обліку» не розкрило робочій групі в повному обсязі посадових інструкцій працівників та призначення відділу.
Тому Сергій Карцев запропонував Дмитру Лазарєву та Михайлу Ковалю у термін - до 15-ого листопада - обговорити процес переведення працівників «квартирного відділу» до ДНАПу та надати відповідну інформацію на черговому засіданні робочої групи, яке відбудеться, у середу, 15 листопада. Крім того робоча група порадила долучити до роботи Ігоря Смородінова для надання юридичної консультації в цьому питанні.
В результаті обговорення питання стосовно діяльності відділу обліку та розподілу житла ММР, Тетяна Казакова запропонувала робочій групі розглянути пізніше варіант ліквідації підрозділу, але спочатку заслухати повну процедуру переведення службовців відділу до ДНАПу.
На завершення засідання, вищезазначені пропозиції членів робочої групи були підтримані одноголосно.
Інформація управління апарату ММР