Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

22 листопада 2021                                                                                       № 381р

Про внесення змін до розпорядження

міського голови від 03.04.2017 №100р

«Про затвердження структури та Положень

про структурні підрозділи управління

земельних ресурсів Миколаївської міської ради»

(зі змінами)

 

З метою оптимізації роботи та поліпшення організаційної структури управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради, керуючись п.п. 19, 20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

 1.  Внести зміни до розпорядження міського голови від 03.04.2017 №100р «Про затвердження структури  та Положень про структурні підрозділи управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради» (зі змінами).

 1.1. Вивести  штатну одиницю заступника начальника управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради.

1.2. Ввести штатну одиницю заступника начальника відділу оформлення правових документів і справляння плати за землю управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради.

1.3.  Вивести штатну одиницю головного спеціаліста  відділу бухгалтерського обліку, звітності та планування управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради.

1.4. Ввести штатну одиницю головного спеціаліста відділу земельних відносин управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради.

1.5. Вивести одиницю водія з управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради.

1.6. Ввести одиницю водія в відділ бухгалтерського обліку, звітності та планування управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради.

1.7. Затвердити структуру управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

1.8.Підпункт 4.3 пункту 4 «Структура відділу» Положення про відділ оформлення правових документів і справляння плати за землю управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

«4.3 До складу відділу входять:

начальник відділу                                     1

заступник начальника відділу                  1

головний спеціаліст                                  3».

 

1.9.Підпункт 4.3 пункту 4 «Структура відділу» Положення про відділ земельних відносин управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

«4.3 До складу відділу входять:

начальник відділу                                     1

заступник начальника відділу                  1

головний спеціаліст                                  5».

 

1.10.Підпункт 4.3 пункту 4 «Структура відділу» Положення про відділ бухгалтерського обліку, звітності та планування управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради викласти в такій редакції:

«4.3 До складу відділу входять:

начальник відділу                                     1

головний спеціаліст                                  1

водій                                                          1».

 

 

2. Начальнику управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради  Горішній М.Л. провести відповідні організаційні заходи згідно з чинним законодавством.

3.  Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.

 

 

Перший заступник

міського голови                                                                                             В.ЛУКОВ

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від  22 листопада 2021

№ 381р

 

СТРУКТУРА

управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради

 

 

Найменування

Штатна чисельність

(одиниць)

Начальник управління

1

Заступник начальника управління

1

Відділ організаційного контролю та адміністративно-правового забезпечення

4

Відділ землеустрою

4

Відділ земельних відносин

7

Відділ оформлення правових документів і справляння плати за землю

5

Відділ контролю за використанням земель у м.Миколаєві

3

Відділ геоінформаційних технологій

3

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та планування

3

Разом

31

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 22 листопада 2021

№ 381р

 

ПОЛОЖЕННЯ

 

про відділ оформлення правових документів

і справляння плати за землю управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ оформлення правових документів і справляння плати за землю (далі – відділ) входить до складу управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради (далі – управління ), є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків та начальнику управління.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Податковим кодексом України, Земельним кодексом України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України, актами Президента України, іншими актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови,  рекомендаціями постійних комісій міської ради, наказами міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4.Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Основними завданнями відділу є  оформлення, реєстрація договорів оренди землі, договорів про зміни (додаткових угод), договорів про встановлення особистого строкового сервітуту та справляння плати за землю.

 

 

3.Повноваження відділу

 

3.1. Сприяння виконанню законів України та інших законодавчих актів у галузі  проведення земельної реформи та справляння плати за землю.

3.2. Оформлення договорів оренди землі, договорів про зміни до договорів оренди землі (додаткових угод), договорів про встановлення особистого строкового сервітуту.

3.3. Проведення реєстрації договорів оренди землі, договорів про зміни до договорів оренди землі (додаткових угод), договорів про встановлення особистого строкового сервітуту.

 3.4. Здійснення заходів щодо справляння плати за землю:

- підготовка проєктів та оформлення договорів оренди землі, договорів про зміни до договорів оренди землі (додаткових угод), договорів про встановлення особистого строкового сервітуту та змін до них;

- підготовка пропозицій юридичним та фізичним особам про необхідність укладання договорів оренди землі, договорів про зміни до договорів оренди землі (додаткових угод);

- надання щорічно до 1 лютого органам державної фіскальної служби переліків орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік;

- надання органам  державної фіскальної служби  інформації про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни;

- сприяння створенню системи інформації, необхідної для справляння плати за землю;

- підготовка пропозицій щодо порядку визначення ставок земельного податку та розміру орендної плати за землю.

3.5. Здійснення роботи щодо ведення бази з обліку та контролю  орендної плати за землю в електронному вигляді:

- введення в базу інформації, яка стосується  договорів оренди землі, тобто інформації щодо орендарів, підстав для укладання договорів оренди землі, строку дії договорів, цільового використання земельних ділянок, їх адрес, розміру орендної плати за землю та інше;

- корегування бази, у т.ч. введення інформації щодо договорів про зміни до договорів оренди землі (додаткових угод), розірвання договорів та щорічної індексації нормативної грошової оцінки землі.

3.6. Розгляд заяв та скарг фізичних та юридичних осіб, які стосуються договорів оренди землі  та плати за оренду землі.

3.7. Проведення прийому фізичних та юридичних осіб.

3.8. Підготовка проєктів рішень міської ради та виконкому міської ради з питань, що відносяться до компетенції відділу.

3.9. Виконання інших доручень начальника управління.

3.10. Наповнення актуальною інформацією розділів, закріплених за управлінням, на офіційному Інтернет-порталі “Миколаївська міська рада”.

3.11. Залучення спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

3.12. Внесення керівництву пропозицій з питань удосконалення роботи відділу.

3.13. Опрацювання запитів та звернень депутатів усіх рівнів, надання інформації, висновків, пропозицій з порушених питань.

 

4. Структура відділу

 

4.1. Начальника відділу та працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад начальник управління у порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.3. До складу відділу входять:

       начальник відділу                                                                             1

       заступник начальника відділу                                                                                                           1

       головний спеціаліст                                                                          3

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни в межах повноважень.

5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.

5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.2.4. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.2.5. Виконує доручення міського голови та начальника управління.

5.2.6. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.

5.2.7. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.

5.2.8. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.2.9. Видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання працівниками відділу.

5.2.10. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Посадові особи відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу Миколаївської міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, дітей, сім’ї, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

___________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 22 листопада 2021

№ 381р

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ земельних відносин управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ земельних відносин (далі – відділ) входить до складу управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради (далі – управління ), є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків та начальнику управління.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Земельним кодексом України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, іншими актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови,  рекомендаціями постійних комісій міської ради, наказами міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4.Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування " та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Основною метою діяльності відділу є забезпечення  проведення земельної реформи, створення умов у сфері регулювання земельних відносин на території міста Миколаєва для рівноправного розвитку всіх форм власності на землю.

2.2. Регулювання земельних відносин у місті.

2.3. Здійснення роботи по проведенню земельної реформи, спрямованої на створення умов для рівноправного розвитку всіх форм власності на землю.

2.4. Підготовка пропозицій міській раді та виконкому міської ради щодо передачі земельних ділянок у власність, надання в користування, вилучення, а також щодо попереднього погодження місць для розташування об’єктів.

2.5. Забезпечення підготовки матеріалів для видачі державних актів та інших документів на право власності на землю і право користування землею.

2.6. Контроль за виконанням робіт по землеустрою, приймання документації щодо проєктно-вишукувальних і землевпорядних робіт.

2.7. Внесення пропозицій щодо розроблення землевпорядної та містобудівної документації.

2.8. Підготовка проєктів рішень міської ради та виконкому міської ради з питань землекористування та інших питань, що відносяться до компетенції відділу.

2.9. Координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів.

2.10. Підготовка висновків щодо надання або вилучення у встановленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

2.11. Розроблення та подання на затвердження міською радою проєктів нормативних актів з питань управління, користування та відчуження земель комунальної власності територіальної громади міста Миколаєва, інших питань в межах повноважень управління.

2.12. Одержання у встановленому законодавством порядку від інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності інформації, документів і матеріалів з питань, віднесених до відання органів місцевого самоврядування.

2.13. Опрацювання запитів та звернень депутатів усіх рівнів, надання інформації, висновків, пропозицій з порушених питань.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Підготовка для подання міській раді, виконкому міської ради пропозицій щодо припинення права власності або користування землею у випадках, передбачених Земельним кодексом України.

3.2. Одержання безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб, матеріалів та інформації, необхідних для виконання покладених на нього завдань.

3.3. При вирішенні питань у межах своєї компетенції взаємодія з іншими відділами управління, а також з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними особами та громадянами.

3.4. Підготовка розпоряджень міського голови, інших документів з питань, віднесених до компетенції відділу.

3.5. Опрацювання запитів та звернень депутатів усіх рівнів, надання інформації, висновків, пропозицій з порушених питань.

3.6. Надання відомостей з Державного земельного кадастру.

 

4. Структура відділу

 

4.1. Начальника відділу та працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад начальник управління у порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.3. До складу відділу входять:

        начальник відділу                                                                 1

        заступник начальника відділу                                                                                         1

        головний спеціаліст                                                              5

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни в межах повноважень.

5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.

5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.2.4. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.2.5. Виконує доручення міського голови та начальника управління.

5.2.6. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.

5.2.7. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.

5.2.8. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.2.9. Видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання працівниками відділу.

5.2.10. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Посадові особи відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу Миколаївської міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, дітей, сім’ї, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

___________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 22 листопада 2021

№ 381р

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ бухгалтерського обліку, звітності та планування управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ бухгалтерського обліку, звітності та планування (далі – відділ) входить до складу управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради (далі – управління), є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків та начальнику управління.

1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, іншими нормативно-правовими актами, регламентуючими бюджетні відносини та фінансово-господарську діяльність бюджетної установи, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови,  рекомендаціями постійних комісій міської ради, наказами міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4.Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Забезпечення правильності організації бухгалтерського обліку та своєчасне надання бухгалтерської звітності, контроль за виконанням затверджених кошторисів доходів і видатків управління.

2.2. Ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності та складання звітності безперервно від дня реєстрації й до моменту ліквідації установи.

2.3. У межах своєї компетенції участь у реалізації політики органів місцевого самоврядування.

2.4. Забезпечення фіксування в документах достовірної та в повному обсязі інформації про господарські операції та результати діяльності, необхідні для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) і фінансовими, матеріальними (нематеріальними) ресурсами.

2.5. Забезпечення дотримання бюджетного законодавства при прийнятті на облік бюджетних зобов’язань, своєчасне надання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до бюджетних зобов’язань.

2.6. Розроблення пропозицій з удосконалення методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат.

2.7. Здійснення в межах своїх повноважень контролю за дотриманням бюджетного законодавства.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Складання штатного розпису працівників управління.

3.2. Складання бюджетних запитів та розрахунків з економічним обґрунтуванням проєктів кошторисів доходів та видатків і складання кошторисів видатків та додатків до них згідно із затвердженим міською радою бюджетом міста по головних розпорядниках коштів.

3.3. Надання пропозицій до річного розпису видатків по статтях із щомісячним розподілом, у разі необхідності внесення пропозицій щодо перерозподілу лімітних асигнувань.

3.4. Внесення змін до кошторисів та планів асигнувань по всіх КПКВК у відповідних  програмах на підставі розрахунків із відповідним обґрунтуванням, ведення  їх обліку.

3.5. Складання паспортів бюджетних програм за програмно-цільовим методом та внесення змін протягом року.

3.6. Складання звітів, оцінки та аналізу ефективності бюджетних програм за підсумками року.

3.7. Надання департаменту фінансів Миколаївської міської ради необхідної інформації з питань, що відносяться до компетенції відділу.

3.8. Надання Управлінню Державної казначейської служби України у місті Миколаєві Миколаївської області необхідних документів, що стосуються порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів.

3.9. Проведення суцільного безупинного, документально обґрунтованого бухгалтерського обліку, що відображає господарські процеси, з метою контролю за ними і впливу на них.

3.10. Складання і вчасне представлення у відповідні державні органи річної і періодичної бухгалтерської, фінансової, податкової, статистичної й іншої звітності у встановлений термін.

3.11. Контроль за дотриманням збереження майна установи, проведення інвентаризації наявності матеріальних цінностей і розрахунків у складі комісії, затвердженої начальником управління.

3.12. Розгляд матеріалів та підготовка документів про преміювання працівників.

3.13. Надання інформації щодо штатної чисельності управління.

3.14. Здійснення контролю за використанням фонду оплати праці.

3.15. Забезпечення:

- дотримання порядку проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти;

- достовірності та правильності оформлення інформації, включеної до реєстрів бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань;

- повноти та достовірності даних підтвердних документів, які формуються та подаються в процесі казначейського обслуговування;

- зберігання, оформлення та передачі до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності, а також звітності;

- користувачів у повному обсязі правдивою та неупередженою інформацією про фінансовий стан бюджетної установи, результати її діяльності та рух бюджетних коштів;

- відповідних структурних підрозділів бюджетної установи даними бухгалтерського обліку та звітності для прийняття обґрунтованих управлінських рішень, складення економічно обґрунтованих калькуляцій собівартості послуг, що можуть надаватися за плату відповідно до законодавства, визначення можливих ризиків фінансово-господарської діяльності.

3.16. Своєчасне подання звітності.

3.17. Своєчасне та у повному обсязі перераховування податків і зборів (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів.

3.18. Забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів щодо:

- використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій;

- інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу.

3.19. Проведення аналізу даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розроблення та здійснення заходів щодо стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, організація та проведення роботи з її списання відповідно до законодавства.

 

4. Структура та організація роботи

 

4.1. Начальник відділу та працівники відділу призначаються на посади та звільняються з посад начальником управління в порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.

4.3. До складу відділу входять:

       начальник відділу                                                                               1

       головний спеціаліст                                                                            1

       водій                                                                                                 1

 

5. Начальник відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади начальником управління.

5.2. Начальник відділу:

1) організовує роботу з ведення бухгалтерського обліку та забезпечує виконання завдань, покладених на відділ;

2) здійснює керівництво діяльністю відділом, забезпечує раціональний та ефективний розподіл посадових обов’язків між його працівниками з урахуванням вимог щодо забезпечення захисту інформації та запобігання зловживанням під час ведення бухгалтерського обліку;

3) погоджує проєкти договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна;

4) здійснює у межах своїх повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач, розтрат, крадіжок;

5) погоджує кандидатури працівників бюджетної установи, яким надається право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських операцій, пов’язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів, товарно-матеріальних цінностей, нематеріальних активів та іншого майна;

6) подає керівникові бюджетної установи пропозиції щодо:

визначення облікової політики, зміни обраної облікової політики з урахуванням особливостей діяльності бюджетної установи і технології оброблення облікових даних, у тому числі системи та форм внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності та контролю за господарськими операціями;

вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського обліку та звітності з урахуванням особливостей діяльності  установи;

створення умов для належного збереження майна, цільового та ефективного використання фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів;

визначення джерел погашення кредиторської заборгованості, повернення кредитів, отриманих з державного або місцевого бюджету;

удосконалення порядку здійснення поточного контролю;

організації навчання працівників відділу, у тому числі працівників бухгалтерських служб бюджетних установ, які підпорядковані виконавчому комітету міської ради, з метою підвищення їх професійно-кваліфікаційного рівня;

забезпечення відділу нормативно-правовими актами, довідковими та інформаційними матеріалами щодо ведення бухгалтерського обліку та складення звітності;

7) підписує звітність та документи, які є підставою для:

           перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів);

           проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

           приймання і видачі грошових коштів;

           оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

           проведення інших господарських операцій;

8) відмовляє у прийнятті до обліку документів, підготовлених з порушенням встановлених вимог, а також документів щодо господарських операцій, що проводяться з порушенням законодавства, та інформує начальника управління про встановлені факти порушення бюджетного законодавства;

9) здійснює контроль за:

відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій, що проводяться бюджетною установою;

складенням звітності;

цільовим та ефективним використанням фінансових, матеріальних (нематеріальних), інформаційних та трудових ресурсів, збереженням майна;

дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна бюджетної установи;

правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;

відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням та бюджетним асигнуванням;

станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості бюджетної установи;

додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти;

оформленням матеріалів щодо нестачі, крадіжки грошових коштів та майна, псування активів;

розробленням та здійсненням заходів щодо дотримання та підвищення рівня фінансово-бюджетної дисципліни працівників відділу;

усуненням порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених державними органами та виконавчими органами міської ради, що уповноважені здійснювати контроль за дотриманням вимог бюджетного законодавства;

10) погоджує документи, пов’язані з витрачанням фонду заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам;

11) розробляє проєкти нормативно-правових актів (рішення міської ради, виконкому міської ради, розпорядження міського голови тощо), проводить експертизу проєктів таких актів;

12) виконує інші обов’язки, передбачені законодавством.

5.3. Начальник відділу у разі невиконання або неналежного виконання покладених на нього повноважень несе відповідальність згідно з чинним законодавством.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Посадові особи відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу Миколаївської міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, дітей, сім’ї, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4.  Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

___________________________________________________

 

Опубліковано: 22 листопада 2021р


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: