Завжди на зв'язку: за рік міський Контакт-центр опрацював понад 10 тисяч звернень миколаївців
У 2023 році міський Контакт-центр зареєстрував та направив на виконання понад 10,3 тис. звернень від миколаївців.
Найбільше заявок стосувалися питань благоустрою (24%), ліквідації аварійних дерев (17%), проблем у сфері водопостачання (15%), несанкціонованих сміттєзвалищ (11%).
Комунальні служби та підрозділи міської ради відпрацювали 8,4 тис. заявок. Трохи більше 2 тис. наразі на виконанні.
Нагадуємо, Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.
Як подати заявку
Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook