Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради (вул. Погранична, 9) запрошує на вакантні посади:
Головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
- знання чинного законодавства України щодо діяльності органів місцевого самоврядування;
- впевнений користувач пакетів Microsoft Office та Libre Office; вміння працювати з оргтехнікою (принтер, сканер, факс).
Обов’язки:
- забезпечує ведення Державного реєстру виборців на території Заводського району м. Миколаєва на підставі, в межах та у спосіб визначений Законом України «Про Державний реєстр виборців» та Постанов Центральної Виборчої Комісії;
- за дорученням начальника відділу контролює (візуально та за допомогою програмних засобів) повноту та коректність персональних даних Реєстру, виявляє некоректні відомості персональних даних Реєстру, виявляє кратні включення до бази даних Реєстру;
- здійснює поновлення бази даних Реєстру та уточнення персональних даних Реєстру;
- веде облік операцій, пов'язаних із змінами бази даних Реєстру, в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру;
- розглядає запити та звернення виборців, а також звернення політичних партій у порядку, встановленому Законом України «Про Державний реєстр виборців»;
- за дорученням начальника відділу готує проєкти наказів начальника відділу;
- бере участь у складанні списків виборців на вибори Президента України, народних депутатів України, депутатів міської ради, міського голови, всеукраїнського та місцевого референдумів.
Водій адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради
Кваліфікаційні вимоги (згідно з наказом Міністерства транспорту та зв’язку України «Про затвердження Випуску № 69 "Автомобільний транспорт" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» від 14.02.2006 № 136 (зі змінами):
- повна загальна середня освіта;
- професійна (професійно-технічна) освіта (навчальний заклад з підготовки водіїв транспортних засобів). Спеціальна підготовка за типовими навчальними планами і програмами підготовки водіїв транспортних засобів категорії B;
- кваліфікаційна атестація;
- без вимог до стажу роботи.
Особам, які претендують на зайняття посади, необхідно надати наступні документи:
1) письмову заяву;
2) копію паспорта громадянина України;
3) копію довідки органу ДПС про присвоєння ідентифікаційного номера;
4) копію трудової книжки або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб;;
5) копію посвідчення водія;
6) документи про стан здоров’я (медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом; довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому чисті на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о)
7) копію військово-облікового документа;
8) копії документів про повну загальну середню освіту, професійну (професійно-технічну) освіту з підготовки водіїв транспортних засобів;
Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected]. Документи подавати за адресою: м. Миколаїв, вул. Погранична, 9, каб. 17.
Головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами та мобілізаційної роботи адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради
(на час відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста в юридичній сфері;
- без вимог до стажу роботи.
Обов’язки:
- представлення в установленому законодавством порядку інтересів адміністрації в усіх державних органах, підприємствах, установах та організаціях усіх форм власності, органах нотаріату, органах державної виконавчої служби, суб’єктах державної реєстрації, в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;
- розгляд запитів та звернень депутатів, громадян, підприємств, установ та організацій, запитів на інформацію;
- організація та проведення процедури електронних закупівель в системі «Prozorro» як уповноважена особа, забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі».
Головний спеціаліст відділу комунального господарства і благоустрою адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста;
- без вимог до стажу роботи.
Обов’язки:
- розгляд запитів та звернень депутатів, громадян, підприємств, установ та організацій, запитів на інформацію;
- підготовка матеріалів до суду щодо знесення самовільно побудованих будівель і споруд, розташованих на землях територіальної громади мста, а також звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок територіальної громади міста;
- розробка документів щодо приймання-передачі до комунальної власності міста об`єктів, які не мають балансової належності на території району;
- здійснення розрахунків дотації на вивезення рідких відходів з туалетів житлового фонду комунальної власності міста та їх виплати згідно з актами виконаних робіт, наданими житлово-комунальними підприємствами;
- координація діяльності органів самоорганізації населення, ОСББ та ЖЕКів, відомчого житлового фонду, відомчого житлового фонду, ЖБК, управителів;
- складання протоколів про адміністративні правопорушення в межах повноважень, установлених чинним законодавством;
- контроль за обладнанням пандусами, поручнями та іншими конструкціями входів у житлові будинки й інші будівлі для створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями на території району, крім житлових будинків міської комунальної власності.
Головний спеціаліст відділу санітарної інспекції управління комунального господарства та благоустрою адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради.
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
- знання чинного законодавства України щодо діяльності органів місцевого самоврядування.
Обов’язки:
- контролює виконання вимог Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві на території району в межах наданих повноважень;
- здійснює контроль за санітарним очищенням та утриманням прилеглих та закріплених територій району, залучає на договірній основі до цієї роботи підприємства, установи, організації та населення;
- складає протоколи про адміністративні порушення в межах повноважень;
- веде контроль за ліквідацією несанкціонованих звалищ відходів згідно з розподілом території;
- здійснює контроль за відновленням порушень благоустрою внаслідок проведення земельних робіт на території району;
- бере участь у проведенні профілактичних рейдів по перевірці санітарного стану прилеглих територій до домоволодінь і підприємств району.
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради.
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста у сфері бухгалтерії;
- без вимог до стажу роботи;
- кандидат на посаду повинен знати Конституцію України; Бюджетний кодекс України; Податковий кодекс України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про бухгалтерський облік", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи, методичні матеріали фінансових і контрольно-ревізійних органів з організації бухгалтерського обліку і складання звітності; порядок документального оформлення в бухгалтерському обліку облікових показників; методи економічного аналізу; трудове, фінансове та господарське законодавство.
Обов’язки:
Здійснює банківські та касові операції по видатках загального та спеціального фондів установи.
Щомісяця складає картки аналітичного обліку готівкових операцій по всіх кодах функціональної класифікації.
Проводить нарахування заробітної плати працівникам установи. Веде особові картки працівників із заробітної плати.
Проводить нарахування заробітної плати працівникам, що виконують громадські роботи.
Готує зведену відомість заробітної плати працівників для зарахування на спеціальні карткові рахунки на паперовому та електронному носіях для подальшої передачі до установи банку.
Проводить розрахунки по утриманням та нарахуванням на заробітну плату з Пенсійним фондом України, місцевим бюджетом, обкомом профспілок та подає до вищевказаних установ статистичну звітність. Складає меморіальний ордер № 5.
Подає державній податковій інспекції Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ).
Складає помісячно та поквартально звіт з праці (форма № 1-ПВ) та подає до міського органу державної статистики.
Готує платіжні документи для казначейства на паперових, електронних носіях за кодами функціональної класифікації видатків по безготівковій формі оплати.
Веде облік банківських операцій, складає регістр бухгалтерського обліку – меморіальний ордер №2 та №3 по особових та реєстраційних рахунках.
Особам, які претендують на зайняття вказаних посад, необхідно надати наступні документи:
1) письмову заяву;
2) копію паспорта громадянина України;
3) автобіографію кандидата, що обов’язково повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, у т.ч. у разі зміни) та по-батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (у т.ч. на виборчих посадах), членство у політичних партіях, у т.ч. в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;
4) дві фотокартки кандидата розміром 4х6 сантиметрів на паперових носіях ;
5) копії документів про вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання;
6) копію військово-облікового документа;
7) на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
8) сертифікат про рівень володіння державною мовою (у разі наявності) або атестат про середню освіту.
Звертаємо увагу!!!
Після призначення кандидата на вищевказану посаду, протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану необхідно:
- надати документ про підтвердження рівня володіння державною мовою (сертифікат).
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на вищевказану посаду, на яку особа призначена (без конкурсного відбору у воєнний час) буде оголошено конкурс.
Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected]