Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради (вул. Погранична, 9) запрошує на вакантні посади:
Головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
- знання чинного законодавства України щодо діяльності органів місцевого самоврядування;
- впевнений користувач пакетів Microsoft Office та Libre Office; вміння працювати з оргтехнікою (принтер, сканер, факс).
Обов’язки:
- забезпечує ведення Державного реєстру виборців на території Заводського району м. Миколаєва на підставі, в межах та у спосіб визначений Законом України «Про Державний реєстр виборців» та Постанов Центральної Виборчої Комісії;
- за дорученням начальника відділу контролює (візуально та за допомогою програмних засобів) повноту та коректність персональних даних Реєстру, виявляє некоректні відомості персональних даних Реєстру, виявляє кратні включення до бази даних Реєстру;
- здійснює поновлення бази даних Реєстру та уточнення персональних даних Реєстру;
- веде облік операцій, пов'язаних із змінами бази даних Реєстру, в порядку та за формою, що встановлені розпорядником Реєстру;
- розглядає запити та звернення виборців, а також звернення політичних партій у порядку, встановленому Законом України «Про Державний реєстр виборців»;
- за дорученням начальника відділу готує проєкти наказів начальника відділу;
- бере участь у складанні списків виборців на вибори Президента України, народних депутатів України, депутатів міської ради, міського голови, всеукраїнського та місцевого референдумів.
Водій адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради
Кваліфікаційні вимоги (згідно з наказом Міністерства транспорту та зв’язку України «Про затвердження Випуску № 69 "Автомобільний транспорт" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» від 14.02.2006 № 136 (зі змінами):
- повна загальна середня освіта;
- професійна (професійно-технічна) освіта (навчальний заклад з підготовки водіїв транспортних засобів). Спеціальна підготовка за типовими навчальними планами і програмами підготовки водіїв транспортних засобів категорії B;
- кваліфікаційна атестація;
- без вимог до стажу роботи.
Особам, які претендують на зайняття посади, необхідно надати наступні документи:
1) письмову заяву;
2) копію паспорта громадянина України;
3) копію довідки органу ДПС про присвоєння ідентифікаційного номера;
4) копію трудової книжки або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб;;
5) копію посвідчення водія;
6) документи про стан здоров’я (медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом; довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому чисті на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о)
7) копію військово-облікового документа;
8) копії документів про повну загальну середню освіту, професійну (професійно-технічну) освіту з підготовки водіїв транспортних засобів;
Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected]. Документи подавати за адресою: м. Миколаїв, вул. Погранична, 9, каб. 17.
Головний спеціаліст відділу юридичного забезпечення, взаємодії з правоохоронними органами та мобілізаційної роботи адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради
(на час відпустки основного працівника по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку)
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста в юридичній сфері;
- без вимог до стажу роботи.
Обов’язки:
- представлення в установленому законодавством порядку інтересів адміністрації в усіх державних органах, підприємствах, установах та організаціях усіх форм власності, органах нотаріату, органах державної виконавчої служби, суб’єктах державної реєстрації, в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;
- розгляд запитів та звернень депутатів, громадян, підприємств, установ та організацій, запитів на інформацію;
- організація та проведення процедури електронних закупівель в системі «Prozorro» як уповноважена особа, забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель на вебпорталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України «Про публічні закупівлі».
Особам, які претендують на зайняття вказаних посад, необхідно надати наступні документи:
1) письмову заяву;
2) копію паспорта громадянина України;
3) автобіографію кандидата, що обов’язково повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, у т.ч. у разі зміни) та по-батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (у т.ч. на виборчих посадах), членство у політичних партіях, у т.ч. в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;
4) дві фотокартки кандидата розміром 4х6 сантиметрів на паперових носіях ;
5) копії документів про вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання;
6) копію військово-облікового документа;
7) на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
8) сертифікат про рівень володіння державною мовою (у разі наявності) або атестат про середню освіту.
Звертаємо увагу!!!
Після призначення кандидата на вищевказану посаду, протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану необхідно:
- надати документ про підтвердження рівня володіння державною мовою (сертифікат).
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на вищевказану посаду, на яку особа призначена (без конкурсного відбору у воєнний час) буде оголошено конкурс.
Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected]