МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
15 лютого 2019 № 42р
Про внесення змін до розпорядження
міського голови від 03.03.2017
№ 54р «Про затвердження структур та
Положень про структурні підрозділи
виконавчого комітету Миколаївської
міської ради»
З метою оптимізації внутрішньої структури департаменту міського голови Миколаївської міської ради, на підставі розпорядження міського головивід 27.02.2017 № 45р “Про затвердження штатної чисельності виконавчих органів Миколаївської міської ради”зі змінами, внесеними розпорядженнями міського голови від 28.02.2017 № 46р, від 29.08.2017 № 275р, від 29.09.2017 № 314р, від 02.05.2018 № 91р, від 31.05.2018 № 126р, від 25.07.2018 № 211р, від 31.08.2018 № 256р, від 21.12.2018 № 405р, від 22.01.2019 №10р, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 03.03.2017 №54р «Про затвердження структур та Положень про структурні підрозділи виконавчого комітету Миколаївської міської ради» зі змінами, внесеними розпорядженнями міського голови від 29.08.2017 № 279р, від 03.10.2017 № 319р, від 02.05.2018 № 95р, від 25.07.2018 № 212р, від 25.09.2018 №291р, від 29.12.2018 №420р, від 06.02.2019 №32р.
1.1. Ліквідувати управління внутрішньої політики та управління інформаційної політики та зовнішніх відносин у складі департаменту міського голови Миколаївської міської ради.
1.2. Створити у складі департаменту міського голови Миколаївської міської ради підрозділи:
- відділ громадських зв’язків;
- відділ «Служба міського голови»;
- відділ інформаційного забезпечення;
- відділ протоколу та міжнародного співробітництва;
- сектор моніторингової та аналітичної роботи.
1.3. Затвердити структуру департаменту міського голови Миколаївської міської ради з 01.03.2019 в новій редакції (додається).
1.4. Затвердити Положення про структурні підрозділи департаменту міського голови Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).
2. Начальнику відділу кадрів Миколаївської міської ради Кузьмичовій Н.В., начальнику відділу бухгалтерського обліку Миколаївської міської ради Щербаковій І.М., директору департаменту міського голови Миколаївської міської ради Литвиновій Ю.А. провести відповідні організаційні заходи згідно з діючим законодавством.
3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Криленка В.І.
Міський голова О.Ф. Сєнкевич
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від 15 лютого 2019
№ 42р
СТРУКТУРА
департаменту міського голови Миколаївської міської ради
Найменування | Штатна чисельність (одиниць) |
Директор департаменту | 1 |
Відділ громадських зв’язків | 4 |
Відділ «Служба міського голови» | 5 |
Відділ інформаційного забезпечення | 4 |
Відділ протоколу та міжнародного співробітництва | 3 |
Сектор моніторингової та аналітичної роботи | 2 |
Разом | 19 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від 15 лютого 2019
№ 42р
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ громадськихзв'язків
департаменту міського голови
Миколаївської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Відділ громадськихзв'язківдепартаменту міського голови Миколаївської міської ради (далі – відділ) входить до складу департаменту міського голови Миколаївської міської ради (далі – департамент), є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському головіта директору департаменту.
1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент міського голови Миколаївської міської ради та цим Положенням.
Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.
1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.
2. Основні завдання
2.1. Здійснення аналізу соціально-економічної ситуації, суспільно-політичних процесів у місті, розгляд питань, пов’язаних з реалізацією внутрішньої політики, підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів та надання відповідних пропозицій міському голові.
2.2. Здійснення ефективної взаємодії з громадськими об’єднаннями, політичними партіями, релігійними організаціями, органами самоорганізації населення, представниками громадського активу міста, сприяння виконавчим органам міської ради в цьому напрямку діяльності.
2.3. Вивчення громадської думки населення стосовно актуальних питань громадського життя.
3. Повноваження відділу
3.1. Співпраця з громадськими об’єднаннями, політичними партіями, релігійними організаціями, органами самоорганізації населення.
3.2. Отримання, узагальнення та аналіз інформації довідково-аналітичного характеру з питань взаємодії з громадськими об’єднаннями, політичними партіями, релігійними організаціями, органами самоорганізації населення, представниками громадського активу міста від виконавчих органів міської ради.
3.3. Забезпечення моніторингу та інформування міського голови про суспільно-політичну ситуацію, настрої населення та найважливіші події в місті (за надходженням).
3.4. Організація та проведення конкурсів та інших заходів з метою виявлення та реалізації кращих проектів у сфері взаємодії міської ради з інститутами громадянського суспільства в межах компетенції департаменту.
3.5. Участь у підготовці аналітичних довідок та рекомендацій до проектів рішень міської ради й виконкому міської ради, розпоряджень міського голови з питань зв’язків із громадськістю.
3.6. Надання методичної допомоги з питань створення та легалізації органів самоорганізації населення у встановленому законодавством порядку.
3.7. Розгляд та перевірка документів, поданих для реєстрації (легалізації) органів самоорганізації населення до виконавчого комітету міської ради.
3.8. Здійснення контролю за додержанням органами самоорганізації населення відповідних статутів, положень, а також делегованих повноважень (якщо такі надаються з боку міської ради) в межах компетенції відділу.
3.9. Забезпечення виконання делегованих повноважень виконавчих органів міської ради відповідно до чинного законодавства з питань проведення зборів, мітингів, маніфестацій та демонстрацій, спортивних, видовищних та інших масових заходів.
3.10. Взаємодія з постійними комісіями міської ради, виконавчими органами міської ради, громадськими об’єднаннями, політичними партіями, релігійними організаціями, органами самоорганізації населення під час вирішення питань, що належать до компетенції департаменту, та у забезпеченні виконання рішень міської ради та її виконкому, розпоряджень міського голови.
3.11. Підготовка пропозицій щодо підтримки суспільно значущих громадських ініціатив в місті.
3.12. Підготовка на підставі звернення обласної державної адміністрації висновків щодо можливої реєстрації релігійних громад на території міста Миколаєва.
3.13. Забезпечення організаційного супроводу діяльності експертно-громадської ради виконавчого комітету Миколаївської міської ради.
3.14. Підготовка проектів рішень міської ради та виконкому Миколаївської міської ради, розпоряджень міського голови, інших документів з питань, віднесених до компетенції департаменту.
3.15. Наповнення актуальною інформацією розділів, закріплених за відділом, на офіційному Інтернет-порталі “Миколаївська міська рада”.
3.16. Внесення керівництву пропозицій з питань удосконалення роботи відділу.
3.17. Опрацювання запитів та звернень депутатів усіх рівнів, надання інформації, висновків, пропозицій з порушених питань.
3.18. Участь у підготовці та проведенні заходів по відзначенню загальнодержавних, міських та районних свят, пам’ятних дат, залучення до їх проведення представників політичних партій, громадських та релігійних організацій.
4. Структура відділу
4.1. Начальника відділу та працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад міський голова у порядку, визначеному законодавством.
4.2. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.
4.3. До складу відділу входять:
- заступник директора департаменту– начальник відділу1
- головний спеціаліст 3
5. Керівництво відділу
5.1. Відділ очолює заступник директора департаменту– начальник відділу, який безпосередньо підпорядкований директору департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.
5.2. Заступник директора департаменту– начальник відділу.
5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань.
5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.
5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.
5.2.4. Планує роботу відділу, складає звіт про роботу відділу за рік,а також вносить пропозиції щодо формування планів роботи відділу та департаменту.
5.2.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу, організовує роботу щодо виконання даних по ній доручень.
5.2.6. Виконує доручення міського голови та директора департаменту.
5.2.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.
5.2.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.
5.2.9. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
5.2.10. Складає та погоджує посадові інструкції працівників відділу.
5.2.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.
6. Заключні положення
6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.
6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.
6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.
6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.
___________________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від 15 лютого 2019
№ 42р
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ “Служба міського голови”
департаменту міського голови
Миколаївської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Відділ “Служба міського голови” департаменту міського голови Миколаївської міської ради (далі – відділ) входить до складу департаменту міського голови Миколаївської міської ради (далі – департамент), є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові та директору департаменту.
1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент міського голови Миколаївської міської ради та цим Положенням.
Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.
1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.
2. Основні завдання
2.1. Організаційне, аналітичне, матеріально-методичне забезпечення діяльності міського голови, виконання ним обов’язків та реалізації прав, передбачених Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими нормативно-правовими актами.
2.2. Організація та координація взаємодії міського голови з керівниками підприємств, установ таорганізацій комунальної та іншої власності, юридичними особами міста, виконавчими органами Миколаївської міської ради, з метою забезпечення всебічного розгляду проблемних питань та максимального збору інформації для проведення міським головою службового прийому.
2.3. Обробка листів, звернень, заяв, скарг, запитів, іншої кореспонденції, що надходить на ім’я міського голови шляхом всебічного опрацювання та підготовки проектів резолюцій міського голови.
3. Повноваження відділу
3.1. Організаційна підготовка роботи міського голови, його приймальні, зустрічей і нарад, які проводить міський голова, планування графіка робочого дня міського голови, підготовка відряджень міського голови.
3.2. Аналіз ситуації та підготовка пропозицій щодо вдосконалення діяльності органів місцевого самоврядування та комунальних підприємств міста з метою задоволення потреб територіальної громади міста у забезпеченні адміністративними, комунальними, соціальними та іншими послугами.
3.3. Організаційно-аналітичне забезпечення службових прийомів міського голови шляхом збору інформації по суті питань, що винесенні для розгляду під час службових прийомів, а також взаємодія з керівниками підприємств, установ таорганізацій комунальної та іншої власності, юридичними особами міста, виконавчими органами Миколаївської міської ради, до компетенції яких віднесено вирішення цих питань.
3.4.Контроль за виконанням доручень міського голови, наданих під час та за підсумками службових прийомів міського голови.
3.5. Участь у проведенні особистих прийомів міського голови, а також здійснення контролю за виконанням доручень міського голови, наданих за їх підсумками.
3.6. Забезпечення виконання усних доручень міського голови.
3.7. Підготовка проектів доручень міського голови, організація роботи з їх виконання, у тому числі з виїздом на місце. Аналіз виконання вказаних доручень виконавчими органами Миколаївської міської ради, а такожпідприємствами, установами таорганізаціями комунальної форми власності.
3.8. Розробка та впровадження інноваційних практик та кращих передових методів управління в роботі органів місцевого самоврядування.
3.9. Забезпечення обробки та аналізу інформації, а також підготовка аналітичних матеріалів з питань життєдіяльності та актуальних проблем міста.
3.10. Облік, аналіз та організація своєчасного розгляду листів, звернень, заяв, скарг, запитів, іншої кореспонденції, що надходить на ім’я міського голови.
3.11. Підготовка проектів резолюцій міського голови за результатами розгляду та аналізу вхідної кореспонденції в системі електронного документообігу та на паперових носіях.
3.12. Ведення баз даних вхідних документів та архівування реєстру, у тому числі доручень міського голови.
3.13. Підготовка розпоряджень міського голови, проектів інших нормативно-правових актів та документів з питань, віднесених до компетенції відділу.
3.14. Розробка та впровадження організаційно-функціональних заходів для реалізації єдиної політики у сфері діяльності міського голови, виконавчих органів міської ради та здійснення контролю за виконанням цих заходів.
3.15. Наповнення актуальною інформацією розділів, закріплених за відділом, на офіційному Інтернет-порталі “Миколаївська міська рада”.Забезпечення відкритості та прозорості роботи міського голови.
3.16. Залучення спеціалістів органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції відділу.
3.17. Внесення керівництву пропозицій з питань удосконалення роботи відділу.
3.18. Опрацювання запитів та звернень депутатів усіх рівнів, надання інформації, висновків, пропозицій з порушених питань.
4. Структура відділу
4.1. Начальника відділу, заступника начальника відділу та працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад міський голова у порядку, визначеному законодавством.
4.2. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.
4.3. До складу відділу входять:
- начальник відділу 1
- заступник начальника відділу 1
- головний спеціаліст 3
5. Керівництво відділу
5.1. Відділ очолює начальник, який безпосередньо підпорядкований директору департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.
5.2. Начальник відділу.
5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань.
5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.
5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.
5.2.4. Планує роботу відділу, складає звіт про роботу відділу за рік,а також вносить пропозиції щодо формування планів роботи відділу та департаменту.
5.2.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу, організовує роботу щодо виконання даних по ній доручень.
5.2.6. Виконує доручення міського голови та директора департаменту.
5.2.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.
5.2.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.
5.2.9. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
5.2.10. Складає та погоджує посадові інструкції працівників відділу.
5.2.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітетуміської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.
6. Заключні положення
6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.
6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.
6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.
6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.
___________________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від 15 лютого 2019
№ 42р
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ інформаційного забезпечення
департаменту міського голови Миколаївської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Відділ інформаційного забезпечення департаменту міського голови Миколаївської міської ради (далі – відділ) входить до складу департаменту міського голови Миколаївської міської ради (далі – департамент), є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові та директору департаменту.
1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент міського голови Миколаївської міської ради та цим Положенням.
Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.
1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.
2. Основні завдання
2.1. Висвітлення діяльності міського голови, виконавчих органів Миколаївської міської ради.
2.2. Забезпечення відкритості та прозорості роботи міського голови, виконавчих органів міської ради, систематичне і оперативне інформування населення міста Миколаєва про життєдіяльність міста Миколаєва.
3. Повноваження відділу
3.1. Організація інформаційного супроводу заходів за участю Миколаївського міського голови, заступників міського голови, керівників виконавчих органів міської ради.
3.2. Організація та проведення прес-конференцій, брифінгів, зустрічей міського голови, керівництва виконавчих органів міської ради з представниками засобів масової інформації.
3.3. Підготовка та оперативне розповсюдження інформаційних повідомлень з актуальних питань діяльності міського голови, виконавчих органів Миколаївської міської ради серед засобів масової інформації.
3.4. Надання допомоги в розвитку інформаційного простору, зростанні інформованості суспільства щодо дій місцевої влади, відповідності її діяльності принципам відкритості та суспільного діалогу, розробка програм, концепцій, заходів тощо з вказаних питань.
3.5. Організація та підготовка інтерв’ю, коментарів міського голови, керівництва виконавчих органів міської ради для засобів масової інформації.
3.6. Підготовка виступів, привітань з нагоди державних свят, пам’ятних адрес, інформаційних матеріалів для участі міського голови в різноманітних заходах, нарадах, зустрічах.
3.7. Взаємодія з прес-службами організацій та установ, співпраця з підрозділами органів виконавчої влади з питань, що належать до компетенції департаменту.
3.8. Співпраця з представниками ЗМІ, використання їх можливостей для виконання покладених на департамент завдань.
3.9. Наповнення актуальною інформацією розділів, закріплених за департаментом, на офіційному Інтернет-порталі “Миколаївська міська рада”.
3.10. Надання виконавчим органам міської ради методичних рекомендацій з питань, що належать до компетенції відділу.
3.11. Внесення керівництву пропозицій з питань удосконалення роботи відділу.
3.12. Підготовка та організація звітування міського голови, виконавчих органів міської ради про здійснення ними наданих повноважень.
3.13. Підготовка проектів рішень міської ради та виконкому Миколаївської міської ради, розпоряджень міського голови, інших документів з питань, віднесених до компетенції відділу.
4. Структура відділу
4.1. Начальника відділу та працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад міський голова у порядку, визначеному законодавством.
4.2. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.
4.3. До складу відділу входять:
- начальник відділу 1
- заступник начальника відділу 1
- головний спеціаліст 2
5. Керівництво відділу
5.1. Відділ очолює начальник, який безпосередньо підпорядкований директору департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.
5.2. Начальник відділу.
5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань.
5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.
5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.
5.2.4. Планує роботу відділу, складає звіт про роботу відділу за рік,а також вносить пропозиції щодо формування планів роботи відділу та департаменту.
5.2.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу, організовує роботу щодо виконання даних по ній доручень.
5.2.6. Виконує доручення міського голови та директора департаменту.
5.2.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.
5.2.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.
5.2.9. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
5.2.10. Складає та погоджує посадові інструкції працівників відділу.
5.2.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.
6. Заключні положення
6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.
6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.
6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.
6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.
___________________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від 15 лютого 2019
№ 42р
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ протоколу та міжнародного співробітництва
департаменту міського голови Миколаївської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Відділ протоколу та міжнародного співробітництва департаменту міського голови Миколаївської міської ради (далі – відділ) входить до складу департаменту міського голови Миколаївської міської ради (далі – департамент), є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові та директору департаменту.
1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент міського голови Миколаївської міської ради та цим Положенням.
Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.
1.4. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.
2. Основні завдання
2.1. Формування іміджу міського голови, виконавчих органів Миколаївської міської ради та міста Миколаєва серед інших міст України, країн близького та далекого зарубіжжя.
2.2. Встановлення та розвиток співробітництва між містом Миколаєвом та міжнародними організаціями, муніципалітетами міст з країн близького та дальнього зарубіжжя, дипломатичними представництвами іноземних держав в Україні та дипломатичними представництвами України за кордоном.
2.3. Організація зустрічей та нарад міського голови, прийомів іноземних делегацій, груп, окремих представників, які прибувають на запрошення міського голови, міської ради, або з ініціативи гостей. Підготовкапротоколів нарад та зустрічей за участю міського голови, а такожофіційних візитів іноземних делегацій.
3. Повноваження відділу
3.1. Залучення підприємств, установ, організацій різних організаційно-правових форм, суб’єктів підприємницької діяльності до роботи зі встановлення ділових контактів з іноземними партнерами, організації та проведення зустрічей; надання допомоги підприємствам міста в участі у міжнародних виставках і ярмарках, які проводяться в інших країнах.
3.2. Підготовка та представлення на розгляд міського голови та виконавчих органів міської ради пропозицій з напрямів міжнародного співробітництва, а також участь у підготовці проектів договорів про партнерство та співробітництво або побратимство між містом Миколаєвом та зацікавленими містами.
3.3. Інформування міського голови про зовнішню діяльність та міжнародне співробітництво у місті, підготовка та надання на розгляд міському голові пропозицій стосовно встановлення нових партнерських та побратимських зв’язків.
3.4. Планування програм перебування в місті офіційних закордонних делегацій та іноземних гостей міста й переговорів з ними, участь у переговорах.
3.5. Організація співробітництва та здійснення контактів з міжнародними організаціями, що зацікавлені у розвитку співробітництва з містом Миколаєвом, муніципалітетами зарубіжних міст-побратимів та міст-партнерів, дипломатичними місіями іноземних держав в Україні та їх представництвами, а також дипломатичними представництвами України за кордоном, Міністерством закордонних справ України та його представництвами.
3.6. Опрацювання інформації, що надходить до міського голови, його заступників, керуючого справами виконавчого комітету міської ради та секретаря міської ради, іноземними мовами, забезпечення закордонного листування.
3.7. Надання методичної допомоги з питань міжнародного співробітництва виконавчим органам міської ради.
3.8. Забезпечення співпраці з Міністерством закордонних справ України та представниками Уряду України за кордоном у сфері організації міжнародних контактів.
3.9. Забезпечення співпраці з дипломатичними представництвами зарубіжних країн в Україні.
3.10. Організація зустрічей та нарад, які проводить міський голова, ведення протоколів та оформлення доручень за результатами нарад. Здійснення аудіозапису протоколу поточних нарад.
4. Структура відділу
4.1. Начальника відділу та працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад міський голова у порядку, визначеному законодавством.
4.3. Посадові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.
4.4. До складу відділу входять:
- начальник відділу 1
- головний спеціаліст 2
5. Керівництво відділу
5.1. Відділ очолює начальник, який безпосередньо підпорядкований директору департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.
5.2. Начальник відділу.
5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань.
5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.
5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.
5.2.4. Планує роботу відділу, складає звіт про роботу відділу за рік,а також вносить пропозиції щодо формування планів роботи відділу та департаменту.
5.2.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу, організовує роботу щодо виконання даних по ній доручень.
5.2.6. Виконує доручення міського голови та директора департаменту.
5.2.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи у відділі.
5.2.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.
5.2.9. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
5.2.10. Складає та погоджує посадові інструкції працівників відділу.
5.2.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.
6. Заключні положення
6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.
6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.
6.3. Працівники відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.
6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.
___________________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від 15 лютого 2019
№ 42р
ПОЛОЖЕННЯ
про сектор моніторингової та аналітичної роботи
департаменту міського голови
Миколаївської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Сектор моніторингової та аналітичноїроботи департаменту міського голови Миколаївської міської ради (далі – сектор) входить до складу департаменту міського голови Миколаївської міської ради (далі – департамент).
1.2. У своїй діяльності сектор керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент міського голови Миколаївської міської ради та цим Положенням.
Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
1.3. Сектор утримується за рахунок коштів міського бюджету.
1.4. Працівники сектору є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.
2. Основні завдання
2.1. Проведення комплексу аналітичних заходів, моніторингу та надання міському голові об’єктивних і незалежних висновків та рекомендацій щодо удосконалення системи роботи виконавчого комітету Миколаївської міської ради, запобігання фактам неналежного ведення роботи у діяльності виконавчих органів, що входять до складу виконавчого комітету Миколаївської міської ради.
2.2. Здійснення оцінки можливих наслідків прийнятих рішень, внесення відповідних пропозицій міському голові, налагодження моніторингу ефективності використання бюджетних коштів у виконкомі Миколаївської міської ради.
3. Повноваження сектору
3.1. Забезпечення постійної моніторингової та аналітичної роботи з питань виконання структурними підрозділами виконавчого комітету Миколаївської міської ради власних повноважень.
3.2. Збирання, оброблення та аналіз інформації щодо можливості співпраці з потенційними учасниками правовідносин з боку структурних підрозділів виконавчого комітету Миколаївської міської ради.
3.3. Опрацювання проектів угод, у тому числі економічних, ініційованих виконавчими органами, що входять до складу виконавчого комітету Миколаївської міської ради.
3.4. Забезпечення організаційним та методичним супроводом виконавчих органів, що входять до складу виконавчого комітету Миколаївської міської ради, координація їх взаємодії з питань складання проектів угод.
3.5. Забезпечення міського голови аналітичними даними щодо укладання економічних угод виконавчим комітетом Миколаївської міської ради, а також внесення пропозицій щодо організації порядку взаємодії та відповідальності при підготовці документів.
3.6. Забезпечення необхідними матеріалами нарад, семінарів, інших навчально-методичних заходів, що стосуються повноважень сектору.
3.7. Вивчення інновацій та кращих практик у роботі органів місцевого самоврядування та можливостей їх застосування у виконавчих органах Миколаївської міської ради.
3.8. Забезпечення виконання усних доручень міського голови.
3.9. Наповнення актуальною інформацією розділів, закріплених за сектором, на офіційному Інтернет-порталі “Миколаївська міська рада”.
3.10. Підготовка розпоряджень та доручень міського голови, проектів інших нормативно-правових актів та документів з питань, віднесених до компетенції сектору.
3.11. Внесення керівництву пропозицій з питань удосконалення роботи сектору.
3.12. Опрацювання запитів та звернень депутатів усіх рівнів, надання інформації, висновків, пропозицій з порушених питань.
4. Структура сектору
4.1. Завідувача сектору та працівників сектору призначає на посади та звільняє з посад міський голова у порядку, визначеному законодавством.
4.2. Посадові обов’язки працівників сектору визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.
4.3. До складу сектору входять:
- завідувач сектору 1
- головний спеціаліст 1
5. Керівництво сектору
5.1. Сектор очолює завідувач сектору, який безпосередньо підпорядкований директору департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.
5.2. Завідувач сектору:
5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю сектору, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на сектор завдань.
5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників сектору.
5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.
5.2.4. Планує роботу сектору, складає звіт про роботу сектору за рік, вносить пропозиції щодо формування планів роботи сектору та департаменту.
5.2.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до сектору, організовує роботу щодо виконання даних по ній доручень.
5.2.6. Виконує доручення міського голови та директора департаменту.
5.2.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи сектору.
5.2.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників сектору.
5.2.9. Забезпечує дотримання працівниками сектору правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
5.2.10. Складає та погоджує посадові інструкції працівників сектору.
5.2.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.
6. Заключні положення
6.1. Працівники сектору повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.
6.2. Працівники сектору несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників сектору при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.
6.3. Працівники сектору мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.
6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.
___________________________________________________
Опубліковано: 12 березня 2019р.