Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

26 жовтня 2020                                                                                          № 271р

Про порядок роботи виконавчих органів,

комунальних підприємств та установ

Миколаївської міської ради в умовах

карантинних заходів щодо попередження

розповсюдження захворюваності на

гостру респіраторну хворобу COVID-19

 

З метою попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами), п. 1 протоколу № 39 позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 23.10.2020, п.п. 2, 4 протоколу № 44 позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при Миколаївській облдержадміністрації від 23.10.2020, керуючись ст. 5 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», п. 20 ч. 4 ст. 42, ч. 8 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Керівникам виконавчих органів, комунальних підприємств та установ Миколаївської міської ради забезпечити:

1.1. Роботу із заявниками та відвідувачами засобами телефонного та електронного зв’язку (електронна пошта органу, сторінка електронних звернень офіційного Інтернет-порталу «Миколаївська міська рада» https://mkrada.gov.ua/ content/feedback.html тощо).

1.2. Проведення дезінфекційних заходів, наскрізного провітрювання в приміщеннях та температурного скринінгу працівників.

1.3. Недопущення до роботи працівників з ознаками інфекційного захворювання.

1.4. Виконання підлеглими працівниками профілактичних та протиепідемічних заходів.

2. Керівникам структурних підрозділів виконавчого комітету Миколаївської міської ради, які працюють у адміністративних будівлях, розташованих за адресами: вул. Адміральська, 20, вул. Московська, 13 та просп. Миру, 66-а:

2.1. Організувати прийом і видачу документів у паперовому вигляді через пост охорони без допуску відвідувачів до приміщень вказаних адміністративних будівель.

2.2. Забезпечити роботу відповідальних працівників з відвідувачами за невідкладної необхідності через пост охорони без допуску до будівель.

2.3. Начальнику господарсько-експлуатаційного відділу Миколаївської міської ради забезпечити:

2.3.1. розміщення на вході до адміністративних будівель, зазначених у п. 2, оголошень щодо порядку роботи на період карантинних заходів із зазначенням телефонів відділу обробки звернень громадян «Колцентр 1588», служб, які здійснюють прийом та видачу документів, а також ведуть роботу зі зверненнями громадян, підприємствами, установами та організаціями;

2.3.2. контроль за проведенням температурного скринінгу працівників та відвідувачів вказаних приміщень;

2.3.3. контроль за недопущенням до приміщень працівників та осіб, що мають ознаки інфекційних захворювань.

 

3. Скасувати на період карантину проведення службового та особистого прийомів громадян Миколаївським міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови, заступниками міського голови, керуючим справами виконавчого комітету Миколаївської міської ради, а також у виконавчих органах Миколаївської міської ради та підвідомчих їм комунальних підприємствах, установах та організаціях.

 

4. Керівникам виконавчих органів, комунальних підприємств та установ Миколаївської міської ради:

4.1. Розглянути можливість запровадження дистанційної (надомної) роботи працівників, за умови забезпечення технічної та функціональної можливості виконання посадових обов’язків.

4.2. У разі запровадження дистанційної (надомної) роботи працівників, з метою обліку робочого часу та визначення робочого місця працівників, забезпечити оформлення відповідних документів згідно з чинним законодавством України.

4.3. Забезпечити контроль за належним виконанням посадових обов’язків працівниками, які здійснюють роботу дистанційно (надомно), в межах робочого часу.

 

5. Розпорядження міського голови від 18.03.2020 № 69р «Про порядок роботи виконавчих органів Миколаївської міської ради в умовах карантинних заходів щодо попередження розповсюдження захворюваності на гостру респіраторну інфекцію, спричинену коронавірусом COVID-19» (зі змінами) та від 28.05.2020 № 114р «Про деякі питання проведення службових та особистих прийомів громадян в період карантину, встановленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19» визнати такими, що втратили чинність.

 

6. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

Міський голова                                                                                   О. СЄНКЕВИЧ

 

Опубліковано 04 листопада 2020р 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: