Мапа порталу

Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради (вул. Погранична, 9) запрошує на вакантні посади:


1. Водій адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради

Кваліфікаційні вимоги (згідно з наказом Міністерства транспорту та зв’язку України «Про затвердження Випуску № 69 "Автомобільний транспорт" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників»  від 14.02.2006  № 136 (зі змінами):

  • повна загальна середня освіта;
  • професійна (професійно-технічна) освіта (навчальний заклад з підготовки водіїв    транспортних засобів). Спеціальна підготовка за типовими навчальними планами і програмами підготовки водіїв транспортних засобів категорії B;
  • кваліфікаційна атестація;
  • без вимог до стажу роботи.

 
Особам, які претендують на зайняття посади, необхідно надати наступні документи:

1) письмову заяву;

     2) копію паспорта громадянина України;

3) копію довідки органу ДПС про присвоєння ідентифікаційного номера;

4) копію трудової книжки або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб;;

5) копію посвідчення водія;

6) документи про стан здоров’я (медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом; довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних  оглядів, у тому чисті на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о)

7) копію військово-облікового документа;

8) копії документів про повну загальну середню освіту, професійну  (професійно-технічну) освіту з підготовки водіїв транспортних засобів;

          Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected].  Документи подавати за адресою: м. Миколаїв, вул. Погранична, 9, каб. 17.

 

2. Головний спеціаліст відділу санітарної інспекції управління комунального господарства та благоустрою адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради.

Кваліфікаційні вимоги:

-    громадянство України;

-    вільне володіння державною мовою;

-    повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;

-     знання чинного законодавства України щодо діяльності органів місцевого самоврядування.

Обов’язки:

-              контролює виконання вимог Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві на території району в межах наданих повноважень;

-              здійснює контроль за санітарним очищенням та утриманням прилеглих та закріплених територій району, залучає  на договірній основі до цієї роботи підприємства, установи, організації  та населення;

-              складає протоколи про адміністративні порушення в межах повноважень;

-              веде контроль за ліквідацією несанкціонованих звалищ відходів згідно  з розподілом території;

-              здійснює контроль за відновленням порушень благоустрою  внаслідок проведення земельних робіт на території району;

-              бере участь у проведенні профілактичних рейдів по перевірці санітарного стану прилеглих територій до домоволодінь і підприємств району.

Особам, які претендують на зайняття вказаних посад, необхідно надати наступні документи:

1) письмову заяву;

2) копію паспорта громадянина України;

3) автобіографію кандидата, що обов’язково повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, у т.ч. у разі зміни) та по-батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (у т.ч. на виборчих посадах), членство у політичних партіях, у т.ч. в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;

4) дві фотокартки кандидата розміром 4х6 сантиметрів на паперових носіях ;

5) копії документів про вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання;

6) копію військово-облікового документа;

7) на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання  корупції»;

8) сертифікат про рівень володіння державною мовою (у разі наявності) або атестат про середню освіту.

Звертаємо увагу!!!


          Після призначення кандидата на вищевказану посаду, протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану необхідно:
- надати документ про підтвердження рівня володіння державною мовою (сертифікат).

          Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на вищевказану посаду, на яку особа призначена (без конкурсного відбору у воєнний час) буде оголошено конкурс.

          Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected]

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: