Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 29/2 від 2005-01-11

Про затвердження Програми розвитку малого підприємництва в м. Миколаєві на 2005-2006 роки (ВН. ЗМІН. ТА ДОПОВН. №4/35 ВІД 18.08.06) (ВТР. ЧИННІСТЬ №9/16 ВІД 21.12.06)


ВН. ЗМІН. ТА ДОПОВН.
ВТР. ЧИННІСТЬ
Розглянувши проект Програми розвитку малого підприємництва в м. Миколаєві на 2005-2006 роки, керуючись п.22 ч.1 ст.26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму розвитку малого підприємництва в м. Миколаєві на 2005 – 2006 роки (додається).
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань розвитку підприємництва, торгівлі, побутового обслуговування населення, захисту прав споживачів (Горбачова)


Міський головаВ.Д. Чайка


Затверджено
рішенням міської ради
від 11 СІЧНЯ 2005
№29/2



ПРОГРАМА
розвитку підприємництва в м. Миколаєві на 2005-2006 роки

Розділ 1. Характеристика
Програми розвитку підприємництва в м. Миколаєва на 2005 – 2006 роки
1.Площа території (тис.кв.м.) Кількість населення (тис.чол.)Основні галузі промисловості - Відсоток безробітних від всього працездатного населенняПерелік територій, на яких введено спеціальний режим інвестування 252,8515металургія – 35,3; машинобудування – 35,7; харчова – 17,4 0,9 спеціальна економічна зона “Миколаїв”
2. Дата затвердження Програми (найменування і номер нормативного акта)
3.Головний розробник Програми СпіврозробникиВідділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості Регіональний фонд підтримки підприємництва в Миколаївській області
4.Мета і перелік пріоритетних завдань ПрограмиЗабезпечити якісний економічний розвиток підприємництва в місті Миколаєві шляхом інституційної, освітньої, інвестиційної та консультативної підтримки підприємців міста.
5.Очікувані кінцеві результати від реалізації Програми і динаміки змін цільових показниківВихідні дані на початок дії ПрограмиОчікувані результати
Кількість діючих малих підприємств / кількість МП на 10 тис. чол. населенняЧисельність працюючих на малих підприємствах (осіб)Кількість підприємців фізичних осібПитома вага малого підприємництва у загальному випуску продукції містаНадходження до бюджету міста Кількість об’єктів інфраструктури підтримки малого підприємництва:бізнес-центри;бізнес-інкубатори;технопарки;лізингові центри;фінансово-кредитні установи (кредитні спілки, установи взаємного кредитування); фонди підтримки підприємництва;інвестиційні, інноваційні фонди та компанії;біржі;інформаційно-консультативні установи;страхові компанії;аудиторські фірми8000/160 95000 22500 22% 36 млн. грн. 3 --- 5 15 31540 9000/170 110000 24000 25%40 млн. грн. 51 1 1 7 1 7 5 20 45
6.Термін реалізації Програми2005 – 2006 роки
7.Об’єми коштів, необхідних для фінансування заходів2005 – 2006 роки – 624 тис. грн.
8.Основні джерела фінансуванняМіський бюджет
9.Система організації контролю за виконанням ПрограмиВідділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості

Розділ 2. Стан і аналіз проблем малого підприємництва в місті. Головна мета Програми і очікувані результати
На цей час у місті діють 36 тис. малих підприємств. Приріст малих підприємств за 11 місяців 2004 року по місту становить 2,5 %. У середньому на 10 тис. населення в місті на цей час припадає 160 малих підприємств, що на 50 підприємств більше ніж у 2000 році.
Водночас основною складовою сектора малого підприємництва є підприємці без статусу юридичної особи. На 01.10.04 їх кількість становила понад 22 тис. осіб. Підприємства малого бізнесу відіграють помітну роль у забезпеченні міста робочими місцями. На цей час у цьому секторі економіки зайнято 95 тисяч чоловік.
Динаміка загальної кількості малих підприємств у місті на 1000 населення демонструє стійку тенденцію до зростання. Також тенденція до зростання в цілому простежується і по показнику «кількість працюючих у малому підприємництві». За 2003-2004 роки зросли обсяги надходження коштів у бюджет м. Миколаєва на 43,3% від підприємців міста.
Удосконалення регуляторних процесів та стимулюючі підходи щодо підтримки малого підприємництва на місцевому рівні
Перехід до більш прискореного розвитку малого підприємництва в місті, перш за все, вимагає відповідної нормативно-правової бази, підвищення виконавської дисципліни щодо виконання урядових рішень. Упродовж останніх 2-х років на місцях запроваджено процедуру попередньої розробки, розгляду та оприлюднення законодавчо-нормативних документів і рішень, що регулюють підприємницьку діяльність.
У січні 2004 року набрав чинності Закон України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, покликаний не допустити прийняття економічно недоцільних та неефективних регуляторних актів, зменшити втручання у діяльність суб’єктів господарювання.
Рішенням Миколаївської міської ради від 25.03.04 №19/21 “Про внесення доповнень до рішення Миколаївської міської ради від 07.06.02 №2/5 “Про затвердження Положення про постійні комісії Миколаївської міської ради XXIV скликання” на постійну комісію міської ради з питань розвитку підприємництва, торгівлі, побутового обслуговування населення, захисту прав споживачів покладено повноваження щодо здійснення питань реалізації державної регуляторної політики, визначених Законом України “Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”;
На засіданні виконкому Миколаївської міської ради 24.03.04 прийнято рішення про закріплення за відділом координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості обов’язків щодо здійснення державної регуляторної політики в м. Миколаєві.
На сесії Миколаївської міської ради прийнято рішення від 25.03.04 № 19/9 “Про координацію дій щодо здійснення податкової політики в місті Миколаєві”.
Проводиться відповідна робота щодо усунення перешкод на шляху розвитку малого підприємництва.
Так, при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради створена та діє апеляційна рада з питань розгляду заяв, пропозицій та скарг суб`єктів підприємницької діяльності. Створена окрема система обліку та контролю за скаргами суб’єктів підприємницької діяльності з наступним їх періодичним розглядом на засіданні координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва.
Для забезпечення законних прав підприємців у місті організовано виїзні прийоми підприємців на ринках.
Продовжується робота щодо забезпечення законності і порядку, дотримання графіків при здійсненні перевірок фінансово-господарської діяльності суб`єктів підприємницької діяльності. Розроблено та затверджено графіки спільних перевірок діяльності суб`єктів малого підприємництва.
Запроваджено в практику обов’язкове звітування на засіданнях координаційної ради з питань розвитку підприємництва при міському голові керівників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів виконавчого комітету Миколаївської міської ради (районних адміністрацій міста), на яких покладено функції з надання того чи іншого права суб’єктам підприємницької діяльності.
На місцевому та районному рівнях проводяться наради, конференції з питань розвитку підприємництва тощо.
Рівень розвитку малого підприємництва є одним із головних критеріїв оцінки результатів діяльності місцевої влади.
Поширеною формою стимулювання підприємницької діяльності є оптимізація розмірів місцевих податків і зборів, а також їх диференціація за видами діяльності та перегляд вартості торгових патентів.
Виконкомом міської ради спільно з представництвом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва у Миколаївській області розроблено та затверджено на сесії міської ради рішення від 14.07.03 № 13/13 “Про затвердження етапів реалізації довгострокового проекту “Миколаїв місто вільного підприємництва”, положень щодо умов здійснення підприємницької діяльності в місті та внесення змін до рішень міської ради від 29.05.01 № 30/29 та 27.02.03 № 10/10”, яким передбачено спрощений Порядок одержання дозволу на переведення житлових приміщень у нежитлові для розташування об`єктів торгівлі, побутового обслуговування та громадського харчування в м. Миколаєві.
Фінансово-кредитна підтримка
Важливими умовами успішного виконання програм є об`єднання всіх можливих фінансово-кредитних джерел фінансування та розбудова ефективної системи фінансово-кредитної підтримки суб`єктів малого бізнесу. На цей час на ринку фінансових послуг для суб`єктів малого бізнесу діє мережа установ, до яких належать: комерційні банки, гарантійні та страхові компанії, кредитні спілки та лінії мікрокредитування, інвестиційні та спеціалізовані фонди, різноманітні фінансові установи.
На сьогоднішній день на перший план виходять проблеми, пов`язані з істотним відставанням формування фінансово-кредитної системи області в цілому від вимог ринкової економіки, що особливо позначається на підтримці сфери малого бізнесу.
У м. Миколаєві затверджено Програму фінансової підтримки підприємництва через структуру Регіонального фонду підтримки підприємництва в Миколаївській області.
Значну роль у кредитуванні суб`єктів малого підприємництва відіграють небанківські фінансово-кредитні установи, у т.ч. кредитні спілки.
Матеріально-технічна допомога суб’єктам малого підприємництва
Значна частина потенціалу малого бізнесу працює на потреби економіки міста, у зв`язку з чим ресурсна підтримка малого підприємництва є невід`ємним компонентом та конкретною допомогою на місцевому рівні, причому центр ваги в організації цього питання припадає безпосередньо на регіональні органи влади.
Саме з цією метою в рамках реалізації Програми вживаються заходи щодо спрощення процедур передачі нерухомого майна в оренду, виділення земельних ділянок, отримання дозволів на будівництво, реконструкцію об’єктів, періодичного перегляду ставок та пільг з орендної плати для підприємців-початківців і тих суб`єктів підприємницької діяльності, що працюють у пріоритетних напрямках.
Фондом комунальної власності міської ради створено банк даних невикористаних виробничих, нежитлових приміщень, незавершеного будівництва, інформацію розміщено в Інтернеті на Web-сторінці міста. Створено міську базу даних щодо невикористаних, вільних виробничих площ державних, комунальних підприємств, обладнання та іншого майна цих підприємств, що пропонуються для передачі в оренду або на продаж суб’єктам підприємництва, яка розміщена на окремій сторінці в Інтернеті – www.business.mk.ua.
Створення нових робочих місць
Одним з критеріїв оцінки ефективності Програми розвитку малого підприємництва на місцевому рівні є створення сприятливих умов для залучення населення міста до зайняття підприємницькою діяльністю і це, в першу чергу, стосується незахищених категорій, неконкурентних на ринку праці (інвалідів, жінок, звільнених у запас військовослужбовців, молоді).
Упродовж 2004 року в місті проведено ряд заходів, направлених на створення нових робочих місць, зниження рівня безробіття та підвищення зайнятості населення.
Запровадження профорієнтаційної та інформаційно–консультативної підтримки малого підприємництва
Необхідним компонентом залучення незайнятого населення регіонів до занять підприємництвом є організація навчання основам бізнесу, підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації.
З цією метою в місті реалізовано пілотний проект підготовки та підвищення кваліфікації кадрів для малого підприємництва “Ініціатива Миколаївського міського голови - “Вчимося бізнесу”. Проект здійснюється на базі Миколаївського регіонального центру підтримки бізнесу і включає в себе: конкурсний відбір учасників, оцінку підприємницьких здібностей, вивчення основ економіки, фінансів, маркетингу, менеджменту, бізнес – планування, юридичні аспекти відкриття власної справи; розробку та захист бізнес – планів. Курс навчання проводять кваліфіковані спеціалісти, що володіють передовими технологіями навчання. Протягом 2003 – 2004 років у рамках проекту пройшли навчання більш ніж 500 чоловік.
Мета Програми – забезпечити якісний економічний розвиток підприємництва в місті Миколаєві шляхом інституційної, освітньої, інвестиційної та консультативної підтримки підприємців міста.
Очікувані результати:
зменшення безробіття в місті;
збільшення надходжень у міський бюджет від суб’єктів підприємницької діяльності;
позитивні зміни в динаміці цільових показників розвитку та підтримки підприємництва;
створення сприятливих умов для розвитку підприємництва в місті.
Розділ 3. Основні напрямки підтримки малого підприємництва
3.1 Впорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності

№п/пПріоритетнізавданняЗаходиТермін виконанняВиконавціДжерела фінансуванняВартість, тис. грн..
1. Поліпшення якості законодавчої та нормативної бази, що регулює підприємницьку діяльність Забезпечення аналізу та підготовки пропозицій до законодавчих та нормативно-правових актів, що регулюють підприємницьку діяльність, та надання їх до постійної комісії міської ради з питань розвитку підприємництва, торгівлі побутового обслуговування населення та захисту прав споживачів Постійно, інформацію надавати щоквартальноВідділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості, Фонд комунальної власності міської ради, головне управління містобудування та архітектури, управління координації будівництва,управління земельних ресурсів Кошти виконавцівУ межах кошторису виконавців
2. Забезпечення дерегулювання підприємницької діяльності в податковій сфері З метою побудови в місті ефективної податкової політики: - здійснення систематичного аналізу податкового законодавства та місцевих розпорядчих документів чи рішень, що діють на території міста, та внесення пропозицій щодо його/їх вдосконалення - перегляд розмірів ставок податків і зборів, повноваження з встановлення яких покладено на органи місцевого самоврядування з врахуванням їх соціально – економічної обґрунтованості - стимулювання діяльності малих підприємницьких структур, що працюють ефективно, забезпечують збільшення обсягів виробництва і надання послуг, створюють додаткові робочі місцяІ півріччя 2005р. І півріччя 2006р. І півріччя 2005р.І півріччя 2006р. Постійно Відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості, Державна податкова інспекція м. Миколаєва (за погодженням), адміністрації районів міста Міське фінансове управління, аналітичний центр, визначений за рішенням постійно діючого міського тендерного комітету по проведенню торгів (тендерів) у сфері закупівель товарів (робіт, послуг) (на підставі рішення міської ради від 25.03.04 № 19/9) Державна податкова інспекція м. Миколаєва (за погодженням), адміністрації районів міста Кошти виконавців У межах кошторису виконавців
Міський бюджет Кошти виконавців 2005р.-50,0 У межах кошторису виконавців
3.Забезпечення виконання регуляторних актів щодо проведення перевірок контролюючими органамиЗдійснення збору та аналізу інформації щодо проведення планових та позапланових перевірок малого підприємництва контролюючими та правоохоронними органами;узагальнення інформації, що надходить за зверненнями підприємців і громадських організацій, про порушення при проведенні планових та позапланових перевірок малого підприємництва контролюючими та правоохоронними органами, надання пропозицій міському голові Раз на місяць в ЗМІ публікація інформації про служби та організації з питань захисту прав підприємців Щоквартально Щомісяця Відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості, адміністрації районів міста, представництво Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в Миколаївській області (за погодженням),Уповноважений з питань захисту прав підприємців Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в Миколаївській області (за погодженням) Відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловостіВідділ по роботі з ЗМІ Кошти виконавців У межах кошторису виконавців Міський бюджет
4.Здійснення засад державного регулювання господарської діяльностіЗдійснення моніторингу діяльності в місті єдиної комісії з питань узгодження документів для одержання дозволу на розміщення та будівництво об’єктів громадського, промислового призначення та початок роботи об’єктів підприємницької діяльності, подання пропозицій міському голові щодо покращання ефективності її роботи, та раз на квартал підготовка аналітичного звіту міському голові щодо роботи комісії Забезпечення дотримання вимог чинного законодавства при прийнятті регуляторних актів шляхом:- дотримання процедури підготовки проектів регуляторних актів;- погодження проектів регуляторних актів з постійною комісією міської ради з питань розвитку підприємництва, торгівлі, побутового обслуговування та захисту прав споживачів;- планування розробки регуляторних актів та внесення за необхідністю відповідних змін до плану;- оприлюднення проектів регуляторних актів, у т.ч. проведення їх відкритих обговорень;- взаємодії у процесі регулювання діяльності з громадськістю;- систематизації регуляторних актів;- виконання заходів з відстеження регуляторних актів та їх перегляд, у разі необхідності; - оприлюднення інформації про здійснення регуляторної діяльностіПостійно Постійно Відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості Кошти виконавців ___У межах кошторису виконавців ___
- систематизації регуляторних актів;- виконання заходів з відстеження регуляторних актів та їх перегляду, у разі необхідності; - оприлюднення інформації про здійснення регуляторної діяльності
5.Забезпечення публічності та прозорості в реалізації регуляторної політики у сфері господарської діяльності Введення представників громадських організацій підприємців до складу конкурсних комісій, комісій з видачі дозволів, погоджень на певні види підприємницької діяльності;висвітлення проблем підприємців у засобах масової інформації ПостійноУправління економіки міста, адміністрації районів міста,управління громадських зв’язків, представництво Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в Миколаївській області (за погодженням), Уповноважений з питань захисту прав підприємців Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в Миколаївській області (за погодженням), громадські організації підприємців (за погодженням)Кошти виконавців У межах кошторису виконавців
6.Створення умов для добросовісної конкуренціїАналіз порядоку надання послуг виконавчими органами місцевого самоврядування при реалізації ними функцій державного управління. Забезпечення рівних можливостей суб'єктам малого підприємництва щодо участі в роботах з благоустрою міста, які фінансуються за рахунок бюджету (шляхом проведення тендерів). Запровадження конкурентних засад у сфері надання житлово-комунальних послуг, обслуговування житлового фонду із залученням суб’єктів малого підприємництва;розробка та здійснення заходів щодо боротьби з недобросовісною конкуренцієюІ квартал2005 р. ПостійноУправління ЖКГ;управління економіки міставідділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості;Миколаївське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету (за погодженням); зацікавлені структури (за погодженням) Кошти виконавців У межах кошторису виконавців
7.Припинення незаконногорегулювання підприємницької діяльності 3 метою посилення персональноївідповідальності керівників служборганів місцевого самоврядування за прийняття рішень, що погіршують умови здійснення підприємницької діяльності, за примусове залучення коштів суб'єктів підприємницької діяльності до фондів, не передбачених законами України, а також, які своїми діями блокують видачу необхідних документів суб'єктам підприємництва, підготовка за матеріалами звернень підприємців та їх громадських організацій подання з цього питання міському голові Аналіз та узагальнення проблем правозастосування, що містяться в запитах суб’єктів підприємницької діяльності, та підготовка пропозиції по завідуванню щодо їх усунення Постійно (по мірі надходження скарг) ПостійноКоординаційна рада з питань розвитку малого та середнього підприємництва при міському голові, управління відділи та інші структурні підрозділи виконкому міської ради Управління, відділи та інші структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради --- --- --- ---
8.Забезпечення гласності у процесі підготовки проектів регуляторних актів Здійснення заходів щодо: - забезпечення вільного доступу суб’єктів підприємницької діяльності, їх громадських організацій та громадян до інформації виконкому міської ради та міської ради стосовно питань здійснення регуляторної діяльності та розвитку в місті бізнес – середовища;- забезпечення періодичного звітування керівників управлінь та відділів виконкому міської ради на засіданнях координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва при міському голові Постійно Координаційна рада з питань розвитку підприємництва при міському голові, управління, відділи та інші структурні підрозділи виконкому міської ради
9.Ефективність роботи дорадчого органу – координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва при міському головіАналіз впливу рішень координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва при міському голові на стан розвитку підприємництва в місті та один раз на півріччя підготовка аналітичного звіту міському голові із зазначеного питання Один раз на півріччяВідділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості------
10.Здійснення засад державного регулювання підприємницької діяльності Перегляд процедур та нормативних актів, що регулюють порядок надання того чи іншого права суб’єктам підприємницької діяльності, включаючи тарифи на платні послуги суб’єктам господарювання, що надаються підприємницькими структурами з метою їх спрощення І квартал2005 р. Управління, відділи та інші структурні підрозділи виконавчого комітету міської ради КоштивиконавцівУ межах кошторису виконавців

3.2. Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка

Пріоритетні завданняЗаходиТермін виконанняВиконавціДжерела фінансуванняВартість, тис. грн.
1Залучення коштів на підтримку та розвиток підприємництва у містіВраховування вимог частини 5 статті 6 Закону України «Про державну підтримку малого підприємництва» за № 2063-ІІІ від 19.10.2000 щодо виділення коштів на підтримку підприємництва при розробці проектів міського бюджету Залучення коштів обласної Програми розвитку підприємництва на 2005 – 2006 рр. та Національної програми сприяння розвитку підприємництва в Україні на 2005-2006 рр.У період підготовки міськогобюджету Протягом 2005 – 2006 рр. Міське фінансове управління;відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості Регіональний фонд підтримки підприємництва в Миколаївській області (за погодженням)Міський бюджет Державний та обласний бюджети 0,5%
2Сприяння залученню кредитів міжнародних організацій Здійснення заходів щодо залучення коштів іноземних кредитних ліній і міжнародної технічної допомоги для підтримки малих підприємств через цільові програми Протягом 2005 – 2006 рр. Управління економіки міста, зацікавлені структури (за відкритим тендером) Кошти виконавців, залучені коштиУ межахкошторису виконавців
3Залучення підприємців міста до виконання державних, місцевих, (регіональних замовлень)Інформування та залучення суб’єктів малого підприємництва щодо проведення тендерів на виконання відповідних замовленьПротягом 2005 – 2006 рр. Міське фінансове управління;управління, відділи, інші структурні підрозділи виконкому міської ради Кошти виконавців У межах кошторису виконавців
4Підтримка соціально важливих проектів та програм малих підприємств міста, що потребують фінансування Продовження роботи експертної групи з розгляду та оцінки бізнес – планів та інвестиційних проектів малих підприємств для внесення їх в інвестиційний портфель міста Протягом 2005 – 2006 рр. Управління економіки міста;Регіональний фонд підтримки підприємництва в Миколаївській області Кошти виконавцівУ межах кошторису виконавців
5Надання гарантій для кредитування суб’єктів малого підприємництваРозробка програми фінансової підтримки малих підприємств міста Протягом 2005 – 2006 рр. Регіональний фонд підтримки підприємництва в Миколаївській області (за погодженням), Фонд комунальної власності міської радиКошти виконавцівУ межах кошторису виконавців
6Створення умов для організації безробітними ефективної підприємницької діяльності Надання фінансової допомоги для започаткування власної справи новим підприємницьким структурам, а також підприємцям (з числа безробітних) Протягом 2005 – 2006 рр. Районні центри зайнятості в м. Миколаєві (за погодженням) Кошти Фонду загальнообов’я - зкового державного соціального страхування України на випадок безробіттяУ межах кошторису виконавців
7Консультаційне забезпечення інвестиційної діяльності малого та середнього підприємництва Розробка концепції інвестиційних проектів міста та методологічна допомога Протягом 2005-2006рр. Управління економіки міста;зацікавлені структури (за відкритим тендером) Кошти виконавців У межах кошторису виконавців

3.3. Ресурсне та інформаційне забезпечення, подальше формування інфраструктури підтримки підприємництва

Завдання для вирішенняЗаходиТермін виконанняВиконавціДжерела фінансуванняВартість, тис. грн.
1Організація виконання та реалізації заходів Програми розвитку підприємництва в м. Миколаєві на 2005-2006 рокиЩорічні заходи Регіонального фонду підтримки підприємництва в Миколаївській області згідно зі статутними завданнями, що спрямовані на організацію виконання міської програми розвитку підприємництва та затверджені рішенням Координаційної ради з питань розвитку підприємництва при міському голові Протягом 2005 – 2006 рр. Міське фінансове управління; Регіональний фонд підтримки підприємництва в Миколаївській області (за погодженням) Міський бюджет 2005 р.- 95, 02006 р.- 95, 0
2Формування позитивного іміджу підприємців міста Проведення конкурсу "Підприємець року" за різними номінаціями Організація та проведенняДня підприємця Проведення щорічного чемпіонату Півдня України з перукарського мистецтва Створення спеціалізованогобюлетеня до всеукраїнського економічного журналу Вересень 2005 р. Вересень 2005-2006 рр. 2005 р. 2005 р.Міське фінансове управління;відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості;зацікавлені структури (за відкритим тендером) Міський бюджет Міський бюджет Міський бюджет Міський бюджет 2005 р.- 20,02006 р.- 20, 0 2005р.-20,02006р.-20,0 2005р.-20,02006р.-20,0 2005р.-15,0
3Підготовка, перепідготовка та підвищення кваліфікації кадрів для малого під -приємництва Ініціатива міського голови «Навчаємося бізнесу» Ініціатива міського голови«Навчальна програма: професійне ведення бізнесу» Протягом 2005 – 2006 рр. Протягом 2005 – 2006 рр. Міське фінансове управління; відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості;зацікавлені структури ( за відкритим тендером) Міське фінансове управління, відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості;зацікавлені структури (за відкритим тендером) Міський бюджет Міський бюджет 2005р.- 100,02006р. – 100,0 2005р.- 60,0 2006р.- 60,0
4Організація інформаційних та консультаційних компаній підтримки підприємницької діяльності Проведення виставки підприємців міст – членів Міжнародного Чорноморського Клубу Консультації з питань інтелектуальної власності Організація та проведення на місцевому рівні конференцій, «круглих столів» та інших заходів, спрямованих на створення сприятливих умов щодо розвитку підприємницької діяльності Вересень2005 р. Протягом 2005 – 2006 рр. Протягом2005 р. Відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості Управління, відділи та інші структурні підрозділи виконкому міської ради Кошти виконавців Кошти виконавців Кошти виконавців У межах кошторису виконавців У межах кошторису виконавців У межах кошторису виконавців
Створення “гарячої лінії” міського голови з питань захисту прав підприємців Створення на сайті Регіональної торгово-промислової палати в Миколаївській області консультаційно-методичної сторінки Протягом 2005 р. Протягом 2005 р. Міське фінансове управління; відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості;зацікавлені структури(за відкритим тендером) Міське фінансове управління; відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості;Регіональне відділення торгово - промислової палати в Миколаївській області (за погодженням) Міський бюджет Міський бюджет2005 р.- 24,0 2005 р.- 15,0
Проведення серії навчальних семінарів для представників громадських організацій підприємців з метою надання роз’яснень вимог чинного законодавства, що регулює здійснення підприємницької діяльності в Україні, та побудови тісних взаємовідносин з органами виконавчої влади Видання брошури “Як захистити власний бізнес” Проведення з представниками громадських організацій підприємців публічних обговорень питань, пов’язаних із змінами структури апарату міської ради та її виконавчого комітету, а також цілей і завдань відповідних структурних підрозділів виконавчих комітетів 2005 р. ІV квартал 2005 р. Протягом 2005-2006 рр. Відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості;Представництво Держпідприємництва України у Миколаївській області (за погодженням);уповноважений Держпідприємництва України з питань захисту прав підприємців у Миколаївській області;зацікавлені структури (за погодженням) Міське фінансове управління; відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості Кошти виконавців Міський бюджет Кошти виконавців У межах кошторису виконавців 2005р.-30,0 У межах кошторису виконавців
Продовження роботи Миколаївського бізнес – порталу www.business.mk.ua розміщення, підтримка та щотижневе оновлення інформації з питань розвитку підприємництва, національного та місцевого законодавства, практичні аспекти ведення бізнесу Протягом 2005 – 2006 рр.Міське фінансове управління; відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості;Регіональний центр підтримки бізнесу (за погодженням) Міський бюджет2005р.-25,02006р.-25,0
5Надання профорієнтацій - них послуг за спеціалізацією “Орієнтація на підприємницьку діяльність”Надання профорієнтаційних послуг з професійного навчання за спеціальностями, орієнтованими на підприємницьку діяльність, самостійну зайнятість Протягом 2005 – 2006 рр. Міський та районні центри зайнятості в м. Миколаєві (за погодженням); Кошти Фонду загальнообов’язко - вого державного соціального страхування на випадок безробіття У межах кошторису виконавців
6Залучення до підприємницької діяльності соціально незахищених верств населення Сприяння адаптації й зайнятості звільнених у запас військовослужбовців шляхом їх навчання підприємництву Протягом 2005 – 2006 рр. Управління у справах сім’ї, дітей та молоді, управління праці та соціального захисту населення, Регіональний фонд підтримки підприємництва в Миколаївській області (за погодженням),районні центри зайнятості в м. Миколаєві (за погодженням),комітет з проблем військовослужбовців гарнізонів і соціального захисту військовослужбовців (за погодженням);зацікавлені структури (за погодженням) КоштивиконавцівУ межах кошторису виконавців
7Залучення до підприємницької діяльності соціально незахищених верств населення (жінок, молоді)Надання регулярних консультацій для молодих підприємців з питань економіки, менеджменту фінансів, доступу до інформаційної бази та ресурсів, створення спеціалізованої бібліотеки методичних матеріалів, організація конференцій та круглих столівПротягом 2005-2006 рр.Міське фінансове управління;відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості;зацікавлені структури(за відкритим тендером) Міськийбюджет2005р.- 50, 02006р.- 50, 0
8Формування ринку праці Налагодження регулярного інформування про стан ринку праці та забезпечення перепідготовки незайнятих громадян для роботи в підприємницьких структурах Протягом 2005 – 2006 рр. Управління праці та соціального захисту населення, районні центри зайнятості в м. Миколаєві (за погодженням)Кошти Фонду загально - обов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (за наявності)У межах кошторису виконавців
9 Забезпечення інформацією для прийняття відповідних рішеньЗабезпечення систематичного аналізу стану розвитку підприємництва міста та внесення відповідних пропозицій постійній комісії міської ради з питань розвитку підприємництва, торгівлі, побутового обслуговування населення, захисту прав споживачів та міському голові щодо активізації роботи з розвитку підприємництваЩокварталуВідділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості;Регіональний фонд підтримки підприємництва в Миколаївській області (за погодженням);Державна податкова інспекція м. Миколаєва (за погодженням); представництво Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва в Миколаївській області (за погодженням);уповноважений Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва з питань захисту прав підприємців в Миколаївській області (за погодженням) Кошти виконавцівУ межах кошторису виконавців
10Підтримка роботи об’єктів інфраструктури розвитку та підтримки підприємництваСтворення колективного стенду «Малий бізнес Миколаєва» з метою сприяння просуванню товарів малих підприємств на внутрішній та зовнішній ринки Протягом2005 р. Міське фінансове управління;відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості ;зацікавлені структури( за відкритим тендером) Міськийбюджет 2005 р.- 70,0
11Популяризація франчайзингу, як одного з ефективних механізмів підтримки підприємництва. Надання консультаційних послуг у сфері франчайзингу, організація та проведення семінарів з популяризації франчайзингуПротягом 2005-2006 рр.Відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості ;управління економіки міста; Регіональний фонд підтримки підприємництва в Миколаївській області (за погодженням);Асоціація франчайзингу, організація роботодавців (за погодженням)КоштивиконавцівУ межах кошторису виконавців
12Система оперативного реагування на скарги та звернення підприємців Продовження практики щодо виїзних прийомів підприємців фахівцями міськвиконкому та уповноваженим Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, з питань захисту прав підприємців в Миколаївській області на ринках та автотранспортних підприємствах міста. Аналіз звернень та підготовка звітів міському головіПротягом 2005 – 2006 рр. Відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості ;уповноважений Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, з питань захисту прав підприємців в Миколаївській області (за узгодженням) КоштивиконавцівУ межах кошторису виконавців
13Підвищення рівня знань та захищеності підприємців Забезпечення проведення семінарів, навчань із підприємцями з метою роз'яснення вимог чинного законодавства, що регулюють земельні питання, зовнішньоекономічну діяльність, приватизацію, оцінку нерухомості, податкову та інвестиційну діяльність, розвиток конкурентного середовища Протягом 2005 – 2006 рр. Відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості ; Фонд комунальної власності міської ради,головне управління містобудування та архітектури, управління координації будівництва, управління земельних ресурсів, Державна податкова інспекція м. Миколаєва (за погодженням), обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України (за погодженням),обласне управління у справах захисту прав споживачів (за погодженням)КоштивиконавцівУ межах кошторису виконавців
14Забезпечення широкого доступу підприємців до інформації про виробничі ресурси Здійснення роботи над базою даних незадіяних і вільних виробничих площ, не житлових приміщень, об’єктів незавершеного будівництва, промислового обладнання та вільних земельних ділянок на території міста, розмістити інформацію в мережі Інтернет та в інших інформаційних засобах., продовжити роботу міського інформаційного реєстру. Висвітлення в засобах масової інформації ходу приватизації об'єктівкомунальної власності Протягом 2005 – 2006 р Постійно Міське фінансове управління; управління економіки міста;відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості;Фонд комунальної власності міської ради;управління земельних ресурсів; відділ по роботі зі ЗМІ; Фонд комунальної власності міської ради Міськийбюджет Кошти виконавців 2005р.- 15,0 2006р.- 15, 0 У межах кошторису виконавців
15 Продовження роботи єдиного міського реєстру та забезпечення зв’язку місць реєстрації фізичних осіб в районах міста з центральним сервером реєстраційної палати виконкому міської ради Здійснення вдосконалення роботи з реєстрації суб’єктів підприємницької діяльності Реєстраційна палатаМіськийбюджет 2005 р.- 15, 02006 р.- 15, 0

3.4. Реалізація інноваційних проектів та пілотних програм

Завдання для вирішенняЗаходиТермін виконанняВиконавціДжерела фінансуванняВартість, тис.грн.
1 Інституційна підтримка розвитку підприємництва, просування пілотних проектів Розробка і подання на конкурс «ІnfoDev» проекту «Створення бізнес-інкубатора в м. Миколаєві», залучення грантового фінансування Протягом 2005 р. Відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості;зацікавлені структури (за погодженням) Кошти виконавцівУ межах кошторису виконавців
2Цільова програма благоустрою вулиці РадянськоїЗдійснення реконструкції та розміщення об’єктів торгівлі, індустрії розваг, культурних закладів на вулиці РадянськійПротягом 2005-2006 рр.Головне управління містобудування та архітектури, управління координації будівництва;управління капітального будівництва, реконструкції та ремонту, управління земельних ресурсів, зацікавлені структури (за погодженням) Кошти підприємствУ межах кошторису виконавців
3Запровадження моральних засад ведення бізнесуЗатвердження Кодексу честі та етики миколаївських підприємцівПротягом 2005-2006 рр.Експертно-консультативна рада з питань розвитку малого та середнього підприємництва при міському голові,громадські організації підприємців (за погодженням),відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості Кошти виконавцівУ межах кошторису виконавців
4Розвиток інноваційної інфраструктури підтримки малого бізнесу Створення Центру професійної підготовки фахівців перукарського мистецтва та макіяжуІ півріччя 2005 р. Відділ координації підприємницької діяльності, легкої та переробної промисловості, салон “Комплімент” (за погодженням)Кошти виконавцівВ межах кошторису виконавців

Головним розпорядником коштів місцевого бюджету, що спрямовані на фінансування заходів Програми розвитку малого підприємництва в м. Миколаєві на 2005 – 2006 роки, є міське фінансове управління. Фінансування проводиться згідно зі ст.13 Закону України “Про державну підтримку малого підприємництва” № 2063 – ІІІ від 19.10.2000 та з урахуванням вимог ст.ст.21,22 Бюджетного кодексу України.
____________________________________________________________________

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: