Мапа порталу

В Миколаєві ЦНАП затвердить інформаційну та технологічну картку адміністративних послуг

Профільна комісія ММР рекомендувала управлінню містобудування та архітектури міськради розробити інформаційну та технологічну картку адміністративних послуг (з причини того, що на офіційному сайті міськради опубліковані картки, які були розроблені в 2011 році), ЦНАП, в свою чергу, контролюватиме виконання рекомендації та погоджуватиме результати розробки.

image

У четвер, 2 листопада, під час засідання постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики члени комісії заслухали нформаціяю ЦНАПу Миколаївської міської ради № 19.02.02.210/1610/17 (вх.№3571 від 17.10.2017) щодо порушення управлінням містобудування та архітектури Миколаївської міської ради строків надання рекомендаційного висновку станом на 10.10.2017 року про можливість прийняття рішення міської ради про передачу у власність, постійне користування та оренду (продовження терміну оренди) земельних ділянок або повідомлення про неможливість прийняття відповідного рішення при розгляді заяв та щодо порушення управлінням містобудування та архітектури Миколаївської міської ради строків видачі висновку.

Голова комісії Олександр Малікін нагадав комісії, що ЦНАП взагалі не займався би цим питанням, якщо не було б таких порушень, в тому числі, з боку управління містобудування та архітектури ММР:

«Я би дуже хотів, щоб все було в рамках закону, а Дмитро Анатолійович мав би змогу почати працювати з громадянами, а не  надавати нам таку інформацію… Ми повинні визначитися, чого ми очікуємо від технологічних карток. Дмитро Анатолійович з увагою та розумінням ставиться до нашої комісії, я впевнений, що він виконає наші рекомендації, аби вони не висіли в повітрі».

image

Секретар комісії Олена Кісельова звернулася до заступника начальника управління архітектури Олександра Нефьодова:

«За вами числиться 106 заяв (дозвільних справ). Порушений термін надання проміжного висновку. Надійшли документи до ЦНАПу, ЦНАП звернувся до управління архітектури, управління архітектури зареєструвало, розписало на виконавця, і все на цьому закінчилося, тому що до ЦНАПу нічого не повертається, навіть не надається інформація заявнику частини проміжного висновку. Тобто інформація, що заява знаходиться на розгляді, від управління архітектури чомусь не надходить заявнику… На сьогодні управління архітектури існує у вигляді ліквідаційної комісії. Для мене незрозуміла ситуація, що працівники продовжують виконувати свою роботу в структурі, яка знаходиться в процесі ліквідації. Ми бачимо порушення термінів. Тому в мене є проста рекомендація управлінню архітектури ММР: терміново надати заявникам відповіді на їхні заяви (106 заяв), із зазначенням виконавця. Завжди є особа, яка винна в порушенні строку, може там дійсно є дивні або серйозні заяви, які терміново треба переглянути та розібратись. Я Вам раджу не допускати порушення терміну, 10 днів - вказано в дозвільній картці. Ви самі вказали цей строк, тому, будьте ласкаві, дотримуйтеся його.

До того ж проводиться реєстрація документів в секретаріаті, там ведуть таблицю, тому нехай кожний заявник бачить, у кого знаходяться матеріали. Зніміть с себе та ЦНАПу цю функцію. ЦНАП зараз формально канцелярія, вони прийняли документи, зафіксували їх в себе по карті та передали до управління архітектури.

Зараз треба дотримуватися наступного порядку: ЦНАП інформує про порушення строків, управління архітектури надає інформацію пояснювальну та у кожного виконавця вимагає пояснювальну записку. Також можна   застосувати дисциплінарне стягнення».

image

Голова комісії Олександр Малікін також звернувся до представника управдіння архітектури та додав, що шляхом перекладання деяких функцій з ЦНАПу на  секретаріат управління архітектури можна досягти, що прострочень не буде взагалі:

«В якомусь сенсі ми додаємо Вам папірової роботи не деякий період у вигляді пояснювальних записок, але за допомогою посилення контролю, Ви допоможете ЦНАПу, та частину функцій заберете на себе».

Перший заступник директора ЦНАПу Дмитро Лазарєв зазначив, що окрім додаткового навантаження, зараз ЦНАП займається визначенням послуг, які можна впровадити, що є приорітетнішим для міста:

«А в подальшому, у разі необхідності, вноситимемо зауваження та зміни».

image

image

image

image

image

Комісія визначила термін синхронізації, за вищезазначеною пропозицією, між управлінням архітектури та ЦНАПом - приблизно місяць. Також комісія порадила ЦНАПу співпрацювати з управлінням земельних ресурсів ММР.

В результаті обговорення зазначеного питання комісія підтримала рекомендацію, яку запропонувала Олена Кісельова, та додатково підтримала ідею розроблення інформаційної та технологічної картки адміністративних послуг (з причини того, що на офіційному сайті міськради опубліковані картки, які були розроблені в 2011 році). В цьому випадку, розробник - суб'єкт надання адмінпослуг (управління міськради), ЦНАП, в свою чергу, погоджуватиме результати розробки. 

 

Інформація управління апарату ММР


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: