Мапа порталу

 

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ



від 25 червня 2025                          Миколаїв                                           № 274р

 

Про внесення змін до розпорядження міського голови від
 27.06.2018 № 174р «Про затвердження структури
департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської
міської ради та Положень про його структурні підрозділи»



Враховуючи розпорядження міського голови від 14.05.2025 № 183р, з метою оптимізації структури департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради та дієвої реалізації його повноважень, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 27.06.2018 № 174р «Про затвердження структури департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради та Положень про його структурні підрозділи» зі змінами, внесеними розпорядженнями міського голови від 03.09.2018 № 258р, від 05.02.2019 № 29р, від 25.03.2019 № 85р, від 20.02.2020 № 43р, від 08.04.2020 № 93р, від 14.09.2023 № 211р, від 30.12.2024 № 482р.

1.1. Вилучити зі штатної чисельності департаменту з надання адміністративних Миколаївської міської ради 1 штатну одиницю заступника директора департаменту - начальника відділу організаційно-правового та кадрового забезпечення.

1.2. Ввести до штатної чисельності департаменту з надання адміністративних Миколаївської міської ради 1 штатну одиницю начальника відділу організаційно-правового та кадрового забезпечення.

1.3. Внести зміни до Положення про відділ організаційно-правового та кадрового забезпечення департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради:

 - у тексті Положення слова «заступник директора департаменту - начальник відділу» замінити словами «начальник відділу».

1.4. Вилучити зі штатної чисельності департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради 1 штатну одиницю начальника управління державної реєстрації.

1.5. Ввести до штатної чисельності департаменту з надання адміністративних Миколаївської міської ради 1 штатну одиницю заступника директора департаменту - начальникауправління державної реєстрації.

1.6. Внести зміни до Положення про управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради:

- у тексті Положення слова «начальник управління» замінити словами «заступник директора департаменту - начальник управління».

1.7. Внести зміни до Положення про відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради:

- у тексті Положення слова «начальник управління» замінити словами «заступник директора департаменту - начальник управління».

1.8. Внести зміни до Положення про відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради:

- у тексті Положення слова «начальник управління» замінити словами «заступник директора департаменту - начальник управління».

1.9. Внести зміни до Положення про відділ реєстрації громадян управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради:

- у тексті Положення слова «начальник управління» замінити словами «заступник директора департаменту - начальник управління».

1.10. Ліквідувати відділ центр надання адміністративних послуг управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради.

1.10.1. Визнати таким, що втратило чинність, Положення про відділ центр надання адміністративних послуг управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради.

1.11. Ліквідувати відділ по роботі з Єдиним державним демографічним реєстром управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради.

1.11.1. Визнати таким, що втратило чинність, Положення про відділ по роботі з Єдиним державним демографічним реєстром управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради.

1.12. Утворити територіальні підрозділи управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради:

- відділ центр надання адміністративних послуг Центрального району м. Миколаєва управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради;

- відділ центр надання адміністративних послуг Заводського району м. Миколаєва управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради;

- відділ центр надання адміністративних послуг Інгульського району м. Миколаєва управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради;

- відділ центр надання адміністративних послуг Корабельного району м. Миколаєва управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради.

1.12.1. Затвердити:

- Положення про відділ центр надання адміністративних послуг Центрального району м. Миколаєва управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (додається);

- Положення про відділ центр надання адміністративних послуг Заводського району м. Миколаєва управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (додається);

- Положення про відділ центр надання адміністративних послуг Інгульського району м. Миколаєва управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (додається);

- Положення про відділ центр надання адміністративних послуг Корабельного району м. Миколаєва управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (додається).

1.13. Затвердити Положення про управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

2. Затвердити структуру департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

3. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.




Заступник міського голови                                                                             Ю. АНДРІЄНКО

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 25 червня 2025

№ 274р




ПОЛОЖЕННЯ

про відділ центр надання адміністративних послуг 

Центрального району м. Миколаєва управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ центр надання адміністративних послуг Центрального району м. Миколаєва (далі - відділ) входить до складу управління адміністративних послуг (далі - управління) та є структурним підрозділом департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі - департамент).

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Законом України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент, Положенням про управління, цим Положенням та іншими нормативними актами.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ підпорядковується у своїй діяльності директору департаменту, заступнику директора департаменту та начальнику управління, який безпосередньо контролює діяльність відділу.

1.4. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету. Відділ має штампи, необхідні для роботи.



2. Основні завдання відділу 

 

Основними завданням відділу є:

2.1. Організація надання адміністративних послуг та забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок їх надання на території Центрального району міста Миколаєва.

2.2. Організаційне забезпечення діяльності територіального підрозділу центру надання адміністративних послуг у Центральному районі міста Миколаєва.

 

3. Функції відділу

 

3.1. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1.1. Надає суб’єкту звернення вичерпну інформацію та консультацію щодо порядку надання адміністративних послуг.

3.1.2. Приймає від суб’єкта звернення заяви та необхідні документи для надання адміністративної послуги, здійснює їх реєстрацію та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.

3.1.3. Інформує суб’єктів звернення про результати розгляду їх заяв та прийняті рішення.

3.1.4. Видає суб’єктам звернень результати надання адміністративних послуг (адміністративний акт, рішення про зупинення розгляду заяви, рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), оформлені суб’єктами надання адміністративних послуг.

3.1.5. Забезпечує взаємодію із суб’єктами надання адміністративних послуг з метою надання адміністративних послуг належної якості та у визначені строки.

3.1.6. Погоджує документи (рішення) в інших органах місцевого самоврядування та державної влади, отримує в них інформацію та висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення.

3.1.7. Здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

3.1.8. Здійснює надання адміністративних послуг, зокрема в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.

3.1.9. Здійснює провадження в справах про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

3.1.10. Систематично аналізує інформацію щодо кількості та якості наданих адміністративних послуг через територіальний підрозділ центру надання адміністративних послуг Центрального району міста Миколаєва та надає узагальнену інформацію начальнику управління для прийняття управлінських рішень.

3.1.11. Вносить пропозиції начальнику управління щодо вдосконалення роботи відділу.

3.1.12. Забезпечує у межах повноважень виконання вимог діючого законодавства щодо конфіденційності персональних даних заявників.

3.1.13. Опрацьовує запити та звернення, готує інформацію, висновки, пропозиції з порушених питань.

 

4. Права відділу

 

4.1. Відділ для виконання покладених на нього завдань має право:

4.1.1. Отримувати від суб’єктів надання послуг інформацію, пов’язану з наданням адміністративних послуг, крім інформації, що становить державну таємницю.

4.1.2. Відмовляти у прийнятті документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, у разі подання суб’єктом звернення документів не в повному обсязі.

4.1.3. У разі наполягання суб'єкта звернення здійснювати прийом неповного пакета документів з відповідною відміткою в заяві (описі).

4.1.4. Інформувати керівників суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв та інших документів щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень.

4.1.5. Безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ, організацій, які належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням адміністративних послуг.

4.1.6. Забезпечувати формування, публікацію та підтримку в актуальному стані матеріалів, які відносяться до компетенції відділу на порталі і офіційному сайті.

4.1.7. Отримувати від структурних підрозділів департаменту, виконавчих органів та комітету Миколаївської міської ради інформацію, документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

4.1.8. Брати участь у нарадах, інших заходах, що проводяться департаментом або за його участю, з питань, що належать до компетенції відділу.

4.1.9. Ініціювати проведення нарад та обговорення питань, що належать до компетенції відділу.

4.1.10. Надавати роз’яснення з питань, що належать до компетенції відділу.

4.1.11. Залучати за погодженням з директором департаменту працівників департаменту для підготовки документів, розроблення і здійснення заходів, які проводяться відділом відповідно до покладених на нього завдань.

 

5. Структура та організація роботи відділу

 

5.1. До складу відділу входять:

начальник відділу - адміністратор - 1;

адміністратор - 18.

5.2. Начальника відділу та адміністраторів відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

5.3. Посадові обов’язки посадових осіб відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

5.4. Робоче місце адміністратора відділу знаходиться переважно в територіальному підрозділі центру надання адміністративних послуг Центрального району міста Миколаєва, але не виключно. Характер роботи адміністратора відділу передбачає зміну розташування робочого місця (переміщення) до будь-якого з територіальних підрозділів центру надання адміністративних послуг.

5.5. Відділ очолює начальник відділу - адміністратор, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління.

5.6. Начальник відділу - адміністратор:

5.6.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни.

5.6.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності адміністраторів відділу.

5.6.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.6.4. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту.

5.6.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.6.6. Виконує доручення міського голови, директора департаменту та начальника управління.

5.6.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.

5.6.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетенції адміністраторів відділу.

5.6.9. Забезпечує дотримання адміністраторами відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.6.10. Вносить начальнику управління пропозиції щодо організаційного та матеріально-технічного забезпечення діяльності відділу.

5.6.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Критерієм оцінки роботи відділу є достовірне і своєчасне виконання завдань і обов’язків, покладених на відділ.

6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

_____________________________________________________________

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 25 червня 2025

№ 274р




ПОЛОЖЕННЯ

про відділ центр надання адміністративних послуг 

Заводського району м. Миколаєва управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ центр надання адміністративних послуг Заводського району м. Миколаєва (далі - відділ) входить до складу управління адміністративних послуг (далі - управління) та є структурним підрозділом департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі - департамент).

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Законом України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент, Положенням про управління, цим Положенням та іншими нормативними актами.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ підпорядковується у своїй діяльності директору департаменту, заступнику директора департаменту та начальнику управління, який безпосередньо контролює діяльність відділу.

1.4. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету. Відділ має штампи, необхідні для роботи.



2. Основні завдання відділу 

 

Основними завданням відділу є:

2.1. Організація надання адміністративних послуг та забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок їх надання на території Заводського району міста Миколаєва.

2.2. Організаційне забезпечення діяльності територіального підрозділу центру надання адміністративних послуг Заводського району міста Миколаєва.

 

3. Функції відділу

3.1. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1.1. Надає суб’єкту звернення вичерпну інформацію та консультацію щодо порядку надання адміністративних послуг.

3.1.2. Приймає від суб’єкта звернення заяви та необхідні документи для надання адміністративної послуги, здійснює їх реєстрацію та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.

3.1.3. Інформує суб’єктів звернення про результати розгляду їх заяв та прийняті рішення.

3.1.4. Видає суб’єктам звернень результати надання адміністративних послуг (адміністративний акт, рішення про зупинення розгляду заяви, рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), оформлені суб’єктами надання адміністративних послуг.

3.1.5. Забезпечує взаємодію із суб’єктами надання адміністративних послуг з метою надання адміністративних послуг належної якості та у визначені строки.

3.1.6. Погоджує документи (рішення) в інших органах місцевого самоврядування та державної влади, отримує в них інформацію та висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення.

3.1.7. Здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

3.1.8. Здійснює надання адміністративних послуг, зокрема в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг;

3.1.9. Здійснює провадження в справах про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

3.1.10. Систематично аналізує інформацію щодо кількості та якості наданих адміністративних послуг через територіальний підрозділ центру надання адміністративних послуг Заводського району міста Миколаєва та надає узагальнену інформацію начальнику управління для прийняття управлінських рішень.

3.1.11. Вносить пропозиції начальнику управління щодо вдосконалення роботи відділу.

3.1.12. Забезпечує у межах повноважень виконання вимог діючого законодавства щодо конфіденційності персональних даних заявників.

3.1.13. Опрацьовує запити та звернення, готує інформацію, висновки, пропозиції з порушених питань.

 

4. Права відділу

 

4.1. Відділ для виконання покладених на нього завдань має право:

4.1.1. Отримувати від суб’єктів надання послуг інформацію, пов’язану з наданням адміністративних послуг, крім інформації, що становить державну таємницю.

4.1.2. Відмовляти у прийнятті документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, у разі подання суб’єктом звернення документів не в повному обсязі.

4.1.3. У разі наполягання суб'єкта звернення здійснювати прийом неповного пакета документів із відповідною відміткою в заяві (описі).

4.1.4. Інформувати керівників суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв та інших документів щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень.

4.1.5. Безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ, організацій, які належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням адміністративних послуг.

4.1.6. Забезпечувати формування, публікацію та підтримку в актуальному стані матеріалів, які відносяться до компетенції відділу на порталі і офіційному сайті .

4.1.7. Отримувати від структурних підрозділів департаменту, виконавчих органів та комітету Миколаївської міської ради інформацію, документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

4.1.8. Брати участь у нарадах, інших заходах, що проводяться департаментом або за його участю, з питань, що належать до компетенції відділу.

4.1.9. Ініціювати проведення нарад та обговорення питань, що належать до компетенції відділу.

4.1.10. Надавати роз’яснення з питань, що належать до компетенції відділу.

4.1.11. Залучати за погодженням з директором департаменту працівників департаменту для підготовки документів, розроблення і здійснення заходів, які проводяться відділом відповідно до покладених на нього завдань.

 

 

5. Структура та організація роботи відділу

 

5.1. До складу відділу входять:

начальник відділу - адміністратор - 1;

адміністратор – 12.

5.2. Начальника відділу та адміністраторів відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

5.3. Посадові обов’язки посадових осіб відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

5.4. Робоче місце адміністратора відділу знаходиться переважно в територіальному підрозділі центру надання адміністративних послуг Заводського району міста Миколаєва, але не виключно. Характер роботи адміністратора відділу передбачає зміну розташування робочого місця (переміщення) до будь-якого з територіальних підрозділів центру надання адміністративних послуг.

5.5. Відділ очолює начальник відділу - адміністратор, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління.

5.6. Начальник відділу - адміністратор:

5.6.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни.

5.6.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності адміністраторів відділу.

5.6.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.6.4. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту.

5.6.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.6.6. Виконує доручення міського голови, директора департаменту та начальника управління.

5.6.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.

5.6.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетенції адміністраторів відділу.

5.6.9. Забезпечує дотримання адміністраторами відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.6.10. Вносить начальнику управління пропозиції щодо організаційного та матеріально-технічного забезпечення діяльності відділу.

5.6.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

 

6. Заключні положення

 

6.1. Критерієм оцінки роботи відділу є достовірне і своєчасне виконання завдань і обов’язків, покладених на відділ.

6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

________________________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 25 червня 2025

№ 274р



ПОЛОЖЕННЯ

про відділ центр надання адміністративних послуг Інгульського району м. Миколаєва управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ центр надання адміністративних послуг Інгульського району м. Миколаєва (далі - відділ) входить до складу управління адміністративних послуг (далі - управління) та є структурним підрозділом департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі - департамент).

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Законом України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент, Положенням про управління, цим Положенням та іншими нормативними актами.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ підпорядковується у своїй діяльності директору департаменту, заступнику директора департаменту та начальнику управління, який безпосередньо контролює діяльність відділу.

1.4. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету. Відділ має штампи, необхідні для роботи.

 

2. Основні завдання відділу 

 

Основними завданнями відділу є:

2.1. Організація надання адміністративних послуг та забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок їх надання на території Інгульського району міста Миколаєва.

2.2. Організаційне забезпечення діяльності територіального підрозділу центру надання адміністративних послуг Інгульського району міста Миколаєва.

 

3. Функції відділу

 

3.1. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1.1. Надає суб’єкту звернення вичерпну інформацію та консультацію щодо порядку надання адміністративних послуг.

3.1.2. Приймає від суб’єкта звернення заяви та необхідні документи для надання адміністративної послуги, здійснює їх реєстрацію та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.

3.1.3. Інформує суб’єктів звернення про результати розгляду їх заяв та прийняті рішення.

3.1.4. Видає суб’єктам звернень результати надання адміністративних послуг (адміністративний акт, рішення про зупинення розгляду заяви, рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), оформлені суб’єктами надання адміністративних послуг.

3.1.5. Забезпечує взаємодію із суб’єктами надання адміністративних послуг з метою надання адміністративних послуг належної якості та у визначені строки.

3.1.6. Погоджує документи (рішення) в інших органах місцевого самоврядування та державної влади, отримує в них інформацію та висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення.

3.1.7. Здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

3.1.8. Здійснює надання адміністративних послуг, зокрема в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.

3.1.9. Здійснює провадження в справах про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

3.1.10. Систематично аналізує інформацію щодо кількості та якості наданих адміністративних послуг через територіальний підрозділ центру надання адміністративних послуг Інгульського району міста Миколаєва та надає узагальнену інформацію начальнику управління для прийняття управлінських рішень.

3.1.11. Вносить пропозиції начальнику управління щодо вдосконалення роботи відділу.

3.1.12. Забезпечує у межах повноважень виконання вимог діючого законодавства щодо конфіденційності персональних даних заявників.

3.1.13. Опрацьовує запити та звернення, готує інформацію, висновки, пропозиції з порушених питань.

 

4. Права відділу

 

4.1. Відділ для виконання покладених на нього завдань має право:

4.1.1. Отримувати від суб’єктів надання послуг інформацію, пов’язану з наданням адміністративних послуг, крім інформації, що становить державну таємницю.

4.1.2. Відмовляти у прийнятті документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, у разі подання суб’єктом звернення документів не в повному обсязі.

4.1.3. У разі наполягання суб'єкта звернення здійснювати прийом неповного пакета документів із відповідною відміткою в заяві (описі).

4.1.4. Інформувати керівників суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв та інших документів щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень.

4.1.5. Безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ, організацій, які належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням адміністративних послуг.

4.1.6. Забезпечувати формування, публікацію та підтримку в актуальному стані матеріалів, які відносяться до компетенції відділу на порталі і офіційному сайті.

4.1.7. Отримувати від структурних підрозділів департаменту, виконавчих органів та комітету Миколаївської міської ради інформацію, документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

4.1.8. Брати участь у нарадах, інших заходах, що проводяться департаментом або за його участю, з питань, що належать до компетенції відділу.

4.1.9. Ініціювати проведення нарад та обговорення питань, що належать до компетенції відділу.

4.1.10. Надавати роз’яснення з питань, що належать до компетенції відділу.

4.1.11. Залучати за погодженням з директором департаменту працівників департаменту для підготовки документів, розроблення і здійснення заходів, які проводяться відділом відповідно до покладених на нього завдань.

 

5. Структура та організація роботи відділу

 

5.1. До складу відділу входять:

начальник відділу – адміністратор – 1;

адміністратор – 13.

5.2. Начальника відділу та адміністраторів відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

5.3. Посадові обов’язки посадових осіб відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

5.4. Робоче місце адміністратора відділу знаходиться переважно в територіальному підрозділі центру надання адміністративних послуг Інгульського району міста Миколаєва, але не виключно. Характер роботи адміністратора відділу передбачає зміну розташування робочого місця (переміщення) до будь-якого з територіальних підрозділів центру надання адміністративних послуг.

5.5. Відділ очолює начальник відділу – адміністратор, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління.

5.6. Начальник відділу – адміністратор:

5.6.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни.

5.6.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності адміністраторів відділу.

5.6.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.6.4. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту.

5.6.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.6.6. Виконує доручення міського голови, директора департаменту та начальника управління.

5.6.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.

5.6.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетенції адміністраторів відділу.

5.6.9. Забезпечує дотримання адміністраторами відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.6.10. Вносить начальнику управління пропозиції щодо організаційного та матеріально-технічного забезпечення діяльності відділу;

5.6.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Критерієм оцінки роботи відділу є достовірне і своєчасне виконання завдань і обов’язків, покладених на відділ.

6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________________

 



ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 25 червня 2025

№ 274р



ПОЛОЖЕННЯ

про відділ центр надання адміністративних послуг 

Корабельного району м. Миколаєва управління адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ центр надання адміністративних послуг Корабельного району м. Миколаєва (далі - відділ) входить до складу управління адміністративних послуг (далі - управління) та є структурним підрозділом департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі - департамент).

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Законом України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та іншими законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент, Положенням про управління, цим Положенням та іншими нормативними актами.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ підпорядковується у своїй діяльності директору департаменту, заступнику директора департаменту та начальнику управління, який безпосередньо контролює діяльність відділу.

1.4. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету. Відділ має штампи, необхідні для роботи.

 

2. Основні завдання відділу 

 

 Основними завданнями відділу є:

2.1. Організація надання адміністративних послуг та забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок їх надання на території Корабельного району міста Миколаєва.

2.2. Організаційне забезпечення діяльності територіального підрозділу центра надання адміністративних послуг Корабельного району міста Миколаєва.

 

3. Функції відділу

 

3.1. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

3.1.1. Надає суб’єкту звернення вичерпну інформацію та консультацію щодо порядку надання адміністративних послуг.

3.1.2. Приймає від суб’єкта звернення заяви та необхідні документи для надання адміністративної послуги, здійснює їх реєстрацію та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг.

3.1.3. Інформує суб’єктів звернення про результати розгляду їх заяв та прийняті рішення.

3.1.4. Видає суб’єктам звернень результати надання адміністративних послуг (адміністративний акт, рішення про зупинення розгляду заяви, рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), оформлені суб’єктами надання адміністративних послуг.

3.1.5. Забезпечує взаємодію із суб’єктами надання адміністративних послуг з метою надання адміністративних послуг належної якості та у визначені строки.

3.1.6. Погоджує документи (рішення) в інших органах місцевого самоврядування та державної влади, отримує в них інформацію та висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення.

3.1.7. Здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

3.1.8. Здійснює надання адміністративних послуг, зокрема в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг.

3.1.9. Здійснює провадження в справах про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

3.1.10. Систематично аналізує інформацію щодо кількості та якості наданих адміністративних послуг через територіальний підрозділ центру надання адміністративних послуг Корабельного району міста Миколаєва та надає узагальнену інформацію начальнику управління для прийняття управлінських рішень.

3.1.11. Вносить пропозиції начальнику управління щодо вдосконалення роботи відділу.

3.1.12. Забезпечує у межах повноважень виконання вимог діючого законодавства щодо конфіденційності персональних даних заявників.

3.1.13. Опрацьовує запити та звернення, готує інформацію, висновки, пропозиції з порушених питань.



4. Права відділу

 

4.1. Відділ для виконання покладених на нього завдань має право:

4.1.1. Отримувати від суб’єктів надання послуг інформацію, пов’язану з наданням адміністративних послуг, крім інформації, що становить державну таємницю.

4.1.2. Відмовляти у прийнятті документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, у разі подання суб’єктом звернення документів не в повному обсязі.

4.1.3. У разі наполягання суб'єкта звернення здійснювати прийом неповного пакета документів із відповідною відміткою в заяві (описі).

4.1.4. Інформувати керівників суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення термінів розгляду заяв та інших документів щодо надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень.

4.1.5. Безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ, організацій, які належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням адміністративних послуг.

4.1.6. Забезпечувати формування, публікацію та підтримку в актуальному стані матеріалів, які відносяться до компетенції відділу на порталі і офіційному сайті.

4.1.7. Отримувати від структурних підрозділів департаменту, виконавчих органів та комітету Миколаївської міської ради інформацію, документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.

4.1.8. Брати участь у нарадах, інших заходах, що проводяться департаментом або за його участю, з питань, що належать до компетенції відділу.

4.1.9. Ініціювати проведення нарад та обговорення питань, що належать до компетенції відділу.

4.1.10. Надавати роз’яснення з питань, що належать до компетенції відділу.

4.1.11. Залучати за погодженням з директором департаменту працівників департаменту для підготовки документів, розроблення і здійснення заходів, які проводяться відділом відповідно до покладених на нього завдань.

 

5. Структура та організація роботи відділу

 

5.1. До складу відділу входять:

начальник відділу - адміністратор - 1;

адміністратор - 9.

5.2.  Начальника відділу та адміністраторів відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

5.3. Посадові обов’язки посадових осіб відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

5.4. Робоче місце адміністратора відділу знаходиться переважно в територіальному підрозділі центру надання адміністративних послуг Корабельного району міста Миколаєва, але не виключно. Характер роботи адміністратора відділу передбачає зміну розташування робочого місця (переміщення) до будь-якого з територіальних підрозділів центру надання адміністративних послуг.

5.5. Відділ очолює начальник відділу - адміністратор, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління.

5.6. Начальник відділу - адміністратор:

5.6.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни.

5.6.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності адміністраторів відділу.

5.6.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.6.4. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту.

5.6.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.6.6. Виконує доручення міського голови, директора департаменту та начальника управління.

5.6.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.

5.6.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетенції адміністраторів відділу.

5.6.9. Забезпечує дотримання адміністраторами відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.6.10. Вносить начальнику управління пропозиції щодо організаційного та матеріально-технічного забезпечення діяльності відділу.

5.6.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Критерієм оцінки роботи відділу є достовірне і своєчасне виконання завдань і обов’язків, покладених на відділ.

6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 25 червня 2025

№ 274р

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління адміністративних послуг

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Управління адміністративних послуг (далі - управління) є структурним підрозділом департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі - департамент).

1.2. Управління є центром надання адміністративних послуг в розумінні Закону України «Про адміністративні послуги».

1.3. Управління підзвітне і підконтрольне департаменту, підпорядковане заступнику директора департаменту та директору департаменту.

1.4. У своїй діяльності управління керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.5. Працівники управління є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

1.6. Управління має штамп з власною назвою.

 

2. Основні завдання управління

 

2.1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

2.2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг.

2.3. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг у центрах надання адміністративних послуг.

2.4. Проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг відповідно до вимог законодавства.

2.5. Забезпечення процесу автоматизації прийому документів та надання адміністративних послуг шляхом використання інформаційних систем та систем електронного документообігу.

 

3. Повноваження управління

3.1. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

3.1.1. Організовує, контролює надання адміністративних послуг в підпорядкованих підрозділах (відділах центрах надання адміністративних послуг).

3.1.2. Організовує процес отримання доступу адміністраторів до баз даних і реєстрів, у тому числі електронних.

3.1.3. Організовує інформаційне забезпечення надання адміністративних послуг.

3.1.4. Аналізує результати діяльності підпорядкованих підрозділів (відділів центрів надання адміністративних послуг), розробляє заходи щодо підвищення ефективності їх функціонування;

3.1.5. Організовує, контролює ведення обліково-статистичної звітностіпідпорядкованими підрозділами (відділами центрами надання адміністративних послуг), узагальнюєта аналізує результати;

3.1.6. Узагальнює та аналізує стан виконання рішень (наказів, доручень) керівництва департаменту, Миколаївської міської ради, виконавчого комітету Миколаївської міської радиміської ради з питань, що належать до компетенції управління.

3.1.7. Організовує, контролює взаємодію з органами влади, які є суб’єктами надання адміністративних послуг, а також з установами та організаціями для належної організації надання адміністративних послуг через підпорядковані підрозділи.

3.1.8. Проводить перевірки діяльності підпорядкованих підрозділів (відділів центрів надання адміністративних послуг).

3.1.9. Надає адміністративні послуги.

3.1.10. Розглядає звернення громадян з питань, що належать до компетенції управління, аналізує стан цієї роботи, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг.

3.1.11. Організовує інформаційно-роз'яснювальну роботу, у тому числі в засобах масової інформації, з питань, що стосуються виконання покладених на управління завдань.

3.1.12. За дорученням директора департаменту забезпечує представництво департаменту у засіданнях виконавчого комітету міської ради, апаратних нарадах, семінарах та інших заходах з питань, що належать до компетенції управління.

3.1.13. Готує (бере участь у підготовці) проєкти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах повноважень управління.

3.1.14. Організовує та проводить наради, семінари, навчання адміністраторів.

3.1.15. Готує проєкти наказів, окремі доручення управління, організовує та контролює їх виконання в межах повноважень та на виконання актів законодавства України.

3.1.16. Розробляє проєкти нормативно-правових актів (рішення міської ради, виконкому міської ради, розпорядження міського голови тощо),готує пропозиції до проєктів місцевих програм.

3.1.17. Готує директору департаменту пропозиції щодо вдосконалення процедур надання послуг адміністративних послуг та по упровадженню цифрових інструментів.

3.1.18. У межах своїх компетенції та повноважень забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції в управлінні.

3.1.19. Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління.

3.1.20. Вносить директору департаменту пропозиції щодо організаційного та матеріально-технічного забезпечення діяльності управління та його підпорядкованих підрозділів.

3.1.21. Здійснює інші передбачені законодавством повноваження. 

 

4. Права управління

 

Для здійснення повноважень та виконання завдань, що визначені цим Положенням, управління має право:

4.1. Одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів департаменту, Миколаївської міської ради, органів державної влади, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на управління завдань. 

4.2. Отримувати від суб’єктів надання адміністративних послуг інформацію, пов’язану з наданням адміністративних послуг, зокрема про порушення термінів розгляду звернень, вимагати вжиття заходів щодо усунення порушень в процедурах надання адміністративних послуг.

4.3. Залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів департаменту, Миколаївської міської ради, органів державної влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою).

4.5. Вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи Миколаївської міської ради у галузі надання адміністративних послуг.

4.6. Користуватись в установленому порядку інформаційними базами Миколаївської міської ради, органів державної влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами.

4.7. Скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до компетенції управління.

 

5. Структура та організація роботи управління

 

5.1. До складу управління входять:

начальник управління - 1

відділ центр надання адміністративних послуг Центрального району - 19;

відділ центр надання адміністративних послуг Заводського району - 13;

відділ центр надання адміністративних послуг Інгульського району - 14;

відділ центр надання адміністративних послуг Корабельного району - 10.

5.2. Управління очолює начальник управління (далі – начальник управління), який безпосередньо підпорядкований заступнику директора департаменту. 

5.3. Начальник управління:

5.3.1. Здійснює керівництво управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в управлінні.

5.3.2. Планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту.

5.3.3. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління.

5.3.4. Звітує перед заступником директора департаменту та директором департаменту про виконання покладених на управління завдань, затверджених планів роботи, доручень.

5.3.5. Розподіляє обов'язки між працівниками управління, аналізує результати роботи і вживає заходи для підвищення ефективності діяльності управління, сприяє підвищенню фахової кваліфікації і професійного рівня, матеріальному і моральному стимулюванню працівників управління.

5.3.6. Здійснює контроль за виконанням працівниками управління функціональних обов'язків, правил внутрішнього трудового розпорядку, дотриманням норм та правил етичної поведінки.

5.3.7. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Посадові особи управління повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

6.2. Посадові особи управління несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Посадові особи управління мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, дітей, сім?ї, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 25 червня 2025

№ 274р

 

СТРУКТУРА

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

Найменування

Штатна чисельність (одиниць)

Директор департаменту

1

Заступник директора департаменту

1

Відділ організаційно-правового та кадрового забезпечення 

7

Відділ бухгалтерського обліку та звітності

4

Управління державної реєстрації

28

Управління адміністративних послуг 

57

Разом 

98

ОПУБЛІКОВАНО 01.07.2025


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: