Котельні ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» працюють у штатному режимі, тепло подається до будинків
На підпріємстві повідомляють, що послуга надходить у повному обсязі до будинків та установ та звертають увагу, що робота деяких котелень залежить від графіків погодинних відключень електроенергії .
При відновленні електропостачання фахівці ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" невідкладно відновлюють роботу котелень та пуск теплоносія до будинків містян.
"Але водночас нам надходять численні дзвінки та звернення від миколаївців із запитаннями: "Де тепло?", "Чому батареї теплі, а не гарячі?" Роз'яснюємо ситуацію, що відповідальність за прийняття та розподіл тепла всередині будинку несе балансоутримувач. Тож у випадку відсутності опалення в квартирі чи в окремому опалювальному приладі споживачам варто звертатися до балансоутримувачів (ЖЕК, керуюча компанія, ОСББ). Ми часто стикаємося із ситуацією, коли голови ОСББ свідомо не приймають теплоносій на будинок. Закликаємо кожного дотримуватися У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтеся за телефоном "гарячої лінії":
+38 050 421 49 58 (ПН-ЧТ: 08:00 - 17:00, ПТ: 08:00 - 16:00, обідня перерва з 12:00 до 13:00)
Якщо ви стали свідком аварійної ситуації на теплових мережах, телефонуйте до аварійно-диспетчерської служби підприємства (цілодобово):
44 25 77, 095 822 11 66
ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" робить усе можливе, аби кожен наш споживач був із теплом.