Мапа порталу

В міськраді обговорили можливості створення нової концепції роботи виконавчих органів влади

Депутати Миколаївської міськради створять нову концепцію діяльності виконавчої влади для ефективної роботи міста.

У п’ятницю, 10 листопада, відбулося засідання робочої групи з оптимізації структури виконавчих органів Миколаївської міської ради з метою розробки функціональної структури виконавчих органів ММР, вдосконалення системи та організації їхньої діяльності, забезпечення виконавчими органами ММР власних (самоврядних) та делегованих повноважень.

image

Під час засідання мова йшла, в тому числі, про оптимізацію структури ДНАПу, управління апарату ММР.

Виконуюча обов’язки Миколаївського міського голови-секретар Миколаївської міської ради Тетяна Казакова впевнена, що заробітна плата посадовця повинна бути гідною, тому на конкурси повинні подавати заявки, якнайменш, 20 чоловік.

«За кожною перемогою стоїть прізвище, тому, якщо в ДНАПі є проблема, то це помилка керівника, якщо проблема існує в управлінні транспорту, це також помилка керівництва управління. Я поважаю посадовців тих, які працюють. Можу сказати, що велику роботу виконують прості люди, не ті, які звітуються перед депутатами, а працьовиті люди, які мають право на гідну оплату свого труда. Менше працівників – більше відповідальності, прозорість та гідна заробітна плата».

image

Тетяна Казакова також проінформувала членів робочої групи, що бюджет міста на 2018 рік прийматиметься 22-23 грудня 2017 року, тому до 22 грудня всі програми та зміни до структури повинні бути внесені, крім того, у вказаний термін треба встигнути викласти інформацію на сайт, щоб документи «провисіли» 20 днів. Тому на перший етап роботи стосовно оптимізації структури міськради є мало часу, а саме, один тиждень.

«Мені не соромно буде вийти з цієї будівлі і сказати, що ми переформатували структуру міськради. Я з задоволенням  віддам ключі від цієї будівлі обраному меру, і нехай він потім спробує з 400-500 чоловік збільшити свій штат в подальшому… Необхідно зменшувати витрати та видавати гідну заробітну плату. Треба набирати ефективних працівників та ставити їм оцінку роботи, тоді виконання бюджету в нас буде 99%. Немає ефективної структури, немає ефективної оцінки роботи працівників – ми ніколи не отримаємо з вами виконання бюджету великого або маленького», - зазначила Тетяна Казакова.

image

image

Член робочої групи Сергій Ісаков підкреслив важливість роботи з цим питанням депутатів міськради:

«Я впевнений, що депутати не відмовляться працювати над цим проектом, але робота повинна бути тонкою та прискіпливою… Нам треба визначити вільні штатні одиниці та забути про них, тому що їх вже немає, немає посад, а кількість штату буде, наприклад, не 1500, а 999. Якщо ми розглядаємо скорочення персоналу тих діючих управлінь, на це витратиться приблизно 3 місяці. Яке б рішення ми не прийняли, це догма… Необхідно зібрати та надати повноваження певній робочій групі під керівництвом Ростислава Філевського, тому що з цього питання він провів велику роботу.

Щодо оцінки ефективності роботи кожного підрозділу міськради, - оцінка повинна бути по функціоналу – хто та які функції виконує, яка кількість людей виконує ту чи іншу роботу, це треба зробити камерно та запропонувати готовий варіант високому зібранню та визначити, на скільки життєздатне наша визначена пропозиція…».

image

image

Обговорюючи короткий термін внесення змін до структури виконавчих органів міськради, член робочої групи Ростислав Філевський, в свою чергу, зазначив:

«Щоб ці зміни потрапили до бюджету, провисіли на сайті 20 днів та були прийняті до Нового року, та місто з 1 січня 2018 року почало жити за новими правилами, на нові гроші та з новим бюджетом, є неможливим.

Зараз є вільні штатні одиниці. Наприклад, в ДНАПі продовжуються черги, пов’язані з реєстрацією, це треба вирішувати вже зараз, тому що люди вкрай незадоволені. Основний показник ефективності ДНАПу – задоволення або незадоволення людей. І якщо ми за тижня 2 не вирішимо це питання, грош ціна цій та подальшим засіданням робочої групи».

У зв’язку з вищезазначеним, член робочої групи Ростислав Філевський запропонував підготовити проект рішення про внесення змін до рішення міської ради по затвердженню структури ММР, яка була прийнята 22.12.2016 року, з зазначенням того, що штатні одиниці, які не використовуються в одних виконавчих органах, перенаправити в інші виконавчі органи міськради, де вони зараз вкрай необхідні:

«З питання ситуації в ДНАПі треба виходити з розумності, - окремі адміністратори монополізують ті чи інші питання, і якщо так продовжуватиметься і надалі, від питань корупції ми не віддалимося ніколи. Адміністратори повинні бути універсалами. Не відмовляючись від ідеї збільшувати штат, треба його ще навчати».image

Також Ростислав Філевський нагадав, що в минулому році при затвердженні проекту рішення щодо збільшення штатної чисельності, депутати хотіли аргументувати місту своє бажання оптимізувати роботу, але не зменшити чисельність працівників, тоді «це було необхідно для досягнення цілей та пріоритетних завдань для міста»:

«Якщо ви запитаєте мене, чи я за структуру в 2000 чоловік, я відповім – так. Але якщо кожна одиниця цієї структури буде обґрунтована з точки зору декількох критеріїв: цілі та завдання компетенції, процесу, ефективності та витрат, які необхідні для конкретної одиниці… Давайте не будемо називати нашу мету «скороченням», а спочатку визначимося з завданнями, які ми повинні реалізувати. Також треба пропрацювати процедуру оптимізації. Якщо після оптимізації один папірець переноситимуть з місця на місце, та для цього треба 4-5 днів та стільки ж людей, або ж, в нас вводиться  січня місяця електронний документообіг, цей папірець за 1-3 години потрапляє кінцевому виконавцю та відпрацьовується… Крім того треба створити систему преміювання, щоб зарплата в 20-30 тисяч гривень з міського бюджету не була проблемою, та ми змогли б обґрунтувати таку зарплату перед громадянами, виходячи з того, що посадовець за місяць зробив таку роботу, яка коштує 20-30 тисяч гривень. І це нормально. Це питання бізнесу та ефективного управління, чого в нас не було декілька десятків років».

image

Повертаючись до питання роботи ДНАПу, член робочої групи Владислав Єнтін вніс пропозицію підтримати керівника департаменту та переглянути його прохання стосовно надання Дмитру Лазарєву можливості і надалі покращувати роботу виконавчого органу.

Член робочої групи Ігор Копійка підтримав ідею передачі певних штатних одиниць ДНАПу та визначенням з подальшим процесом функціонування робочої групи, та додав, що перерозподілити працівників департаменту надання адмінпослуг необхідно в два етапи: технічна частина (працівники станцій, яких треба навчати) та уніфікація персоналу (комунікація з громадою).

image

image

image

image

З колегою погодився член робочої групи Олег Крісенко, який підкреслив важливість обговорення ефективності змін в структурі міськради з експертами відповідної сфери.

Член робочої групи Сергій Карцев зазначив, що в структурі міськради на сьогодні існує 38 підрозділів та запропонував включити до складу робочої групи представників виконавчої влади, які відповідають за структуру.

На завершення обговорення вищезазначеного питання члени робочої групи одноголосно погодились із внесенням змін до структури роботи виконавчих органів та створенням нової концепції виконавчих органів сьогодення; підтримали проведення оцінки діяльності посадовців за визначеними критеріями; вирішили провести чергове засідання робочої групи в понеділок, 13 листопада для виконання наступних пунктів:

-          озвучити конкретні шляхи стосовно оптимізації структури виконавчих органів місцевої влади;

-          чітко визначити зміни, які буде запропоновано на сесії міськради внести до проекту рішення, прийнятого в 2016 році.

 

 

Інформація управління апарату ММР 

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: