Адміністрація Заводського району Миколаївської міської ради (вул. Погранична, 9) запрошує на вакантні посади:
1. Водій адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради
Кваліфікаційні вимоги (згідно з наказом Міністерства транспорту та зв’язку України «Про затвердження Випуску № 69 "Автомобільний транспорт" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» від 14.02.2006 № 136 (зі змінами):
- повна загальна середня освіта;
- професійна (професійно-технічна) освіта (навчальний заклад з підготовки водіїв транспортних засобів). Спеціальна підготовка за типовими навчальними планами і програмами підготовки водіїв транспортних засобів категорії B;
- кваліфікаційна атестація;
- без вимог до стажу роботи.
Особам, які претендують на зайняття посади, необхідно надати наступні документи:
1) письмову заяву;
2) копію паспорта громадянина України;
3) копію довідки органу ДПС про присвоєння ідентифікаційного номера;
4) копію трудової книжки або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб;;
5) копію посвідчення водія;
6) документи про стан здоров’я (медичну довідку щодо придатності до керування транспортним засобом; довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому чисті на предмет вживання психоактивних речовин за формою №100-2/о)
7) копію військово-облікового документа;
8) копії документів про повну загальну середню освіту, професійну (професійно-технічну) освіту з підготовки водіїв транспортних засобів;
Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected]. Документи подавати за адресою: м. Миколаїв, вул. Погранична, 9, каб. 17.
2. Головний спеціаліст відділу санітарної інспекції управління комунального господарства та благоустрою адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради.
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра;
- знання чинного законодавства України щодо діяльності органів місцевого самоврядування.
Обов’язки:
- контролює виконання вимог Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві на території району в межах наданих повноважень;
- здійснює контроль за санітарним очищенням та утриманням прилеглих та закріплених територій району, залучає на договірній основі до цієї роботи підприємства, установи, організації та населення;
- складає протоколи про адміністративні порушення в межах повноважень;
- веде контроль за ліквідацією несанкціонованих звалищ відходів згідно з розподілом території;
- здійснює контроль за відновленням порушень благоустрою внаслідок проведення земельних робіт на території району;
- бере участь у проведенні профілактичних рейдів по перевірці санітарного стану прилеглих територій до домоволодінь і підприємств району.
Особам, які претендують на зайняття вказаних посад, необхідно надати наступні документи:
1) письмову заяву;
2) копію паспорта громадянина України;
3) автобіографію кандидата, що обов’язково повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, у т.ч. у разі зміни) та по-батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (у т.ч. на виборчих посадах), членство у політичних партіях, у т.ч. в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;
4) дві фотокартки кандидата розміром 4х6 сантиметрів на паперових носіях ;
5) копії документів про вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання;
6) копію військово-облікового документа;
7) на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
8) сертифікат про рівень володіння державною мовою (у разі наявності) або атестат про середню освіту.
Звертаємо увагу!!!
Після призначення кандидата на вищевказану посаду, протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану необхідно:
- надати документ про підтвердження рівня володіння державною мовою (сертифікат).
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на вищевказану посаду, на яку особа призначена (без конкурсного відбору у воєнний час) буде оголошено конкурс.
Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected]
3.Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради.
Кваліфікаційні вимоги:
- громадянство України;
- вільне володіння державною мовою;
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста у сфері бухгалтерії;
- без вимог до стажу роботи;
- кандидат на посаду повинен знати Конституцію України; Бюджетний кодекс України; Податковий кодекс України; закони України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну службу", "Про бухгалтерський облік", "Про запобігання корупції" та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи, методичні матеріали фінансових і контрольно-ревізійних органів з організації бухгалтерського обліку і складання звітності; порядок документального оформлення в бухгалтерському обліку облікових показників; методи економічного аналізу; трудове, фінансове та господарське законодавство.
Обов’язки:
Здійснює банківські та касові операції по видатках загального та спеціального фондів установи.
Щомісяця складає картки аналітичного обліку готівкових операцій по всіх кодах функціональної класифікації.
Проводить нарахування заробітної плати працівникам установи. Веде особові картки працівників із заробітної плати.
Проводить нарахування заробітної плати працівникам, що виконують громадські роботи.
Готує зведену відомість заробітної плати працівників для зарахування на спеціальні карткові рахунки на паперовому та електронному носіях для подальшої передачі до установи банку.
Проводить розрахунки по утриманням та нарахуванням на заробітну плату з Пенсійним фондом України, місцевим бюджетом, обкомом профспілок та подає до вищевказаних установ статистичну звітність. Складає меморіальний ордер № 5.
Подає державній податковій інспекції Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ).
Складає помісячно та поквартально звіт з праці (форма № 1-ПВ) та подає до міського органу державної статистики.
Готує платіжні документи для казначейства на паперових, електронних носіях за кодами функціональної класифікації видатків по безготівковій формі оплати.
Веде облік банківських операцій, складає регістр бухгалтерського обліку – меморіальний ордер №2 та №3 по особових та реєстраційних рахунках.
Особам, які претендують на зайняття вказаних посад, необхідно надати наступні документи:
1) письмову заяву;
2) копію паспорта громадянина України;
3) автобіографію кандидата, що обов’язково повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, у т.ч. у разі зміни) та по-батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження, громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи (заняття), громадську роботу (у т.ч. на виборчих посадах), членство у політичних партіях, у т.ч. в минулому, наявність трудових або будь-яких інших договірних відносин з політичною партією упродовж року, що передує поданню заяви (незалежно від тривалості), склад сім’ї, місце реєстрації та фактичного проживання, контактний номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про наявність чи відсутність судимості;
4) дві фотокартки кандидата розміром 4х6 сантиметрів на паперових носіях ;
5) копії документів про вищу освіту, науковий ступінь, вчене звання;
6) копію військово-облікового документа;
7) на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції заповнити електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру) за минулий рік за формою, відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»;
8) сертифікат про рівень володіння державною мовою (у разі наявності) або атестат про середню освіту.
Звертаємо увагу!!!
Після призначення кандидата на вищевказану посаду, протягом трьох місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану необхідно:
- надати документ про підтвердження рівня володіння державною мовою (сертифікат).
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на вищевказану посаду, на яку особа призначена (без конкурсного відбору у воєнний час) буде оголошено конкурс.
Для розгляду Вашої кандидатури на вищевказану посаду, пропонуємо направляти резюме на електронну адресу: [email protected]