Мапа порталу

Портал IGov в Миколаєві впровадить послуги подання документів на оформлення закордонного паспорту

Портал IGov в Миколаєві впровадить послуги подання документів на оформлення закордонного паспорту та навіть на отримання населенням витягів з рішень Миколаївської міської ради та виконкому ММР.

У понеділок, 23 жовтня, радник IT-директора «ПриватБанку», представник спільноти «IT-волонтери Миколаєва» Юрій Решетнік та керівник ЦНАПу Дмитро Лазарєв презентували впровадження можливих першочергових послуг на порталі надання адмінпослуг населенню IGov та почали розробляти стратегію подальших сервісів порталу.

image

image

Також до участі в нараді долучилися депутати Миколаївської міської ради Владислав Єнтін та Федір Панченко, заступник начальника Заводського районного відділу у місті Миколаєві Управління Державної міграційної служби України в Миколаївській області Володимир Сухарніков, керуючий справами виконавчого комітету ММР Вадим Степаненко, директор КП «Міський інформаційно-обчислювальний центр» Євгеній Богаченко, представник громадської ради при Державній регуляторній службі України Олексій Пройдисвіт та представники Державного підприємства МВС України.

image

Як розповів Юрій Решетнік, зараз на сайті функціонує більше 30 адмінпослуг, а серед можливих послуг: надання довідки про наявність та розмір земельної ділянки; надання довідки з Державного земельного кадастру; отримання довідки про рухоме майно; довідки про відсутність або наявність судимості; можливість оформлення закордонного паспорту; узгодження режиму роботи об'єктів сфери торгівлі та обслуговування населення незалежно від форм власності; видача витягів (копій) з розпоряджень Миколаївського міського голови, які були прийняті на виконкомі; видача дозволу на розміщення зовнішньої реклами.

image

image

Депутат ММР Владислав Єнтін поцікавився у Дмитра Лазарєва, чи є ще в Україні ЦНАПи, які видають населенню закордонні паспорти, на що керівник ЦНАПу відповів, що окрім закордонних паспортів на території України в відділеннях ЦНАПів люди можуть отримати ID-карти.

«Але треба придбати достатньо велику кількість обладнання робочих станцій, тобто, приблизно на 4 райони, без централізованого ЦНАПу, необхідно створити 12 станцій (тобто в кожний район міста)».

Володимир Сухарніков зазначив, що вартість однієї робочої станції становить до 165 тисяч гривень.

Дмитро Лазарєв запевнив, що при наявності спеціальних захищених каналів зв’язку, які слугують для введення даних, при необхідності для мешканців, є можливість створення районного ЦНАПу в мікрорайоні Корабельний. Також можливо орендувати канал зв’язку іншого провайдера.

«До обладнання приміщень робочих станцій серйозні вимоги: від освітлення до фізичної захищенності (сигналізація, решітки, пожежний вихід). Ми плануємо відвідати всі райони міста, після чого зробимо висновки та бюджетні розрахунки», - розповів Дмитро Лазарєв.

image

image

image

image

image

image

Нагадаємо, що головою робочої групи є виконуюча обов’язки Миколаївського міського голови-секретар Миколаївської міської ради Тетяна Казакова; заступником голови робочої групи – Андрій Дадівєрін.

До складу робочої групи увійшли:
- депутати Миколаївської міської ради:
1) Сергій Карцев;
2) Владислав Єнтін;
3) Олексій Лєпішев;
4) Світлана Таранова; 
5) Анатолій Петров;
6) Сергій Танасов;
7) Олександр Бернацький;
8) Андрій Яковлєв;
9) Ростислав Філевський;
10) Сергій Ісаков;
- представник Громадської ради при Державній регуляторній службі України Валерій Вєтров;
- представник Державної регуляторної служби України в Миколаївській області Олексій Пройдисвіт.

Наступна спільна нарада депутатів ММР з представникам ІТ-спільноти відбудеться в Миколаївській міській раді через 2-3 тижні.

Слід зазначити, що під час чергового засідання сесії ММР керівництво ЦНАПу відзвітує про діяльність центру надання адмінпослуг за 2016-2017 роки, однак депутатський корпус зможе задавати Дмитру Лазарєву лише уточнюючі запитання, адже у визначений період ЦНАПом керувала Інга Мураховська.

 

Інформація управління апарату ММР 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: