![]()
МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 22 жовтня 2025 Миколаїв № 1537
Про попередній розгляд проєкту рішення Миколаївської
міської ради «Про затвердження міської програми
«Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки»
Розглянувши проєкт рішення Миколаївської міської ради «Про затвердження міської програми «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки», керуючись п. 1 ч. 2 ст. 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
ВИРІШИВ:
1. Винести на розгляд Миколаївської міської ради проєкт рішення «Про затвердження міської програми «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки».
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Петрова А.Л.
Міський голова О. СЄНКЕВИЧ
s-fs-012
Про затвердження міської програми «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки
З метою розвитку фізичної культури і спорту в місті Миколаєві, керуючись п. 22 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити міську програму «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки (далі – Програма, додається).
2. Керівникам виконавчих органів Миколаївської міської ради забезпечити виконання заходів, передбачених Програмою.
3. Департаменту фінансів Миколаївської міської ради (Святелик), управлінню фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради (Бондаренко) забезпечити фінансування Програми в межах коштів, передбачених у міському бюджеті на відповідний рік.
4. Управлінню фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради (Бондаренко) щорічно до 25 січня інформувати Миколаївську міську раду про хід виконання Програми.
5. Рішення Миколаївської міської ради від 23.12.2021 № 12/187 «Про затвердження міської програми «Фізична культура і спорт» на 2022-2025 роки» (зі змінами та доповненнями) визнати таким, що втратило чинність, з 01.01.2026.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії міської ради: з питань економічної і інвестиційної політики, планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку, підприємництва, наповнення бюджету та використання бюджетних коштів (Панченка), з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, культури, туризму, молоді та спорту (Норд), заступника міського голови Петрова А.Л.
Міський голова О. СЄНКЕВИЧ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від _________________________
№ _________________________
МІСЬКА ПРОГРАМА
«Фізична культура і спорт»
на 2026-2028 роки
ВСТУП
Міська програма «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки (далі – Програма) розроблена з метою забезпечення реалізації державної політики у сфері фізичної культури і спорту в м. Миколаєві відповідно до чинного законодавства України. Програму розроблено з урахуванням положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про фізичну культуру і спорт», Указів Президента України «Про державну підтримку розвитку фізичної культури і спорту в Україні», «Про додаткові заходи щодо державної підтримки розвитку фізичної культури і спорту в Україні», «Про пріоритети розвитку фізичної культури і спорту в Україні», Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів з питань спорту.
Основні напрямки та пріоритети, що враховувались при визначенні заходів програми: залучення дітей та молоді до занять у дитячо-юнацьких спортивних школах, створення умов для розвитку резервного спорту та ефективного поповнення складу національних збірних команд України, поступове зростання власних надходжень від господарської та іншої діяльності, оновлення форм та методів роботи спортивних закладів.
Аналіз виконання міської програми «Фізична культура і спорт»
на 2022-2025 роки
Незважаючи на складну соціально-економічну, політичну та епідемічну ситуацію, розвитку спорту в місті Миколаєві постійно приділяється значна увага.
У попередні роки діяламіська програма «Фізична культура і спорт» на 2022-2025 роки, основними завданнями програми були: збереження мережі закладів фізичної культури і спорту, розвиток дитячо-юнацького спорту, школи вищої спортивної майстерності, резервного спорту шляхом удосконалення процесу відбору обдарованих дітей, підтримка спортивних клубів, розвиток фізкультурно-масової діяльності серед населення та підприємств, надання стипендії кращим спортсменам міста, здійснення заходів заохочення кращих спортсменів, створення умов для соціальної адаптації та реабілітації осіб з інвалідністю, підтримка ветеранського спорту.
Охоплено заняттями спортом у дитячо-юнацьких спортивних школах міста.

Кількість вихованців дитячо-юнацьких спортивних шкіл
за видами спорту та рейтингом
2022 кількість вихованців | кількість очок за участь у змаганнях 2022 | місце | 2023 кількість вихованців | кількість очок за участь у змаганнях 2023 | місце | 2024 кількість вихованців | кількість очок за участь у змаганнях 2024 | місце | 2025 кількість вихованців | |
Баскетбол | 168 | 954 | 13 | 228 | 900 | 17 | 276 | 0 | 26 | 265 |
Бейсбол | 42 | 760 | 14 | 52 | 1660 | 13 | 30 | 0 | 0 | 0 |
Бокс | 164 | 3945 | 4 | 192 | 1044 | 15 | 213 | 1103 | 14 | 203 |
Боротьба вільна | 76 | 398 | 15 | 151 | 1048 | 14 | 149 | 150 | 21 | 72 |
Боротьба греко-римська | 64 | 208 | 16 | 109 | 190 | 21 | 70 | 0 | 26 | 66 |
Важка атлетика | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 50 |
Велоспорт – шосе | 101 | 7525 | 3 | 101 | 19711 | 2 | 115 | 28820 | 2 | 88 |
Веслування академічне | 65 | 1025 | 12 | 80 | 2956 | 9 | 85 | 4142 | 10 | 74 |
Веслування на байдарках і каное | 191 | 1574 | 10 | 125 | 6896 | 6 | 125 | 4464 | 9 | 139 |
Вітрильний спорт | 31 | 0 | 18 | 36 | 674 | 19 | 47 | 505 | 17 | 64 |
Волейбол | 135 | 0 | 18 | 145 | 527 | 20 | 165 | 675 | 16 | 214 |
Гандбол | 21 | 0 | 18 | 12 | 0 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Гімнастика художня | 132 | 150 | 18 | 170 | 740 | 18 | 199 | 6100 | 8 | 148 |
Дзюдо | 40 | 0 | 18 | 52 | 81 | 23 | 121 | 134 | 22 | 89 |
Легка атлетика | 259 | 2641 | 9 | 250 | 6968 | 5 | 314 | 8826 | 6 | 366 |
Плавання | 82 | 0 | 18 | 273 | 1830 | 12 | 219 | 9 | 25 | 180 |
Плавання синхронне | 16 | 3423 | 6 | 59 | 6865 | 7 | 81 | 9455 | 5 | 73 |
Стрибки на батуті (стрибки на акробатичній доріжці) | 116 | 3125 | 7 | 109 | 1876 | 11 | 107 | 2284 | 12 | 105 |
Стрибки у воду | 20 | 3811 | 5 | 36 | 6680 | 8 | 58 | 6976 | 7 | 47 |
Стрільба кульова | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 22 | 100 | 24 | 29 |
Теніс настільний | 7 | 0 | 18 | 36 | 10 | 24 | 30 | 105 | 23 | 52 |
Тхеквондо ВТФ | 10 | 0 | 18 | 0 | 0 | 0 | 43 | 0 | 26 | 64 |
Фехтування | 160 | 20917 | 2 | 181 | 22746 | 1 | 220 | 23169 | 3 | 264 |
Футбол | 887 | 0 | 18 | 916 | 0 | 25 | 932 | 0 | 26 | 942 |
Боротьба самбо | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 121 | 1180 | 13 | 125 |
Змішані єдиноборства ММА | 10 | 0 | 18 | 31 | 100 | 22 | 69 | 385 | 19 | 60 |
Кікбоксинг ІСКА | 23 | 36750 | 1 | 25 | 11679 | 3 | 28 | 15950 | 4 | 34 |
Кікбоксинг WAKO | 64 | 2900 | 8 | 56 | 2642 | 10 | 33 | 225 | 20 | 29 |
Кікбоксинг ВТКА | 42 | 0 | 18 | 74 | 9570 | 4 | 80 | 36990 | 1 | 106 |
Кіокушинкай карате | 31 | 1275 | 11 | 29 | 937 | 16 | 40 | 1021 | 15 | 41 |
Пляжна боротьба | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 67 |
Спортивна акробатика | 39 | 0 | 18 | 88 | 280 | 20 | 116 | 450 | 18 | 93 |
Футзал | 30 | 0 | 18 | 65 | 0 | 25 | 63 | 0 | 26 | 60 |
Разом | 3026 | 91381 | 3681 | 108610 | 4171 | 153218 | 4209 |
Підготовлено кандидатів у майстри спорту, майстрів спорту України, виконано нормативи першого спортивного розряду
.png)
Надавалась стипендія кращим спортсменам міста: 2022 рік – 48 стипендій на суму 3120,0 тис. грн, 2023 рік – 44 стипендії на суму 3189,2 тис. грн, 2024 рік – 55 стипендій на суму 3528,7 тис. грн, 2025 рік – 55 стипендій на суму 3528,7 тис. грн.
Отримали одноразові грошові винагороди видатні спортсмени комунальних спортивних шкіл міста за високі призові місця всеукраїнського та міжнародного рівня, за участь у Олімпійських, Паралімпійських, Дефлімпійських іграх: 2022 рік – 65 винагород на суму 214,0 тис. грн, 2023 рік – 98 винагород на суму 554,5 тис. грн, 2024 рік – 163 винагороди – на суму 1639,5 тис. грн. Отримали одноразові премії тренери-викладачі комунальних спортивних шкіл міста за підготовку спортсменів до змагань всеукраїнського, міжнародного рівня, Олімпійських, Паралімпійських, Дефлімпійських ігор: 2022 рік – 34 винагороди на суму 111,0 тис. грн, 2023 рік – 116 винагород на суму 473,0 тис. грн, 2024 рік – 95 винагород на суму 971,5 тис. грн.
У межах програми створювались умови для соціальної адаптації та реабілітації осіб з інвалідністю шляхом надання фінансової підтримки ГО «Миколаївський міський фізкультурно-оздоровчий клуб осіб з інвалідністю «Вікторія», проведення спортивно-масових заходів серед людей з особливими потребами, в яких взяли участь понад 220 осіб.
Протягом 2022-2025 років проведено спортивно-масові заходи з різних видів спорту із залученням дітей, молоді, ветеранів спорту: 2022 рік – 107 заходів, 2023 рік – 125 заходів, 2024 рік – 146 заходів.
За 2022-2025 роки спортивні установи придбали спортивного інвентарю, обладнання на загальну суму 7303,1 тис. грн, а саме: придбано спортивні тренажери, велосипеди, човни для веслування академічного, веслування на байдарках і каное, дошки трамплінні для стрибків у воду, штучне покриття для футбольного майданчика, боксерський ринг, стійки баскетбольні, бігові доріжки, катери для супроводження тренувань на воді, килим для відділення акробатики, жердини для занять легкою атлетикою, також придбано реабілітаційні тренажери для людей з обмеженими можливостями для занять спортом.
У 2023-2024 роках проведено реорганізацію дитячо-юнацьких спортивних шкіл шляхом приєднання із збереженням чисельності учнівського і тренерсько-викладацького складу та матеріально-технічної бази: реорганізовано дитячо-юнацьку спортивну школу № 7 шляхом приєднання до дитячо-юнацької спортивної школи з єдиноборств, реорганізовано дитячо-юнацьку спортивну школу № 1 шляхом приєднання до комплексної дитячо-юнацької спортивної школи «Перемога».
Залучено до занять з адаптивних видів спорту осіб з інвалідністю, отриманою під час виконання бойових завдань, в дитячо-юнацьких спортивних школах міста займаються спортом понад 250 осіб.
Проводиться фізкультурно-оздоровча робота серед дітей з особливими потребами з метою їхньої психологічної та соціальної адаптації у суспільстві. У дитячо-юнацьких спортивних школах спортом займаються понад 30 таких осіб.
Таким чином, за роки дії зазначеної Програми створювалися умови щодо залучення населення до занять масовим спортом, дитячо-юнацьким спортом, спортом вищих досягнень.
Під час дії програми досягнуто відповідного рівня результатів за видами спорту, проте є і напрями, які потрібно удосконалювати та змінювати для подальшого розвитку і досягнення окресленої у Програмі мети.
Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
На поточний момент є ряд обмежувачів та стримуючих факторів, на подолання яких спрямована Програма:
- в умовах введення воєнного стану низький рівень охоплення заняттями фізичною культурою і спортом населення м. Миколаєва;
- обмежена рухова активність, нераціональне та незбалансоване харчування, асоціальна поведінка у суспільстві;
- недостатність сучасних спортивних споруд для проведення навчально-тренувального процесу, проведення змагань згідно з вимогами міжнародних федерацій;
- відсутність власних спортивних баз у деяких дитячо-юнацьких спортивних школах міста;
- недостатній рівень фінансового та матеріально-технічного забезпечення спортивних закладів та установ міста;
- низький рівень престижності професій у сфері фізичної культури і спорту, матеріального заохочення працівників цієї сфери;
- незбалансованість наступності формування груп за рівнями підготовки за видами спорту у відповідності до навчальних програм за видами спорту; відсутність за окремими видами спорту груп спеціальної та вищої спортивної майстерності (рис. 3);
- практична відсутність доступності споруд спортивної інфраструктури для спортсменів з інвалідністю, інклюзивних спортивних груп та спеціалізованих груп для спортсменів з інвалідністю;
- відсутність нормативної бази щодо системи підготовки до змагань ветеранів, системи адаптивного спорту.
Комплектація груп за видами спорту та рівнями підготовки у 2024 році
.png)
Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми
- збільшення охоплення спортивними секціями населення в цілому та окремих категорій (осіб з інвалідністю, осіб з інвалідністю, отриманою під час виконання бойових завдань, ветеранів спорту тощо);
- організація та проведення фізкультурно-масових заходів серед населення у місцях масового відпочинку громадян, проведення міських галузевих спартакіад та інших фізкультурно-оздоровчих та масових спортивних змагань;
- проведення оптимізації мережі дитячо-юнацьких спортивних шкіл із збереженням чисельності учнівського і тренерського складу та матеріально-технічної бази;
- цифровізація системи зарахування та переведення у спортивні секції для збільшення прозорості комплектації груп;
- покращання матеріально-технічної бази та модернізації спортивних шкіл та установ;
- збільшення власних надходжень у дитячо-юнацьких спортивних школах та установах у частині плати за послуги (прокат спортивного інвентарю та обладнання, організація та проведення спортивно-масових заходів, проведення платних групових та індивідуальних занять, оренди майна тощо);
- підвищення рівня матеріального заохочення тренерсько-викладацького складу з метою залучення молодих тренерів до роботи з дітьми та молоддю;
- продовження відкриття у дитячо-юнацьких спортивних школах відділень з видів спорту осіб з інвалідністю, що визнані в Україні (мінімум 4% місць у спортивних секціях для інваспорту до завершення дії Програми);
- відкриття нових відділень з видів спорту в школі вищої спортивної майстерності з метою збереження контингенту спортсменів найвищого рівня;
- подолання гендерних стереотипів у сфері фізичної культури і спорту;
- зміцнення міжнародних зв’язків та обміну досвідом щодо організації спортивної роботи шляхом проведення змагань серед міст-побратимів та міжнародних змагань.
Зазначені проблеми можливо вирішити тільки при консолідації зусиль, ресурсних можливостей, із залученням громадських організацій та виконавчих органів Миколаївської міської ради на підставі програмного підходу до розробки і реалізації Програми із залученням фінансових ресурсів бюджету міста Миколаєва, інших бюджетів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
Мета Програми
Метою Програми є реалізація перспективних та першочергових заходів, спрямованих на розвиток сфери фізичної культури і спорту.
Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники
Комплекс завдань Програма направлені на створення умов для наступних дій:
- розвиток фізичного виховання і фізкультурно-оздоровчої роботи у навчально-виховній сфері, популяризація здорового способу життя, реалізація дитячої і молодіжної політики у сфері фізичної культури і спорту;
- розвиток фізкультурно-масової діяльності серед населення та підприємств, установ та організацій;
- організація та проведення фізкультурно-масових заходів серед населення у місцях масового відпочинку громадян;
- забезпечення розвитку ветеранського спорту, підготовка та участь у заходах та змаганнях різних рівнів;
- створення умов для соціальної адаптації та реабілітації осіб з інвалідністю із залученням до занять спортом;
- сприяння відкриттю при дитячо-юнацьких спортивних школах параолімпійських видів спорту разом із створенням умов по доступності до них;
- забезпечення розвитку дитячо-юнацького спорту, школи вищої спортивної майстерності, резервного спорту шляхом удосконалення процесу відбору обдарованих дітей та молоді для занять фізичною культурою і спортом;
- надання стипендії кращим спортсменам комунальних спортивних шкіл міста та тренерам-викладачам комунальних спортивних шкіл,здійснення заходів заохочення кращих спортсменів та тренерів-викладачів;
- забезпечення підготовки та участі в спортивно-масових заходах з олімпійських та неолімпійських видів спорту;
- залучення до занять з адаптивних видів спорту осіб з інвалідністю, отриманою під час виконання бойових завдань;
- сприяння розвитку фізкультурно-оздоровчого роботи серед дітей з особливими потребами, їх психологічної та соціальної адаптації у суспільстві шляхом проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів;
- здійснення поступового оновлення спортивних матеріально-технічних баз закладів фізичної культури і спорту, проведення заходів по залученню інвестицій у спортивну інфраструктуру;
- забезпечення організаційно-методичної роботи у сфері фізичної культури і спорту за рахунок широкого впровадження соціальної реклами різних аспектів здорового способу життя в усіх засобах масової інформації;
- забезпечення ефективності використання спортивної інфраструктури комунальних установ;
- створення системи планування комплектації груп за видами спорту та рівнями підготовки у відповідності із досягнутими результатами, програмами навчання за видами спорту, наявної матеріальної бази та тренерського складу;
- удосконалення механізму забезпечення рівних прав та можливостей дівчат і хлопців у сфері фізичної культури і спорту та впровадження європейських стандартів рівності.
Перелік напрямів і заходів міської програми «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки визначені у додатку 2 до Програми.
Результативні показники міської програми «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки визначені у додатку 3 до Програми.
Фінансове забезпечення виконання Програми
Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок державного, міського бюджетів, інвесторів, приватних підприємців, підприємств, інших коштів, не заборонених законодавством.
Фінансування заходів Програми здійснюватиметься у межах видатків, що передбачаються в міському бюджеті головними розпорядниками коштів, відповідальними за її виконання. Обсяг бюджетних коштів визначається щороку, виходячи з фінансової можливості бюджету, та іншими коштами, які не заборонені законодавством.
Координація та контроль за ходом виконання Програми
Координацію дій між виконавцями Програми та контроль за її виконанням здійснює управління фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради.
Виконавці Програми щороку до 15 січня надають управлінню фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради інформацію про виконання цієї Програми за попередній рік.
Управління фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради щороку до 25 січня надає узагальнену інформацію про хід виконання Програми Миколаївській міській раді.
Додатки: 1. Паспорт міської програми «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки.
2. Перелік напрямів і заходів міської програми «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки.
3. Результативні показники міської програми «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки.
____________________________________________________
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
міської програми «Фізична культура і спорт»
на 2026-2028 роки
1. Програму затверджено рішенням Миколаївської міської ради від ________________ № _____
2. Ініціатор розроблення Програми: управління фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради.
3. Розробник Програми: управління фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради.
4. Відповідальний виконавець Програми: управління фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради.
5. Співвиконавці Програми:
5.1. Управління освіти Миколаївської міської ради.
5.2. Управління «Служба у справах дітей» Миколаївської міської ради.
5.3. Департамент міського голови Миколаївської міської ради.
5.4. Департамент соціального захисту населення Миколаївської міської ради.
5.5. Адміністрації районів Миколаївської міської ради.
5.6. Управління молодіжної політики Миколаївської міської ради.
6. Термін виконання Програми: 2026-2028 роки.
7. Обсяги та джерела фінансування
Джерела | Обсяг фінансування | У тому числі за роками | ||
2026 | 2027 | 2028 | ||
Обсяг ресурсів усього | 994896,0 | 319799,0 | 328958,0 | 346179,0 |
місцевий бюджет | 972270,0 | 312719,0 | 321374,0 | 338177,0 |
інші джерела | 22626,0 | 7040,0 | 7584,0 | 8002,0 |
Примітка: обсяги фінансування можуть корегуватися в межах бюджетних періодів без внесення змін до даної таблиці.
