Мапа порталу

У Миколаєві для молоді провели воркшоп з побудови бренду у соцмережах

У середу, 30 квітня, в Миколаївському міському молодіжному просторі відбувся одноденний воркшоп, присвячений темі архетипів у маркетингу та їх застосуванню для побудови впізнаваних брендів у соціальних мережах. 

Захід об’єднав молодих підприємців, маркетологів і креативних спеціалістів, які прагнуть ефективно позиціонувати свої проєкти в цифровому середовищі.

Учасники вокршопу ознайомилися з концепцією архетипів бренду та провели самостійний аналіз власного (або майбутнього) бренду. Також розглянули стратегії просування, що відповідають різним архетипам, з урахуванням специфіки офлайн- та онлайн-комунікацій. 

На практичній практичній частині заходу присутні вчилися знімати й монтувати відео з елементами складного візуального оформлення та предметної зйомки.

Подія проводилася ГО «Десяте квітня» у партнерстві з ЮНІСЕФ та за підтримки BMZ (Федерального міністерства економічного співробітництва і розвитку Німеччини) через державний банк розвитку KfW та у співпраці з управлінням молодіжної політики Миколаївської міської ради.

 

IMAGE FOLDER (/files/2025/May_2025/01052025)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: