Мапа порталу

У міській раді підготували додаткові оновлені приміщення для Центру надання адмінпослуг

У будівлі Миколаївської міської ради відремонтували приміщення площею майже 150 кв метрів. Тут планують розмістити додаткові робочі місця адміністраторів Центру надання адміністративних послуг.

Як розповіла директор департаменту міського голови Юлія Литвинова, виконавчий комітет міськради віднайшов кошти та організував роботи з оновлення приміщень на першому поверсі будівлі. Відремонтовані площі поруч із ЦНАПом.

-  Процес був непростим та тривалим, — розповідає Юлія Литвинова. — Розуміючи нагальну потребу розширення пропускної здатності Центру надання адмінпослуг, мер Олександр Сєнкевич доручив облаштувати додаткові приміщення для нових робочих місць фахівців департаменту. Це дозволить містянам отримувати послуги в комфортних умовах.

Аби звільнити місце для ЦНАПу, конференц-зал із першого поверху довелося перенести на п’ятий. Там облаштували сучасний кабінет для роботи, яким активно користуються як посадовці, так і представники громадських організацій.

До речі, після ремонту перший поверх будівлі міськради, що відноситься до переліку пам’ятників архітектури місцевого значення, врешті набув первинного вигляду. Демонтовано штучні перегородки, які розділяли просторий хол на кілька тісних кабінетів, укладено новеньке покриття на підлогу.

Для належного зберігання документів департаменту надання адміністративних послуг відремонтовано підвальні приміщення площею 164 кв метри.

На даний час виконком завершив свою, першочергову частину робіт. Це дозволить істотно розширити площу ЦНАПу та забезпечить збільшення його пропускної можливості. А отже, ще більше миколаївців зможуть отримати якісний сервіс. Наступний крок – за департаментом надання адмінпослуг. За дорученням міського голови Олександра Сєнкевича оновлені приміщення мають найближчим часом устаткувати меблями та встановити комп’ютерну техніку для робочих місць. Днями ж відбудеться конкурс на заняття вакантних посад службовців ЦНАПу, які виконуватимуть обов’язки універсальних адміністраторів, тобто, надаватимуть весь спектр послуг.      

Ще одним важливим питанням на сьогодні є створення міського інформаційно-туристичного центру та сучасного call-центру. Виконавчий комітет міської ради розглядає питання щодо ремонту та повернення до первинного вигляду і першого під’їзду будівлі мерії. Його теж роками ділили на кабінети-клітинки. Готуються проєктні документи щодо реконструкції та розміщення там туристично-інформаційного центру Миколаєва. Погодьтесь, дуже зручне розташування, у самісінькому центрі міста.

Нагадаємо, що минулого року виконавчий комітет міськради потурбувався і про створення належних умов для розміщення з можливістю подальшого розвитку відповідно до вимог часу служби оперативного реагування 15–88 (call-центр), куди стікаються всі звернення та повідомлення миколаївців щодо аварійних і нагальних питань роботи міського господарства. Виконано капітальний ремонт просторого офісу та створено всі умови для функціонування важливої для містян служби.

На необхідності налагодження системи якісних і доступних послуг для мешканців міста неодноразово наголошував мер Миколаєва Олександр Сєнкевич. Саме це він вважає першочерговою справою і вимагає чіткої реалізації поставлених завдань від підлеглих.

Департамент міського голови

 

IMAGE FOLDER (/files/2020/7_2020/20072020)

 

Оновлений конференц-зал

 

IMAGE FOLDER (/files/2020/7_2020/20072020_3)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: