Мапа порталу

Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців

Як відпрацьовано заявки містян з 19  до 25серпня 2024 року.

За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 168 звернень від миколаївців.

Вони стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, ліквідації стихійних сміттєзвалищ, благоустрою, обрізки дерев, стану доріг тощо.

За тиждень комунальники виконали 130 заявок.

Відпрацьовано:

  • 29 звернень щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення
  • 28 заявок, що стосуються благоустрою
  • 28 - відносно вивозу сміття
  • 13  звернень щодо аварійних дерев
  • 8 заявок щодо ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів
  • 7 - відносно стану інженерних комунікацій
  • 27  – інші питання

Як подати заявку

1. Телефонуйте за номерами: 

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook 

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.

image


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: