МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
03 вересня 2018 № 258р
Про внесення змін до розпорядження
міського голови від 27.06.2018 № 174р «Про
затвердження структури департаменту з
надання адміністративних послуг
Миколаївської міської ради та Положень про
його структурні підрозділи»
На виконання розпорядження міського голови від 31.08.2018 № 256р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 45р «Про затвердження штатної чисельності виконавчих органів Миколаївської міської ради», керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 27.06.2018 № 174р «Про затвердження структури департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради та Положень про його структурні підрозділи»:
1.1. Затвердити структуру департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради у новій редакції (додається).
1.2. Пункт 5.1. розділу 5 «Структура та організація роботи управління» Положення про управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради викласти в новій редакції:
5.1. «До складу управління входять:
начальник управління - 1
відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців-7
відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно -6
відділ реєстрації громадян – 12»
1.3. Пункт 6.1. розділу 6 «Структура та організація роботи відділу» Положення про відділ реєстрації громадян управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради викласти в новій редакції:
6.1. «До складу відділу входять:
начальник відділу-державний реєстратор - 1
державний реєстратор – 11».
2. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова О.Ф. Сєнкевич
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження
міського голови
від_________________
№_________________
СТРУКТУРА
департаменту з надання адміністративних послуг
Миколаївської міської ради
Найменування | Штатна чисельність (одиниць) |
Директор департаменту | 1 |
Заступник директора департаменту | 1 |
Сектор організаційно - правового та кадрового забезпечення | 5 |
Сектор бухгалтерського обліку та звітності | 3 |
Управління державної реєстрації | 26 |
Управління адміністративних послуг | 19 |
Разом | 55 |
Опубліковано: 12 вересня 2018р.