Додаток 2
до Програми
ПЕРЕЛІК
напрямів і заходів міської програми «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки
№ з/п | Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів Програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансування | Орієнтовні обсяги фінансування (тис. грн) | Очікуваний результат | ||||||||
Всього | У тому числі за роками | ||||||||||||||
2026 | 2027 | 2028 | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 12 | |||||
1 | Забезпечення розвитку олімпійських та неолімпійських видів спорту | ||||||||||||||
1.1 | Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту | Проводити навчально-тренувальні збори з олімпійських видів спорту з підготовки спортсменів міста Миколаєва до участі у всеукраїнських та міжнародних змаганнях | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 12315,0 | 3510,0 | 4125,0 | 4680,0 | Збільшення кількості спортсменів міста, які успішно виступили на змаганнях | |||||
Організовувати та проводити регіональні змагання з олімпійських видів спорту згідно з календарем спортивно-масових заходів на рік | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 5628,0 | 1647,0 | 1881,0 | 2100,0 | Кількість змагань, в яких беруть участь спортсмени міста | |||||||
1.2 | Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з неолімпійських видів спорту | Проводити навчально-тренувальні збори з неолімпійських видів спорту з підготовки спортсменів міста Миколаєва до участі у всеукраїнських та міжнародних змаганнях | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 4980,0 | 1305,0 | 1638,0 | 2037,0 | Збільшення кількості спортсменів міста, які успішно виступили на змаганнях | |||||
Організовувати та проводити регіональні змагання з неолімпійських видів спорту згідно з календарем спортивно-масових заходів на рік | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 2892,0 | 810,0 | 960,0 | 1122,0 | Кількість змагань, в яких беруть участь спортсмени міста | |||||||
2 | Фізкультурно-оздоровча, реабілітаційна та спортивна діяльність серед людей з особливими потребами | ||||||||||||||
2.1 | Забезпечення розвитку фізкультурно-оздоровчої, реабілітаційної та спортивної діяльності серед людей з особливими потребами | Організовувати та проводити регіональні змагання з видів спорту серед людей з особливими потребами | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 420,0 | 130,0 | 140,0 | 150,0 | Створення умов для соціальної адаптації та реабілітації людей з особливими потребами | |||||
Залучати населення з обмеженими фізичними можливостями до систематичних занять із фізичної культури і спорту | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР Департамент соціального захисту населення ММР | Зміцнення здоров’я шляхом залучення до занять фізичною культурою та масовим спортом | ||||||||||||
Надавати фінансову підтримку громадській організації «Миколаївський міський фізкультурно-оздоровчий клуб осіб з інвалідів «Вікторія» з наданням кожного кварталу звітності про надання фінансової підтримки та проведену роботу з обов’язковим оприлюдненням на сайті Миколаївської міської ради | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 8010,0 | 2500,00 | 2680,0 | 2830,0 | Забезпечення потреб з розвитку фізичного виховання та занять спортом серед людей з особливими потребами | |||||||
Залучати до занять з адаптивних видів спорту осіб з інвалідністю, отриманою під час виконання бойових завдань, в дитячо-юнацьких спортивних школах міста | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Кількість змагань, в яких беруть участь особи з інвалідністю, отриманою під час виконання бойових завдань, зміцнення здоров’я | ||||||||||||
Організовувати та проводити фізкультурно-оздоровчі, спортивні заходи та майстер-класи з адаптивних видів спорту для осіб з інвалідністю, отриманою під час виконання бойових завдань | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 350,0 | 100,0 | 120,0 | 130,0 | Кількість змагань, в яких беруть участь особи з інвалідністю. отриманою під час виконання бойових завдань, зміцнення здоров’я | |||||||
Сприяти розвитку фізкультурно-оздоровчої роботи серед дітей з особливими потребами їх психологічної та соціальної адаптації у суспільстві шляхом проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 150,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | Створення умов для психологічної та соціальної адаптації, зміцнення здоров’я дітей з особливими потребами | |||||||
3 | Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту | ||||||||||||||
3.1 | Забезпечення функціонування та удосконалення мережі комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Миколаєва | Утримувати в належному стані та забезпечувати функціонування комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Миколаєва для підготовки спортивного резерву та підвищення рівня фізичної підготовленості | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 531955,0 | 166133,0 | 177929,0 | 187893,0 | Забезпечення розвитку дитячо-юнацького спорту шляхом належного функціонування спортивних шкіл | |||||
Забезпечувати придбання інноваційного спортивного інвентарю, обладнання та транспортних засобів для комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Миколаєва | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 37879,0 | 19558,0 | 9942,0 | 8379,0 | Кількість придбаного спортивного обладнання та інвентарю | |||||||
Проводити на рівні сучасних вимог підготовку та участь спортсменів комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Миколаєва в міських, обласних, всеукраїнських та міжнародних змаганнях | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 67316,0 | 21023,0 | 22516,0 | 23777,0 | Збереження передових позицій успішної участі спортсменів міста в змаганнях різного рівня | |||||||
Створювати умови для проведення фізкультурно-оздоровчих заходів для вихованців комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл під час літніх та зимових шкільних канікул | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР Управління «Служба у справах дітей» ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади, Інші джерела надходжень | При наявності фінансового ресурсу | Поліпшення оздоровлення спортсменів у канікулярний період | ||||||||||
Проводити щорічно по дитячо-юнацьким спортивним школам переведення вихованців відповідно до встановлених вимог, зазначених у навчальних програмах з видів спорту | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Підвищення результативності дитячо-юнацьких спортивних шкіл | ||||||||||||
Вести електронний реєстр спортивних організацій для цифровізації зарахування та переведення спортсменів до спортивних секцій | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | Підвищення результативності дитячо-юнацьких спортивних шкіл | |||||||||||
Забезпечити збільшення власних надходжень у дитячо-юнацьких спортивних школах у частині плати за послуги (прокат спортивного інвентарю та обладнання, організація та проведення спортивно-масових заходів, проведення групових та індивідуальних занять, оренди майна тощо) | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Інші джерела надходжень | 5073 | 1584,0 | 1697,0 | 1792,0 | Кількість проведених послуг | |||||||
Забезпечити розроблення та розміщення у засобах масової інформації соціальної реклами з протидії дискримінації за ознакою статі у сфері фізичної культури і спорту | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Збільшення частки дівчат серед вихованців ДЮСШ | ||||||||||||
4 | Забезпечення підготовки спортсменів вищих категорій школи вищої спортивної майстерності | ||||||||||||||
4.1 | Забезпечення діяльності школи вищої спортивної майстерності та розвиток її інфраструктури | Утримувати та забезпечувати функціонування школи вищої спортивної майстерності міста Миколаєва для підготовки спортивного резерву та спортсменів вищих категорій | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 63073,0 | 19698,0 | 21097,0 | 22278,0 | Створення умов по підготовці спортсменів для відбору до складу збірних команд України | |||||
Забезпечити на рівні сучасних вимог підготовку та участь спортсменів школи вищої спортивної майстерності міста Миколаєва в міських, обласних, всеукраїнських та міжнародних змаганнях | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 10015,0 | 3125,0 | 3350,0 | 3540,0 | Збільшення кількості спортсменів міста, які успішно виступили на змаганнях різного рівня | |||||||
Забезпечувати придбання інноваційного спортивного інвентарю, обладнання та транспортних засобів для спортсменів школи вищої спортивної майстерності міста Миколаєва | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 13751,0 | 6240,0 | 3811,0 | 3700,0 | Кількість придбаного спортивного обладнання та інвентарю | |||||||
Забезпечити збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (прокат спортивного інвентарю та обладнання, організація та проведення спортивно-масових заходів, проведення групових та індивідуальних занять, оренди майна тощо) | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Інші джерела надходжень | 495,0 | 160,0 | 165,0 | 170,0 | Кількість проведених послуг | |||||||
5 | Підтримка і розвиток спортивної інфраструктури | ||||||||||||||
5.1 | Утримання та фінансова підтримка комунальних спортивних споруд | Утримувати в належному стані існуючої мережі спортивних споруд комунальної форми власності та забезпечувати їх ефективне функціонування для проведення спортивних заходів | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 117310,0 | 36637,0 | 39238,0 | 41435,0 | Створення умов для реалізації потенціалу різних верств населення, особливо молоді, спрямування її на фізичне становлення і самовдосконалення засобами фізичної культури і спорту | |||||
Забезпечувати придбання інвентарю, обладнання та транспортних засобів для зміцнення матеріально технічної бази комунальних спортивних споруд | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 1290,0 | 350,0 | 795,0 | 145,0 | Кількість придбаного спортивного обладнання та інвентарю | |||||||
Забезпечити збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (прокат спортивного інвентарю та обладнання, організація та проведення спортивно-масових заходів, проведення групових та індивідуальних занять, оренди майна тощо) | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Інші джерела надходжень | 16998,0 | 5276,0 | 5702,0 | 6020,0 | Кількість проведених послуг | |||||||
6 | Підтримка фізкультурно-спортивного руху | ||||||||||||||
6.1 | Розвиток фізичної культури і спорту серед різних верств населення | Проводити спортивні ігри, спартакіади, чемпіонати міста серед закладів загальної освіти, професійно-технічної освіти та вищої освіти | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР Управління освіти ММР Управління молодіжної політики ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 180,0 | 50,0 | 60,0 | 70,0 | Збільшення кількості спортивно-масових закладів | |||||
Проводити змагання з допризовної підготовки, військово-прикладних видів спорту серед учнівської та студентської молоді | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР Управління освіти ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 120,0 | 30,0 | 40,0 | 50,0 | Підвищення рівня фізичної підготовленості допризовної молоді | |||||||
Проводити міські галузеві спартакіади та інші фізкультурно-оздоровчі, масові спортивні заходи серед підприємств, установ та організацій | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР Адміністрації районів ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 180,0 | 50,0 | 60,0 | 70,0 | Збільшення кількості осіб, які займаються фізичною культурою | |||||||
Сприяти підготовці та участі збірних команд міста та окремих спортсменів в обласних, всеукраїнських змаганнях серед ветеранів спорту | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 480,0 | 150,0 | 160,0 | 170,0 | Кількість змагань, в яких беруть участь ветерани для зміцнення здоров’я населення | |||||||
Сприяти підготовці та участі в спортивних змаганнях різного рівня учасників бойових дій, які брали участь в антитерористичних операціях із забезпечення національної безпеки і оборони України | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 1285,0 | 400,0 | 430,0 | 455,0 | Кількість змагань, в яких беруть участь учасники бойових дій для зміцнення здоров’я населення | |||||||
Сприяти залученню до занять спортом ветеранів війни, членів їх сімей в дитячо-юнацьких спортивних школах міста | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Збільшення кількості осіб, які займаються фізичною культурою і спортом, зміцнення здоров’я | ||||||||||||
6.2 | Фінансова підтримка регіональних всеукраїнських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості у проведенні навчально-тренувальної та спортивної роботи | Організовувати та проводити фізкультурно-масові заходи, фестивалі, серед населення у місцях масового відпочинку громадян із залученням коштів федерацій спорту, спортивних клубів, добровільних внесків громадян | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Інші джерела фінансування | 60,0 | 20,0 | 20,0 | 20,0 | Збільшення кількості спортивно-масових закладів | |||||
Проводити за участю провідних спортсменів, «майстер-класи» для навчання дітей та молоді основним елементам певних видів спорту рухової активності | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Залучення молоді до систематичних занять фізичною культурою і спортом | ||||||||||||
Надавати фінансову підтримку громадській організації «Міський баскетбольний клуб «НІКО-БАСКЕТ» з наданням кожного кварталу звітності про надання фінансової підтримки та проведену роботу з обов’язковим оприлюдненням на сайті Миколаївської міської ради | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 22491,0 | 7024,0 | 7523,0 | 7944,0 | Забезпечення і розвиток видів спорту шляхом залучення до реалізації підтримки професійних команд | |||||||
7 | Інші заходи з розвитку фізичної культури і спорту | ||||||||||||||
7.1 | Запровадження системи матеріального заохочення спортсменів і тренерів | Здійснювати одноразові грошові винагороди видатним спортсменам комунальних спортивних шкіл міста Миколаєва за високі призові місця на змаганнях всеукраїнського, міжнародного рівня та всеукраїнського рейтингу з ігрових видів спорту на підставі протоколу засідання робочої групи та розпорядження міського голови | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 6408,0 | 2000,0 | 2142,0 | 2266,0 | Стимулювання успішних виступів спортсменів на спортивній арені | |||||
Здійснювати одноразове преміювання тренерів – викладачів комунальних спортивних шкіл міста Миколаєва з метою залучення молодих тренерів до роботи з дітьми та молоддю на підставі протоколу засідання робочої групи та розпорядження міського голови | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 3260,0 | 1000,0 | 1100,00,0 | 1160,0 | Стимулювання успішної підготовки вихованців до змагань різного рівня | |||||||
Здійснювати одноразове преміювання спортсменів та тренерів ігрових видів спорту комунальних спортивних шкіл міста Миколаєва за результатами всеукраїнського рейтингу, котрі братимуть участь у чемпіонатах та кубках України на підставі протоколу засідання робочої групи та розпорядження міського голови | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 3240,0 | 960,0 | 1080,0 | 1200,0 | Стимулювання успішної підготовки вихованців до змагань різного рівня | |||||||
Здійснювати одноразові грошові винагороди спортсменам – чемпіонам, призерам літніх і зимових Олімпійських, Паралімпійських, Дефлімпійських, Європейських ігор та Всесвітніх ігор з неолімпійських видів спорту на підставі протоколу засідання робочої групи та розпорядження міського голови | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 1800,0 | 800,0 | 1000,0 | Стимулювання успішних виступів спортсменів на спортивній арені | ||||||||
Надавати стипендію міського голови та міської ради кращим спортсменам та кращим тренерам-викладачам комунальних спортивних шкіл міста Миколаєва за рішенням експертної ради, затвердженої міським головою | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 31700,0 | 9900,0 | 10600,0 | 11200,0 | Стимулювання успішних виступів спортсменів на спортивній арені | |||||||
7.2 | Забезпечення діяльності централізованої бухгалтерії | Забезпечити діяльність централізованої бухгалтерії у сфері фізичної культури і спорту для складання і надання кошторисів, звітів, фінансової документації, фінансування закладів фізичної культури і спорту | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 23800,0 | 7539,0 | 7909,0 | 8352,0 | Забезпечення належного функціонування централізованої бухгалтерії, забезпечення належного бухгалтерського обліку та звітності | |||||
7.3 | Покращання організаційного, кадрового, методичного, інформаційного забезпечення у сфері фізичної культури і спорту | Укладати контракти з керівниками спортивних шкіл | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Підвищення ефективності роботи керівників установ | ||||||||||
Проводити наради, круглі столи, семінари, конференції з питань розвитку фізичної культури і спорту | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Покращання організаційної роботи у сфері «Фізична культура і спорт» | ||||||||||||
Сприяти залученню волонтерів у сфері фізичної культури і спорту для популяризації здорового способу життя | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР | Популяризація спорту | ||||||||||||
Поширювати соціальну рекламу масового спорту як важливого чинника здорового способу життя в засобах масової інформації з урахуванням потреб різних груп населення, у тому числі маломобільних груп, незалежно від статі, віку, місця проживання, інших ознак | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР Департамент міського голови ММР | Залучення широких верств населення до фізкультурно-оздоровчих занять, пропаганда здорового способу життя | ||||||||||||
Забезпечувати висвітлення визначних спортивних подій з олімпійських, неолімпійських та масових видів спорту | 2026-2028 | Управління фізичної культури і спорту ММР Департамент міського голови ММР | Поширення рухової активності населення, залучення до занять фізичною культурою і спортом | ||||||||||||
Разом по програмі | 994896,0 | 319799,0 | 328958,0 | 346179,0 | |||||||||||
у тому числі міський бюджет | 972270,0 | 312719,0 | 321374,0 | 338177,0 | |||||||||||
У тому числі із спеціального фонду (власні надходження) | 22626,0 | 7040,0 | 7584,0 | 8002,0 | |||||||||||
Примітка:
Остаточний обсяг визначається рішенням міської ради під час затвердження та виконання міського бюджету територіальної громади м. Миколаєва на відповідний бюджетний рік, без внесення змін до обсягів видатків, передбачених даними додатками. Обсяги фінансування можуть корегуватися в межах бюджетного періоду без внесення змін до даних додатків.
Додаток 3
до Програми
РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
міської програми «Фізична культура і спорт» на 2026-2028 роки
Показники | Одиниці виміру | 2026 | 2027 | 2028 |
Забезпечення розвитку олімпійських та неолімпійських видів спорту | ||||
Показники затрат | ||||
Кількість навчально-тренувальних зборів з олімпійських видів спорту по підготовці до всеукраїнських змагань | од. | 50 | 55 | 60 |
Обсяг витрат на проведення навчально-тренувальних зборів з олімпійських видів спорту з підготовки до всеукраїнських змагань | тис. грн | 3510,0 | 4125,0 | 4680,0 |
Кількість регіональних змагань з олімпійських видів спорту | од. | 90 | 95 | 140 |
Обсяг витрат на проведення регіональних змагань з олімпійських видів спорту | тис. грн | 1647,0 | 1881,0 | 2100,0 |
Кількість навчально-тренувальних зборів з неолімпійських видів спорту по підготовці до регіональних змагань | од. | 25 | 30 | 35 |
Обсяг витрат на проведення навчально-тренувальних зборів з неолімпійських видів спорту з підготовки до регіональних змагань | тис. грн | 1305,0 | 1638,0 | 2037,0 |
Кількість регіональних змагань з неолімпійських видів спорту | од. | 45 | 50 | 55 |
Обсяг витрат на проведення регіональних змагань з неолімпійських видів спорту | тис. грн | 810,0 | 960,0 | 1122,0 |
Показники продукту | ||||
Кількість людино-днів навчально-тренувальних зборів з олімпійських видів спорту по підготовці до всеукраїнських змагань | од. | 6000 | 6600 | 7200 |
Кількість людино-днів участі у регіональних змаганнях з олімпійських видів спорту | од. | 13500 | 14250 | 15000 |
Кількість людино-днів навчально-тренувальних зборів з неолімпійських видів спорту по підготовці до регіональних змагань | од. | 3000 | 3600 | 4200 |
Кількість людино-днів участі у регіональних змаганнях з неолімпійських видів спорту | од. | 6750 | 7500 | 8250 |
Показник ефективності | ||||
Середні витрати на один людино-день навчально-тренувальних зборів з олімпійських видів спорту по підготовці до всеукраїнських змагань | тис. грн | 0,585 | 0,625 | 0,650 |
Середні витрати на один людино-день участі у регіональних змаганнях з олімпійських видів спорту | тис. грн | 0,122 | 0,132 | 0,140 |
Середні витрати на один людино-день навчально-тренувальних зборів з неолімпійських видів спорту по підготовці до регіональних змагань | тис. грн | 0,435 | 0,455 | 0,485 |
Середні витрати на один людино-день участі у регіональних змаганнях з неолімпійських видів спорту | тис. грн | 0,120 | 0,128 | 0,136 |
Показники якості | ||||
Динаміка кількості спортсменів, які беруть участь в регіональних змаганнях з олімпійських видів спорту, порівняно з минулим роком | % | -35,7 | 5,6 | 9,1 |
Динаміка кількості навчально-тренувальних зборів з олімпійських видів спорту підготовки до всеукраїнських змагань | % | -72,9 | 5,6 | 5,3 |
Динаміка кількості спортсменів, які посіли призові місця в регіональних змаганнях з олімпійських видів спорту | % | 10,0 | 10,0 | 10,0 |
Динаміка кількості навчально-тренувальних зборів з неолімпійських видів спорту з підготовки до регіональних змагань порівняно з минулим роком | % | 0 | 20 | 16,7 |
Динаміка кількості спортсменів, які посіли призові місця в неолімпійських змаганнях, порівняно з минулим роком | % | -47,0 | 11,0 | 10 |
Динаміка кількості спортсменів, які посіли призові місця в регіональних змаганнях з неолімпійських видів спорту | % | 15,0 | 15,0 | 15,0 |
Фізкультурно-оздоровча, реабілітаційна та спортивна діяльність серед людей з особливими потребами | ||||
Показники затрат | ||||
Кількість чемпіонатів, кубків міста та змагань серед людей з інвалідністю | од. | 25 | 29 | 33 |
Обсяг витрат на проведення чемпіонатів, кубків міста та змагань серед людей з інвалідністю | тис. грн | 280,0 | 310,0 | 330,0 |
Кількість клубів для людей з інвалідністю | од. | 1 | 1 | 1 |
Обсяги витрат на надання фінансової підтримки клубів для людей з інвалідністю | тис. грн | 2500,0 | 2680,0 | 2830,0 |
Показники продукту | ||||
Кількість людей з інвалідністю, які беруть участь у змаганнях | осіб | 530 | 530 | 530 |
Показники ефективності | ||||
Середні витрати на один захід | тис. грн | 11,2 | 10,7 | 10,0 |
Середній розмір фінансової підтримки з бюджету клубам для людей з інвалідністю | тис. грн | 2500,0 | 2680,0 | 2830,0 |
Показники якості | ||||
Динаміка росту кількість чемпіонатів, кубків міста та змагань серед людей з інвалідністю | % | 31,5 | 16 | 13,8 |
Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту | ||||
Показники затрат | ||||
Кількість дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | од. | 2 | 2 | 2 |
Кількість спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | од. | 7 | 7 | 7 |
Кількість комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | од. | 4 | 4 | 4 |
Обсяг витрат на утримання дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ) , видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | тис. грн | 4712,7 | 5047,4 | 5330,0 |
Обсяг витрат на утримання спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл(СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | тис. грн | 11335,05 | 12140,0 | 12819,9 |
Обсяг витрат на утримання комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | тис. грн | 6559,2 | 7025,0 | 7418,4 |
Кількість штатних працівників дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | шт. од. | 120,75 | 120,75 | 120,75 |
Кількість штатних працівників спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | шт. од. | 267 | 267 | 267 |
Кількість штатних працівників комунальної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | шт. од. | 209,25 | 209,25 | 209,25 |
у тому числі тренерів (ДЮСШ) | шт. од. | 69,9 | 69,9 | 69,9 |
у тому числі тренерів (СДЮСШОР) | шт. од. | 137,25 | 137,25 | 137,25 |
у тому числі тренерів (КДЮСШ) | шт. од. | 100,75 | 100,75 | 100,75 |
Обсяг витрат на придбання обладнання і предметів довгострокового користування спортивних шкіл усіх типів | тис. грн | 19558,0 | 9942,0 | 8379,0 |
Обсяг витрат на проведення навчально-тренувальної роботи спортивних шкіл усіх типів | тис. грн | 4204,6 | 4503,2 | 4755,4 |
Показники продукту | ||||
Середньорічна кількість учнів дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | осіб | 1170 | 1200 | 1220 |
Середньорічна кількість учнів спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | осіб | 1650 | 1670 | 1680 |
Середньорічна кількість учнів комунальної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | осіб | 1380 | 1400 | 1420 |
Кількість учнів дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, що взяли участь у регіональних спортивних змаганнях | осіб | 900 | 950 | 1000 |
Кількість учнів спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, що взяли участь у регіональних спортивних змаганнях | осіб | 1200 | 1250 | 1300 |
Кількість учнів комунальної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, що взяли участь у регіональних спортивних змаганнях | осіб | 1080 | 1100 | 1120 |
Кількість одиниць придбаного обладнання та предметів довгострокового користування спортивних шкіл усіх типів | од. | 183 | 107 | 106 |
Показники ефективності | ||||
Середні витрати на утримання однієї дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ), видатки на утримання якої здійснюються з бюджету, з розрахунку на одного працівника | тис. грн | 39,03 | 93,87 | 54,32 |
Середні витрати на утримання однієї спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи (СДЮСШОР), видатки на утримання якої здійснюються з бюджету, з розрахунку на одного працівника | тис. грн | 42,4 | 45,4 | 48,0 |
Середні витрати на утримання однієї комунальної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ), видатки на утримання якої здійснюються з бюджету, з розрахунку на одного працівника | тис. грн | 31,3 | 33,6 | 35,4 |
Середні витрати на навчально-тренувальну роботу у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, у розрахунку на одного учня | тис. грн | 6,468 | 6,928 | 7,316 |
Середні витрати на навчально-тренувальну роботу у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, у розрахунку на одного учня | тис. грн | 22,640 | 24,248 | 25,606 |
Середні витрати на навчально-тренувальну роботу у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, у розрахунку на одного учня | тис. грн | 12,937 | 13,856 | 14,632 |
Середні витрати на забезпечення участі одного учня комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл, видатки на утримання яких здійснюються з бюджету (ДЮСШ), у регіональних спортивних змаганнях | тис. грн | 4,027 | 4,206 | 4,368 |
Середні витрати на забезпечення участі одного учня комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл, видатки на утримання яких здійснюються з бюджету (СДЮШОР), у регіональних спортивних змаганнях | тис. грн | 6,869 | 7,269 | 7,630 |
Середні витрати на забезпечення участі одного учня комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл, видатки на утримання яких здійснюються з бюджету (КДЮСШР), у регіональних спортивних змаганнях | тис. грн | 4,753 | 5,017 | 5,224 |
Середні витрати на одиницю придбаного обладнання та предметів довгострокового користування спортивних шкіл усіх типів | тис. грн | 106,87 | 92,91 | 79,05 |
Показники якості | ||||
Кількість підготовлених у дитячо-юнацьких спортивних школах (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, майстрів спорту України | осіб | 4 | 5 | 6 |
Кількість підготовлених у спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних школах (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, майстрів спорту України | осіб | 7 | 8 | 9 |
Кількість підготовлених у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, майстрів спорту України | осіб | 6 | 7 | 8 |
Кількість підготовлених у дитячо-юнацьких спортивних школах (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, кандидатів у майстри спорту України | осіб | 48 | 50 | 52 |
Кількість підготовлених у спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних школах (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, кандидатів у майстри спорту України | осіб | 45 | 50 | 53 |
Кількість підготовлених у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, кандидатів у майстри спорту України | осіб | 32 | 35 | 40 |
Кількість учнів дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, які здобули призові місця в регіональних спортивних змаганнях | осіб | 120 | 140 | 150 |
Кількість учнів спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, які здобули призові місця в регіональних спортивних змаганнях | осіб | 300 | 320 | 330 |
Кількість учнів комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, які здобули призові місця в регіональних спортивних змаганнях | осіб | 70 | 90 | 100 |
Динаміка** кількості учнів комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, порівняно з минулим роком | % | -57 | 2,6 | 1,7 |
Динаміка** кількості учнів комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, порівняно з минулим роком | % | -27,1 | 1,2 | 0,6 |
Динаміка** кількості учнів комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, порівняно з минулим роком | % | 43,5 | 1,4 | 1,4 |
Кількість дівчат, які займаються спортом у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (ДЮСШ) | осіб | 290 | 330 | 370 |
Кількість дівчат, які займаються спортом у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (СДЮСШОР) | осіб | 380 | 410 | 440 |
Кількість дівчат, які займаються спортом у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (КДЮСШ) | осіб | 620 | 630 | 640 |
Забезпечення підготовки спортсменів вищих категорій школи вищої спортивної майстерності | ||||
Показники затрат | ||||
Кількість шкіл вищої спортивної майстерності | од. | 1 | 1 | 1 |
Обсяг витрат на придбання обладнання і предметів довгострокового користування | тис. грн | 6240,0 | 3811,0 | 3700,0 |
Обсяг витрат на утримання ШВСМ | тис. грн | 19858,0 | 21262,0 | 22448,0 |
Обсяг витрат на проведення навчально-тренувальних зборів | тис. грн | 2345,0 | 2512,0 | 2655,0 |
Обсяг витрат на забезпечення участі учнів ШВСМ у всеукраїнських змаганнях | тис. грн | 780,0 | 838,0 | 885,0 |
Кількість навчально-тренувальних зборів | од. | 74 | 80 | 90 |
Кількість штатних працівників ШВСМ | од. | 76 | 76 | 76 |
у тому числі тренерів | од. | 28 | 28 | 28 |
Середньорічна кількість учнів ШВСМ постійного/змінного складу | осіб | 54 | 54 | 54 |
Кількість всеукраїнських змагань, у яких учні ШВСМ беруть участь | од. | 30 | 30 | 30 |
Показники продукту | ||||
Кількість людино-днів, проведених у ШВСМ навчально-тренувальних зборів | людино-днів | 7841 | 8373 | 8850 |
Кількість людино-днів участі учнів ШВСМ у всеукраїнських змаганнях | людино-днів | 558 | 558 | 558 |
Кількість одиниць придбаного обладнання та предметів довгострокового користування для ШВСМ | од. | 17 | 48 | 16 |
Показники ефективності | ||||
Середні витрати на забезпечення одного людино-дня для участі учнів ШВСМ у всеукраїнських змаганнях | тис. грн | 1,4 | 1,5 | 1,6 |
Середні витрати на один людино-день навчально-тренувальних зборів | тис. грн | 0,3 | 0,3 | 0,3 |
Середні витрати на одиницю придбаного обладнання та предметів довгострокового користування для ШВСМ | тис. грн | 367,1 | 141,9 | 231,3 |
Показники якості | ||||
Кількість підготовлених у ШВСМ МС України | осіб | 3 | 3 | 4 |
Кількість підготовлених у ШВСМ кандидатів у майстри спорту України | осіб | 10 | 10 | 10 |
Кількість підготовлених в ШВСМ МСМК України | осіб | 1 | 1 | 2 |
Кількість підготовлених в ШВСМ членів збірних команд України | осіб | 30 | 30 | 35 |
Кількість підготовлених в ШВСМ кандидатів до складу збірних команд України протягом року | осіб | 10 | 15 | 17 |
Підтримка і розвиток спортивної інфраструктури | ||||
Показники затрат | ||||
Кількість спортивних споруд, видатки на утримання яких здійснюються з міського бюджету | од. | 1 | 1 | 1 |
Обсяг витрат на утримання спортивної споруди комунальної форми власності | тис. грн | 41913,0 | 44940,0 | 47455,0 |
Кількість штатних працівників комунальних спортивних споруд, видатки на утримання яких здійснюється з бюджету | шт. од. | 137 | 137 | 137 |
Обсяг витрат на придбання обладнання і предметів довгострокового користування | тис. грн | 350,0 | 795,0 | 145,0 |
Показники продукту | ||||
Кількість спортивних заходів на комунальних спортивних спорудах, видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | од. | 120 | 125 | 130 |
Кількість одиниць придбаного спортивного обладнання та інвентарю для комунальних спортивних споруд | од. | 3 | 4 | 3 |
Показники ефективності | ||||
Середній розмір видатків з бюджету на утримання однієї спортивної споруди комунальної форми власності | тис. грн | 41913,0 | 44940,0 | 47455,0 |
Середньомісячна заробітна плата одного працівника комунальних спортивних споруд, видатки на утримання яких здійснюються з бюджету | тис. грн | 9,0 | 10,6 | 10,6 |
Середні витрати на одиницю придбаного обладнання та предметів довгострокового користування | тис. грн | 116,7 | 198,8 | 48,3 |
Показники якості | ||||
Динаміка** кількості спортивних заходів (навчально-тренувальних зборів, змагань), що проводяться на комунальних спортивних спорудах, видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, порівняно з минулим роком | % | -29,2 | 4,2 | 4,0 |
Підтримка фізкультурно-спортивного руху | ||||
Показники затрат | ||||
Кількість міських спартакіад та змагань серед учнівської та студентської молоді, підприємств, установ, організацій, ветеранів спорту та учасників бойових дій | од. | 50 | 52 | 54 |
Обсяг витрат на проведення міських спартакіад та змагань різного рівня | тис. грн | 680,0 | 750,0 | 815,0 |
Кількість спортивних клубів | од. | 1 | 1 | 1 |
Обсяги витрат на надання фінансової підтримки спортивних клубів | тис. грн | 7024,0 | 7523,0 | 7944,0 |
Показники продукту | ||||
Кількість учасників міських спартакіад та змагань | осіб | 3600 | 3800 | 4000 |
Кількість спортсменів, які беруть участь у змаганнях (спортивні клуби) | осіб | 57 | 57 | 57 |
Показники ефективності | ||||
Середні витрати на один захід | тис. грн | 13,6 | 14,4 | 15,1 |
Середній розмір фінансової підтримки з бюджету спортивним клубам | тис. грн | 7024,0 | 7523,0 | 7944,0 |
Показники якості | ||||
Динаміка учнівської та студентської молоді, яка буде займатись спортом, порівняно з минулим роком | % | -50 | 5,6 | 5,3 |
Інші заходи з розвитку фізичної культури і спорту | ||||
Одноразове преміювання спортсменів та тренерів-викладачів ігрових видів спорту комунальних спортивних шкіл | ||||
Показники затрат | ||||
Кількість видів заохочень/винагород, що виплачуються щомісяця (одноразова грошова винагорода) | од. | 1 | 1 | 1 |
Обсяг витрат на утримання стипендіатів міського голови, міської ради | тис. грн | 960,0 | 1080,0 | 1200,0 |
Показники продукту | ||||
Кількість отримувачів заохочень/винагород (спортсмени, тренери) (одноразова грошова винагорода) | од. | 120 | 120 | 120 |
Середньомісячний розмір заохочень/винагород для одного отримувача (спортсмени, тренери, видатні діячі) | тис. грн | 8,0 | 9,0 | 10,0 |
Показники якості | ||||
Динаміка кількості отримувачів (спортсмени, тренери, видатні діячі) порівняно з минулим роком | % | 0 | 0 | 0 |
Стипендії кращим спортсменам та кращим тренерам-викладам комунальних спортивних шкіл | ||||
Показники затрат | ||||
Кількість видів заохочень/винагород, що виплачуються щомісяця (стипендії) | од. | 1 | 1 | 1 |
Обсяг витрат на утримання стипендіатів міського голови, міської ради | тис. грн | 9900,0 | 10600,0 | 11200,0 |
Показники продукту | ||||
Кількість отримувачів заохочень/винагород (спортсмени, тренери) (стипендії) | од. | 95 | 95 | 95 |
Середньомісячний розмір заохочень/винагород для одного отримувача (спортсмени, тренери, видатні діячі) | тис. грн | 8,7 | 9,3 | 9,8 |
Показники якості | ||||
Динаміка кількості отримувачів (спортсмени, тренери, видатні діячі) порівняно з минулим роком | % | 137,5 | 0 | 0 |
Одноразова грошова винагорода спортсменам-чемпіонам, призерам літніх і зимових Олімпійських, Паралімпійських, Дефлімпійських, Європейських ігор та Всесвітніх ігор з неолімпійських видів спорту | ||||
Показники затрат | ||||
Кількість видів заохочень/винагород, що виплачуються (одноразова грошова винагорода) | од. | 1 | 1 | |
Обсяг витрат на здійснення одноразової грошової винагороди | тис. грн | 800,0 | 1000,0 | |
Показники продукту | ||||
Кількість отримувачів заохочень/винагород (спортсмени) | од. | 5 | 10 | |
Середньомісячний розмір заохочень/винагород для одного отримувача (спортсмена) | тис. грн | 80 | 100,0 | |
Показники якості | ||||
Динаміка кількості отримувачів (спортсмени, тренери, видатні діячі) порівняно з минулим роком | % | 400 | 66,7 | |
Здійснювати одноразові грошові винагороди видатним спортсменам комунальних спортивних шкіл міста | ||||
Показники затрат | ||||
Кількість видів заохочень/винагород, що виплачуються (одноразова грошова винагорода) | од. | 1 | 1 | 1 |
Обсяг витрат на здійснення одноразової грошової винагороди | тис. грн | 2000,0 | 2142,0 | 2266,0 |
Показники продукту | ||||
Кількість отримувачів заохочень/винагород (спортсмени) | од. | 200 | 210 | 220 |
Середньомісячний розмір заохочень/винагород для одного отримувача (спортсмена) | тис. грн | 10,0 | 10,2 | 10,3 |
Показники якості | ||||
Динаміка кількості отримувачів (спортсмени, тренери, видатні діячі) порівняно з минулим роком | % | 0 | 5 | 4,8 |
Здійснення одноразового преміювання тренерів-викладачів комунальних спортивних шкіл міста | ||||
Показники затрат | ||||
Кількість видів заохочень/винагород, що виплачуються (одноразова премія) | од. | 1 | 1 | 1 |
Обсяг витрат на здійснення одноразової грошової винагороди | тис. грн | 1000,0 | 1100,0 | 1160,0 |
Показники продукту | ||||
Кількість отримувачів заохочень/винагород (тренери викладачі) | од. | 110 | 120 | 120 |
Середньомісячний розмір заохочень/премії для одного отримувача (тренера-викладача) | тис. грн | 9,1 | 9,2 | 9,7 |
Показники якості | ||||
Динаміка кількості отримувачів (спортсмени, тренери, видатні діячі) порівняно з минулим роком | % | 10 | 9,1 | 0 |
Забезпечення діяльності централізованої бухгалтерії | ||||
Показники затрат | ||||
Кількість центральних бухгалтерій | од. | 1 | 1 | 1 |
Кількість штатних одиниць | осіб | 20 | 20 | 20 |
Обсяг витрат | тис. грн | 7539,0 | 7909,0 | 8352,0 |
Показники продукту | ||||
Кількість закладів фізичної культури і спорту, які обслуговує централізована бухгалтерія кількість рахунків | од. | 17 | 17 | 17 |
Показники ефективності | ||||
Середні витрати на забезпечення однієї штатної ставки (одиниці) | тис. грн | 376,9 | 395,4 | 417,6 |
Показники якості | ||||
Динаміка кількості закладів, установ організацій сфери фізичної культури і спорту, складених звітів ,особових рахунків, які обслуговує і складає центральна бухгалтерія, порівняно з минулим роком | % | 0 | 0 | 0 |
ОПУБЛІКОВАНО 27.10.2025