Мапа порталу

Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців

Як відпрацьовано заявки містян з 12  до 18серпня 2024 року.

За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 110 звернень від миколаївців.

Вони стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, благоустрою, обрізки дерев, ліквідації стихійних сміттєзвалищ, стану інженерних комунікації та доріг тощо.

За тиждень комунальники виконали 96 заявок.

Відпрацьовано:

  • 37 звернень щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення
  • 15 заявок, що стосуються благоустрою
  • 12 - відносно вивозу сміття
  • 10  звернень щодо аварійних дерев
  • 6 - відносно стану інженерних комунікацій
  • 5 заявок щодо ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів
  • 11  – інші питання

Як подати заявку

1. Телефонуйте за номерами: 

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

 2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook 

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: