Мапа порталу

Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців

Як відпрацьовано заявки містян з 24  до 30червня 2024 року

За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 140 звернень від миколаївців.

Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, благоустрою, обрізки дерев, інженерних комунікацій, вивозу сміття тощо.

За тиждень комунальники виконали 169 заявок.

Відпрацьовано:

  • 75 звернень щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
  • 22 - щодо аварійних дерев;
  • 20 заявок, що стосуються благоустрою;
  • 11 звернень відносно вивозу сміття;
  • 8 – щодо екології та дотримання санітарних норм;
  • 8 звернень щодо стану інженерних комунікацій;
  • 8 заявок щодо проблемних питань у житловому фонді;
  • 4 звернення щодо ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів;
  • 4 – щодо електропостачання;
  • 4 звернення відносно пасажирських перевезень;
  • 5  – інші питання

Як подати заявку

1. Телефонуйте за номерами: 

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

 2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook 

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: