МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
18 січня 2016 № 10р
Про Миколаївську міську ланку
територіальної підсистеми єдиної
державної системи цивільного
захисту Миколаївської області
ВТ.ЧИН. №76р від 26.04.2023
Відповідно до частини другої ст.8 Кодексу цивільного захисту України, постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2015 № 101 “Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту”, розпорядження голови Миколаївської обласної державної адміністрації від 22.10.2015 № 377-р “Про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області”, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”:
1. Затвердити Положення про Миколаївську міську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області за погодженням з головним управлінням Державної служби України з питань надзвичайних ситуацій в Миколаївській області та управлінням з питань надзвичайних ситуацій Миколаївської обласної державної адміністрації (далі – Положення, додається).
2. Управлінню з питань НС та ЦЗН Миколаївської міської ради розробити структуру Миколаївської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області.
3. Адміністраціям районів Миколаївської міської ради, департаментам, управлінням, відділам Миколаївської міської ради, спеціалізованим службам цивільного захисту взяти до керівництва в роботі вимоги Положення.
4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови від 10.08.2015 № 161р “Про затвердження Положення про Миколаївську міську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області”.
5. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови Гайдаржи В.В.
Міський голова О.Ф. Сєнкевич
ПОГОДЖЕНО
Начальник головного управління ДСНС України у Миколаївській області
____________ М.Г. Грицаєнко
«30»грудня 2015р. | ПОГОДЖЕНО
Начальник управління з питань надзвичайних ситуацій Миколаївської облдержадміністрації
________ П.В. Камінський
«29»грудня 2015р. | ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови від 18 січня 2016 № 10р |
ПОЛОЖЕННЯ
про Миколаївську міську ланку територіальної підсистеми єдиної
державної системи цивільного захисту Миколаївської області
1. Це Положення визначає організацію, завдання, склад сил і засобів, порядок діяльності Миколаївської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області (далі – міська ланка).
2. У цьому Положенні термін "міська ланка" вживається у значенні складової частини територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області, яка створюється у місті Миколаєві і до якої входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб'єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту.
3. Метою створення та функціонування міської ланки територіальної підсистеми є здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період у місті Миколаєві.
4. Завданнями міської ланки є:
1) забезпечення готовності органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації або небезпечні події;
2) організація та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;
3) планування заходів цивільного захисту;
4) організація та здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;
5) проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, організація життєзабезпечення постраждалого населення;
6) ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій або небезпечних подій;
7) проведення моніторингу і прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та їх розвитку, визначення ризиків їх виникнення на території міста, оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій, визначення на основі прогнозних даних обсягу потреби в силах, засобах, матеріальних та
фінансових ресурсах;
8) ліквідація медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій та епідемій, надання екстреної медичної допомоги постраждалим у зоні надзвичайної ситуації, здійснення заходів медичного забезпечення;
9) навчання населення щодо поведінки та дій у разі виникнення надзвичайної ситуації;
10) організація і проведення підготовки керівного складу та фахівців органів місцевого самоврядування, установ, суб'єктів господарювання, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту;
11) здійснення заходів щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту для укриття населення;
12) створення, збереження і раціональне використання резерву матеріальних ресурсів, необхідних для запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;
13) забезпечення сталого функціонування суб'єктів господарювання і територій в особливий період;
14) здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення;
15) інші завдання, визначені законом.
5. Безпосереднє керівництво діяльністю місцевої ланки територіальної підсистеми здійснюється міським головою.
6. До складу міської ланки входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб'єкти господарювання (додаток 1).
На структурні підрозділи міського виконавчого комітету в рамках міської ланки покладається виконання функцій згідно з додатком 2.
7. Органи управління цивільного захисту є:
- на місцевому рівні – виконавчий комітет Миколаївської міської ради, управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради, головне управління ДСНС України в Миколаївській області, як орган управління відповідними підрозділами (частинами) оперативно-рятувальної служби цивільного захисту;
- на об’єктовому рівні – керівні органи підприємств, установ та організацій, а також підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) такими органами відповідно до законодавства.
8. Для забезпечення управління у режимі повсякденного функціонування органами управління та силами цивільного захисту, координації їх дій, здійснення цілодобового чергування та забезпечення функціонування системи збору, оброблення, узагальнення та аналізу інформації про обстановку в районах виникнення надзвичайних ситуацій у міській ланці функціонують:
- на місцевому рівні: чергові служби виконавчих органів Миколаївської міської ради; оперативно-чергові (чергові, диспетчерські) служби територіальних органів центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (в яких вони створені);
- на об’єктовому рівні: чергові (диспетчерські) служби підприємств, установ та організацій (в яких вони створені).
9. Для забезпечення сталого управління міською ланкою і виконання функцій, передбачених на особливий період, використовується система пунктів управління.
10. Для управління міською ланкою використовується телекомунікаційна мережа загального користування, внутрішньообласна система оповіщення та міська автоматизована система централізованого оповіщення керівного складу “Ольхон”.
11. Для координації діяльності органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, пов'язаної із забезпеченням техногенно-екологічної безпеки, захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і реагування на них функціонують:
- на місцевому рівні – місцева комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій міста;
- на об'єктовому рівні – комісії з питань надзвичайних ситуацій підприємств, установ та організацій.
Діяльність зазначених комісій провадиться відповідно до положень про них.
12. Для координації робіт з ліквідації наслідків конкретної надзвичайної ситуації місцевому та об'єктовому рівні у разі потреби утворюються спеціальні комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. Рішення про утворення такої комісії приймає відповідно керівник міської ланки територіальної підсистеми або суб'єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного рівня.
До утворення спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій або призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій організацію заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюють відповідні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій.
13. До складу сил цивільного захисту міської ланки входять, згідно з додатком 3:
- підрозділи (частини) головного управління ДСНС України у Миколаївській області;
- державні, регіональні, об'єктові аварійно-рятувальні служби;
- об'єктові та територіальні формування цивільного захисту;
- міські та об'єктові спеціалізовані служби цивільного захисту;
- сили, що підпорядковуються Міноборони України;
- добровільні формування цивільного захисту.
До складу міських спеціалізованих служб цивільного захисту міської ланки територіальної підсистеми включаються органи управління, суб'єкти господарювання за переліком, згідно з додатком 4. Спеціалізовані служби здійснюються свою діяльність відповідно до положення про службу, що затверджується органом, суб'єктом господарювання, який утворив таку службу.
14. Облік сил цивільного захисту здійснюють головне управління ДСНС України у Миколаївській області, управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради.
15. Залежно від масштабу і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла, в місті або в межах конкретної території міста встановлюється один із таких режимів функціонування міської ланки територіальної підсистеми:
- повсякденного функціонування;
- підвищеної готовності;
- надзвичайної ситуації;
- надзвичайного стану.
16. В умовах нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрогеологічної, гідрометеорологічної, техногенної та пожежної обстановки та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій міська ланка територіальної підсистеми функціонує в режимі повсякденного функціонування.
17. Основними завданнями, що виконуються міською ланкою у режимі повсякденного функціонування, є:
- забезпечення спостереження, гідрометеорологічного прогнозування та здійснення контролю за станом навколишнього природного середовища та небезпечних процесів, що можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об'єктах, об'єктах підвищеної небезпеки і прилеглих до них територіях, а також на територіях, на яких існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів;
- забезпечення здійснення планування заходів цивільного захисту;
- здійснення цілодобового чергування пожежно-рятувальних підрозділів;
- розроблення і виконання цільових та науково-технічних програм запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і зменшення можливих втрат;
- здійснення планових заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, забезпечення безпеки та захисту населення і територій від таких ситуацій, а також заходів щодо підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту;
- забезпечення готовності органів управління та сил цивільного захисту до дій за призначенням;
- організація підготовки фахівців цивільного захисту, підготовка керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів щодо цивільного захисту, навчання населення діям у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
- створення і поновлення матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, ліквідації їх наслідків;
- організація та проведення моніторингу надзвичайних ситуацій, визначення ризиків їх виникнення;
- підтримання у готовності автоматизованих систем централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій
18. Підставами для тимчасового введення в місті або в межах конкретної території міста для міської ланки територіальної підсистеми режиму підвищеної готовності є загроза виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.
19. Основними завданнями, що виконуються міською ланкою територіальної підсистеми у режимі підвищеної готовності, є:
- здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;
- формування оперативних груп для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;
- посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною обстановкою, ситуацією на потенційно небезпечних об'єктах, території об'єкта підвищеної небезпеки та/або за його межами, території, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснення постійного прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;
- уточнення (у разі потреби) планів реагування на надзвичайні ситуації, здійснення заходів щодо запобігання їх виникненню;
- уточнення та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;
- приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту, залучення у разі потреби додаткових сил і засобів;
- виконання заходів з недопущення переростання надзвичайної ситуації об’єктового рівня у надзвичайну ситуацію місцевого рівня.
20. Підставами для тимчасового введення в місті або в межах конкретної території міста для міської ланки територіальної підсистеми режиму надзвичайної ситуації є виникнення надзвичайної ситуації, що класифікується як ситуація місцевого рівня.
Рівень надзвичайної ситуації визначається відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 р. № 368.
21. Основними завданнями, що виконуються міською ланкою у режимі надзвичайної ситуації, є:
- уведення в дію планів реагування на надзвичайні ситуації;
- здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;
- призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та утворення у разі потреби спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
- визначення зони надзвичайної ситуації;
- здійснення постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
- організація робіт з локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;
- організація та здійснення заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;
- організація та здійснення (у разі потреби) евакуаційних заходів;
- організація і здійснення радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;
- здійснення безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об'єктах і прилеглих до них територіях;
- інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються.
22. Режим підвищеної готовності та режим надзвичайної ситуації в місті або в межах конкретної території міста вводяться за рішенням органу місцевого самоврядування.
У період дії надзвичайного стану у разі його введення міська ланка функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законом України "Про правовий режим надзвичайного стану" та іншими нормативно-правовими актами.
23. З моменту оголошення рішення про мобілізацію (крім цільової) або доведення його до виконавців стосовно прихованої мобілізації чи введення воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях міська ланка територіальної підсистеми переводиться у режим функціонування в умовах особливого періоду.
Переведення міської ланки територіальної підсистеми у режим функціонування в умовах особливого періоду здійснюється відповідно до актів Президента України, Кабінету Міністрів України, Миколаївської обласної державної адміністрації, планів цивільного захисту на особливий період.
В особливий період міська ланка функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законами України "Про правовий режим воєнного стану" та "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", а також іншими нормативно-правовими актами.
24. Для організації діяльності міської ланки виконавчим комітетом Миколаївської міської ради розробляється план основних заходів цивільного захисту міста на відповідний рік.
25. Для здійснення заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій органами місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання із чисельністю працюючого персоналу більш як 50 осіб розробляються плани реагування на надзвичайні ситуації.
26. Функціонування міської ланки в особливий період здійснюються відповідно до планів цивільного захисту на особливий період.
27. З метою організації заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об'єктах підвищеної небезпеки розробляються плани локалізації і ліквідації наслідків аварій на таких об'єктах.
28. З метою організації взаємодії між органами управління та силами цивільного захисту міської ланки територіальної підсистеми, її районних ланок під час ліквідації наслідків конкретних надзвичайних ситуацій зазначеними органами та силами відпрацьовуються плани взаємодії.
29. Організаційно-методичне керівництво плануванням діяльності міської ланки здійснює управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради, управління з питань надзвичайних ситуацій Миколаївської обласної державної адміністрації та головне управління ДСНС України у Миколаївській області.
30. З метою забезпечення заходів цивільного захисту щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, органи управління та сили міської ланки територіальної підсистеми проводять постійний моніторинг і прогнозування таких ситуацій.
31. Для проведення моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій створюється та функціонує система моніторингу і прогнозування надзвичайних ситуацій у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
32. Організація оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій здійснюється відповідно до положення, що затверджується Кабінетом Міністрів України.
33. Органи управління цивільного захисту здійснюють збір, аналіз, оброблення, зберігання та передачу інформації з питань цивільного захисту та зобов'язані надавати населенню через засоби масової інформації оперативну та достовірну інформацію про загрозу виникнення та/або виникнення надзвичайних ситуацій з визначенням меж їх поширення і наслідків, а також про способи та методи захисту від них.
Оприлюднення інформації про наслідки надзвичайних ситуацій здійснюється відповідно до законодавства про інформацію.
Інформування з питань цивільного захисту здійснюється за формами та у строки, встановлені ДСНС України.
34. Керівництво проведенням аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та управління силами цивільного захисту, що залучаються до таких робіт, здійснює керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, який діє відповідно до статті 75 Кодексу цивільного захисту України.
Залежно від рівня надзвичайної ситуації керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації призначається:
- міським головою у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня – один із заступників міського голови;
- керівником суб'єкта господарювання у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного об'єктового рівня – керівник або один із керівників суб'єкта господарювання відповідно до затвердженого розподілу обов'язків.
35. Для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворюється штаб з ліквідації її наслідків, який є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
Рішення про утворення та ліквідацію такого штабу, його склад приймає керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
36. Основну частину робіт, пов'язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або усуненням загрози її виникнення, виконують сили цивільного захисту підприємства, установи чи організації, де виникла така ситуація, з наданням їм необхідної допомоги силами цивільного захисту адміністративно-територіальної одиниці, на території якої розташоване таке підприємство, установа чи організація, а також відповідними підрозділами головного управління ДСНС України у Миколаївській області, Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства охорони здоров’я України тощо.
Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється органами управління, яким підпорядковані такі сили, відповідно до планів реагування на надзвичайні ситуації.
У разі потреби до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій за рішенням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації залучаються додаткові сили цивільного захисту.
Залучення сил цивільного захисту до проведення заходів цивільного захисту в особливий період здійснюється згідно з планами цивільного захисту на особливий період.
37. Аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи проводяться відповідно до порядку, що визначається інструкціями, правилами, статутами, іншими нормативно-правовими актами та нормативними документами щодо дій у надзвичайних ситуаціях.
38. До робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій можуть залучатися Збройні Сили України, інші військові формування та правоохоронні органи спеціального призначення відповідно до Конституції і законів України.
39. До робіт із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків можуть залучатися на добровільних або договірних засадах громадські об'єднання за наявності в учасників, які залучаються до таких робіт, відповідного рівня підготовки у порядку, визначеному керівництвом такого об'єднання або керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації
40. Сили цивільного захисту, крім добровільних формувань цивільного захисту, укомплектовуються персоналом (кадрами) та забезпечуються засобами цивільного захисту з урахуванням необхідності проведення робіт у автономному режимі протягом не менше трьох діб.
41. У міській ланці з метою своєчасного запобігання і ефективного реагування на надзвичайні ситуації організовується взаємодія з питань:
- визначення органів управління, які безпосередньо залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, склад і кількість сил (засобів) реагування на них;
- погодження порядку здійснення спільних дій сил цивільного захисту під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з визначенням основних завдань, місця, часу і способів їх виконання;
- організації управління спільними діями органів управління та сил цивільного захисту під час виконання завдань за призначенням;
- усебічного забезпечення спільних заходів, що здійснюватимуться органами управління та підпорядкованими їм силами цивільного захисту, у тому числі взаємного надання допомоги транспортними, інженерними, матеріальними, технічними та іншими засобами.
42. Залежно від обставин, масштабу, характеру та можливого розвитку надзвичайної ситуації взаємодія організовується на місцевому та об'єктовому рівні – між територіальними органами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, їх силами, а також суб'єктами господарювання.
43. З метою запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, мінімізації їх можливих наслідків, організації узгодженого реагування сил цивільного захисту на небезпечні події та надзвичайні ситуації між оперативно-черговими (черговими, диспетчерськими) службами органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій і оперативно-черговими службами головного управління ДСНС України у Миколаївській області організується обмін інформацією про загрозу або виникнення небезпечної події, надзвичайної ситуації та хід ліквідації її наслідків у сфері відповідальності відповідної чергової служби.
44. Взаємодія під час здійснення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та під час ліквідації їх наслідків організовується через спеціально призначені оперативні групи або представників відповідних територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, які залучаються до здійснення таких заходів. Повноваження зазначених оперативних груп або представників визначаються відповідними центральними та органами місцевого самоврядування.
45. Забезпечення фінансування міської ланки здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, коштів суб'єктів господарювання, інших не заборонених законодавством джерел.
Заступник міського голови В.В.Гайдаржи
Начальник управління
з питань НС та ЦЗН ММР О.А. Герасіменя
Перший заступник начальника
ГУ ДСНС України
у Миколаївській області М.А. Панасенко
Додаток 2
до Положення про Миколаївську міську ланку
територіальної підсистеми єдиної державної
системи цивільного захисту
Миколаївської області
ФУНКЦІЇ
структурних підрозділів міського виконавчого комітету в рамках
Миколаївської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної
системи цивільного захисту Миколаївської області
Органи місцевого самоврядування у міській ланці територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області (далі — міська ланка) забезпечують, відповідно до затверджених положень про них, виконання таких функцій з питань цивільного захисту.
І. Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради:
1. Забезпечення здійснення заходів цивільного захисту на території міста.
2. Забезпечення виконання завдань міською ланкою.
3. Розроблення та забезпечення реалізації місцевих програм та планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки.
4. Керівництво створеними аварійно-рятувальними службами, формуваннями та спеціалізованими службами цивільного захисту, забезпечення їх діяльності та здійснення контролю за готовністю до дій за призначенням.
5. Підтримання у постійній готовності територіальної системи централізованого оповіщення, здійснення її модернізації та забезпечення функціонування, виконання заходів з розвитку міської системи оповіщення.
6. Забезпечення оповіщення органів управління, сил цивільного захисту та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі.
7. Організація аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на території міста, а також радіаційного, хімічного, біологічного, медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків таких ситуацій.
8. Організація та керівництво проведенням відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
9. Організація та здійснення евакуації населення, майна у безпечні райони, їх розміщення, організація життєзабезпечення населення.
10. Контроль за станом навколишнього природного середовища, санітарно-гігієнічною та епідемічною ситуацією, за місцями захоронення біологічних матеріалів, заражених активними формами бактерій.
11. Розроблення на відповідній території заходів, спрямованих на забезпечення сталого функціонування суб'єктів господарювання в особливий період.
12. Підготовка пропозицій щодо віднесення міста до груп цивільного захисту та подання їх до управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації.
13. Віднесення відповідно до основних показників суб'єктів господарювання, що належать до сфери їх управління, до категорії цивільного захисту та подання відповідних пропозицій до управління з питань надзвичайних ситуацій облдержадміністрації.
14. Створення і використання матеріальних резервів для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
15. Завчасне накопичення і підтримання у постійній готовності засобів індивідуального захисту для населення, яке проживає у прогнозованих зонах хімічного забруднення, та формувань цивільного захисту, а також приладів дозиметричного і хімічного контролю та розвідки.
16. Взаємодія з Головним управлінням ДСНС України в Миколаївській області щодо виконання завдань цивільного захисту.
17. Організація та забезпечення життєдіяльності постраждалих від надзвичайних ситуацій, а також під час ведення воєнних (бойових) дій або внаслідок таких дій.
18. Забезпечення функціонування місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій міста, а в разі виникнення надзвичайних ситуацій - спеціальної комісії з їх ліквідації (за потреби).
19. Забезпечення навчання з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки посадових осіб місцевих державних адміністрацій, суб'єктів господарювання, керівників та їх заступників, здійснення підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях.
20. Організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту.
21. Визначення потреби фонду захисних споруд цивільного захисту.
22. Планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення.
23. Прийняття рішень про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності.
24. Організація обліку фонду захисних споруд цивільного захисту.
25. Здійснення контролю за утриманням та станом готовності захисних споруд цивільного захисту;
26. Організація проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту, виключення їх за погодженням з ДСНС України, з фонду таких споруд.
27. Здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, передбачених Кодексом цивільного захисту України та іншими законодавчими актами.
ІІ. Управління економіки та інвестицій Миколаївської міської ради:
1. Техніко-економічне обґрунтування розміщення об'єктів на території міста, з урахуванням вимог техногенної безпеки.
2. Передбачення під час формування проектів міського бюджету та програми економічного і соціального розвитку міста, з урахуванням реальних можливостей та фінансування коштів на виконання заходів щодо створення міського матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.
3. Забезпечення у встановленому порядку фінансування робіт із запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання допомоги постраждалому населенню в межах асигнувань, що передбачаються на цю мету в міському бюджеті.
4. Створення страхових і фінансових резервних фондів, необхідних для реагування на надзвичайні ситуації.
5. Прогнозування і оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій.
ІІІ. Департамент фінансів Миколаївської міської ради:
1. Забезпечення в установленому порядку фінансування заходів цивільного захисту, робіт із запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, надання допомоги постраждалому населенню в межах асигнувань, що передбачаються на цю мету в міському бюджеті.
2. Створення страхових і фінансових резервних фондів, необхідних для реагування на надзвичайні ситуації.
3. Передбачення під час формування проектів міського бюджету та програми економічного і соціального розвитку міста, з урахуванням реальних можливостей та фінансування, коштів на виконання заходів щодо створення міського матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.
ІV. Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради:
1. Організація нагляду за об'єктами житлово-комунальної сфери.
2. Організація проведення розрахунку шкоди, заподіяної об'єктам комунальної сфери і майну громадян на території міста внаслідок надзвичайних ситуацій, потреби в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також для повного відновлення цих об'єктів.
3. Створення комплексних схем захисту районів міста та об'єктів від небезпечних природних процесів шляхом організації будівництва протизсувних, протиповеневих, протиерозійних та інших інженерних споруд спеціального призначення.
4. Організація і здійснення заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на підвідомчих об'єктах.
5. Забезпечення участі спеціалізованих будівельно-монтажних і проектних організацій, сил та засобів підлеглих формувань у проведенні аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, включаючи захоронення загиблих.
6. Здійснення моніторингу питної води централізованих систем водопостачання, стічних вод міської каналізаційної мережі та очисних споруд, які перебувають на балансі цих підприємств, та їх техногенного впливу по підтопленню і підняттю рівня ґрунтових вод, а також стану зелених насаджень на території міста.
7. Забезпечення реалізації вимог техногенної безпеки на потенційно небезпечних об'єктах та інших суб'єктах господарювання, які можуть створити реальну загрозу виникнення аварії, що належать до сфери їх управління.
8. Організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту на житлово-комунальних підприємствах міста.
9. Підготовка до роботи в осінньо-зимовий період підпорядкованих підприємств та об’єктів життєзабезпечення населення міста.
10. Здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, передбачених Кодексом цивільного захисту та іншими законодавчими актами.
V. Управління охорони здоров'я Миколаївської міської ради:
1. Організація виявлення осередків біологічного зараження, прогнозування масштабів розвитку його наслідків, введення режимів карантину та обсервації, знезаражування виявлених осередків, здійснення заходів екстреної та специфічної профілактики, дотримання протиепідемічного режиму суб'єктами господарювання, лікувальними закладами і населенням.
2. Спостереження, оцінка і прогнозування санітарно-епідемічної обстановки на території міста. Організація оперативного контролю за радіоактивним та хімічним забрудненням на межі зон радіоактивного або хімічного забруднення, а бактеріальним - у зонах надзвичайних ситуацій.
3. Здійснення в місті науково-методичних принципів підготовки та підвищення кваліфікації працівників медичної служби. Організація взаємодії всіх сил і засобів цієї служби в межах території міста.
4. Розроблення, забезпечення використання і вдосконалення в місті методів і засобів надання медичної допомоги і лікування постраждалого населення, з урахуванням характеру надзвичайних ситуацій.
5. Організація і координація робіт з надання медичної допомоги постраждалому населенню в зонах надзвичайних ситуацій.
6. Організація роботи з евакуації постраждалого населення і хворих із зон надзвичайних ситуацій.
7. Організація роботи, пов'язаної із запобіганням, виявленням і припиненням порушення вимог санітарно-епідемічної безпеки і охорони здоров'я населення міста. Створення резерву медичного майна і лікарських засобів, підтримання його на належному рівні.
8. Організація проведення санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, формування в місті резерву санітарно-гігієнічних та протиепідемічних засобів.
9. Збирання, узагальнення, аналіз і надання регіональним органам управління територіальної підсистеми та головному управлінню охорони здоров'я облдержадміністрації відомостей про постраждалих і хворих осіб у зонах надзвичайних ситуацій.
10. Накопичення та забезпечення термінового постачання медичних засобів захисту, медичного та іншого спеціального майна і техніки, лікарських засобів для локалізації надзвичайних ситуацій.
11. Завчасне створення, підготовка і використання існуючих сил та засобів, незалежно від форм власності та господарювання.
12. Розроблення методик та навчання населення способам надання першої медичної допомоги і дотримання правил відповідної санітарії у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
13. Організація заходів з недопущення впливу на здоров'я людей шкідливих факторів навколишнього середовища та наслідків надзвичайних ситуацій, а також умов для виникнення і поширення інфекційних захворювань.
VІ. Управління освіти Миколаївської міської ради:
1. Здійснення заходів щодо захисту учасників навчально-виховного процесу та забезпечення виконання завдань цивільного захисту суб'єктами господарювання, що належать до сфери управління.
2. Організація вивчення школярами основ безпеки життєдіяльності, забезпечення їх відповідними підручниками і посібниками.
3. Організація проведення шкільних, районних (міських), участь в обласних, всеукраїнських заходах з формування культури безпеки життєдіяльності серед дітей і молоді та змагань за програмою “Школа безпеки”.
4. Забезпечення виконання вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки в дошкільних та загальноосвітніх закладах міста.
5. Організація виконання вимог законодавства щодо утримання захисних споруд ЦЗ, розташованих у навчальних закладах.
VІІ. Департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради.
1. Забезпечення соціального захисту постраждалих внаслідок надзвичайної ситуації, зокрема виплати матеріальної допомоги.
2. Організація нарахувань та виплат грошової допомоги населенню, яке постраждало від наслідків надзвичайних ситуацій, у межах асигнувань, передбачених законодавством, та додатково виділених коштів.
VІІІ. Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради.
1. Планування і реалізація заходів щодо запобігання та мінімізації втрат національної культурної спадщини регіону в разі виникнення надзвичайних ситуацій.
2. Методичне забезпечення аварійно-рятувальних робіт на об'єктах, які становлять культурне надбання національного, регіонального та місцевого значення.
3. Здійснення контролю за вивезенням з території міста та ввезенням культурних цінностей у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
ІХ. Управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради.
1. Нормативно-методичне забезпечення виконання заходів запобігання надзвичайних ситуацій під час здійснення на території міста будівництва та інженерного захисту об'єктів і території.
2. Комплексне освоєння підземного простору для розміщення в ньому споруд і приміщень соціально-побутового, виробничого і господарського призначення, з урахуванням необхідності пристосування і використання частини приміщень для укриття населення в разі виникнення надзвичайних ситуацій.
3. Урахування під час розроблення генеральних планів забудови території міста і ведення містобудування в умовах підвищеного ризику можливості виникнення надзвичайних ситуацій.
4. Організація проведення розрахунку шкоди, заподіяної об'єктам комунальної сфери і майну громадян на території міста внаслідок надзвичайних ситуацій, потреби в матеріальних ресурсах, потрібних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також для повного відновлення цих об'єктів.
5. Створення комплексних схем захисту території міста та об'єктів від небезпечних природних процесів шляхом організації будівництва протизсувних, протиповеневих, протиерозійних та інших інженерних споруд спеціального призначення.
6. Контроль за якістю проведення відбудовчих робіт на території міста.
Х. Управління транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій:
1. Забезпечення здійснення заходів цивільного захисту на підприємствах транспорту та зв'язку на території міста.
2. Забезпечення реалізації вимог пожежної безпеки на об'єктах транспортної сфери та об'єктах телекомунікацій.
3. Керівництво спеціалізованою службою цивільного захисту, забезпечення її діяльності та здійснення контролю за готовністю до дій за призначенням.
4. Організація та здійснення транспортного забезпечення евакуації населення, майна у безпечні райони.
5. Розроблення та здійснення на підприємствах транспорту та зв'язку міста заходів, спрямованих на забезпечення їх сталого функціонування в особливий період.
6. Здійснення функцій контролю за перевезенням небезпечних вантажів транспортом.
7. Забезпечення перевезення у межах міста сил і засобів, матеріальних ресурсів, необхідних для здійснення заходів цивільного захисту.
8. Організація роботи автотранспортних підприємств міста, задіяних у ліквідації надзвичайних ситуацій.
9. Сприяння розвитку інфраструктури транспорту в місті, формування та удосконалення автотранспортної мережі, ринку транспортних послуг, координації роботи окремих видів транспорту, оптимізації мережі маршрутів перевезення пасажирів та вантажів у межах міста.
10. Підготовка до роботи в осінньо-зимовий період підприємств транспорту, зв'язку.
ХІ. Управління з розвитку споживчого ринку Миколаївської міської ради:
1. Створення незнижуваних резервів з продуктів харчування та непродовольчих товарів першочергового вжитку, необхідних для реагування на надзвичайні ситуації.
2. Забезпечення здійснення заходів цивільного захисту на підприємствах з виробництва та реалізації харчових продуктів та з надання населенню побутових послуг.
3. Забезпечення реалізації вимог пожежної безпеки на підприємствах з виробництва та реалізації харчових продуктів та з надання населенню побутових послуг.
4. Керівництво спеціалізованою службою цивільного захисту, забезпечення її діяльності та здійснення контролю за готовністю до дій за призначенням.
5. Організація та здійснення забезпечення населення постраждалих районів продуктами харчування, побутовим обслуговуванням та речовим майном.
6. Організація роботи підприємств з виробництва та реалізації харчових продуктів, непродовольчих товарів та підприємств з надання населенню побутових послуг, які задіяні у ліквідації надзвичайних ситуацій.
ХІІ. Відділ громадських зв'язків Миколаївської міської ради:
1. Своєчасне і об'єктивне інформування населення міста про виникнення надзвичайних ситуацій, подій та їх наслідки.
2. Позачергове розміщення (передача) повідомлень стосовно надзвичайних ситуацій та рекомендацій населенню щодо правил поведінки в цих умовах.
3. Надання органам місцевого самоврядування, управлінню з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради ефірного часу для проведення пропаганди засад безпеки життєдіяльності, а також створення на їх замовлення спеціальних рекламних кліпів і роликів з цих питань.
4. Сприяння використанню мереж зв'язку, радіомовлення, телебачення та інших технічних засобів передачі інформації, незалежно від форми власності та підпорядкування, у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
_____________________________
Додаток 3
до Положення про Миколаївську міську ланку
територіальної підсистеми єдиної державної
системи цивільного захисту
Миколаївської області
ПЕРЕЛІК
сил цивільного захисту Миколаївської міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області
№ з/п | Найменування підрозділу та відомча (територіальна) належність | Найменування формувань | Місце розташування та телефон | Склад, чисельність формування (чисельність чергової зміни) | Завдання, які виконує формування, райони (об'єкти) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
І АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНІ СЛУЖБИ | |||||
1 | АРЗ СП ГУ ДСНС України у Миколаївській області | Державна аварійно-рятувальна служба | м. Миколаїв, вул. Привільна, 136-б (0512) 49-06-84, 24-51-96 | 148/16 | Проведення аварійно-рятувальних робіт, гасіння пожеж (Миколаївська область) |
2 | 4, 10 взводи Державного воєнізованого гірничорятувального (аварійно-рятувального) загону ДСНС України | Державна аварійно-рятувальна служба | м. Миколаїв, вул. Гмирьова, 4 (0512) 23-00-39, 23-60-44 | 64/10 | Проведення аварійно-рятувальних робіт (Миколаївська область)
|
3 | 1 ДПРЧ Центральний район м. Миколаїв | Державна аварійно-рятувальна служба | м. Миколаїв, вул.Архітектора Старова 1/1(0512) 42-34-92,42-49-65 | 52/11 | Проведення аварійно-рятувальних робіт, гасіння пожеж в Центральному районі м. Миколаєва |
4 | 2 ДПРЧ
| Державна аварійно-рятувальна служба | м. Миколаїв, вул. Наваринська, 13-б (0512) 47-70-51, 47-67-25 | 44/8 | Проведення аварійно-рятувальних робіт, гасіння пожеж у Центральному районі м. Миколаєва |
5 | 3 ДПРЧ
| Державна аварійно-рятувальна служба | м. Миколаїв, вул. Скороходова, 201 (0512) 24-63-37, 24-63-45 | 54/9 | Проведення аварійно-рятувальних робіт, гасіння пожеж у Заводському районі м. Миколаєва |
6 | 4 ДПРЧ | Державна аварійно-рятувальна служба | м. Миколаїв, вул. 3 Лінія, 29 (0512) 23-20-88, 56-07-62 | 56/12 | Проведення аварійно-рятувальних робіт, гасіння пожеж у Ленінському районі м. Миколаєва |
7 | 5 ДПРЧ | Державна аварійно-рятувальна служба | м. Миколаїв, вул. Янтарна, 318-в (0512) 25-20-01, 25-20-14 | 52/11 | Проведення аварійно-рятувальних робіт, гасіння пожеж у Корабельному районі м. Миколаєва |
8 | МУМА УДП “Укрхімтрансаміак”
| Державна аварійно-газорятувальна служба | м. Миколаїв, вул. Фурманова, 1 (0512) 58-85-01 (0512) 58-87-10 | 45/16 | Ліквідація наслідків НС, пов'язаних з аваріями на аміакопроводі та об'єктах транспортного комплексу |
ІІ СПЕЦІАЛІЗОВАНІ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ | |||||
9 | Комбінований центр телекомунікацій № 624 МФ ПАТ “Укртелеком” | Спеціалізована служба оповіщення та зв’язку | м.Миколаїв, вул.Адміральська, 27/1 (0512) 47-27-10 | 256/25 | Забезпечення та відновлення зв'язку під час ліквідації наслідків НС |
10 | ГУ Національної поліції в Миколаївській області | Спеціалізована служба охорони громадського порядку
| м.Миколаїв, Декабристів, 5 102 | 180/60 | Забезпечення громадського порядку та охорона матеріальних цінностей в ході ліквідації НС |
11 | Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради | Спеціалізована медична служба | м.Миколаїв, вул.В.Морська, 56 (0512) 37-32-28 | 5321/3820 | Забезпечення та надання медичної допомоги в районах проведення рятувальних та інших невідкладних робіт |
12 | Управління з розвитку споживчого ринку Миколаївської міської ради | Спеціалізована служба матеріального забезпечення, торгівлі та харчування | м.Миколаїв, вул.Адміральська, 20 | 56/- | Здійснення заходів щодо забезпечення постраждалого населення продуктами харчування та товарами першої необхідності у разі НС |
13 | Управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради | Спеціалізована служба транспортного та технічного забезпечення | м.Миколаїв, вул.Адміральська, 20 (0512) 37-3758 | 827/20 | Здійснення перевезення евакуйованих та вантажів у разі виникнення НС |
14 | Департамент ЖКГ Миколаївської міської ради | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики
| м.Миколаїв, вул.Адм.Макарова, 7 (0512) 47-71-88 | 79/14 | Ліквідація наслідків НС, пов'язаних з аваріями на мережах та об'єктах житлово-комунального господарства |
15 | МКП “Миколаївводоканал” | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | м.Миколаїв, вул.Чигрина, 161
| 190/16 | Ліквідація наслідків НС різного характеру |
16 | Філія ПАТ «Миколаївобленерго», Центральний округ, філія м.Миколаєва | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | м.Миколаїв, вул.Чигрина, 94 (0512) 46-56-30 | 69/10 | Ліквідація наслідків НС, пов'язаних з аваріями на мережах та об'єктах енергетичного комплексу |
17 | ПАТ «Миколаївоблтеплоенерго» | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 5А | 70/24 | Ліквідація наслідків НС, пов’язаних з аваріями комунікацій |
18 | УЕГГ м. Миколаєва ПАТ “Миколаївгаз” | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | м.Миколаїв, вул.Чигрина, 159 | 73/12 | Ліквідація наслідків НС, пов’язаних з аваріями на газовому господарстві |
19 | ТОВ “Миколаївзеленгосп” | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | м.Миколаїв, вул.Маячна, 1 | 7 | Підвіз води, виконання відновлювальних робіт |
20 | КП “Дорога” | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | м.Миколаїв, вул.Новозаводська, 7 (0512) 581311 | 147/8 | Ліквідація наслідків НС, пов’язаних з аваріями на автодорогах |
21 | КП “ЕЛУ автодоріг” | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | м.Миколаїв, вул.Гречишникова,54 | 19/8 | Боротьба зі сніговими заметами, ожеледицею, прибирання сміття на автодорогах міста |
22 | КП “Миколаївська ритуальна служба” | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | м.Миколаїв, вул.Степова, 35 (0512) 55-21-18 | 41 | Виконання заходів із захоронення загиблих |
23 | КП “Миколаївкомунтранс” | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | м.Миколаїв, вул.Скороходова, 199 | 7/4 | Ліквідація наслідків НС пов’язаних із пожежами на полігоні ТПВ |
24 | Комунальне спеціалізоване монтажно- експлуатаційне підприємство | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | м.Миколаїв, вул.11 Лінія, 80 | 21 | Ліквідація наслідків НС різного характеру |
25 | ВАТ “Миколаївська ТЕЦ” | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | м.Миколаїв вул.Каботажний спуск, 18 (0512) 58-33-35 (0512) 58-33-73 | 31/15 | Ліквідація аварій на тепломережах та електрообладнанні |
26 | КП “ГДМБ” | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | м.Миколаїв, вул.2 Слобідська140 (0512) 36-82-64 (0512) 47-83-70 | 20 | Ліквідація наслідків НС на мережах освітлення |
27 | Управління ветеринарної медицини в м. Миколаєві | Спеціалізована ветеринарно-санітарна служба | м.Миколаїв, вул.Скороходова, 192 | 44/- | Здійснення заходів по захисту тварин, продукції тваринного походження |
28 | ГУ ДСНС України в Миколаївській області | Спеціалізована протипожежна служба | м. Миколаїв, вул. Володарського, 1, т.:101 | 95/16 | Здійснення заходів пожежогасіння на території міста |
ІІІ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ ФОРМУВАННЯ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ | |||||
29 | Служба оперативного реагування 1588 | Ланка зв’язку | м.Миколаїв, вул.Адм.Макарова, 7 1588 | 3 | Забезпечення сталого зв'язку та оповіщення керівного складу сил ЦЗ, інформування населення міста |
30 | 10 взвод ДВГРЗ ДСНС України | Рятувальна група | м. Миколаїв, вул. Гмирьова, 4 (0512) 23-00-39, (0512) 23-60-44 | 12 | Ліквідація наслідків НС державного, регіонального та місцевого рівнів |
31 | КП “ЕЛУ автодоріг” | Аварійно-технічна група | м. Миколаїв, вул. Гречишникова, 54 (0512) 24-80-08 (0512) 24-63-72 | 16 | Ліквідація наслідків НС регіонального та місцевого рівнів |
32 | КП “Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва” | Аварійно-технічна група по електромережах | м. Миколаїв, вул. 2 Слобідська, 140 (0512) 47-83-70 (0512) 53-54-78 | 17 | Ліквідація наслідків НС регіонального та місцевого рівнів на об'єктах електрогосподарства |
33 | МКП “Миколаївводоканал” | Група з водопровідно-каналізаційних мереж | м. Миколаїв, вул. Чигрина, 161 (0512) 24-02-76 (0512) 24-41-56 | 95 | Ліквідація наслідків НС регіонального та місцевого рівнів на водопровідно-каналізаційних мережах |
34 | КП «ЕЛУ автодоріг» | Мобільна ремонтно-відновлювальна група (з ремонту автомобільної техніки) | м. Миколаїв, вул. Гречишникова, 54 (0512) 24-80-08 (0512) 24-63-72 | 14 | Забезпечення ліквідації наслідків НС регіонального та місцевого рівнів (ремонт автомобільної техніки) |
35 | КВП по організації харчування у навч.закладах | Мобільний пункт харчування | м. Миколаїв, вул. Г.Карпенка, 49 (0512) 34-31-37
| 20 | Забезпечення ліквідації наслідків НС регіонального та місцевого рівнів (розгортання мобільного пункту харчування для сил ЦЗ та постраждалого населення) |
36 | МКП “Миколаївводоканал” | Мобільний пункт матеріально-технічного забезпечення | м. Миколаїв, вул. Чигрина, 161 (0512) 24-02-76 (0512) 24-41-56 | 18 | Забезпечення ліквідації наслідків НС регіонального та місцевого рівнів (розгортання мобільного пункту, забезпечення матеріально-технічними засобами) |
37 | ТОВ “Миколаївзеленгосп” | Ланка з підвезення води | м. Миколаїв, вул. Маячна, 1 (0512) 22-50-36 (0512) 22-10-74 | 6 | Підвезення води у разі виникнення НС регіонального та місцевого рівнів |
38 | МКП “Миколаївводоканал” | Мобільна автозаправна станція | м. Миколаїв, вул. Чигрина, 161 (0512) 24-02-76 (0512) 24-41-56 | 3 | Підвезення паливо-мастильних матеріалів у разі виникнення НС регіонального та місцевого рівнів |
ІV. СИЛИ, ЩО ПІДПОРЯДКОВУЮТЬСЯ МІНОБОРОНИ | |||||
39 | Військова частина А 0224 Миколаївський гарнізон МО України Міноборони | Аварійно-технічна група | м. Миколаїв, пр. Героїв Сталінграда, 72 (0512) 42-35-29 (0512) 42-37-35 | 65/22
| Проведення робіт з ліквідації наслідків НС техногенного та природного характеру на території міста |
40 | Військова частина А 1080 Миколаївський гарнізон МО України | Аварійно-технічна група
| м. Миколаїв, пр. Героїв Сталінграда, 190 (0512) 42-37-53 (0512) 42-41-67 | 7/3
| Проведення робіт з ліквідації наслідків НС техногенного та природного характеру на території міста |
41 | Військова частина А 4465 Миколаївський гарнізон МО України | Аварійно-технічна група
| м. Миколаїв, с. Кульбакіне (0512) 21-60-32 (0512) 21-80-36 | 35/12 | Проведення робіт з ліквідації наслідків НС техногенного та природного характеру на території міста |
V. СИЛИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ МІСЬКОЇ ЛАНКИ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ПІДСИСТЕМИ ЄДИНОЇ ДЕРЖАВНОЇ СИСТЕМИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |||||
42 | Органи управління адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради | Сили цивільного захисту району (формування цивільного захисту об’єктів) | м.Миколаїв вул. Інженерна, 1, (0512)-37-56-87 (0512) 37-56-64 | 2214/61 | Проведення аварійно-відновлювальних робіт на території району та об'єктів |
43 | Органи управління адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради | Сили цивільного захисту району (формування цивільного захисту об’єктів) | м.Миколаїв вул. Чигрина, 9 (0512) 47-97-52 (0512) 36-24-67 | 1281/55 | Проведення аварійно-відновлювальних робіт на території району та об'єктів |
44 | Органи управління адміністрації Ленінського району Миколаївської міської ради | Сили цивільного захисту району (формування цивільного захисту об’єктів) | м.Миколаїв, пр.Жовтневий, 1, (0512) 24-91-38 | 1379/767 | Проведення аварійно-відновлювальних робіт на території району та об'єктів |
45 | Органи управління адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради | Сили цивільного захисту району (формування цивільного захисту об’єктів) | м.Миколаїв, пр.Жовтневий, 314, (0512) 25-50-20 (0512) 25-70-53 | 703/132 | Проведення аварійно-відновлювальних робіт на території району та об'єктів |
Начальник управління О.А.Герасіменя
Додаток 4
до Положення про Миколаївську міську
ланку територіальної підсистеми єдиної
державної системи цивільного захисту
Миколаївської області
ПЕРЕЛІК
спеціалізованих служб цивільного захисту Миколаївської міської ланки територіальної
підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Миколаївської області, що утворюються
органами управління і суб’єктами господарювання
Найменування | Органи управління і суб’єкти господарювання, що входять до спеціалізованих служб цивільного захисту | Начальник спеціалізованої служби цивільного захисту | Заступники начальника спеціалізованої служби | |
1. | Спеціалізована служба оповіщення та зв’язку | Орган управління – управління з питань надзвичайних ситуації та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради
До складу служби входять: Комбінований центр телекомунікацій № 624 МФ ПАТ “Укртелеком” служба оперативного реагування ММР “1588”, відділ громадських зв'язків Миколаївської міської ради, телерадіомовні компанії (за узгодженням) (МОДТРК, КП “ТРК МАРТ”, ТОВ ТРК “НІС-ТВ”, ТОВ ТРК “Сатурн”, ТК “ТАК-ТV”, ТОВ “МКТВ”), оператори радіомовних компаній (за узгодженням) (“Рідна вулиця”, “Радіо “Квартал”), радіомовна компанія Радіо “Ера FM”(за узгодженням)
| Начальник управління з питань надзвичайних ситуації та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради
| Директор комбінованого центру телекомунікацій № 624 МФ ПАТ “Укртелеком”
|
2. | Спеціалізована служба охорони громадського порядку | Орган управління - Головне управління Національної поліції в Миколаївській області До складу служби входять: підрозділи поліції Головного управління Національної поліції в Миколаївській області (за узгодженням); охоронні підрозділи, служби, суб’єкти господарювання (які здійснюють діяльність згідно з вимогами законодавства України) (за узгодженням) | Заступник начальника Головного управління Національної поліції в Миколаївській області
| Начальник управління превентивної діяльності ГУ Національної поліції в Миколаївській області
|
3. | Спеціалізована медична служба | Орган управління – управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради До складу служби входять: ГУ Державної санітарно-епідеміологічної служби в Миколаївській області
Миколаївський міський відділ лабораторних досліджень Державної установи «Миколаївський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України» (за узгодженням); лікувальні та лікувально-профілактичні заклади і установи; суб’єкти господарювання, що здійснюють постачання фармацевтичних і лікувальних засобів, суб’єкти господарювання, що здійснюють виробництво та постачання медико-санітарного майна (за узгодженням) | Начальник управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради
| Заступник начальника управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради Заступник начальника ГУ Держсанепідемслужби в Миколаївській області |
4. | Спеціалізована служба матеріального забезпечення, торгівлі та харчування | Орган управління - управління з розвитку споживчого ринку Миколаївської міської ради До складу служби входять: суб’єкти господарювання у сфері торгівлі і харчування, виробництва та постачання будівельних матеріалів, робочого інвентарю і спеціального одягу, питної води (бутильованої), продовольства та речового майна та інших матеріалів(за узгодженням)
| Начальник управління з розвитку споживчого ринку Миколаївської міської ради
| Заступник начальника управління з розвитку споживчого ринку Миколаївської міської ради |
5. | Спеціалізована служба транспортного та технічного забезпечення | Орган управління - управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради. До складу служби входять: Підприємства комунальної та інших форм власності, які здійснюють діяльність у сфері автомобільних перевезень та технічне обслуговування автомобільної, інженерної та спеціальної техніки | Начальник управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради. | Заступник начальника управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради |
6. | Спеціалізована служба комунально-технічна, інженерна та енергетики | Орган управління - департамент ЖКГ Миколаївської міської ради. До складу служби входять:
МКП “Миколаївводоканал”, ОКП «Миколаївоблтеплоенерго», МФ ПАТ «Миколаївобленерго», УЕГГ м. Миколаєва ПАТ “Миколаївгаз”, ТОВ “Миколаївзеленгосп”, КП “ЕЛУ автодоріг”, КП “Дорога”, КП “Миколаївська ритуальна служба”, КП “ГДМБ”, КП “Миколаївкомунтранс” Комунальне спеціалізоване монтажно-експлуатаційне підприємство, ВАТ “Миколаївська ТЕЦ”, житлово-комунальні підприємства міста Суб’єкти господарювання, що здійснюють діяльність у сфері будівництва та суб’єкти господарювання, що мають ліцензію, сертифікат щодо обстеження будівель та споруд | Директор департаменту ЖКГ Миколаївської міської ради.
| Заступник директора департаменту ЖКГ Миколаївської міської ради. Заступник начальника управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради — головного архітектора міста |
7. | Спеціалізована служба захисту сільськогосподарських тварин і рослин | Орган управління – управління ветеринарної медицини в м. Миколаєві. До складу служби входять: ветеринарні лікарні, лабораторії | Начальник управління ветеринарної медицини в м. Миколаєві.
| Заступник начальника управління ветеринарної медицини в м. Миколаєві. Заступник начальника управління екології ДЖКГ ММР |
8. | Спеціалізована протипожежна служба | Орган управління – ГУ ДСНС України у Миколаївській області До складу служби входять: 1,2,3,4,5 державні пожежно-рятувальні частини | Заступник начальника ГУ ДСНС України в Миколаївській області | Начальник управління реагування на надзвичайні ситуації ГУ ДСНС України в Миколаївській області |