У Миколаєві працюють над розширенням та розвитком мережі ЦНАПів
У Миколаєві продовжується робота над розширенням та розвитком мережі ЦНАПів. Про це повідомляє Департамент з надання адміністративних послуг.
Так, на території Миколаєва департамент забезпечує надання послуг у трьох із чотирьох районів міста:
- центральний офіс знаходиться у Центральному районі міста за адресою: вул. Адміральська, 20.
- в Інгульському районі міста за адресою: просп. Богоявленський, 1.
- в Корабельному районі міста за адресою: просп. Богоявленський, 314.
Протягом 2023 року департаментом вживались заходи, направлені на формування саме сервісного ЦНАПу. Це передбачало адаптацію переліку послуг до змін у законодавстві та пріоритетів політики держави (актуалізація переліку, розгляд та вибір моделі інтеграції нових послуг: ветеранські послуги, послуги ДРАЦС).
Крім того проводилась модернізація та оснащення приміщень з метою приведення їх до моделі «комфортного ЦНАПу». Департаментом ініційовано ремонт у приміщеннях за адресою: просп. Богоявленський, 314 для забезпечення впровадження в Корабельному районі додаткових адміністративних послуг, за якими можуть звернутись мешканці міста. Для забезпечення Заводського району міста з чисельністю населення близько 130 тис. осіб точкою доступу до адмінпослуг за ініціативи департаменту знайдено приміщення. На кінець 2023 року вживались заходи для укладання договору на розроблення проєктної документації ремонту зазначеного приміщення.
Постійно проводиться підвищення рівня обслуговування кваліфікованими кадрами шляхом підбору персоналу, участі працівників департаменту у навчаннях та тренінгах за напрямком роботи.
Крім того впроваджуються технології для поліпшення якості послуг та спрощення процедур їх отримання та надання: впроваджено QR-код для шерингу документів в Дії – новітній спосіб подання цифрових документів, який збільшує ефективність роботи і скорочує час на обробку та перевірку документів. За допомоги міжнародних партнерів (ПРООН, USAID) департамент буде облаштовано власною системою електронної черги та кол-центром.