Мапа порталу

У Миколаєві можуть відновити річкові пасажирські перевезення

У мерії пройшло розширене засідання комісії з питань пасажирських перевезень річковим транспортом. Участь у заході взяли начальник управління транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій міської ради Іван Присяжний, начальник управління містобудування та архітектури Валерій Мальченко, перший заступник капітана Миколаївського морського порту Костянтин Сизов, начальник пасажирських перевезень ДП «Адміністрація річкових портів» Володимир Мартинюк, державний інспектор з реєстрації плавальних засобів Укрморрічінспекції Олег Цвєтухін, заступник генерального директора підприємства «Артіль» Дмитро Джула, один із засновників клубу «Садко», відомий своїми дослідженнями морських глибин, інженер-гідротехнік Михайло Коновалов.

Враховуючи те, що до міської влади звертаються підприємства, які мають плавальні засоби і хочуть організувати постійні рейсові перевезення пасажирів акваторією річок, комісія працюватиме над розробкою дієвого механізму забезпечення річкових пасажирських перевезень відповідно до законодавства України.

Почали обговорення з причалу – як він має бути документально оформлений та устаткований. Попередньо домовилися для швартування суден використовувати нижню набережну, як найбільш зручне та людне місце, наближене до головної вулиці міста. У процесі роботи будуть визначені й інші місця для причалів. Є ідея налагодити процес річкових перевезень так, як це було раніше – внутрішньообласні та до віддалених районів міста (Матвіївка, Корениха).

З‘ясувалося, що для того, щоб плавзасіб міг причалити до нижньої набережної, вона має бути обладнана для прийому малих пасажирських суден і пройти технічне освідчення Регістру судноплавства України, який затверджує паспорт причальної споруди. Михайло Миколайович Коновалов відзначив, що наша набережна не має жодних документів, які дозволяли б її експлуатувати як гідротехнічну споруду.  У архівах не знайшли навіть технічної документації, яка б свідчила про конструкцію набережної. Тож, спочатку треба провести контрольно-інспекторське обстеження.

Процедура отримання відповідних дозволів та документів тривала і може зайняти не менше 3 місяців. Це ставить під загрозу відновлення річкових перевезень цього сезону.

Учасники комісії взялися шукати рішення, яким чином дотримати всі законодавчі вимоги, зробити так, щоб забезпечити безпеку пасажирів, а також почати надання зручних і недорогих послуг вже поточного літа.

- Ми зараз стоїмо перед необхідністю розробок, які потягнуть чимало часу і коштів. Проте, існує таке поняття, як введення в експериментальну експлуатацію. Треба зібрати комісію з фахівців, провести обстеження набережної, орієнтуючись на пасажирські судна обмежених розмірів. І паралельно працювати над оформленням паспорта міської набережної з причальною стінкою, - таку пропозицію вніс Костянтин Сизов.

Його одностайно підтримали всі учасники засідання. Тож, найближчим часом буде створена комісія у складі фахівців відповідного напрямку. Небагато часу займе вимірювання глибини дна, перевірка його рельєфу, дослідження водолазами. Потім комісія може прийняти рішення про введення ділянки набережної в експериментальну експлуатацію. 

 

IMAGE FOLDER (/files/News/49)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: