Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

05 серпня 2020                                                                                         № 182р

Про порядок створення та

організацію роботи консультаційних

пунктів з питань цивільного захисту

 

З метою підвищення ефективності просвітницько-профілактичної роботи і пропаганди знань серед населення з питань захисту та дій при виникненні надзвичайних ситуацій, відповідно до п. 31 ч. 2 ст. 19, ст.ст. 39, 42 Кодексу цивільного захисту України, Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444, наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.06.2011 № 587 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку створення, обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах», розпорядження голови Миколаївської облдержадміністрації від 15.07.2020 № 285-р «Про порядок створення та організацію роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту», з метою підвищення ефективності проведення інформаційно-просвітницької роботи і поширення знань серед населення з питань цивільного захисту та дій у надзвичайних ситуаціях за місцем проживання, керуючись пп. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Затвердити Положення про консультаційні пункти з питань цивільного захисту (додається).

2. Доручити департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, адміністраціям районів Миколаївської міської ради:

2.1. Створити консультаційні пункти з питань цивільного захисту (далі – консультаційні пункти) для проведення інформаційно-просвітницької роботи з населенням щодо питань захисту і дій в умовах надзвичайних ситуацій, інформування населення про заходи реагування у разі виникнення надзвичайних ситуацій, створення умов для оволодіння громадянами навичками користування найбільш поширеними засобами захисту і надання першої само - та взаємодопомоги.

Термін: 25 серпня 2020 року

2.2. Організувати навчання посадових осіб, відповідальних за організацію роботи консультаційних пунктів.

2.3. Організувати роботу щодо розміщення консультаційних пунктів у спеціальних приміщеннях (кімнатах, кабінетах) та забезпечення їх матеріально-технічним оснащенням.

2.4. Забезпечити контроль за матеріально-технічним оснащенням і роботою консультаційних пунктів.

2.5. Щороку у вересні проводити огляд-конкурс на кращу матеріально-технічну базу консультаційних пунктів.

2.6. Надавати до управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради копії відповідних розпоряджень про створення консультаційних пунктів з питань цивільного захисту.

Термін: 25 серпня 2020 року

2.7. Надавати до управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради уточнені дані про розвиток мережі консультаційних пунктів, стан їх матеріально-технічної бази та результати огляду-конкурсу на кращу матеріально-технічну базу консультаційних пунктів у друкованому та електронному вигляді ([email protected]) за встановленою формою (додаток).

Термін: щороку до 25 листопада

3. Управлінню з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради:

3.1. Здійснювати контроль за організацією та станом створення консультаційних пунктів на території міста.

3.2. Уточнювати дані про розвиток мережі консультаційних пунктів міста щороку станом на 25 листопада.

3.3. Надавати уточнені дані про розвиток мережі консультаційних пунктів до управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації щороку до 01 грудня.

 

4. Запропонувати навчально-методичному центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Миколаївської області:

4.1. Здійснювати навчання осіб, відповідальних за роботу консультаційних пунктів, за відповідними програмами підготовки.

4.2. Розробити для консультаційних пунктів варіанти оформлення стендів, схем, навчальних посібників і зразки тематичних інформаційно-довідкових куточків з питань цивільного захисту, що забезпечують доступне доведення до мешканців міста необхідної інформації з питань цивільного захисту та повідомлень, розроблених на основі аналізу особливостей місцевих умов та ймовірних місцевих небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації.

Термін: 15 серпня 2020 року

5. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 04.04.2012 № 104р «Про порядок створення та організації роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту (цивільної оборони) при житлово-експлуатаційних організаціях м. Миколаєва».

6. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Криленка В.І.

 

Заступник міського голови                                                             Ю. АНДРІЄНКО

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 05 серпня 2020

№  182р

ПОЛОЖЕННЯ

про консультаційні пункти з питань цивільного захисту

 

І. Загальні положення

1. Положення про консультаційні пункти з питань цивільного захисту (далі-Положення) визначає вимоги до порядку створення та організації роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при житлово-експлуатаційних організаціях м. Миколаєва.

Консультаційні пункти з питань цивільного захисту (далі-консультаційні пункти) є осередками проведення інформаційно-просвітницької роботи і пропаганди знань з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях серед непрацюючого населення.

2. Діяльність консультаційних пунктів організовується відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 № 444, наказу Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.06.2011 № 587 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку створення, обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах» та розпорядження голови Миколаївської облдержадміністрації від 15.07.2020 № 285-р «Про порядок створення та організацію роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту».

3. Мережа консультаційних пунктів на адміністративній території міста створюється відповідно до розпорядження міського голови при житлово-експлуатаційних організаціях незалежно від форм власності та підпорядкування, житлово-будівельних кооперативах, об’єднаннях співвласників багатоквартирних житлових будинків (далі – експлуатаційні організації).

Один консультаційний пункт може обслуговувати мешканців групи будинків (мікрорайон), у яких мешкає не більше 1500-2000 громадян

Населення, яке мешкає у власних будинках, закріплюється для навчання за відповідними консультаційними пунктами за територіальним принципом, відповідно до розпоряджень голів адміністрації районів Миколаївської міської ради.

4. На підставі розпорядження міського голови, розпоряджень голів адміністрацій районів Миколаївської міської ради консультаційні пункти при експлуатаційних організаціях створюються наказами їх керівників, у яких вказується:

перелік приміщень, які виділені для розташування пункту, та строки його обладнання;

мікрорайон (група будинків тощо), мешканці яких охоплюються навчанням на пункті;

особи, відповідальні за створення, обладнання (посадова особа органу влади, організації, при яких створюється пункт) та організацію роботи пункту;

кількість консультантів – фахівців різних напрямів (цивільного захисту, безпеки життєдіяльності, медицини, пожежної безпеки, охорони праці тощо), які залучаються до роботи пункту на громадських засадах;

порядок роботи пункту та організації проведення консультацій;

порядок взаємодії пункту з керівництвом об’єктів потенційної небезпеки щодо забезпечення надходження від них інформації про стан безпеки;

порядок роботи з населенням, організаціями, підприємствами та установами щодо створення активу з питань цивільного захисту консультаційного пункту на місцях;

порядок забезпечення пункту необхідним майном, літературою, навчальними посібниками та технічними засобами;

облік та звітність про проведену пунктом за рік роботу;

особа, відповідальна за виконання наказу.

5. У повсякденній діяльності консультаційні пункти керуються положеннями про них.

Положення консультаційного пункту розробляється відповідно до вимог нормативних актів та цього Положення посадовою особою експлуатаційної організації, яка відповідає за питання цивільного захисту організації, погоджується структурним підрозділом з питань цивільного захисту міста, району міста та затверджується керівником експлуатаційної організації.

6. Загальне керівництво консультаційними пунктами здійснюють міський голова, голови адміністрації районів Миколаївської міської ради, керівники організацій, на базі яких створено пункти.

7. Контроль за діяльністю консультаційних пунктів здійснюється посадовими особами органів місцевого самоврядування, експлуатаційними організаціями, при яких створено пункти, та працівниками структурних підрозділів з питань цивільного захисту при проведенні щорічних оглядів-конкурсів на кращий консультаційний пункт та виконанні інших заходів.

8. Консультаційно-методична допомога з організації роботи консультаційних пунктів здійснюється педагогічними працівниками навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Миколаївської області (далі – курси, центр).

 

ІІ. Завдання консультаційного пункту та їх кадрове забезпечення

1. Головними завданнями консультаційного пункту є:

участь у підготовці населення з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях за тематикою консультацій, рекомендованих Державною службою України з надзвичайних ситуацій;

сприяння розвитку громадської свідомості щодо особистої та колективної безпеки;

підвищення рівня морально-психологічного стану громадян в умовах загрози і виникнення надзвичайних ситуацій.

2. Відповідно до покладених на них головних завдань консультаційні пункти забезпечують доведення до непрацюючого населення правил та рекомендацій щодо:

дій в умовах надзвичайних ситуацій та проявів терористичних актів;

застосування засобів індивідуального та колективного захисту;

надання домедичної само- та взаємодопомоги постраждалим;

поведінки в несприятливих побутових і нестандартних ситуаціях;

забезпечення особистої та колективної безпечної життєдіяльності в різні пори року;

створення умов для самостійного вивчення населенням матеріалів посібників, пам’яток, іншого друкованого навчально-інформаційного матеріалу, перегляду та прослуховування спеціального циклу теле- та радіопередач;

надання інформації населенню щодо прав та обов’язків громадян України у сфері цивільного захисту;

участь в інформаційно-просвітницькій роботі та пропаганді знань серед населення з питань заходів цивільного захисту, які сплановані та проводяться у регіоні, а також роз’яснення правил поведінки та дій в умовах виникнення надзвичайних, несприятливих побутових або нестандартних ситуацій (організація та участь у виставках, змаганнях, оглядах-конкурсах, бесідах, вікторинах, виступах по радіо та телебаченню, поширення друкованої, аудіо та відеопродукції тощо);

доведення до мешканців конкретних повідомлень, що стосуються участі населення у заходах цивільного захисту за місцем проживання (дій за попереджувальним сигналом «Увага всім!», при проведенні евакуаційних заходів, інформації про місця знаходження захисних споруд цивільного захисту (далі-захисні споруди), пунктів видачі засобів індивідуального захисту тощо);

створення та удосконалення необхідної навчально-матеріальної бази.

3. Безпосередня відповідальність за організацію роботи консультаційних пунктів покладається на штатних (позаштатних) спеціально призначених посадових особі з питань цивільного захисту експлуатаційних організацій, які працюють під контролем їх керівника, а у відомчому житловому секторі – керівника відповідного підприємства, організації.

Крім осіб, які безпосередньо відповідають за роботу консультаційних пунктів до проведення просвітницько-інформаційної роботи і пропаганди знань цивільного захисту серед населення можуть залучатися (за їх згодою) активісти з числа ветеранів цивільного захисту, викладачі нормативних дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Цивільний захист» закладів вищої освіти, а також студенти старших курсів закладів вищої освіти, медичний персонал, громадяни, які раніше успішно пройшли повний курс навчання та мають необхідну підготовку.

4. До складу працівників консультаційних пунктів входять завідувачі та інструктори, які призначаються наказами керівників. Кількість інструкторів визначають керівники, виходячи з розпорядку роботи консультаційних пунктів та обсягу роботи.

До проведення занять з населенням також можуть залучатися за їх згодою на громадських засадах консультанти з числа ветеранів цивільного захисту, викладачі нормативних дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Цивільний захист» закладів вищої освіти, а також студенти старших курсів закладів вищої освіти, медичний персонал, громадяни, які раніше успішно пройшли повний курс навчання та мають необхідну підготовку.

5. Особи, які безпосередньо організовують роботу консультаційних пунктів, відповідають за планування заходів, що проводяться на пунктах, зміст та своєчасне оновлення наочної інформації, організацію роботи консультантів з числа активістів цивільного захисту, стан навчально-матеріальної бази та зобов’язані:

розробляти та вести плануючі, облікові та звітні документи консультаційних пунктів;

організовувати проведення консультацій з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій за порядками та в обсязі, установленими наказами керівників організацій, та органів місцевого самоврядування;

проводити інструктажі консультантів;

забезпечувати необхідною літературою та приладами мешканців, які побажали самостійно вивчати питання щодо їх захисту та правильних дій в умовах надзвичайних ситуацій;

вести облік заходів, проведених з навчання непрацюючого населення у закріплених за пунктами районів;

складати звіти про виконання плану роботи консультаційних пунктів і представляти їх керівникам організацій та органів місцевого самоврядування;

складати заявки на придбання навчального і наочного приладдя, технічних засобів навчання, літератури, вести їх облік, зберігання та своєчасне списання;

стежити за станом та порядком у приміщеннях, які використовуються для забезпечення консультаційної роботи;

брати участь у заходах інформаційно-просвітницької роботи з пропаганди знань серед населення з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій;

контролювати та планувати підготовку у сфері цивільного захисту працівників пунктів;

підтримувати постійну взаємодію з питань навчання з органами управління з питань цивільного захисту та курсами, центрами.

Для співробітників пунктів, у тому числі і для тих, які працюють за сумісництвом або на громадських засадах, функціональні обов’язки розробляються спеціально призначеними особами з питань цивільного захисту організації, при яких створено пункти та затверджуються їх керівниками.

6. Особи, які безпосередньо організовують роботу консультаційних пунктів, у встановлений термін проходять підготовку на територіальних курсах центру.

 

ІІІ. Матеріально – технічне забезпечення діяльності

 консультаційних пунктів

1. Навчальна матеріально-технічна база консультаційних пунктів з питань цивільного захисту експлуатаційних організацій включає:

інформаційно-довідкові куточки з питань цивільного захисту, що забезпечує доступне доведення до мешканців певної території необхідної інформації з питань цивільного захисту та повідомлень, розроблених на основі аналізу особливостей місцевих умов та ймовірних місцевих небезпек, які можуть спричинити надзвичайні ситуації;

окремі приміщення, призначені для проведення роз’яснювальної консультаційної роботи щодо дій в разі виникнення аварій, катастроф, стихійних лих, імовірних для конкретної території та надання практичної допомоги населенню у самостійній підготовці за спеціальними програмами підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях.

2. Рішеннями керівників експлуатаційних організацій для консультаційних пунктів виділяється приміщення у адміністративних будівлях організацій, які оснащуються необхідними меблями (столи, стільці, шафи тощо).

Біля вхідних дверей консультаційних пунктів розміщується таблички з надписом «Консультаційний пункт з питань цивільного захисту».

На видних місцях розташовуються розпорядки дня, графік проведення консультацій, прізвища та телефони консультантів.

Засоби обладнання та оснащення консультаційних пунктів повинні відповідати  сучасним вимогам теорії та практики захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

Кожний відвідувач пункту повинен мати можливість отримати конкретну та вичерпну інформацію про ймовірні надзвичайні ситуації у районі його проживання, місця укриття та маршрути проходу до них, про адреси пунктів видачі засобів індивідуального захисту, порядок евакуації тощо.

3. Інформаційно-довідкові куточки з питань цивільного захисту є обов’язковими елементами консультаційних пунктів експлуатаційної організації та являють собою окремі стенди з тематично оформленими планшетами.

Інформаційно-довідкові кутки розміщуються у легкодоступних для огляду місцях з масовим перебуванням людей адміністративного приміщення організації (коридори, холи, вестибюлі тощо).

4. Тематичний зміст планшетів інформаційно-довідкових кутків викладається зрозуміло, наочно, вкрай лаконічно та розміром шрифту, що забезпечує його легке застосування та включає:

пам’ятку щодо порядку зв’язку з екстреними службами, які діють за скороченими телефонними номерами (101, 102, 103, 104 тощо) та комунальними аварійними службами допомоги населенню;

карти-схеми зони відповідальності експлуатаційної організації з інформацією про імовірні загрози техногенного характеру (аварій, катастроф на потенційно-небезпечних підприємствах), наслідки яких можуть негативно впливати на життєдіяльність населення;

сигнали цивільного захисту (порядок оповіщення населення) у разі виникнення аварії, катастрофи або стихійного лиха, дії населення з отриманням таких сигналів або інформації;

рекомендації щодо засобів захисту від впливу небезпечних факторів імовірних загроз техногенного характеру та правил поведінки під час виникнення аварій та катастроф;

інформацію про імовірні загрози природного характеру (стихійні лиха) відповідно до пори року, наслідки яких можуть негативно впливати на життєдіяльність населення, що мешкає на території експлуатаційної організації та рекомендації щодо засобів захисту від впливу небезпечних факторів імовірних сезонних загроз природного характеру і правил поведінки під час стихійного лиха;

схему розміщення захисних споруд цивільного захисту (цивільної оборони) (далі – захисні споруди), закріплення мешканців житлових будинків за захисними спорудами, маршрути висування населення до них, порядок отримання населенням засобів індивідуального захисту;

порядок проведення евакуації населення із схемою розміщення та адресами збірних пунктів евакуації, рекомендації щодо готовності населення до проведення евакуаційних заходів;

розклад роботи консультаційного пункту та порядок отримання консультаційної допомоги з питань цивільного захисту.

5. Для тематичного оформлення приміщень консультаційних пунктів використовується:

навчально-наочні посібники (плакати, стенди);

спеціальна навчальна література;

технічні засоби навчання;

навчальне майно.

6. Навчально-наочні посібники (плакати, стенди) розміщуються на стінах приміщення консультаційних пунктів та можуть містити, з урахуванням місцевих особливостей, інформаційні матеріали наступного змісту:

структура єдиної державної системи цивільного захисту (склад органів цивільного захисту, обов’язки органів місцевого самоврядування щодо цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій);

права і обов’язки громадян щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, обов’язки дорослого населення щодо захисту дітей; правила особистої, пожежної та техногенної безпеки; класифікація надзвичайних ситуацій; хімічна небезпека; радіація; електричний струм; увага газ; розлив ртуті; при пожежі; землетрус; обмороження; небезпека на воді; безпека руху; безпека пішохідних переходів; застарілі боєприпаси; тероризм; небезпека у лісі; безпечна прогулянка у лісі; повінь; блискавка; ожеледиця; життєзабезпечення населення в надзвичайних ситуаціях; засоби захисту органів дихання і шкіри (засоби індивідуального захисту); евакуація населення; укриття населення в захисних спорудах; медичний захист; дозиметричний і хімічний контроль; оповіщення і інформування;

інші інформативні матеріали, які розкривають зміст заходів захисту населення і територій відповідного регіону.

7. Спеціальна навчальна література, призначена для самостійної роботи відвідувачів консультаційних пунктів, повинна бути представлена:

навчальними посібниками з питань цивільного захисту;

виписками із нормативних актів з питань захисту населення, територій та безпеки життєдіяльності;

пам’ятками та рекомендаційними брошурами з питань охорони життя і здоров’я людини у надзвичайних, несприятливих побутових або нестандартних ситуаціях;

підшивками спеціалізованих журналів і газет.

8. Технічні засоби навчання: телевізор, відеоапаратура, комп’ютер з електронною базою спеціалізованих видань та доступом до мережі Інтернет, прийомні пристрої дротового та ефірного віщання тощо.

9. Навчальне майно: засоби індивідуального захисту, які рекомендовані для застосування на території чи об’єкті, що обслуговується пунктом, засоби пожежогасіння, засоби надання домедичної допомоги, медичні муляжі та багатофункціональні тренажери для навчання навичкам надання першої допомоги, радіометри та дозиметри побутові.

Кількість зразків та типів навчального майна, технічних засобів навчання, спеціальної навчальної літератури, навчально-наочних посібників консультаційного пункту визначається місцевими умовами та фінансовими можливостями експлуатаційної організації.

10. Обов’язки із розроблення та впровадження стендів інформаційно-довідкових кутків та навчально-наочних посібників приміщення консультаційних пунктів (далі – навчально-наочні посібники) покладаються на керівника експлуатаційної організації.

11. Матеріальні та фінансові витрати, пов’язані з відділенням та утриманням приміщень консультаційних пунктів, їх обладнанням та оснащенням необхідною навчальною матеріально-технічною базою здійснюються за рахунок балансоутримувачів приміщень, де створенні консультаційні пункти, та інших джерел, незаборонених чинним законодавством.

 

ІV. Організація роботи консультаційних пунктів

1. Робота консультаційних пунктів організовується за річним планом роботи пункту згідно із організаційно-розпорядчими документами з підготовки населення керівником міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області.

2. У річному плані визначаються основні заходи консультаційної та просвітницько-інформаційної роботи з пропаганди знань серед населення з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях, а також заходи щодо удосконалення навчально-матеріальної бази пунктів, підготовки працівників консультаційних пунктів у навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Миколаївської області.

Плани робіт консультаційних пунктів розробляються та підписуються особами, які безпосередньо відповідають за їх роботу, погоджуються керівниками структурних підрозділів з питань цивільного захисту за територіальним принципом і затверджуються керівниками експлуатаційних організацій, головами адміністрацій районів Миколаївської міської ради.

Консультаційна робота з питань цивільного захисту та безпеки життєдіяльності працівниками пунктів здійснюється згідно з графіком їх роботи на місяць.

3. Навчання населення, незайнятого у сфері виробництва та обслуговування, здійснюється шляхом:

проведення консультацій з питань захисту та дій в умовах можливих надзвичайних ситуацій за рекомендаціями організаційно-методичних вказівок щодо навчання населення міста Миколаєва з питань цивільного захисту і діям в умовах надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру;

проведення інформаційних та агітаційних заходів (бесід, лекцій, вечорів питань і відповідей, показів діафільмів, відеофільмів тощо);

розповсюдження та читання пам’яток, листівок, посібників;

прослуховування радіопередач, перегляд та прослуховування спеціальних відео- та аудіоматеріалів з тематики захисту населення;

забезпечення умов для самостійного вивчення населенням правил поведінки та дій в умовах надзвичайних ситуацій за рекомендованою працівниками пункту літературою та за їх консультаційною допомогою;

проведення представницьких заходів (днів професійних свят, оглядів-конкурсів тощо);

участі у тренуваннях з цивільного захисту та захисту від надзвичайних ситуацій.

4. Консультаційні пункти можуть використовуватися для доведення до мешканців конкретних повідомлень, що стосуються їх участі у заходах цивільного захисту за місцем проживання (дій за попереджувальним сигналом «Увага всім!», під час проведення евакуаційних заходів, укриття у захисних спорудах, видачі засобів індивідуального захисту тощо).

5. При проведенні консультацій на пунктах обов’язково надається інформація про потенційну небезпеку, що характерна для місць проживання населення та методи реагування на неї. Особливу увагу необхідно звертати на громадян, які проживають поряд з потенційно небезпечними об’єктами, а також на дітей та соціально незахищені верстви населення.

Керівники потенційно-небезпечних об’єктів надають через консультаційні пункти постійну та оперативну інформацію населенню, яке проживає в зонах можливого ураження, про стан їх захисту, методи й способи забезпечення безпеки при аваріях.

6. Робота персоналу пунктів організовується таким чином, щоб кожен його відвідувач у будь-який час міг отримати вичерпну інформацію (роз’яснення) щодо питань гарантованого забезпечення захисту та порядку його дій в умовах надзвичайної ситуації.

На забезпечення цієї вимоги на консультаційних пунктах постійно повинні бути працівники (консультанти), здатні конкретизувати положення інформації стендів (довідкової літератури, нормативних документів), а також список контактних телефонів консультантів – фахівців у відповідній галузі знань з питань цивільної безпеки.

7. Просвітницька робота та пропаганда знань серед населення з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях спрямовується на підготовку громадян до дій при виникненні надзвичайних ситуацій, зокрема: особливостей поведінки у різні періоди року, поведінки на воді, на дотримання правил пожежної безпеки, санітарно-гігієнічних норм, при виникненні епідемій, епізоотій, отруєнь тощо.

8. Основна увага при навчанні населення звертається на морально-психологічну підготовку, умілі дії у надзвичайних ситуаціях, характерних для місць його проживання, на виховання у громадян почуття високої відповідальності за свою підготовку, підготовку своєї родини до захисту у надзвичайних ситуаціях.

9. Основними організаційно-розпорядчими документами, які повинні бути на консультаційному пункті, є:

витяг з розпорядження міського голови та витяг з розпорядження голови адміністрації району Миколаївської міської ради про створення консультаційних пунктів;

наказ керівника про створення та організацію роботи консультаційного пункту;

положення про консультаційний пункт;

план роботи консультаційного пункту на рік;

графік надання консультацій з питань цивільного захисту працівниками консультаційного пункту;

журнал обліку консультацій;

функціональні обов’язки працівників консультаційного пункту;

список працівників консультаційного пункту.

10. Звітність про роботу консультаційних пунктів надається адміністраціям районів Миколаївської міської ради, розпорядженнями яких ці пункти створено.

 

 

____________________________________________

 

Додаток

до розпорядження

міського голови

 

МЕРЕЖА

консультаційних пунктів у місті Миколаєві

станом на ___________

 

 

№ з/п

 

Населений пункт,

в якому створено консульта-ційний

пункт №

 

Загальна кількість населення населеного пункту

 

 

Організація,

 при якій створено консульта-ційний пункт

 

Адреса розташування

 

Охоплення

населення

(осіб)

 

Матеріально-технічна база пункту

Результати огляду-конкурсу

(зайняте місце)

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опубліковано 11 вересня 2020р.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: