Швидко, зручно, якісно: у Миколаєві продемонстрували роботу оновленого ЦНАПУ
У Миколаївській міській раді продемонстрували роботу оновленого ЦНАПУ. Як повідомлялося раніше, за дорученням мера Миколаєва Олександра Сєнкевича виконано ремонтні роботи в приміщеннях на першому поверсі будівлі міськради для розміщення додаткових робочих місць адміністраторів департаменту надання адмінпослуг. Наразі миколаївці мають можливість отримати тут 163 адміністративних послуги.
Відтепер, заходячи до ЦНАПУ, відвідувачі потрапляють до просторого холу, де встановлено інформаційні таблички, можна взяти зразки потрібних документів, скористатися сервісом попереднього запису, оплатити послугу, ознайомитися з довідковою інформацією в інфокіоску.
Адміністратори розташувалися в оновлених приміщеннях, де вдосталь місця, зручно та комфортно. Для того, щоб обслуговування містян було якомога оперативніше та якісне, організовано окреме робоче місце для видачі готових документів. У такий спосіб адміністраторів розвантажили, а громадянам більше не треба повторно стояти в загальній черзі.
Як розповів в. о. директора департаменту надання адміністративних послуг Володимир Сухарніков, ремонт приміщення площею майже 150 кв метрів для збільшення потужностей ЦНАПу виконав виконавчий комітет міськради.
Нарешті в нас з’явилася зона рецепції, де містян зустрічає адміністратор — допомагає, надає роз’яснення. Безпосередньо в адміністративній залі розміщено 14 робочих місць, облаштовано вказівники, як у аеропортах — зручно орієнтуватися, — говорить керівник. — Людям дуже подобається. Ми продовжуємо покращувати якість роботи ЦНАПу. Так, при оформленні паспорту громадянина України у вигляді ID-картки, одразу видається й довідка про реєстрацію місця проживання. Ось такий комплексний підхід.
Нововведення дозволили суттєво збільшити пропускну здатність ЦНАПу. Протягом двох тижнів роботи в новому режимі отримали відчутний позитивний ефект. У ЦНАПі більше не юрбляться в чергах зранку до вечора.
Відділ інформаційного забезпечення
департаменту міського голови