Мапа порталу

TEDx та міні-Оскар у Миколаєві: учні 70 шкіл шукатимуть креативні шляхи до вирішення екологічних проблем

В Миколаєві оголосили про старт конкурсу соціальної реклами на тему поводження із відходами та вже готуються до виступу на TEDx з найкращих екологічних практик. Авторами яскравих промов та героями червоної доріжки стануть школярі з 70 шкіл міста та с. Мішково-Погорілове.

Про це стало відомо під час презентації всеукраїнського освітнього проекту School Recycling 2019, яка відбулася 20-22 лютого на базі Миколаївського міського Будинку учителя.

«Разом з нашими партнерами ми говоримо «ТАК» впровадженню в Україні кращих загальносвітових та європейських практик зі збирання, утилізації та переробки відходів. Аналогічні проекти уже довели свою успішність у багатьох країнах. І ми на практиці продемонстрували, що це можливо і в нашій країні за умови об’єднання зусиль відповідальних компаній та місцевих громад», — розповіла Наталія Фесюн, представник генерального партнера проекту, менеджер з комунікацій з  органами влади та громадськістю компанії PepsiCo Україна.

За три дні організатори активізували понад 400 учнів і вчителів з 70 загальноосвітніх навчальних закладів Миколаєва та регіону. За кожним із районів міста закріпили відповідальних менторів, що надаватимуть організаційну та інформаційну підтримку школам. Забезпечили шкільні команди футболками, банданами, інформаційними плакатами. Та презентували спеціальний навчальний посібник «School Recycling 2019», який стане «конституцією» проекту.

«Ми презентували навчальний посібник «School Recycling 2019» - це гід проекту з теорією та практичними завданнями на цілий 2019 рік. В посібнику є положення проекту, календарний план реалізації, форми реєстрації учасників в конкурсах, рекомендації, опис тренінгових занять, картинки підказки та інформаційні екологічні довідки. Успішний досвід Миколаївського регіону ми плануємо поширити в Україні та за її межами», - прокоментувала Юлія Мархель, голова всеукраїнського оргкомітету проекту School Recycling.

Окрім цього, на учасників чекає ще багато активностей із  подарунками. Це і конкурс соціальної реклами «Waste Management School Recycling» на тему поводження із відходами – своєрідний міні-Оскар у Миколаєві із дрес-кодом та червоною доріжкою. Екологічний табір для лідерів учнівського самоврядування. І навіть TEDx з найкращих екологічних практик у школах. Головною ж подією року стане рейтинг «Еко школа 2019».

Метою проекту, що успішно реалізується в Миколаєві з 2016 року, є формування системи правильного поводження з побутовими відходами в навчальних закладах та дбайливого ставлення до довкілля; інформування дітей й підлітків про користь, вигоди сортування сміття, вміння розділяти відходи систематично та здавати їх на вторинне перероблювання; стимулювання щоденної екологічної активності в кожній школі та дошкільних навчальних закладах.

«Я впевнена, що все це буде корисно, цікаво та захоплююче. Ми почнемо цей рік дуже активно і, за традицією, підведемо підсумки наприкінці року на стратегічній сесії. Ви також будете боротися за звання «Еко Школи року», де переможуть найсильніші. Бажаю учасникам конкурсу успіхів, колосальної мотивації й натхнення. Я в вас вірю!», - звернулась до школярів Анна Ганжул, співавтор проекту, керівник проектів КУ «Агенція розвитку Миколаєва».

Зазначимо, що на сьогодні Миколаїв є першим містом обласного значення в Україні, де всі школи одночасно перейшли на роздільний збір відходів. Загальна кількість зібраної вторинної сировини за час проекту з 2016 року становить понад 83 тони.

Організаційно-методичне забезпечення проведення Проекту у 2019 році здійснює Міжнародний молодіжний рух School Recycling World, спільно з громадською організацією «Let's do it, Ukraine» та КУ «Агенція розвитку Миколаєва» за підтримки генерального партнера проекту компанії PepsiCo Україна, Миколаївської міської ради, Управління освіти Миколаївської міської ради, Мішково-Погорілівської сільської ради.

Детальніше на сторінці: www.facebook.com/Schoolrecyclingworld

Про PepsiCo в Україні

PepsiCo — один із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв, представлена компаніями «Сандора» та «Вімм-Білль-Данн Україна». Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфеля компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, питна вода «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s і «ХрусТeam». PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька», «Смачненький» і дитячого харчування з брендом «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua

 

IMAGE FOLDER (/files/2019/2_2019/28022019)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: