МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 25 грудня 2024 Миколаїв № 2163
Про затвердження Правил розміщення
зовнішньої реклами в м. Миколаєві
З метою приведення нормативно-правового акта у відповідність до чинного законодавства, удосконалення правового регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві, відповідно до вимог Законів України «Про рекламу», «Про адміністративні послуги», «Про адміністративну процедуру», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» (зі змінами та доповненнями), керуючись пп. 13 п. а) ст. 30, ч. 6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Правила розміщення зовнішньої реклами в м. Миколаєві (додаються).
2. Затвердити Методику розрахунку площі місця розташування рекламного засобу (додається).
3. Встановити, що дозволи на розміщення зовнішньої реклами, видані до прийняття цього рішення виконкому міської ради, є дійсними до закінчення терміну їх дії.
4. Рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 04.10.2011 № 1015 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Миколаєві» визнати таким, що втратило чинність.
5. Департаменту міського голови Миколаївської міської ради (Дмитриченко) опублікувати рішення на офіційному вебсайті Миколаївської міської ради та у місцевих друкованих медіа не пізніш як у десятиденний строк після його прийняття та підписання.
6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.
Міський голова О. СЄНКЕВИЧ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконкому міської ради
від 25 грудня 2024
№ 2163
ПРАВИЛА
РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В М. МИКОЛАЄВІ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Правила розміщення зовнішньої реклами в м. Миколаєві (далі – Правила) розроблено відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про забезпечення функціонування української мови як державної»,«Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про рекламу», «Про адміністративні послуги», «Про адміністративну процедуру», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», «Про благоустрій населених пунктів», «Про автомобільні дороги», «Про охорону культурної спадщини», постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (зі змінами та доповненнями) та інших нормативно-правових актів.
1.2. Правила регулюють відносини, що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на території м. Миколаєва та визначають порядок надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, а також контролю за дотриманням вимог цих Правил.
1.3. Дані Правила поширюються на всю територію м. Миколаєва, включаючи розташування рекламних засобів на будинках (будівлях) і спорудах, відкритих майданчиках, міських вулицях (дорогах), площах тощо.
Правила є обов’язковими для виконання на території м. Миколаєва всіма суб’єктами, що здійснюють діяльність з розміщення зовнішньої реклами.
1.4. У цих Правилах наведені нижче терміни вживаються у таких значеннях:
алея – дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;
виконавчий орган ради – виконавчий комітет Миколаївської міської ради;
дозвільний орган – виконавчий комітет Миколаївської міської ради;
дозвіл – документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;
адміністратор – посадова особа департаменту (Центру) з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради;
робочий орган – департамент архітектури та містобудування Миколаївської міської ради, уповноважений Миколаївською міською радою, регулювати діяльність з розміщення зовнішньої реклами у межах м. Миколаєва;
зовнішня реклама – реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях – рекламоносіях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг;
реклама – інформація про особу, ідею та/або товар, розповсюджена за грошову чи іншу винагороду або з метою самореклами в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена, щоб сформувати або підтримати у прямий (пряма реклама, телепродаж) або непрямий (спонсорство, розміщення товару (продакт-плейсмент) спосіб обізнаність споживачів реклами та їхній інтерес щодо таких особи, ідеї та/або товару;
рекламні засоби – засоби, що використовуються для доведення реклами до споживачів реклами;
розповсюджувач реклами — особа, яка здійснює розповсюдження реклами;
соціальна реклама – вид реклами, що охоплює суспільно корисну інформацію, спрямовану на розвиток особистості та суспільства, на популяризацію загальнолюдських цінностей, здорового способу життя, інклюзивного суспільства, на охорону природи, збереження енергоресурсів, профілактику правопорушень, на забезпечення державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичного виховання, освіти, науки, культури, фізичної культури, спорту, історії тощо, розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку та/або не спонукає виборців голосувати за або проти певного суб’єкта виборчого процесу. До соціальної реклами може відноситися інформація про висвітлення державних програм, спрямованих на захист державності, громадського порядку, підвищення обороноздатності держави тощо;
місце розташування рекламного засобу – площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надаються розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом;
пішохідна доріжка – елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;
спеціальні конструкції – тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та не наземні (повітряні), плоскі та об’ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами;
комплексна схема розміщення рекламних засобів – затверджені рішенням виконавчого органу ради текстові та графічні матеріали, що визначають території міста, на яких зазначено граничну кількість місць для розміщення наземних рекламних засобів, місця їх встановлення, типи рекламних засобів, формат та архетип кожного рекламного засобу, розміщення яких допускається у межах відповідної території (вулиці, проспекту, бульвару тощо);
вивіска чи табличка – елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою.
1.5. Терміни, що не визначені у цих Правилах, застосовуються у значеннях, наведених у Законах України «Про рекламу», «Про адміністративні послуги», Типових правилах та інших нормативно-правових актах, що регулюють відносини у сфері реклами.
2. РЕГУЛЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
2.1. Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому цими Правилами. Плата за видачу дозволів не справляється.
2.2. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами видається лише на один рекламний засіб.
2.3. Дозвіл надається строком на п’ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.
2.4. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов’язаних з розташуванням рекламного засобу.
У процесі надання дозволів забороняється проведення тендерів (конкурсів).
При видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами втручання у форму та зміст реклами забороняється.
2.5. У випадку скасування дозволу або закінчення терміну його дії рекламний засіб у п’ятнадцятиденний термін підлягає демонтажу власником рекламного засобу.
2.6. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням Правил благоустрою території міста.
2.7. Регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами на території м. Миколаєва, здійснюється виконавчим органом ради через робочий орган.
У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами робочим органом залучаються на громадських засадах представники галузевих рад підприємців, об’єднань громадян та об’єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.
2.8. Рекламні засоби не повинні створювати перешкод для експлуатації та ремонту будівель і споруд, на яких чи поблизу з якими вони розташовуються.
2.9. З метою збереження історичного архітектурного середовища та самобутності міського простору під час розміщення зовнішньої реклами, розміщення наземних стаціонарних рекламних засобів типу "сітілайт", а також інших наземних стаціонарних рекламних засобів стандартного типу такого ж або більшого формату, здійснюється відповідно до затверджених виконавчим органом ради вимог до розміщення зовнішньої реклами та вивісок, а також комплексних схем розміщення зовнішньої реклами.
2.10. У межах міста забороняється встановлення навісних рекламних засобів на опорах ліній електромереж, ліній міського транспорту, опорах вуличних ліхтарів зовнішнього освітлення.
Забороняється розміщення будь-яких навісних конструкцій, що розташовуються на вказаних об’єктах поперек руху транспорту та пішоходів.
2.11. Рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на його каркасі найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номерів засобів зв’язку, номера, дати видачі дозволу та строку його дії.
2.12. Робочий орган не має права подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
3. ПОВНОВАЖЕННЯ РОБОЧОГО ОРГАНУ
3.1. До повноваження робочого органу належать:
- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу, скасування та продовження строку його дії;
- надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проєктно-технічної документації для розташування складних (дахових) рекламних засобів;
- прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету;
- підготовка та подання на розгляд в установленому порядку проєктів рішень виконавчого органу ради про надання або відмову в наданні дозволу, про скасування, продовження або відмову у продовженні строку дії дозволу;
- видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради через адміністратора;
- ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та оновлення даних у геоінформаційній системі містобудівного кадастру Миколаївської міської ради в частині виробництва, оброблення та оприлюднення геопросторових даних, створених в результаті діяльності робочого органу;
- подання територіальному органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів в Миколаївській області матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;
- здійснення контролю за додержанням вимог до розміщення зовнішньої реклами та вивісок, відповідно до цих Правил та звернення до розповсюджувача реклами з вимогою про усунення виявлених порушень у встановлений нею строк;
- підготовка для укладання між виконавчим органом ради та розповсюджувачами зовнішньої реклами договорів на право тимчасового користування місцями, що перебувають у комунальній власності Миколаївської міської територіальної громади, для розміщення рекламного засобу, здійснення контролю за правильністю нарахування та своєчасністю сплати за такими договорами;
- виконання інформаційно-обчислювальних функцій щодо нарахування плати за тимчасове користування місцями, що перебувають у комунальній власності Миколаївської міської територіальної громади, для розміщення рекламних засобів за укладеними договорами, а також здійснення моніторингу за надходженням такої плати;
- прийняття рішення про демонтаж рекламних засобів, згідно з встановленим виконавчим органом ради порядком;
- здійснення обліку демонтованих рекламних засобів;
- вирішення питань щодо розміщення соціальної реклами, у межах наданих повноважень;
- координація діяльності розповсюджувачів реклами щодо комплексного розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві;
- розробка у межах компетенції нормативно-правових актів, направлених на регулювання діяльності у сфері реклами, внесення у встановленому порядку пропозиції щодо зміни та/або доповнення до Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Миколаєві;
- робочий орган здійснює інші повноваження, відповідно до законодавства.
4. ПОРЯДОК НАДАННЯ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
4.1. Для одержання дозволу заявник або уповноважена ним особа подає адміністратору заяву за формою згідно з додатком 1, до якої додаються:
- фотокартка або комп’ютерний макет місця (розміром не менш як 6×9 см), на якому планується розташування рекламного засобу;
- ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;
- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи-підприємця.
4.2. Заява та документи, що додаються до неї, подаються особисто заявником або уповноваженою ним особою.
Якщо документи подаються особисто, заявник надає документ, що посвідчує його особу, відповідно до законодавства України.
У разі подання документів уповноваженою особою надається документ, що засвідчує його повноваження.
Заявник або уповноважена ним особа відповідає за достовірність відомостей, зазначених у заяві та документах, що додаються до неї.
Усі заяви щодо видачі дозволу підлягають обов’язковій реєстрації адміністратором. Адміністратор проводить реєстрацію заяви та видає заявнику або уповноваженій ним особі опис вхідного пакета документів з відміткою про дату та номер їх реєстрації, після чого не пізніше одного робочого дня передає заяву з пакетом документів до робочого органу.
У описі вхідного пакета документів зазначається інформація про заяву та перелік документів, поданих заявником або уповноваженою ним особою до неї. Зазначений опис не є підтвердженням їх повноти, правильності, достовірності та відповідності всім вимогам, необхідним для видачі дозволу.
4.3. Встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу
4.3.1. За наявності документів, передбачених пунктом 4.1 цих Правил, заява протягом трьох днів з дати її надходження реєструється робочим органом в журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами, який ведеться за формою, згідно з додатком 2. Журнал повинен бути прошитий, а його сторінки пронумеровані. На останній сторінці журналу робиться запис про кількість сторінок, який засвідчується підписом керівника робочого органу, скріпленим печаткою.
Робочий орган протягом п’яти днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу, а також на відповідність вимогам розташування рекламних засобів, визначених розділом 9 цих Правил, вимогам до розміщення зовнішньої реклами та вивісок у м. Миколаєві та комплексним схемам розміщення зовнішньої реклами, затвердженим виконавчим органом ради в установленому порядку.
Після здійснення перевірки місця керівник робочого органу приймає рішення про встановлення за заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету, що оформлюється відповідним наказом.
У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету, робочий орган через адміністратора видає заявникові разом із двома примірниками договору на тимчасове користування місцем для розміщення зовнішньої реклами, два примірники дозволу для оформлення за формою, згідно з додатком 3 та визначає установи та органи (особи), з якими необхідно їх погодити.
У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету, робочий орган через адміністратора протягом трьох днів надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням дати встановлення пріоритету іншого заявника на заявлене місце розташування рекламного засобу або дати і номера рішення виконавчого органу ради про надання дозволу на заявлене місце іншій особі та повертає всі подані заявником документи.
4.3.2. Пріоритет заявника на місце розташування рекламного засобу встановлюється строком на три місяці з дати прийняття керівником робочого органу відповідного рішення.
Строк встановлення пріоритету на місце розташування рекламного засобу може бути продовжений керівником робочого органу не більш як на три місяці у разі:
- продовження строку оформлення дозволу у зв’язку з потребою виконання архітектурно-планувальних робіт та розроблення проєктно-технічної документації;
- письмового звернення заявника або уповноваженої ним особи через адміністратора щодо продовження строку оформлення дозволу.
У разі продовження строку оформлення дозволу з підстав, передбачених абзацами третім і четвертим цього пункту, робочий орган через адміністратора письмово повідомляє про це заявника.
4.3.3. Дата і номер рішення керівника робочого органу про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету заноситься в журнал реєстрації.
Відмова у встановленні пріоритету, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
Інформація про подані заяви та встановлені робочим органом пріоритети є відкритою і повинна надаватися будь-якій особі за її письмовою заявою.
4.3.4. У разі прийняття керівником робочого органу рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, яке перебуває в комунальній власності Миколаївської міської територіальної громади, заявник або уповноважена ним особа протягом трьох днів укладає договір на тимчасове користування цим місцем.
Протягом строку, передбаченого абзацами першим – третім підпункту 4.3.2 Правил, щомісяця справляється плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності Миколаївської міської територіальної громади, в розмірі 25 відсотків плати, встановленої виконавчим органом ради.
У разі продовження строку оформлення дозволу відповідно до абзацу четвертого підпункту 4.3.2 цих Правил, щомісячна плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, справляється в розмірі 100 відсотків плати, встановленої виконавчим органом ради.
Протягом п’яти днів з дати прийняття керівником робочого органу рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, заявник або уповноважена ним особа подає робочому органу копію укладеного ним договору на тимчасове користування місцем та копію документа, що підтверджує внесення відповідної плати.
Плата за тимчасове користування місцем, що перебуває в комунальній власності, зараховується до бюджету Миколаївської міської територіальної громади.
4.3.5. Під час подання заяви або оформлених примірників дозволу адміністратор в присутності заявника або уповноваженої ним особи перевіряє комплектність документів, додержання вимог до їх оформлення та видає заявникові довідку з описом поданих документів.
Перелік документів для надання дозволу є вичерпним.
4.3.6. У разі недодержання заявником або уповноваженою ним особою строку, зазначеного в підпункті 4.3.2 цих Правил, та у разі ненадання ним в установлений строк документів, зазначених у підпункті 4.3.4 цих Правил, заява вважається неподаною, пріоритет на місце розташування рекламного засобу втрачається, документи через адміністратора повертаються заявнику або уповноваженій ним особі про що робочий орган робить відповідний запис в журналі реєстрації.
4.4. Погодження дозволу
4.4.1. Дозвіл погоджується з:
- власником місця або уповноваженим ним органом (особою);
- департаментом архітектури та містобудування Миколаївської міської ради як спеціально уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури.
На вимогу робочого органу дозвіл погоджується з:
- уповноваженим підрозділом Національної поліції – у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування;
- уповноваженим органом у сфері охорони культурної спадщини відповідно до вимог законодавства про охорону культурної спадщини – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури, в межах зон охорони таких пам’яток і в межах об’єктів природно-заповідного фонду;
- з утримувачем інженерних комунікацій – у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій.
Зазначені органи та особи погоджують дозвіл протягом п’яти робочих днів з дати звернення або надають вмотивовану відмову в погодженні дозволу.
Перелік органів та осіб, з якими погоджується дозвіл, є вичерпним. Погодження дійсне протягом строку дії дозволу.
4.4.2. У разі відмови в погодженні дозволу, органи (особи), зазначені у підпункті 4.4.1 цих Правил надсилають вмотивоване повідомлення до робочого органу. Робочий орган не пізніше наступного робочого дня з дня отримання вмотивованого повідомлення про відмову в погодженні дозволу, через адміністратора повідомляє про це заявника.
Відмова в погодженні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
4.5. Рішення про надання або відмову у наданні дозволу
4.5.1. Робочий орган протягом не більш як п’ятнадцяти робочих днів з дати одержання належним чином оформлених двох примірників дозволу розглядає заяву згідно з додатком 1, подану адміністратору, та готує і направляє на розгляд до виконавчого органу ради пропозиції та проєкт відповідного рішення.
4.5.2. Виконавчий орган ради протягом п’яти робочих днів з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.
У разі прийняття рішення про надання дозволу керівник робочого органу протягом п’яти робочих днів підписує обидва примірники дозволу та скріплює їх печаткою робочого органу.
Перший примірник дозволу через адміністратора видається заявникові, а другий – залишається робочому органу для обліку та контролю. Видача дозволу реєструється в журналі реєстрації.
4.5.3. Водночас, у разі прийняття рішення про надання дозволу, робочим органом, протягом строку, вказаного у підпункті 4.5.2, заявникові через адміністратора разом із першим примірником дозволу надається на підпис два примірники договору між виконавчим органом ради та розповсюджувачем реклами на право тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами, згідно з додатком 4. Договір укладається на строк дії дозволу.
4.5.4. Протягом п’яти робочих днів з дати отримання дозволу та примірників договорів розповсюджувач реклами через адміністратора повертає до робочого органу примірники підписаного договору.
4.5.5. Рішення про відмову у наданні дозволу надсилається робочим органом заявникові протягом п’яти днів з дати його прийняття через адміністратора.
4.5.6. У наданні дозволу може бути відмовлено у разі:
- оформлення поданих документів не відповідає встановленим вимогам;
- у поданих документах виявлені завідомо неправдиві відомості;
Перелік підстав для відмови у наданні дозволу є вичерпним.
4.5.7. Рішення про відмову у наданні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.
4.6. Після розташування рекламного засобу розповсюджувач реклами у п’ятиденний строк зобов’язаний подати до робочого органу фотокартку місця розташування рекламного засобу із встановленим рекламним засобом (розміром не менш як 6 × 9 см).
5. ВНЕСЕННЯ ЗМІН У ДОЗВІЛ
5.1. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної схеми рекламного засобу, розповсюджувач реклами через адміністратора звертається до робочого органу з письмовою заявою у довільній формі про внесення у дозвіл відповідних змін. Адміністратор не пізніше наступного робочого дня передає подані документи робочому органу.
До заяви додається:
- технічна характеристика змін у технологічній схемі рекламного засобу;
- фотокартка рекламного засобу та ескіз із конструктивним рішенням;
- оригінал примірника виданого дозволу.
Робочий орган протягом не більш як п’ятнадцяти робочих днів з дати реєстрації заяви розглядає її і вносить відповідні зміни у дозвіл.
Адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від робочого органу дозволу з внесеними змінами або вмотивованої відмови у внесенні змін повідомляє про це заявника.
Відмова у зміні технологічної схеми рекламного засобу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
5.2. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами.
У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце. У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.
Відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.
Плата за надання робочим органом послуг, пов’язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.
5.3. Переоформлення дозволу
5.3.1. У разі набуття права власності на рекламний засіб іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню.
Особа, яка набула право власності на рекламний засіб або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) рекламним засобом звертається через адміністратора до робочого органу із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.
До заяви додається:
- документ, який засвідчує право власності (користування) на рекламний засіб;
- оригінал зареєстрованого дозволу;
- письмове погодження власника місця розташування рекламного засобу або уповноваженого ним органу (особи);
- копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи-підприємця;
- банківські реквізити, ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи-платників податків, зборів та інших обов’язкових платежів.
5.3.2. У разі відсутності зауважень до поданих заявником документів робочий орган протягом п’яти робочих днів з дати подання заяви вносить відповідні зміни у дозвіл.
Переоформлення дозволу фіксується в журналі реєстрації.
5.3.3. Строк дії переоформленого документа дозвільного характеру не може перевищувати строк дії, зазначений у документі дозвільного характеру, що переоформлявся.
5.3.4. Перший примірник дозволу через адміністратора видається заявнику, другий примірник дозволу залишається для обліку у робочому органі.
5.3.5. Відмова у переоформленні дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
6. ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ ДІЇ ДОЗВОЛУ НА РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
6.1. Строк дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами продовжується на підставі заяви розповсюджувача зовнішньої реклами або уповноваженої ним особи, яка подається робочому органу через адміністратора у довільній формі, не пізніше, ніж за один місяць до закінчення строку дії дозволу.
6.2. Разом із заявою на продовження строку дії дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами або уповноважена ним особа надає оригінал дозволу для внесення запису про продовження.
6.3. Робочий орган протягом п’яти робочих днів з дати одержання заяви готує та надає на розгляд виконавчого органу ради проєкт рішення про продовження або відмову у продовженні строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
6.4. Виконавчий орган ради протягом десяти робочих днів з дати одержання від робочого органу проєкту відповідного рішення розглядає та приймає рішення про продовження строку дії дозволу або про відмову у його продовженні.
6.5. Продовження строку дії дозволу допускається за умови відповідності вимогам розташування рекламних засобів, визначених розділом 9 цих Правил, вимогам до розміщення зовнішньої реклами та вивісок у м. Миколаєві та комплексним схемам розміщення зовнішньої реклами, затвердженим виконавчим органом ради в установленому порядку.
6.6. Робочий орган протягом трьох робочих днів з дати прийняття рішення виконавчим органом ради, вносить зміни до дозволу, які мають бути підписані керівником робочого органу, скріплені його печаткою, та передає його адміністратору для видачі заявнику.
У разі продовження строку дії дозволу – перший примірник дозволу видається заявникові, другий примірник дозволу залишається для обліку у робочому органі.
6.7. Після прийняття виконавчим органом ради рішення про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами, між виконавчим органом ради та розповсюджувачем реклами укладається додаткова угода до договору на право тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами. Додаткова угода укладається на строк продовження строку дії дозволу.
6.8. У разі порушення строку подання заяви на продовження строку дії дозволу встановленого пунктом 6.1 цих Правил, невідповідності типу рекламного засобу, місця його розташування технологічній схемі (конструктивній) схемі рекламного засобу та/або виданому дозволу, комплексній схемі розміщення зовнішньої реклами, розповсюджувач зовнішньої реклами оформлює новий дозвіл, згідно з порядком встановленим цими Правилами.
Відмова у продовженні строку дії дозволу може бути оскаржена у порядку, встановленому законодавством.
7. СКАСУВАННЯ ДОЗВОЛУ
7.1. Дозвіл скасовується на підставі відповідного рішення виконавчого органу ради до закінчення строку його дії з таких підстав:
- звернення суб’єкта господарювання із заявою про скасування дозволу;
- у разі невикористання місця розташування рекламного засобу безперервно протягом шести місяців;
- непереоформлення дозволу в установленому порядку.
Перелік підстав для скасування дозволу є вичерпним.
7.2. Робочий орган протягом п’яти робочих днів з дня виникнення підстав для скасування дозволу готує і направляє на розгляд до виконавчого органу ради проєкт відповідного рішення для прийняття.
7.3. Виконавчий орган ради протягом п’яти робочих днів з дня одержання проекту приймає відповідне рішення.
Дія дозволу припиняється через десять робочих днів із дня прийняття виконавчим органом ради рішення про його скасування, якщо інше не передбачено законом.
7.4. Рішення про скасування дозволу фіксується в журналі реєстрації та надсилається робочим органом через адміністратора розповсюджувачу зовнішньої реклами.
7.5. Рішення про скасування дозволу може бути оскаржене у порядку, встановленому законодавством.
8. КОНТРОЛЬ ЗА ДОДЕРЖАННЯМ ПРАВИЛ РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ У М. МИКОЛАЄВІ
8.1. Контроль за додержанням цих Правил здійснює робочий орган відповідно до наданих повноважень та посадові особи, уповноважені на це виконавчим органом ради та інші органи відповідно до законодавства.
8.2. У разі порушення вимог цих Правил, уповноважені посадові особи робочого органу звертаються до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою про усунення у встановлений термін порушень Правил, згідно з додатком 5. Термін для усунення порушень не може бути меншим ніж три робочі дні з дати отримання вимоги.
8.3. У разі невиконання цієї вимоги, робочий орган подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
8.4. Вимога направляється у письмовій формі поштою з повідомленням про вручення або вручається розповсюджувачу зовнішньої реклами особисто під підпис.
Розповсюджувач зовнішньої реклами вважається повідомленим про вимогу належним чином, якщо рекомендоване повідомлення направлено за адресою місцезнаходження розповсюджувача зовнішньої реклами згідно з даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
8.5. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.
9. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
9.1. Зовнішня реклама повинна відповідати наступним вимогам:
- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах 9.5 - 9.9 цих Правил;
- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;
- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;
- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;
- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світлоповертаючих матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;
- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;
- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію.
9.2. Забороняється розташовувати рекламні засоби:
- на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;
- у населених пунктах на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини.
9.3. Розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам’яток, у межах об’єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об’єктів природно-заповідного фонду.
9.4. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років.
Перелік обмежень та заборон щодо розміщення зовнішньої реклами, встановлений пунктами 9.1 - 9.4 цих Правил, є вичерпним.
9.5. Розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.
9.6. Розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій.
9.7. Підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством.
9.8. Розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій.
9.9. Відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством.
9.10. Розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції.
9.11. Вивіски чи таблички:
повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;
не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;
не повинні розміщуватися на будинках або спорудах – об’єктах незавершеного будівництва;
площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.
Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, не передбачені законодавством.
9.11.1. Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:
припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи-підприємця;
невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;
порушення благоустрою території.
Розміщені вивіски чи таблички підлягають демонтажу за рахунок коштів юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців, якими вони були встановлені.
10. ПЛАТА ЗА ТИМЧАСОВЕ КОРИСТУВАННЯ МІСЦЯМИ РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНИХ ЗАСОБІВ
10.1. Підставою для нарахування плати за тимчасове користування місцями, що перебувають у комунальній власності Миколаївської міської територіальної громади, для розміщення рекламного засобу та внесення розповсюджувачем зовнішньої реклами відповідної плати, є рішення виконавчого органу ради про надання (продовження терміну дії) дозволу та укладений договір, згідно з додатком 4 до цих Правил.
Визначення розміру плати для розміщення рекламного засобу проводиться відповідно до затвердженої виконавчим органом ради Методики розрахунку площі місця розташування рекламних засобів.
10.2. Плата зараховується до бюджету Миколаївської міської територіальної громади у порядку, встановленому міською радою.
10.3. Розмір плати та порядок її нарахування визначається виконавчим органом ради.
10.4. Розмір плати не може встановлюватися залежно від змісту реклами.
10.5. Плата щомісячно перераховується розповсюджувачем зовнішньої реклами до бюджету Миколаївської міської територіальної громади, згідно з умовами договору на право тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами.
10.6. Розповсюджувач зовнішньої реклами не звільняється від плати при відсутності рекламного засобу на місці, щодо якого виконавчим органом ради прийнято рішення про надання дозволу.
10.7. Плата нараховується з дня прийняття виконавчим органом ради рішення про надання дозволу.
10.8. Для нерозміщеного рекламного засобу через зміну містобудівної ситуації, здійснення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування, що зумовлює необхідність зміни місця його розташування, плата не нараховується.
10.9. При розміщенні соціальної реклами розповсюджувач зовнішньої реклами надає заяву на отримання погодження на розміщення соціальної реклами до робочого органу. У заяві визначається замовник соціальної реклами, запланований період її розміщення, місця розташування рекламних засобів з розміром їхніх поверхонь та додається макет зі змістом соціальної реклами.
За розміщення соціальної програми розповсюджувач не сплачує плату за тимчасове користування місцем розміщення засобу зовнішньої реклами.
10.10. Плата нараховується включно до дати закінчення строку дії дозволу або до дати прийняття рішення виконавчим органом ради про скасування, відмову у продовженні строку дії дозволу.
10.11. Розмір плати для розміщення зовнішньої реклами:
№ з/п | Адреса місця розміщення рекламної конструкції | Плата за 1 м2 площі місця розміщення рекламної конструкції грн/місяць, без ПДВ | |
Для наземного та дахового видів рекламних конструкцій | Для іншого виду рекламної конструкції | ||
1. |
| 162,00 | 81,00 |
2. |
| 124,38 | 54,07 |
3. |
| 91,93 | 43,26 |
4. |
| 70,3 | 37,85 |
5. | Решта вулиць | 54,07 | 32,44 |
Корегуючі коефіцієнти:
- двосторонній рекламний засіб (до вартості обох сторін) – 0,75;
- соціальна реклама – 0.
11. ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
11.1. Строки дії діючих дозволів автоматично продовжуються на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування, а періодичні, чергові платежі за ними відстрочуються на строк, зазначений у цьому підпункті.
11.2. У період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі – декларація), що містить відомості згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану та інших нормативно-правових актів» (зі змінами та доповненнями) без отримання дозвільних документів.
Дозвільний орган та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи-підприємця – прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці).
11.3. Суб’єкти господарювання, які набули право на провадження господарської діяльності на підставі декларації, у разі відсутності відповідних дозволів, невідкладно, але не пізніше трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану звертаються до відповідного дозвільного органу та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг і отримують відповідні дозволи в порядку, строки та на умовах, передбачених цими Правилами, у відповідності до вимог чинного законодавства, без зупинення (припинення) їх діяльності.
___________________________________________________
Додаток 1 до Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві ______________________________ (керівник робочого органу) ______________________________ |
ЗАЯВА
про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
Заявник ________________________________________________________________________
(для юридичної особи – повне найменування розповсюджувача зовнішньої ___________________________________________________________________________________
реклами, для фізичної особи – прізвище, ім’я та по батькові)
Адреса заявника _________________________________________________________________
(для юридичної особи – місцезнаходження, для фізичної особи –
___________________________________________________________________________________
місце проживання, паспортні дані)
Ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи: ________________________________________________________________________________
Телефон (телефакс): ______________________________________________________________
Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою:
________________________________________________________________________________
(повна адреса місця розташування рекламного засобу)
строком на ______________________________________________________________________
(літерами)
Перелік документів, що додаються:
фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6×9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу;
ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням;
копія свідоцтва про державну реєстрацію заявника як юридичної особи або фізичної особи - підприємця.
При цьому даю згоду, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» на обробку моїх особистих персональних даних у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем з метою підготовки відповідно до вимог статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань діяльності органу містобудування та архітектури.
____/__________/20 р. (дата) М. П. | _______________________________ (ПІП/б, підпис) |
Заповнюється державним адміністратором:
____/__________/20 р. (дата) _________________ (підпис) М. П. | Реєстраційний номер:_________________ ____________________________________ ____________________________________ (ініціали та прізвище державного адміністратора) |
Додаток 2 до Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві ____________________________ (керівник робочого органу) ___________________________ |
ЖУРНАЛ
реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами
Реєстраційний номер заяви | Дата подання | Для юридичної особи – повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код, для фізичної особи – прізвище, ім’я та по батькові, паспортні дані, ідентифікаційний номер та місце проживання | Кількість сторінок у поданих документах | Підпис особи, на яку покладено реєстрація документів | Підпис заявника | Дата прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу, про продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову у його встановленні | Дата і номер видачі дозволу на розміщення зовнішньої реклами, строку дії, дата і номер рішення про відмову у наданні дозволу | Результати розгляду заяв на продовження строку дії або переоформлення дозволу | Дата і номер рішення про скасування дозволу |
Керівник робочого органу ______________ ___________________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
М.П.
Додаток 3 до Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві ______________________________ (керівник робочого органу) ___________________________ |
ДОЗВІЛ на розміщення зовнішньої реклами Виданий _____________ р. на підставі рішення ________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ _____________________________________________________________________ Адреса місця розташування рекламного засобу _________________________________ Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу ________________________ _____________________________________________________________________ Фотокартка або комп’ютерний макет місця з фрагментом місцевості (розміром не менш як 6 × 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу
Погоджувальна частина 1. Власник місця розташування рекламного засобу або уповноважений ним орган (особа) ______________________________________________________________________ (для юридичної особи - повне найменування, підпис керівника, для фізичної особи – прізвище, ______________________________________________________________________ ім’я та по батькові, паспортні дані) М.П. 2. Департамент архітектури та містобудування Миколаївської міської ради, як спеціально уповноважений орган з питань містобудування та архітектури
М.П. На вимогу робочого органу: 3. Уповноважений підрозділ Національної поліції – у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, біля дорожніх переходів та зупинок транспорту загального користування
4. Уповноважений орган у сфері охорони культурної спадщини, відповідно до вимог законодавства про охорону культурної спадщини – у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії і архітектури та в межах зон охорони пам’яток національного або місцевого значення, у межах об’єктів природно-заповідного фонду
5. Утримувач інженерних комунікацій у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон зазначених комунікацій
М.П. Фотокартка місця (розміром не менш як 6 × 9 сантиметрів) після розташування на ньому рекламного засобу
М.П.
|
Додаток 4 до Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві ____________________________ (керівник робочого органу) ___________________________ |
ДОГОВІР
на право тимчасового користування місцем розміщення зовнішньої реклами
м. Миколаїв | «____» __________ 20___ р. |
Виконавчий комітет Миколаївської міської ради (далі – Виконком), в особі Миколаївського міського голови (заступника міського голови, за розподілом обов’язків) _______________________________________________________________________________, що діє на підставі ________________________________________________________________, з одного боку, та розповсюджувач реклами __________________________________________, в особі ___________________________________(далі – Користувач), що діє на підставі ____________________________, з іншого боку (далі разом – Сторони), уклали цей Договір про наступне:
1. Предмет Договору
1.1. На підставі дозволу на розміщення зовнішньої реклами № _____________, наданого рішенням Виконкому від ____________ № ___________, Користувач набуває право тимчасового користування місцем для розміщення зовнішньої реклами у вигляді рекламного засобу типу ______________________ розміром: _______________________ за адресою: _______________________________________________________________________________, та здійснює оплату за місце для розміщення зовнішньої реклами, відповідно до умов цього Договору.
2. Права та обов’язки Сторін
2.1. Виконком має право:
2.1.1. Здійснювати контроль за дотриманням «Користувачем» чинного законодавства з питань зовнішньої реклами, Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві, Вимог до розміщення зовнішньої реклами та вивісок у м. Миколаєві, положень цього Договору.
2.1.2. Здійснювати обстеження встановлених Користувачем рекламних конструкцій.
2.1.3. Вимагати від Користувача додержання вимог чинного законодавства з питань реклами, у тому числі Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві, Вимог до розміщення зовнішньої реклами та вивісок у м. Миколаєві.
2.1.4. Ставити питання про розірвання Договору у випадку та порядку, передбачених Правилами розміщення зовнішньої реклами та чинним законодавством України.
2.1.5. Вимагати внесення змін до умов Договору відповідно до вимог чинного законодавства.
2.2. Виконком зобов’язаний:
2.2.1. Не надавати місце у тимчасове користування іншим особам протягом дії дозволу Користувача.
2.2.2. Не перешкоджати розміщенню рекламних засобів, встановлених згідно з Вимогами до розміщення зовнішньої реклами та вивісок та Правилами розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві.
2.2.3. Не втручатися у форму та зміст реклами.
2.2.4. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на будь-якому з наданих Користувачу місць, у семиденний термін надіслати письмове повідомлення про це та у десятиденний термін надати останньому інше рівноцінне місце на строк проведення вказаних робіт (у разі містобудівної можливості). Плата за користування місцем, на якому проводиться реконструкція, ремонт, будівництво, протягом терміну перенесення рекламної конструкції на нове місце Користувачем тимчасово не здійснюється. Оплата за користування новим рівноцінним місцем здійснюється після встановлення рекламного засобу. Порядок відшкодування витрат пов’язаних з демонтажем (монтажем) рекламного засобу та перенесенням його на інше місце, визначається на момент виникнення ситуації окремою додатковою угодою до цього Договору.
2.2.5. Після закінчення реконструкції, ремонту або будівництва провести переоформлення Договору та Дозволу на розміщення зовнішньої реклами (у разі зміни місця розташування рекламного засобу).
2.2.6. Дотримуватись умов цього Договору, чинного законодавства України з питань реклами, у тому числі Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві.
2.3. Користувач має право:
2.3.1. Вимагати передачі йому у встановлений термін місця для розміщення рекламних конструкцій відповідно до виданого дозволу.
2.3.2. Вимагати від Виконкому виконання зобов’язань по цьому Договору, а також чинного законодавства України з питань зовнішньої реклами.
2.3.3. Використовувати надані місця за цільовим призначенням, обумовленим у предметі цього Договору.
2.4. Користувач зобов’язаний:
2.4.1. Не розміщувати рекламоносії з порушенням вимог Законів України «Про рекламу», «Про забезпечення функціонування української мови як державної», «Про благоустрій населених пунктів», комплексних схем розміщення рекламних засобів, Вимог до розміщення зовнішньої реклами та вивісок, Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві.
2.4.2. Утримувати рекламні засоби в належному естетичному та технічному стані відповідно до виданого Дозволу. У випадку псування рекламного засобу, своєчасно проводити його заміну або ремонт.
2.4.3. Своєчасно здійснювати платежі за тимчасове користування наданим місцем в розмірі, передбаченому пунктом 3 цього Договору.
2.4.4. На рекламному засобі розміщувати інформацію про власника рекламного засобу: назву, адресу, телефон, номер Дозволу та термін його дії, відповідно до п. 2.11 Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві.
2.4.5. Встановлювати рекламні конструкції відповідно до погодженого в установленому порядку проекту, без пошкодження архітектурних деталей, конструктивних елементів будівель та споруд, підземних та наземних комунікацій, елементів благоустрою та озеленення, із забезпеченням безпеки населення при підключенні конструкції до електричної мережі, утримувати їх в належному технічному і санітарному стані та впорядковувати місця для їх розташування, забезпечити технічну міцність і стійкість спеціальної конструкції.
2.4.6. За власний рахунок усувати можливі пошкодження елементів благоустрою у зоні установки рекламоносіїв та/або комунікацій, що пролягають у цьому місці.
2.4.7. Демонтувати за власний рахунок в 15-денний термін рекламні засоби, після закінчення терміну дії Дозволу на розміщення зовнішньої реклами, його скасування або закінчення терміну дії цього Договору.
2.4.8. Після отримання Користувачем Дозволу на розміщення зовнішньої реклами плата за користування місцем, що перебуває у комунальній власності, проводиться незалежно від того, чи використовує його Користувач, чи тимчасово не використовує.
2.4.9. Після проведення робіт з демонтажу привести місце розміщення рекламного засобу до належного стану.
2.4.10. У тижневий термін листом повідомити Виконком про зміни адреси для листування та адреси електронної пошти, банківського рахунку, зміну назви, зміну коду ЄДРПОУ або реорганізацію.
3. Плата за надання місць для розміщення зовнішньої реклами. Порядок розрахунків
3.1. Плата за надання місць для розміщення зовнішньої реклами визначається відповідно до розділу 10 Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві з урахуванням коригуючих коефіцієнтів від суми платежу за один квадратний метр (1 м2) площі рекламного засобу, на підставі Методики розрахунку вартості місця розташування рекламних засобів, затвердженої рішенням Виконкому.
3.2. Місячна плата становить:
________________________________________________________________________________(формула розрахунку розміру місячної плати за тимчасове користування місцем розміщення зовнішньої реклами)
Всього до сплати: | __________ грн / за 1 місяць. |
Користувач сплачує: | __________ грн / за 1 рік; __________ грн / за 5 років |
3.3. Розрахунки по цьому Договору здійснюються Користувачем щомісячно, не пізніше 5 (п’ятого) числа, наступного за звітним періодом місяця, на рахунок Виконкому:
№ рахунку | _____________________________________ |
Отримувач | _____________________________________ |
Банк | _____________________________________ |
МФО | _____________________________________ |
ЄДРПОУ | _____________________________________ |
3.4. Розмір місячної плати, що зазначений у пп. 3.2 Договору, підлягає коригуванню за взаємною згодою обох Сторін, згідно із щомісячним звітом, який подається не пізніше 5 (п’ятого) числа, наступного за звітним періодом місяця, з додаванням листів-підстав та фотофіксації фактичного розміщення соціальної реклами.
4. Відповідальність Сторін
4.1. За невиконання або неналежне виконання своїх обов’язків за Договором, Сторони несуть відповідальність відповідно до умов цього Договору та чинного законодавства України.
4.2. За невчасне внесення плати за користування місцем для розміщення рекламного засобу (або внесення не у повному обсязі) Користувач сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від суми простроченого платежу за кожен день прострочення.
4.3. Користувач сплачує одноразовий штраф у трикратному розмірі від встановленого розміру місячної плати за тимчасове користування місцем для розміщення рекламного засобу у разі невідповідності рекламної площі спеціальної конструкції рекламній площі, зазначеній у Дозволі на розміщення реклами, що підтверджує акт обстеження.
Для визначення розміру місячної плати за тимчасове користування місцем при розрахунку розміру штрафу береться до уваги фактичний розмір рекламної площі спеціальної конструкції для розміщення реклами, вказаний в акті.
4.4. У разі невиконання Користувачем вимоги про демонтаж самовільно встановленого рекламного засобу чи після закінчення терміну дії Дозволу на її встановлення або Договору, чи після скасування Дозволу на її розміщення, конструкція демонтується примусово. У таких випадках Виконком не відповідає за збереження цілісності конструкції рекламного засобу. Користувач відшкодовує вартість примусового демонтажу, транспортування і зберігання такої конструкції, згідно з виставленим рахунком.
4.5. Ризик випадкового пошкодження або знищення рекламного засобу чи її частини несе Користувач.
4.6. Користувач сплачує нараховані відповідно до цього Договору та чинного законодавства штрафні санкції на поточний рахунок, вказаний у пп. 3.3 цього Договору.
4.7. За невиконання умов даного Договору винна Сторона несе відповідальність згідно з чинним законодавством України.
5. Порядок розгляду спорів
Будь-які спори, претензії та вимоги, що виникають у зв’язку з виконанням цього Договору, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами, а у разі недосягнення згоди – у судовому порядку.
6. Термін дії
6.1. Сторони встановили, що умови даного Договору застосовуються до відносин між ними, згідно з ч. 3 ст. 631 ЦКУ.
6.2. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє протягом терміну дії виданого у встановленому порядку Дозволу № _______ (з ________ по _______ ).
7. Обставини непереборної сили
7.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов’язань цього Договору, якщо таке невиконання зумовлене обставинами непереборної сили, які не могла передбачити жодна зі сторін. У разі виникнення таких обставин сторона, для якої вони зумовили неможливість виконання зобов’язань за цим Договором, повідомляє іншу Сторону у 5-денний термін.
8. Умови розірвання
8.1. Цей Договір може бути розірвано:
8.1.1. за взаємною згодою Сторін;
8.1.2. після закінчення терміну дії Дозволу на розміщення зовнішньої реклами;
8.1.3. у випадку припинення діяльності однієї із Сторін без правонаступництва;
8.1.4. у випадках дострокового розірвання цього Договору на підставах, передбачених п. 8.2 Договору;
8.1.5. в інших випадках, передбачених чинним законодавством.
8.2. Дострокове припинення дії цього Договору за ініціативою Виконкому можливе у разі:
8.2.1. скасування Дозволу на розміщення зовнішньої реклами.
8.2.2. невжиття Користувачем належних заходів щодо усунення порушень вимог чинного законодавства щодо порядку розміщення та експлуатації рекламного засобу.
8.2.3. внаслідок обставин непереборної сили, які перешкоджають чи унеможливлюють виконання обов’язків за цим Договором.
8.2.3. в інших випадках, передбачених цим Договором та чинним законодавством.
9. Інші умови Договору
9.1. Цей Договір складено у 2-х примірниках, які мають однакову юридичну силу, один примірник Виконкому для обліку та контролю та один – Користувачу.
9.2. Усі Додаткові угоди, укладені в період дії цього Договору, є невід’ємними частинами даного Договору.
9.3. Усі угоди та Договори, які були підписані до укладення цього Договору і безпосередньо стосуються предмета останнього, втрачають юридичну силу з моменту підписання Сторонами даного Договору.
9.4. Усі права та обов’язки Сторін цього Договору в повному обсязі переходять до правонаступників цих Сторін.
9.5. Ніякі зміни в Договорі не можуть бути внесені без письмової згоди обох Сторін.
9.6. Сторони своїми підписами свідчать про досягнення згоди щодо усіх умов цього Договору.
10. Юридичні адреси та банківські реквізити Сторін
КОРИСТУВАЧ | ВИКОНКОМ |
_________________________________________________________________
Додаток 5 до Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Миколаєві _____________________________ (керівник робочого органу) _________________________ |
ВИМОГА
про усунення порушень розміщення зовнішньої реклами в м. Миколаєві
м. Миколаїв “____” __________ 20___ р.
Видана розповсюджувачу зовнішньої реклами:
________________________________________________________________________________
(повне найменування юридичної особи або П.І.П/б фізичної особи,
________________________________________________________________________________
місцезнаходження (місце проживання))
Рекламний засіб для розміщення зовнішньої реклами: _________________________________
Адреса розташування рекламного засобу:____________________________________________
У результаті перевірки дотримання Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Миколаєві, виявлено такі порушення:
________________________________________________________________________________
(вказати конкретні порушення з посиланням на відповідні документи,
________________________________________________________________________________
що регламентують порядок розміщення реклами в м. Миколаєві)
Обов’язково в термін _____ днів усунути зазначені у цій вимозі порушення шляхом:
________________________________________________________________________________
(вказати конкретні заходи,
________________________________________________________________________________
які не обхідно здійснити для усунення виявлених порушень)
Про усунення порушень письмово поінформувати робочий орган у ___ - денний термін.
У випадку невиконання у зазначений термін цієї вимоги, рекламний засіб буде демонтований, згідно з Порядком демонтажу рекламних засобів у м. Миколаєві, затвердженим рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 15.10.2020 № 981, з покладанням на Вас (Вашу організацію) витрат, пов’язаних з демонтажем рекламних засобів та їх зберіганням.
Керівник робочого органу | _______________ _______________________ (підпис) (ініціали та прізвище) М.П. |
Вимогу одержав (П.І.П/б керівника або уповноваженого представника юридичної особи, П.І.П/б фізичної особи) | _______________ _______________________ (підпис) (ініціали та прізвище) |
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконкому міської ради
від 25 грудня 2024
№ 2163
МЕТОДИКА
розрахунку вартості місця розташування рекламних засобів
Площа місця розташування наземного рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проєкції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проєкції цього засобу.
Для неназемного та недахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проєкції цього засобу на уявну паралельну їй площину.
Враховуючи різноманітність конструктивного рішення рекламних засобів (товщина щитів та світлових конструкцій, профілі стійок, розміри фундаментних блоків тощо) для зручності розрахунку площі місця розташування рекламних засобів застосовуються уніфіковані товщини для різних видів рекламоносіїв:
- 20 см для конструкцій розміром від 6.0 × 3.0 м до 4.0 × 3.0 м;
- 20 см для конструкцій розміром від 4.0 × 3.0 м до 2.0 × 3.0 м;
- 15 см для конструкцій розміром від 2.0 × 3.0 м до 1.2 × 1.8 м;
- 10 см для конструкцій розміром від 1.2 × 1.8 м до 0.9 × 1.5 м;
- 5 см для конструкцій розміром від 0.9 × 1.5 м та менше.
Наземні рекламні засоби
Рекламний засіб від 4.0×3.0 м до 6.0×3.0 м S = (L + 1.0) × 1.2 Z(сплати) = S × плата, грн/м2 Z(сплати) = S × 2 × 0.75 × плата, грн/м2 (для двостороннього) | |
Рекламний засіб від 2.0×3.0 м до 4.0×3.0 м S = (L + 1.0) × 1.2 Z(сплати) = S × плата, грн/м2; Z(сплати) = S × 2 × 0.75 × плата, грн/м2 (для двостороннього) | |
Рекламний засіб («Пілон») від 2.0 × 3.0 м до 1.2 × 1.8 м S = (L + 1.0) × 1.15 Z(сплати) = S × плата, грн/м2; Z(сплати) = S × 2 × 0.75 × плата, грн/м2 (для двостороннього) | |
Рекламний засіб («Сіті-лайт») 1.2 × 1.8 м S = (L + 1.0) × 1.1 Z(сплати) = S × плата, грн/м2; Z(сплати) = S × 2 × 0.75 × плата, грн/м2 (для двостороннього) | |
Афішний рекламний засіб (Пілар) S = π × (R + 0.5)2 Z(сплати) = S × плата, грн/м2; Z(сплати) = S × 2 × 0.75 × плата, грн/м2 (для двостороннього) |
Дахові рекламні засоби
Даховий рекламний засіб (світлові об’ємні літери, щит) S = (L + 1.0) × (b + 1.0) Z(сплати) = S × плата, грн/м2 |
Рекламні засоби на фасаді
Рекламний засіб на фасаді будинку, будівлі, споруди S= а × b Z(сплати) = S × плата, грн/м2 |
ОНОВЛЕНО 26.12.2024