Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців
Як відпрацьовано заявки містян з 24 до 30червня 2024 року
За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 140 звернень від миколаївців.
Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, благоустрою, обрізки дерев, інженерних комунікацій, вивозу сміття тощо.
За тиждень комунальники виконали 169 заявок.
Відпрацьовано:
- 75 звернень щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
- 22 - щодо аварійних дерев;
- 20 заявок, що стосуються благоустрою;
- 11 звернень відносно вивозу сміття;
- 8 – щодо екології та дотримання санітарних норм;
- 8 звернень щодо стану інженерних комунікацій;
- 8 заявок щодо проблемних питань у житловому фонді;
- 4 звернення щодо ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів;
- 4 – щодо електропостачання;
- 4 звернення відносно пасажирських перевезень;
- 5 – інші питання
Як подати заявку
1. Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.