Мапа порталу

Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради (вул. Погранична, 9) запрошує на вакантні посади:

 

Головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради

Кваліфікаційні вимоги:

- громадянство України;

- вільне володіння державною мовою;

- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;

- знання чинного законодавства України щодо діяльності органів місцевого самоврядування;

- впевнений користувач пакетів Microsoft Office та Libre Office; вміння працювати з оргтехнікою (принтер, сканер, факс).

Обов’язки:

- забезпечує ведення Державного реєстру виборців на території Заводського району м. Миколаєва на підставі, в межах та у спосіб визначений Законом України «Про Державний реєстр виборців» та Постанов Центральної Виборчої Комісії;

- за дорученням начальника відділу контролює (візуально та за допомогою програмних засобів) повноту та коректність персональних даних Реєстру, виявляє некоректні відомості персональних даних Реєстру, виявляє кратні включення до бази даних Реєстру;

- здійснює поновлення бази даних Реєстру та уточнення персональних даних Реєстру;

- веде облік операцій, пов'язаних із змінами бази даних Реєстру, в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру;

- розглядає запити та звернення виборців, а також звернення політичних партій у порядку, встановленому Законом України «Про Державний реєстр виборців»;

-  за дорученням начальника відділу готує проєкти наказів начальника відділу;

- бере участь у складанні списків виборців на вибори Президента України, народних депутатів України, депутатів міської ради, міського голови, всеукраїнського та місцевого референдумів.


Водій адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради

Кваліфікаційні вимоги (згідно з наказом Міністерства транспорту та зв’язку України «Про затвердження Випуску № 69 "Автомобільний транспорт" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників»  від 14.02.2006  № 136 (зі змінами):

  • повна загальна середня освіта;
  • професійна (професійно-технічна) освіта (навчальний заклад з підготовки водіїв    транспортних засобів). Спеціальна підготовка за типовими навчальними планами і програмами підготовки водіїв транспортних засобів категорії B;
  • кваліфікаційна атестація;
  • без вимог до стажу роботи.

 
Особам, які претендують на зайняття посади, необхідно надати наступні документи:

1) письмову заяву;

     2) копію паспорта громадянина України;

3) копію довідки органу ДПС про присвоєння ідентифікаційного номера;

4) копію трудової книжки або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб;;

5) копію посвідчення водія;

6) документи про стан здоров’я (медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом; довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних  оглядів, у тому чисті на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о)

7) копію військово-облікового документа;

8) копії документів про повну загальну середню освіту, професійну  (професійно-технічну) освіту з підготовки водіїв транспортних засобів;

          Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected].  Документи подавати за адресою: м. Миколаїв, вул. Погранична, 9, каб. 17.

Головний спеціаліст  відділу юридичного забезпечення,  взаємодії з правоохоронними органами та мобілізаційної роботи адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради

(на час відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)

Кваліфікаційні вимоги:

-    громадянство України;

 -    вільне володіння державною мовою;

 -    повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста в юридичній  сфері;

 -    без вимог до стажу роботи.

 Обов’язки:

-     представлення в установленому законодавством порядку інтересів адміністрації в усіх державних органах, підприємствах, установах та організаціях усіх форм власності, органах нотаріату, органах державної виконавчої служби, суб’єктах державної реєстрації, в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;

-     розгляд запитів та звернень депутатів, громадян, підприємств, установ та організацій, запитів на інформацію;

-     організація та проведення процедури електронних закупівель в системі «Prozorro» як уповноважена особа, забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі».

 

 Особам, які претендують на зайняття вказаних посад, необхідно надати наступні документи:

1) письмову заяву;

2) копію паспорта громадянина України;

3) автобіографію кандидата, що обов’язково повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, у т.ч. у разі зміни) та по-батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (у т.ч. на виборчих посадах), членство у політичних партіях, у т.ч. в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;

4) дві фотокартки кандидата розміром 4х6 сантиметрів на паперових носіях ;

5) копії документів про вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання;

6) копію військово-облікового документа;

7) на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання  корупції»;

8) сертифікат про рівень володіння державною мовою (у разі наявності) або атестат про середню освіту.

Звертаємо увагу!!!


          Після призначення кандидата на вищевказану посаду, протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану необхідно:
- надати документ про підтвердження рівня володіння державною мовою (сертифікат).

          Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на вищевказану посаду, на яку особа призначена (без конкурсного відбору у воєнний час) буде оголошено конкурс.

          Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected]

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: