Мапа порталу

 

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

Миколаїв

від 27 грудня 2023                                                                                        № 344р

 

Про затвердження Порядку взаємодії між виконавчими
органами Миколаївської міської ради під час планування
та проведення закупівель виконавчого комітету Миколаївської міської ради

 

 

З метою впорядкування процесу взаємодії між виконавчими органами Миколаївської міської ради, що зацікавлені або задіяні у процесі планування та проведення закупівель виконавчого комітету Миколаївської міської ради, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), п.п. 7, 13, 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Затвердити Порядок взаємодії між виконавчими органами Миколаївської міської ради під час планування та проведення закупівель виконавчого комітету Миколаївської міської ради (далі – Порядок, додається).

 

2. Керівникам виконавчих органів Миколаївської міської ради, які є ініціаторами та відповідальними за формування потреб на предмет закупівлі відповідно до функціональних повноважень виконавчого комітету Миколаївської міської ради, що беруть участь у плануванні та проведенні закупівель товарів, робіт і послуг, забезпечити виконання цього Порядку.

 

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Лукова В.Д.

 

 

 

Міський голова                                                                                    О. СЄНКЕВИЧ

 

?? 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 27 грудня 2023

№ 344

 

 

 

 

ПОРЯДОК

ВЗАЄМОДІЇ МІЖ ВИКОНАВЧИМИ ОРГАНАМИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПІД ЧАС ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

1. Загальні положення

 

1.1. Порядок взаємодії між виконавчими органами Миколаївської міської ради під час планування та проведення закупівель виконавчого комітету Миколаївської міської ради (далі - Порядок) визначає загальні засади роботи з підготовки пакета документів під час планування, організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за кошти бюджету Миколаївської міської територіальної громади, зокрема: планування (внесення змін до плану закупівель) і затвердження річного плану закупівель Замовника (далі - Річний план); погодження заявок на проведення закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі - Особливості), наказів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020  № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі — Порядок № 708), від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», наказу Мінекономіки від 08.06.2021 № 40 «Про затвердження Примірного положення про уповноважену особу» та інших нормативно-правових актів, що регулюють сферу публічних закупівель, здійснення контролю за виконанням проведення закупівель уповноваженою(ми) особою(ми) та взаємодії між зацікавленими й задіяними у процесі закупівель виконавчими органами Миколаївської міської ради, для яких виконавчий комітет Миколаївської міської ради (далі — Замовник) проводить закупівлю товарів, робіт та послуг.

1.2. Виконавчі органи Миколаївської міської ради, для яких Замовник проводить закупівлю товарів, робіт та послуг   (далі – виконавчі органи Замовника та/або структурні підрозділи), які є ініціаторами та відповідальними за формування потреби на предмет закупівлі відповідно до функціональних повноважень або доручень Замовника (далі - відповідальний виконавчий орган Замовника), подають уповноваженій(им) особі(ам) документи для організації та проведення закупівель.

1.3. У цьому Порядку поняття та терміни вжиті у такому значенні:

1.3.1. ініціатор закупівлі (далі — Ініціатор) — керівник виконавчого органу Замовника або інша уповноважена особа виконавчого органу Замовника, що зацікавлена у здійсненні закупівлі;

1.3.2. заявка про внесення змін до річного плану закупівель— документ, що має бути оформлений за формою згідно з додатком 3 до цього Порядку;

1.3.3. заявка на проведення закупівлі — документ, що має бути оформлений за формою i має містити інформацію, визначену цим Порядком за формою  згідно з додатком 4 до цього Порядку.

1.4. Забороняється здійснювати закупівлі товарів, робіт та послуг до/без внесення закупівель до Річного плану (додатка до Річного плану).

1.5. Інші терміни, що використовуються у цьому Порядку, застосовуються за визначеннями, наведеними у Законі.

 

2. Взаємодія між виконавчими органами Миколаївської міської ради під час планування закупівель

 

2.1. Відділ бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради відповідно до пункту 4 додатка 2 до Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу в місті Миколаєві, затвердженого рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 24.03.2021 № 234 “Про затвердження Бюджетного регламенту проходження бюджетного процесу в місті Миколаєві”, після отримання від департаменту фінансів Миколаївської міської ради листа щодо складання проєкту бюджету Миколаївської міської територіальної громади на наступний бюджетний рік, протягом 3 (трьох) робочих днів, надає керівникам виконавчих органів Миколаївської міської ради лист щодо надання ними розрахунків видатків до проєкту бюджету на наступний рік.

2.2. Ініціатор протягом 10 (десяти) робочих днів надає до відділу бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради розрахунки до проєкту бюджету за формою, наведеною у додатка 1 до цього Порядку, у друкованому та електронному вигляді. Ініціатор  самостійно визначає перелік та обсяг товарів, робіт і послуг, придбання яких планується здійснити в наступному бюджетному році. При здійсненні розрахунків необхідно дотримуватись заходів щодо економного та раціонального використання коштів. Інформація, що міститься в розрахунках, має бути змістовна та деталізована.

2.3. Попередні розрахунки до проєкту бюджету Миколаївської міської територіальної громади на наступний бюджетний рік повинні бути погоджені заступниками міського голови, керуючим справами за підпорядкуванням згідно з розпорядженням міського голови «Про розподіл обов’язків між міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови, керуючим справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради» від 04.01.2021 № 1р (зі змінами) (далі – Розпорядження).

2.4. Попередні розрахунки подаються начальнику відділу бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради на розгляд та узагальнення. Відділ бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради проводить  аналіз розрахунків на предмет відповідності заходам та завданням міських цільових програм та вимогам щодо ефективності використання бюджетних коштів.

За результатами проведеної роботи в доведений департаментом фінансів Миколаївської міської ради термін   відділ бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради надає проєкт бюджету виконавчого комітету Миколаївської міської ради для здійснення програм та заходів, які проводяться за рахунок коштів бюджету.

2.5. Відділ бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради протягом
20 робочих днів після надання показників витягу з розпису департаментом фінансів Миколаївської міської ради надає відділу моніторингової та аналітичної роботи Миколаївської міської ради зведену розшифровку видатків за КПКВК та КЕКВ додаток 2 на наступний бюджетний рік для затвердження Річного плану.

2.6. Під час підготовки пропозицій до Річного плану враховуються всі зобов'язання, взяті в попередні періоди, та кредиторська заборгованість. Після цього планується проведення закупівель на суму залишку бюджетних призначень, у тому числі закупівель, які планується провести без застосування процедур.

2.7. Зміни до Річного плану вносяться у разі (оновлений):

- виникнення потреби у перерозподілі бюджетних асигнувань у розрізі економічної класифікації видатків бюджету в межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним і спеціальним фондами бюджету;

- передачі бюджетних призначень від одного головного розпорядника до іншого;

- прийняття рішення про перерозподіл видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника за бюджетними програмами, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету);

- прийняття рішення про передачу нерозподілених бюджетних призначень на визначену в законі про Державний бюджет України мету між головними розпорядниками;

- прийняття рішення про скорочення видатків бюджету або надання кредитів за рахунок коштів загального фонду бюджету в цілому на бюджетний період;

- внесення змін до рішення про місцевий бюджет;

- виникнення потреби у збільшенні видатків бюджету та наданні кредитів за рахунок коштів спеціального фонду бюджету в разі надходження субвенцій з місцевого бюджету до державного бюджету на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів, фінансування діяльності військових адміністрацій із виконання повноважень органів місцевого самоврядування, які не передбачені кошторисом спеціального фонду, та у разі використання залишку коштів таких субвенцій за умови наявності відповідної бюджетної програми у поточному бюджетному періоді.

Протягом бюджетного року в разі додаткової/іншої потреби у товарах, роботах чи послугах, що не були включені до затвердженого Річного плану, та/або наявності позицій, що потребують редагування, Ініціатор за погодженням з профільним заступником міського голови, керуючим справами за підпорядкуванням згідно з Розпорядженням виконком Миколаївської міської ради подає заявку про внесення змін до річного плану до керуючого справами виконкому Миколаївської міської ради. Заявка надається на опрацювання до відділу бухгалтерського обліку.

Підстави внесення змін є:

- виникнення потреби у незапланованих Ініціатором на початок року видатків, Ініціатор зобов’язаний надати на розгляд керуючому справами виконкому Миколаївської міської ради змістовне письмове обґрунтування (за погодженням із профільним заступником міського голови), щодо необхідності внесення змін до Річного плану закупівель;

- перерозподіл напрямків видатків на товари, роботи чи послуги здійснюється в межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою, окремо за загальним і спеціальним фондами, виключно за рахунок зменшення затверджених раніше планів використання бюджетних коштів  відповідно до додатка 1;

- у разі прийняття рішення про збільшення або зменшення бюджетних призначень на виконання бюджетної програми Ініціатор протягом 5 (п’яти) робочих днів після дати прийняття рішення надає на опрацювання  відділу бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради  оновлений розрахунок до Річного плану згідно з додатком 1. У разі відсутності зауважень та заперечень відділ бухгалтерського обліку протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання оновленого розрахунку до Річного плану надає Уповноваженій особі оновлену Зведену розшифровку видатків за КПКВК та КЕКВ на поточний бюджетний рік.

2.8. Уповноважена(і) особа(и) розглядає(ють) заявки, що подані їй (їм) на розгляд, перевіряє(ють) їх на відповідність чинному законодавству та приймає(ють) рішення про внесення змін до Річного плану і протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня затвердження Річного плану або змін до нього оприлюднює(ють) їх в електронній системі закупівель.

 

3. Взаємодія між Ініціатором та уповноваженою особою під час ініціювання закупівлі

 

3.1. Ініціатор відповідно до наданого відділом бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради помісячного плану використання бюджетних коштів на поточний бюджетний рік, до 5 числа поточного місяця надає керуючому справами виконкому Миколаївської міської ради заявку на проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг (далі — Заявка на проведення закупівлі), який направляє її на погодження до відділу бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради та в подальшому до опрацювання уповноваженій особі. У Заявці на проведення закупівлі Ініціатор обов’язково надає інформацію, наведену в додатку 4 до цього Порядку.

Невід’ємною частиною Заявки на проведення закупівлі є такі документи (додатки до Заявки на проведення закупівлі), зокрема:

- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, статті витрат згідно з KEKB aбo фінансовим планом;
- технічні вимоги до предмета закупівлі (технічна специфікація/ технічне завдання), якісні показники (ДСТУ, ДБН та ін.), вимоги до кваліфікації учасників (за потреби) та спосіб ïx документального підтвердження (за потреби).

3.2. Очікувану вартість розраховують на основі не менше трьох комерційних пропозицій потенційних постачальників/виконавців/підрядників (у т.ч. інформації щодо вартості предмета закупівлі, розміщеної в публічних джерелах).

3.3. Під час закупівлі послуг з поточного ремонту та робіт очікувану вартість вираховують на підставі дефектного акта або проєктно-кошторисної документації залежно від предмета закупівлі.

Якщо вартість поточного ремонту становить або перевищує 200 тис грн, Ініціатор закупівлі обов'язково враховує у вартість послуг з поточного ремонту  вартість технічного нагляду за об’єктом, про що зазначає у Заявці на проведення закупівлі.

Якщо Ініціатор вважає необхідним проведення експертної оцінки кошторисної документації до оголошення процедури закупівлі, він (Ініціатор) обов’язково зазначає про це у Заявці на проведення закупівлі.

3.4. Заявки на проведення закупівлі підписує Ініціатор за погодженням із заступником міського голови, керуючим справами виконкому Миколаївської міської ради за підпорядкуванням згідно з Розпорядженням.

3.5. Уповноважена особа розглядає Заявку на проведення закупівлі у строк, що не перевищує 5 робочих днів та за відсутності зауважень подає її на перевірку департаменту внутрішнього фінансового контролю, нагляду та протидії корупції Миколаївської міської ради (далі - Департамент).

Уповноважена особа за результатами розгляду Департаментом готує усі документи, необхідні для проведення закупівлі, та проводить закупівлю відповідно до чинного законодавства.

За наявності обґрунтованих вимог та зауважень до Заявки на проведення закупівлі aбo додатків до неї, у тому числі на підставі зауважень Департаменту, уповноважена особа в найкоротші строки (не пізніше ніж 3 робочі дні з дня отримання заявки або отримання зауважень Департаменту) надає письмові зауваження / вимоги Ініціатору.

Після виправлення зауважень / вимог, Ініціатор повторно направляє уповноваженій особі заявку на проведення закупівлі товарів, робіт чи послуг.

3.6. На роз’яснення / вимоги / скарги щодо тендерної документації / оголошення про проведення процедури закупівлі уповноважена особа, за потреби звертається службовою запискою до Ініціатора протягом 1 робочого дня для надання роз’яснень, для надання інформації та/або документів щодо закупівлі. 

Ініціатор, протягом 2 робочих днів має надати уповноваженій особі відповідні роз’яснення, інформацію та/або документи щодо закупівлі. Після отримання уповноваженою особою від Ініціатора  роз’яснень, інформації та/або документів щодо закупівлі, вона готує та оприлюднює в електронній системі Прозорро відповідні роз’яснення, інформацію та/або документи з урахуванням вимог законодавства України.

3.7. Заявки та документи на проведення закупівель, не передбачених Річним планом, які не погоджені з відділом бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради повертаються Ініціатору без реалізації в триденний строк.

 

4. Взаємодія між виконавчими органами Замовника під час укладення договору / договору про закупівлю

 

4.1. Ініціатор надає керуючому справами виконкому Миколаївської міської ради заявку на укладення договору (погоджену із заступником міського голови, керуючим справами виконкому Миколаївської міської ради за підпорядкуванням згідно з Розпорядженням), який направляє її на погодження до відділу бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради та в подальшому до опрацювання уповноваженій особі.

Уповноважена особа відповідно до Річного плану забезпечує укладення договору із обраним постачальником товару, надавачем послуг та виконавцем робіт. Вибір постачальників товару, надавача послуг та виконавця робіт уповноважена особа здійснює на підставі не меньше трьох комерційних пропозицій, наданих Ініціатором.

Примірні форми договорів на закупівлю товарів, послуг та поточний ремонт наведено у додатках 5, 6 та 7 до цього Порядку.

Під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, якщо вартість предмета закупівлі становить від 50 тис. до 100 тис. гривень для закупівлі товарів і послуг, послуг з поточного ремонту від 50 тис. до 200 тис. гривень, робіт від
50 тис. до 1,5 млн. гривень, Ініціатор враховує п. 2 рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 10.04.2023 № 202 «Про координаційні заходи щодо проведення публічних закупівель комунальними підприємствами, установами, організаціями та виконавчими органами Миколаївської міської ради» (далі - рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 10.04.2023 № 202) та надає обгрунтовані пропозиції про укладання договору із запропонованим постачальником товарів, виконавцем робіт та надавачем послуг без застосування електронної системи закупівель на підставі не менше трьох комерційних пропозицій.

Якщо відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації» предмет закупівлі належить до програм, проєктів, робіт з інформатизації, відділ стандартизації та впровадження електронного врядування Миколаївської міської ради забезпечує погодження такої закупівлі з Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації в установленому законодавством порядку та подає повідомлення про укладений договір відповідно до наказу Мінцифри № 34 від 29.03.2023 «Про затвердження Методики визначення належності бюджетних програм, завдань, проектів, робіт до сфери інформатизації».

Якщо договір укладається з підстав, передбачених част. 7 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 13 Особливостей, Ініціатор надає уповноваженій особі обґрунтування підстави для здійснення закупівлі та надає необхідні підтверджуючі документи.

4.2. Уповноважена(і) особа(и) під час розгляду тендерних пропозицій / пропозицій має(ють) право залучати Ініціатора та отримувати від них письмові висновки з окремих питань відповідності тендерних пропозицій / пропозицій вимогам тендерної документації / документації.

4.3. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції / пропозиції Замовник в особі уповноваженої особи визначає переможця процедури закупівлі / закупівлі, приймає рішення про намір укласти договір / договір про закупівлю згідно з цим Законом. Договір про закупівлю зі сторони замовника підписує заступник міського голови, керуючий справами виконкому Миколаївської міської ради за підпорядкуванням згідно з Розпорядженням.

За результатами проведення процедур закупівель та у разі виявлення недоліків на виконання наказу виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 14.06.2023 № 131вгс «Про створення комісії вхідного контролю», здійснюється вхідний контроль з поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Акт прийому-передачі підписує заступник міського голови, керуючий справами виконкому Миколаївської міської ради за підпорядкуванням згідно з Розпорядженням.

 

5. Відповідальність

 

5.1. Відповідальність за повноту та достовірність інформації, наданої в розрахунку до проєкту бюджету, заявці про внесення змін до Річного плану та заявці на проведення закупівлі, покладається на Ініціатора.

5.2. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, уповноважена (і) особа (и) несе (уть) відповідальність згідно із законодавством України.

5.3. За порушення вимог, установлених цим Порядком, Ініціатори можуть нести дисциплінарну відповідальність згідно із законодавством України.

 

 

 

 

 

Додаток 1
до Порядку

Розрахунок до проєкту бюджету

Миколаївської міської територіальної громади на 20__ рік

КПКВК

 

 

 

Структурний підрозділ:

 

 

 

Міська програма:

 

 

 

Захід програми ( у т.ч. розділ):

 

 

 

Найменування видатків

Кількість

Орієнтовна вартість за одиницю (предмети, матеріали, обладнання, послуга)

Очікувана загальна вартість потреби
на ______ рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

 

 

 

Міська програма:

 

 

 

Захід програми ( у т.ч. розділ):

 

 

 

Найменування видатків

Кількість

Орієнтовна вартість за одиницю (предмети, матеріали, обладнання, послуга)

Очікувана загальна вартість потреби
на _____ рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

 

 

 

* У разі наявності декількох бюджетних програм розписати потребу по кожній програмі окремо.

 

* У разі проведення видатків на послуги , у т.ч. послуги з поточного ремонту ініціатор надає калькуляцію, дефектний акт та локальний кошторис.

Керівник виконавчого органу                                   _______________                                 ____________

ініціатора закупівлі                                                          (підпис)                                     Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ

 

Погоджено:                                                                 _______________                                 ____________

                                                                                            (підпис)                                    Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ

 

 

 

 

 

Додаток 2
до Порядку

 

Зведена розшифровка видатків за КПКВК та КЕКВ на наступний бюджетний рік

 КПКВК

 

Код КЕКВ

(для бюджетних коштів)

 

Найменування видатків

Кількість

Орієнтовна вартість за одиницю (предмети, матеріали, обладнання, послуга)

Очікувана  загальна вартість потреби на ______ рік

1

2

3

4

5

6

 

 

 

Начальник відділу бухгалтерського обліку

Миколаївської міської ради                                    _______________                            _______________

                                                                                           (підпис)                Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ

 

 

 

Додаток 3
до Порядку

 

ЗАЯВКА

про внесення змін до Річного плану закупівель

(додання нової позиції/видалення існуючої/редагування існуючої) на _______ рік

____________(найменування замовника) ЄДРПОУ____________

 

КПКВК

 

Код КЕКВ

(для бюджетних коштів)

 

Найменування видатків

Кількість

Орієнтовна вартість за одиницю (предмети, матеріали, обладнання, послуга)

Очікувана  загальна вартість потреби на ______ рік

1

2

3

4

5

6

 

 

 

Керівник виконавчого органу                                _______________                           ____________

ініціатора закупівлі                                                         (підпис)                Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ

 

Погоджено:                                                              _______________                          ____________

                                                                                         (підпис)                  Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ

 

 

 

Додаток 4

до Порядку

  

(бланк підприємства / організації / установи)

Уповноваженій особі

__________________

 

ЗАЯВКА

на проведення закупівлі

 

Прошу провести згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями закупівлю:

 

Основні відомості про закупівлю

 

1. Інформація про предмет закупівлі.

Предмет закупівлі: _______________________________________________________________________________.Код державного класифікатора (за наявності): _______________________________. Кількість найменувань (для товарів) відповідно до технічної специфікації: _______________. Місце i строк постачання товару aбo надання послуг / виконання робіт: _______________________________________________________________________________.

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом aбo очікувана вартість предмета закупівлі: грн з урахуванням ПДВ / без урахування ПДВ.

3. Обґрунтування потреби закупівлі: ___________________________________________

4. Джерело фінансування: ____________________________________________________

5. Умови оплати: ____________________________________________________________

6. Крок аукціону: ____________________________________________________________

7. Процедура закупівлі:_______________________________________________________

8. Відповідальний за надання роз’яснень щодо тендерної документації / документації від підрозділу ініціатора:_______________________ (посада, ПІП/б, контактні дані).

9. Очікувана дата початку проведення процедури закупівлі / закупівлі: ______________

10. Забезпечення тендерної пропозиції: _______________ (не вимагається / вимагається).

11. Забезпечення виконання договору про закупівлю: _______________ (не вимагається / вимагається).

12. Додатки: __________________________(обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, статті витрат згідно з KEKB aбo фінансовим планом; комерційні пропозиції; специфікація по предмету закупівлі; вимоги, кваліфікації учасників та спосіб їx документального підтвердження; проєкт договору про закупівлю, обґрунтування проведення переговорної процедури закупівлі (у разі проведення переговорної процедури тощо).

 

Керівник виконавчого органу                                _______________                             ____________

ініціатора закупівлі                                                         (підпис)                Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ

 

Погоджено:                                                              _______________                             ____________

                                                                                              (підпис)          Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ

 

 

 

Додаток 5

до Порядку

 

ДОГОВІР №

купівлі-продажу товару

 

м. Миколаїв                                                                                 "___" _____________2023 р.

_________________________________________________ (надалі - ПОКУПЕЦЬ), в особі _____________________________________________________________________________, діючого на підставі ___________________________________________________, з одного боку та ___________________________ (надалі - ПРОДАВЕЦЬ),що діє на підставі _____________________________, з іншого боку, уклали цей Договір про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

ПРОДАВЕЦЬ надає товар: ___________________________________________________ згідно із специфікацією, яка є невід’ємною частиною договору, а ПОКУПЕЦЬ зобов’язується сплатити його вартість в порядку і на умовах, визначених даним Договором.

 

2. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

 

2.1. Цей Договір вступає в силу з моменту підписання і діє до ____________ року.

2.2. Договір може бути припинено при взаємній згоді Сторін, а у випадку недосягнення такої згоди – за рішенням господарського суду в порядку, встановленому чинним законодавством України.

2.3. Дострокове припинення дії цього Договору не звільняє ПОКУПЦЯ - від зобов'язання сплатити за фактично наданий ПРОДАВЦЕМ товар.

 

3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

 

3.1. ПРОДАВЕЦЬгарантує надання Товару належної якості.

3.2. ПРОДАВЕЦЬнадає гарантію на товар, що складає _____________місяців з дати отримання товару.

3.3. У випадку, якщо якість товару не відповідає технічним вимогам, стандартам тощо, ПОКУПЕЦЬ має право вимагати усунення недоліків або обміну на аналогічний товар належної якості.

ПРОДАВЕЦЬ зобов’язується протягом обумовленого із ПОКУПЦЕМ часу усунути виявлені недоліки. У разі виявлення дефектів (недоліків) товару складається акт. ПРОДАВЕЦЬ зобов’язаний власними силами усунути такі дефекти (недоліки) або замінити товар на новий протягом 14 днів з моменту повідомлення ПРОДАВЦЯ про виявлені дефекти (недоліки).

3.4. ПОКУПЕЦЬоплачує вартість товару, в терміни і в порядку, вказаному в цьому Договорі.

 

4. ВАРТІСТЬ ТОВАРУ І УМОВИ ОПЛАТИ

 

4.1. Сума Договору складає _________ грн. (____________ грн. __________ коп.) з/без ПДВ.

4.2. Оплата наданого товару проводиться ПОКУПЦЕМпісля підписання Сторонами видаткової накладної, протягом 10-ти (десяти) банківських днів з моменту пред’явлення ПРОДАВЦЕМ відповідного рахунку.

4.3. У випадку затримки фінансування, оплата товару здійснюється протягом
5-ти банківських днів з моменту надходження коштів на розрахунковий рахунок ПОКУПЦЯ.

 

5. ПОСТАВКА ТОВАРУ

 

5.1. Строк поставки товару : протягом ___________ днів з дати підписання Договору.

5.2. Місце поставки товару : ___________________________.

5.3. Поставка та вигрузка Товару ПОКУПЦЮ здійснюється за рахунок ПРОДАВЦЯ.

5.4. Поставка Товару здійснюється шляхом повної перевірки Товару на відповідність технічним умовам. Разом з Товаром ПРОДАВЕЦЬ повинен передати ПОКУПЦЮ документи, які належать до передачі разом з Товаром. До таких документів належать документи, що засвідчують якість Товару (технічний паспорт, гарантійний документ) та видаткова накладна.

5.5. Право власності на Товар переходить до ПОКУПЦЯ після поставки Товару та підписання видаткової накладної.

 

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

6.1. У разі порушення, з вини ПРОДАВЦЯ, термінів надання товару, ПРОДАВЕЦЬ сплачує пеню з розрахунку двох облікових ставок Національного банку України за кожен день прострочення.

6.2. У разі порушення термінів оплати наданих ПРОДАВЦЕМ товарів ПОКУПЕЦЬ виплачує ПРОДАВЦЮ пеню з розрахунку двох облікових ставок Національного банку України від суми заборгованості за кожен день прострочення.

6.3. Сплата пені, передбаченої цим Договором не звільняє ПРОДАВЦЯ та ПОКУПЦЯ від обов’язків належним чином виконувати зобов’язання. 

6.4. ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за порушення терміну сплати по Договору, у випадку якщо таке порушення сталося не з вини ПОКУПЦЯ, а з вини інших органів (органів Державної казначейської служби України, департаменту фінансів Миколаївської міської ради тощо).

 

7. ФОРС – МАЖОР

 

7.1. При настанні обставин непереборної сили (обставин форс-мажору), тобто неможливості повного або часткового виконання будь-якою із Сторін зобов'язань по цьому Договору внаслідок обставин непереборної сили, а саме: пожежі, стихійного лиха, урядових заборон, блокади або інших незалежних від Сторін обставин, термін (строк) виконання зобов'язань продовжується (переноситься) на такий термін (строк), протягом якого будуть діяти вищевказані обставини та їх наслідки. Вказані обставини повинні бути підтверджені довідкою уповноваженого органу.

7.2. Сторона, для якої склалися такі обставини, повинна негайно протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту настання цих обставин сповістити про це іншу Сторону письмово.

7.3. Невчасне сповіщення про настання форс-мажорних обставин  позбавляє відповідну сторону посилатися на них в майбутньому.

 

8. ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ

 

8.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

8.2.У разі неможливості врегулювання спірних питань, вони розглядаються у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.

 

9. ІНШІ УМОВИ

 

9.1. Усі зміни, доповнення і додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною і мають силу тільки в тому випадку, якщо вони викладені у письмовій формі і підписані уповноваженими представниками Сторін.

9.2. Всі повідомлення, заяви, претензії і інша документація, пов'язані з виконанням цього Договору, висловлюються у письмовій формі і направляються за адресами, вказаними в розділі 10 цього Договору.

9.3. У відносинах, прямо не врегульованих цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

9.4. Жодна із Сторін не має права передавати права та обов'язки з цього Договору іншим особам без письмової згоди на це іншої Сторони.

9.5. Цей Договір, складений в двох екземплярах рівної юридичної сили по одному екземпляру для кожної із Сторін.

 

10. ПОШТОВІ ТА БАНКІВСЬКІ АДРЕСИ, ПІДПИСИ СТОРІН:

 

ПРОДАВЕЦЬ:

 

   ПОКУПЕЦЬ:

___________                                                         ___________ 

       М.П                                                                       М.П.

 

 

*Обов’язково під час здійснення закупівель шляхом застосування відкритих торгів до договору додаються умови договору про закупівлю згідно зі ст. 41 Закону, п.п. 18 та 19 Особливостей

 

 

 

Додаток до

            договору №___________

            від __________________ 2023р.

 

 

 

СПЕЦИФІКАЦІЯ

 

Товар

Кількість

Од. виміру

Ціна

Сума

1.

 

 

 

 

 

      Всього:   грн.

 

 

 

 

ПРОДАВЕЦЬ                                                                  ПОКУПЕЦЬ

                                                                                    

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                           

                                                                                                         

___________                                                              ___________ 

        М.П                                                                            М.П.

 

         

 

 

Додаток 6

до Порядку

ДОГОВІР

про надання послуг

 

м. Миколаїв                                                                                             "___" _______2023 р.

 

__________________________________ (надалі - ЗАМОВНИК), в особі _________________________________________________________________________________, діючого на підставі ____________________________________________________, з одного боку, та _______________________ (надалі - ВИКОНАВЕЦЬ), що діє на підставі _______________________________, з іншого боку, уклали цей Договір про наступне:

 

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

 

1.1. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується надати послуги ________________________________________, а ЗАМОВНИК зобов’язується сплатити її вартість в порядку і на умовах, визначених даним Договором.

1.2. Послуга надається згідно з калькуляцією, яка є невід’ємною частиною Договору.

 

2. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

 

2.1. Цей Договір вступає в силу з моменту підписання і діє до ____________ року.

2.2. Договір може бути припинено при взаємній згоді Сторін, а у випадку недосягнення такої згоди – за рішенням господарського суду в порядку, встановленому чинним законодавством України

2.3. Дострокове припинення дії цього Договору не звільняє ЗАМОВНИКА - від зобов'язання сплатити за фактично надані ВИКОНАВЦЕМ послуги.

 

3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

 

3.1. ВИКОНАВЕЦЬ розпочинає надання послуг __________________ та зобов’язується завершити надання послуг у повному обсязі в строк ___________________.

3.2. ВИКОНАВЕЦЬ використовує своє устаткування, інвентар, обладнання, витратні матеріали, необхідні для надання послуг по Договору.

3.3. ВИКОНАВЕЦЬ гарантує якісне та належне надання послуг.

3.4. ЗАМОВНИК має право, під час надання ВИКОНАВЦЕМ послуг, перевірити якість наданих послуг співробітниками ВИКОНАВЦЯ. У випадку надання ВИКОНАВЦЕМ послуг, якість яких не відповідає умовам цього Договору, ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується протягом обумовленого із ЗАМОВНИКОМ строку усунути виявлені недоліки.

3.5. ЗАМОВНИК оплачує вартість послуг, в терміни і в порядку, вказані в цьому Договорі.

 

4. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ І УМОВИ ОПЛАТИ

 

4.1. Сума Договору складає _________________ грн. (____________ гривень _____ копійок) з/без ПДВ.

4.2. Оплата наданої послуги проводиться ЗАМОВНИКОМ після підписання Сторонами акта приймання-передачі наданих послуг, протягом 10-и (десяти) банківських днів з моменту виставляння ВИКОНАВЦЕМ відповідного рахунку.

 

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

5.1. У разі порушення, з вини ВИКОНАВЦЯ, термінів початку надання послуг, ВИКОНАВЕЦЬ сплачує пеню з розрахунку двох облікових ставок Національного банку України за кожен день прострочення.

5.2. У разі порушення термінів оплати наданих ВИКОНАВЦЕМ послуг ЗАМОВНИК виплачує ВИКОНАВЦЮ пеню з розрахунку двох облікових ставок Національного банку України від суми заборгованості за кожен день прострочення.

5.3. Сплата пені, передбаченої цим Договором, не звільняє ВИКОНАВЦЯ та ЗАМОВНИКА від обов’язків належним чином виконувати зобов’язання.

5.4. ЗАМОВНИК не несе відповідальності за порушення сплати по Договору, у випадку якщо таке порушення сталося не з вини ЗАМОВНИКА, а з вини інших органів (органів Державної казначейської служби України, департаменту фінансів Миколаївської міської ради тощо). 

 

6. ФОРС – МАЖОР

 

6.1. При настанні обставин непереборної сили (обставин форс-мажору), тобто неможливості повного або часткового виконання будь-якою із Сторін зобов'язань по цьому Договору внаслідок обставин непереборної сили, а саме: пожежі, стихійного лиха, урядових заборон, блокади або інших незалежних від Сторін обставин, термін (строк) виконання зобов'язань продовжується (переноситься) на такий термін (строк), протягом якого будуть діяти вищевказані обставини та їх наслідки. Вказані обставини повинні бути підтверджені довідкою уповноваженого органу.

6.2. Сторона, для якої склалися такі обставини, повинна негайно протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту настання цих обставин сповістити про це іншу сторону письмово.

6.3. Невчасне сповіщення про настання форс-мажорних обставин  позбавляє відповідну Сторону посилатися на них в майбутньому.

 

7. ВРЕГУЛЮВАННЯ СУПЕРЕЧОК

 

7.1. Сторони прагнутимуть врегулювати всі спірні питання, що виникають в ході або у зв'язку з виконанням цього Договору, шляхом переговорів.

7.2. У разі неможливості врегулювання спірних питань, вони розглядаються у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України.

 

8. ІНШІ УМОВИ

 

8.1. Всі зміни, доповнення і додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною і мають силу тільки в тому випадку, якщо вони викладені у письмовій формі і підписані уповноваженими представниками Сторін.

8.2. Усі повідомлення, заяви, претензії і інша документація, пов'язані з виконанням цього Договору, висловлюються у письмовій формі і прямують за адресами, вказаними в розділі 9 цього Договору.

8.3. У відносинах, прямо не врегульованих цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

8.4. Жодна із Сторін не має права передавати права та обов'язки з цього Договору іншим особам без письмової згоди на це іншої Сторони.

8.5. Цей Договір, складений в двох екземплярах рівної юридичної сили по одному екземпляру для кожної із Сторін.

 

9. ПОШТОВІ ТА БАНКІВСЬКІ АДРЕСИ, ПІДПИСИ СТОРІН:

 

ЗАМОВНИК:

 

                                 ВИКОНАВЕЦЬ:

 

 

 

 

 

__________________                              

             М.П.

 

 

 

 

 

 

                                                              

                                        __________________   

                                                     М.П.

 

 

 

*Обов’язково під час здійснення закупівель шляхом застосування відкритих торгів до договору додаються умови договору про закупівлю згідно зі ст. 41 Закону, п.п. 18 та 19 Особливостей

 

 

 

Додаток до

договору №_______

від __________________ 2023р.

 

 

 

КАЛЬКУЛЯЦІЯ

Послуга

Кількість

Од. виміру

Ціна

Сума

1.

 

 

 

 

 

 

      Всього:   грн.

 

 

 

 

ВИКОНАВЕЦЬ                                                               ЗАМОВНИК

                                                                                    

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                           

                                                                                                         

___________                                                                            ___________ 

         М.П.                                                                                                  М.П.

 

 

 

 

Додаток 7

до Порядку

ДОГОВІР

 

м. Миколаїв                                                                                       «___» _________ 2023 року

 

_____________________________________________ (надалі - ЗАМОВНИК), в особі _______________________________________________________________________________, діючого на підставі _______________________________________________________, з одного боку та ________________________________________________________________ (надалі - ВИКОНАВЕЦЬ ), в особі ___________________________________, що діє на підставі _____________________, з іншого боку, разом – Сторони, уклали цей Договір про наступне:

 

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

 

1.1. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується здійснити: _________________________________ ________________________________________________________________________________

________________________________________________ згідно з кошторисною документацією, що є невід’ємною частиною Договору.

1.2. Кількість: ________________________________

1.3. Місце надання послуг: _____________________

 

2. ЯКІСТЬ ПОСЛУГ ТА ГАРАНТІЙНІ УМОВИ

 

2.1. ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язаний надати послуги, якість яких відповідає державним стандартам, технічним умовам, державним будівельним нормам та правилам, що діють в Україні.

2.2. Якість усіх матеріалів, що застосовуються при наданні послуг, повинна відповідати стандартам, які застосовуються в Україні, вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва.

2.3. Загальний гарантійний термін на всі виконані ВИКОНАВЦЕМ та прийняті ЗАМОВНИКОМ послуги становить 3 (три) роки, з дати підписання Сторонами Акта приймання виконаних послуг за примірною формою № КБ-2в ( далі – Акт КБ-2в).

2.4. При виявленні ЗАМОВНИКОМ дефектів або недоліків у послугах в період їх надання ВИКОНАВЦЕМ, ЗАМОВНИК зобов’язаний викликати представника ВИКОНАВЦЯ для негайного їх усунення, а у разі їх виявлення впродовж гарантійного терміну – надати або надіслати ВИКОНАВЦЮ письмове повідомлення про виявлення цих недоліків. За результатами обстеження Сторони складають Дефектний акт, який має містити інформацію про недоліки та дефекти, виявлені в послугах, причини їх виникнення, вартість, порядок та строки їх виправлення ВИКОНАВЦЕМ.

2.5. У випадку непідписання Сторонами Дефектного акта, фіксація дефектів чи недоліків і характер їх виникнення виконується незалежним експертом, обраним ЗАМОВНИКОМ. У такому випадку послуги незалежного експерта сплачує ВИКОНАВЕЦЬ.

2.6. ВИКОНАВЕЦЬ за свій рахунок повинен усунути дефекти чи недоліки, що були виявлені протягом гарантійного терміну, що визначаються Сторонами в Дефектному акті, але у будь-якому випадку у строк не більше одного календарного місяця для усунення недоліків після укладення Дефектного акта або отримання висновку експерта.

2.7. Гарантійний строк збільшується пропорційно періоду, протягом якого ВИКОНАВЕЦЬ здійснював усунення недоліків послуг.

2.8. У випадку порушення умов, порядку та правил експлуатації об’єкта чи окремих його частин після прийняття послуг, що призвело до виникнення дефектів чи недоліків, а також в інших випадках, коли виникнення окремих дефектів чи недоліків не залежить від ВИКОНАВЦЯ, останній має право не виконувати свої гарантійні зобов’язання щодо виправлення дефектів або недоліків.

 

3. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

 

3.1. Цей Договір вступає в силу з моменту підписання і діє до ______________.

3.2. Договір може бути припинено при взаємній згоді Сторін, а у випадку недосягнення такої згоди – за рішенням господарського суду в порядку, встановленому чинним законодавством України

3.3. Дострокове припинення дії цього Договору не звільняє ЗАМОВНИКА від зобов'язання сплатити за фактично надані ВИКОНАВЦЕМ послуги.

 

4. ДОГОВІРНА ЦІНА І УМОВИ ОПЛАТИ

 

4.1. Ціна Договору складає___________ грн. (   ________), з/без ПДВ. 

4.2. Оплата послуг проводиться ЗАМОВНИКОМ після підписання Сторонами Акта КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3) протягом 10-ти (десяти) банківських днів з моменту виставлення ВИКОНАВЦЕМ відповідного рахунку.

4.3. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення.

 

5. СТРОКИ ТА ПОРЯДОК  НАДАННЯ ПОСЛУГ

 

5.1. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується розпочати надання послуг не пізніше 1 (одного) робочого дня після дати набуття чинності цим Договором та завершити надання послуг у повному обсязі в строк до __________ року.

5.2. Послуги надаються з матеріалів ВИКОНАВЦЯ.

5.3. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний самостійно за власний рахунок поставити на об’єкт ЗАМОВНИКА всі необхідні для надання послуг матеріали, комплектуючі вироби і здійснити їх розвантаження, складування і зберігання на об’єкті ЗАМОВНИКА протягом усього строку надання послуг.

5.4. Відповідальність за дотримання правил техніки безпеки, охорони праці, пожежної безпеки на робочих місцях на об’єкті ЗАМОВНИКА несе у будь-якому випадку ВИКОНАВЕЦЬ, на якого покладається обов’язок проведення інструктажу власного персоналу перед початком надання послуг, що є предметом даного Договору.

5.5. Не пізніше 3-х робочих днів з моменту підписання Акта КБ-2в та Довідки КБ-3, ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний за власний рахунок вивезти з об’єкта ЗАМОВНИКА все устаткування і обладнання, що використовувалось ВИКОНАВЦЕМ під час надання послуг, а також залишки матеріалів та сміття, що утворилося в результаті надання послуг.

5.6. ЗАМОВНИК має право дати вказівку ВИКОНАВЦЮ про зупинення надання послуг до тих пір, поки причину зупинки надання послуг не буде усунено, у випадках, якщо ЗАМОВНИКОМ буде достовірно встановлено, що послуги виконані з дефектами або являють собою небезпеку для фізичних осіб або майна.

 

6. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

 

6.1. У порядку та на умовах, визначених Договором, ВИКОНАВЕЦЬ зобов'язується надати ЗАМОВНИКУ послуги, а ЗАМОВНИК зобов'язується прийняти і оплатити вартість наданих послуг.

6.2. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язаний:

6.2.1. Надати послуги у відповідності до умов цього Договору.

6.2.2. Забезпечити надання послуг у відповідності до чинного законодавства, нормативно-правових актів та нормативних актів з промислової, протипожежної безпеки, з охорони праці, техніки безпеки та охорони навколишнього природного середовища.

6.2.3. Забезпечити якісне та своєчасне надання послуг у відповідності до Договору та технологічної послідовності виконання поточного ремонту, а також дотримуватись правил техніки безпеки та пожежної безпеки в ході надання послуг.

6.2.4. Надавати послуги власними або залученими за свій рахунок силами та/або засобами, з використанням власних матеріалів та обладнання у відповідності до чинних будівельних норм і правил, а також з дотриманням державних будівельних норм.

6.2.5. Самостійно за власний рахунок поставити на об’єкт ЗАМОВНИКА усі необхідні для надання послуг матеріали, комплектуючі вироби і здійснити їх розвантаження, складування і зберігання на об’єкті ЗАМОВНИКА протягом усього строку надання Послуг.

6.2.6. Завчасно повідомити ЗАМОВНИКА про готові для приймання послуги.

6.2.7. Передати надані послуги ЗАМОВНИКУ.

6.2.8. У 5-денний строк після закінчення надання послуг здійснити здачу-приймання наданих послуг.

6.2.9. У 5-денний строк після підписання акта наданих послуг вивезти з місця надання послуг майно, будівельне сміття, що йому належить.

6.2.10. У разі виявлення під час приймання наданих послуг недоліків у послугах, за власний рахунок усунути виявлені недоліки протягом 10-ти календарних днів з моменту їх виявлення.

6.2.11. Утилізувати власними засобами будівельні та інші відходи з дотриманням екологічних норм.

6.2.12. Письмово повідомити ЗАМОВНИКА про обставини, які загрожують якості, термінам або придатності результату послуг.

6.2.13. Вживати всіх залежних від ВИКОНАВЦЯ заходів щодо збереження майна, у т.ч. матеріалів та наданих послуг, протягом усього робочого часу, в який надається послуга, до передачі їх ЗАМОВНИКУ після завершення надання послуги.

6.2.14. Забезпечити уповноваженим представникам ЗАМОВНИКА безперешкодний доступ протягом всього періоду надання послуги до всіх частин надання послуг в будь-який час.

6.2.15. Не використовувати приміщення, в яких здійснюється надання послуг, для власних потреб, крім випадків їх використання з метою виконання зобов’язань за Договором, за попереднім письмовим погодженням із ЗАМОВНИКОМ.

6.2.16. Залучити за власний рахунок до надання послуг працівників у необхідній кількості та з відповідною кваліфікацією, забезпечити дотримання вимог чинного законодавства з охорони і безпеки праці, охорони навколишнього природного середовища.

6.2.17. ВИКОНАВЕЦЬ відповідає за поведінку своїх працівників на об'єкті ремонту, попередження порушень ними громадського порядку і чинного законодавства, дотримання трудової і технологічної дисципліни.

6.2.18. Відповідати перед працівниками за виконання чинних нормативних документів та взятих зобов’язань щодо питань праці та заробітної плати, створення нормальних умов для праці і відпочинку.

6.2.19. Виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені цим Договором та законодавством України.

6.3. ВИКОНАВЕЦЬ має право:

6.3.1. Своєчасно та в повному обсязі отримати плату за надані послуги.

6.3.2. На дострокове надання послуг за письмовим погодженням ЗАМОВНИКА.

6.3.3. Реалізовувати інші права, передбачені цим Договором та законодавством України.

6.4. ЗАМОВНИК зобов’язаний:

6.4.1. Забезпечити доступ ВИКОНАВЦЯ до приміщень об’єкта для надання послуг за Договором.

6.4.2. Своєчасно та в повному обсязі оплатити надані послуги шляхом проведення розрахунків на умовах цього Договору.

6.4.3. Забезпечити ВИКОНАВЦЯ електроенергією та водою для надання послуг.

6.4.4. Прийняти надані послуги шляхом підписання Актів КБ-2в та Довідок КБ-3.

6.4.5. Виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені Договором та законодавством України.

6.5. ЗАМОВНИК має право:

6.5.1. Здійснювати у будь-який час, не втручаючись у господарську діяльність ВИКОНАВЦЯ, контроль за належним наданням послуг: ходом, якістю, вартістю та обсягами наданих послуг, як самостійно, так і доручати такі функції третій особі (консультанту, спеціалісту, експерту), перевіряти якість матеріалів, що використовуються ВИКОНАВЦЕМ для надання послуг.

6.5.2. Вимагати від ВИКОНАВЦЯ усунення недоліків наданих послуг відповідно до оформленого уповноваженими представниками Сторін Дефектного акта.

6.5.3. Відмовитись від прийняття і оплати наданих послуг у разі їх неналежної якості.

6.5.4. ЗАМОВНИК має право контролювати якість і кількість матеріальних ресурсів до моменту їх використання для надання послуг та в процесі надання послуг на об’єкті.

6.5.5. Відмовитися від Договору і вимагати відшкодування збитків, якщо ВИКОНАВЕЦЬ своєчасно не починає узгоджені послуги або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх в строк, визначений Договором, стає неможливим.

6.5.6. Реалізовувати інші права, передбачені цим Договором та законодавством України.

 

7. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ПОСЛУГ

 

7.1. ЗАМОВНИК приймає надані належним чином ВИКОНАВЦЕМ послуги шляхом підписання Акта КБ-2в та Довідки КБ-3.

7.2. Після завершення надання послуг, ВИКОНАВЕЦЬ готує Акт КБ-2в та Довідку
КБ-3, у 2 (двох) примірниках кожний, підписує їх зі свого боку та передає особисто ЗАМОВНИКУ для перевірки та підписання останнім.

7.3. ЗАМОВНИК протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання Акта КБ?2в та Довідки КБ-3 зобов’язаний прийняти надані належним чином послуги, підписати Акт КБ-2в та Довідку КБ-3 та повернути ВИКОНАВЦЮ по одному примірнику підписаного Акта
КБ-2в та Довідки КБ-3, або надати ВИКОНАВЦЮ мотивовану письмову відмову в підписанні Акта КБ-2в та Довідки КБ-3.

7.4. ВИКОНАВЕЦЬ зобов’язується разом із Актом КБ-2в та Довідкою КБ-3 надати ЗАМОВНИКУ всю необхідну супровідну технічну документацію та звітні матеріали про надання послуг.

7.5. Якщо ВИКОНАВЕЦЬ протягом строку, зазначеного у Дефектному акті, не усуне виявлені недоліки у наданих послугах, ЗАМОВНИК має право не підписувати Акт КБ-2в та Довідку КБ-3 та не оплачувати надані послуги до моменту повного усунення ВИКОНАВЦЕМ таких недоліків.

 

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

 

8.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність в порядку, визначеному цим Договором і законодавством України.

8.2. ВИКОНАВЕЦЬ несе відповідальність за якість наданих послуг та терміни їх надання, дотримання вимог техніки безпеки, охорони праці, пожежної та санітарної безпеки в зоні поточного ремонту. До передачі наданих послуг ЗАМОВНИКУ, ВИКОНАВЕЦЬ несе майнову відповідальність за збереження матеріалів і виробів.

8.3. За невиконання або неналежне виконання ВИКОНАВЕЦЕМ договірних зобов’язань щодо строків надання послуг ВИКОНАВЦЬ сплачує ЗАМОВНИКУ штраф у розмірі 20 % від загальної суми Договору.

8.4. У випадку порушення строків, передбачених п.п. 6.2.8-6.2.10 Договору ВИКОНАВЕЦЬ сплачує пеню ЗАМОВНИК у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми Договору за кожний день прострочення.

8.5. Виплата штрафних санкцій або відшкодування збитків не звільняє Сторони від виконання своїх зобов'язань по Договору.

8.6. ВИКОНАВЕЦЬ несе відповідальність за правильність об'ємів, показників та коефіцієнтів у Розрахунку договірної ціни, складеному у програмному комплексі АВК.

8.7. ЗАМОВНИК не несе відповідальності за порушення Стороною сплати по Договору, у випадку якщо таке порушення сталося не з вини ЗАМОВНИКА, а з вини інших органів (органів Державної казначейської служби України, департаменту фінансів Миколаївської міської ради тощо).

 

9. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

 

9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей по цьому Договору або пов'язаних з ним, Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди, спори або розбіжності вирішуються у відповідності до законодавства України.

 

10. ФОРС-МАЖОР

 

10.1. При настанні обставин непереборної сили (обставин форс-мажору), тобто неможливості повного або часткового виконання будь-якою із Сторін зобов'язань по цьому Договору внаслідок обставин непереборної сили, а саме: пожежі, стихійного лиха, блокади або інших незалежних від Сторін обставин, термін (строк) виконання зобов'язань продовжується (переноситься) на такий термін (строк), протягом якого будуть діяти вищевказані обставини та їх наслідки. Вказані обставини повинні бути підтверджені довідкою уповноваженого органу.

10.2. Сторона, для якої склалися такі обставини, повинна негайно протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин з моменту настання цих обставин сповістити про це іншу сторону письмово.

10.3. Невчасне сповіщення про настання форс-мажорних обставин позбавляє відповідну Сторону посилатися на них в майбутньому.

 

11. ІНШІ УМОВИ

 

11.1. Усі зміни, доповнення і додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною і мають силу тільки в тому випадку, якщо вони викладені у письмовій формі і підписані уповноваженими представниками Сторін.

11.2. Усі повідомлення, заяви, претензії і інша документація, пов'язані з виконанням цього Договору, висловлюються у письмовій формі і прямують за адресами, вказаними в розділі 12 цього Договору.

11.3. У відносинах, прямо не врегульованих цим Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

11.4. Жодна із Сторін не має права передавати права та обов'язки з цього Договору іншим особам без письмової згоди на це іншої Сторони.

11.5. Цей Договір, складений в двох екземплярах рівної юридичної сили по одному екземпляру для кожної із Сторін.

 

12. РЕКВІЗИТИ СТОРІН

 

ЗАМОВНИК

 

 

 

 

 

____________________ 

               М.П.

 

ВИКОНАВЕЦЬ

 

 

 

 

 

___________________

                 М.П.

 

 

 

*Обов’язково під час здійснення закупівель шляхом застосування відкритих торгів до договору додаються умови договору про закупівлю згідно зі ст. 41 Закону, п.п. 18 та 19 Особливостей

 

 

Додаток 8

до Порядку

 

 

 

 

 

Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету виконавчого комітету Миколаївської міської ради на 202_ - 202_ роки

                                                                                                                                                         грн

Код ТПКВК МБ

ПІП/б заступника міського голови

Орієнтовні граничні показники

202_

202_

202_

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

r-dmg - 003

АРКУШ ПОГОДЖЕННЯ

 

Проєкту розпорядження міського голови «Про затвердження Порядку взаємодії між виконавчими органами Миколаївської міської ради під час планування та проведення закупівель виконавчого комітету Миколаївської міської ради»

 

 

Найменування посади

Підпис

Ініціали (ініціал імені), прізвище

Погодження нової редакції (у разі внесення змін і доповнень)

 

Перший заступник

міського голови

 

 

 

 

 

В. ЛУКОВ

 

 

 

 

Керуючий справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради

 

 

 

А. ВОЛКОВ

 

 

Директор юридичного департаменту

Миколаївської міської ради

 

 

 

Є. ЮЗВАК

 

 

 

Директор департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради

 

 

 

 

 

С. ОВЧИННІКОВА

 

 

 

 

Начальник відділу моніторингової та аналітичної роботи департаменту міського голови Миколаївської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

В. ОЛІЙНИКОВА

 

 

 

 

 

 

 

Вик.  Валерія ОЛІЙНИКОВА  (м.т. 0734372418)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: