Мапа порталу

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКОНАННЯ МІСЬКОГО БЮДЖЕТУ МІСТА МИКОЛАЄВА  ЗА 1 ПІВРІЧЧЯ 2017 РОКУ

    До   міського бюджету міста Миколаєва за  січень-червень  2017 року   надійшло доходів в сумі 2041,5 млн.грн., з них до загального фонду – 1993,8  млн.грн. та до спеціального фонду – 47,7 млн.грн.

    Загальний фонд міського бюджету  наповнений за рахунок податкових та неподаткових надходжень   в сумі 1022,8  млн.грн. та трансфертів з державного і обласного бюджетів   в сумі 971,0  млн.грн., що більше  показників першого півріччя  2016 року  відповідно на 240,9  млн.грн. та   260,6  млн.грн. Планові показники  податкових та неподаткових надходжень загального фонду міського бюджету звітного періоду  виконано на 108,3 %.

     Основним джерелом податкових та неподаткових  надходжень загального фонду міського бюджету залишається податок на доходи фізичних осіб, який складає  31 %  доходів загального фонду та 60,4% обсягу податкових та неподаткових надходжень. За звітний період надходження  вказаного платежу склали 617,0 млн.грн.  та заплановані обсяги виконано на 105,1%.  Надходження податку  збільшилися на 158,8 млн.грн. (34,7%) порівняно з  відповідним періодом 2016 року.  

     Другим за обсягом джерелом наповнення загального фонду бюджету є плата за землю, яка складає 6,9% доходів загального фонду та 13,5% обсягу податкових та неподаткових надходжень.  Загальний обсяг надходжень платежів за землю – 138,3 млн.грн.  зріс порівняно з аналогічним періодом минулого року на 20,6 млн.грн. (17,5%).  На 6,4% (127,9 млн.грн.) загальний фонд наповнений за рахунок надходжень єдиного податку, обсяги якого збільшилися в порівнянні з  відповідним періодом минулого року на 37,7 млн.грн. (41,8%).

    74% доходів спеціального фонду міського бюджету складають  власні надходження бюджетних установ – 35,3 млн.грн., що на 2,2  млн.грн. (6,6%) більше, ніж  надійшло за відповідний період 2016 року.                                                                                                                                                    

Виконання дохідної частини бюджету міста дозволило забезпечити своєчасне проведення витрат з бюджету.

Виконання видаткової частини міського бюджету склало 1782,4 млн. грн. (+570,9 млн. грн. порівняно з аналогічним періодом 2016 року, 43,1% відносно річного плану), у тому числі загального фонду – 1648,8 млн. грн. та спеціального фонду – 133,6 млн. грн.

За рахунок субвенцій з державного бюджету видатки склали  954,4 млн. грн., або 55,2 % до затвердженого плану на рік, а саме за рахунок:

-                освітньої субвенції - закладам освіти направлено 222,6 млн. грн.;

-                медичної субвенції - закладам охорони здоров’я перераховано 192,9 млн. грн.,  надана субвенція бюджету Вітовського району на медичне обслуговування населення Корабельного району  в сумі 14,6 млн. грн.;

-                субвенцій на державні програми соціального захисту - виплачено допомог, компенсацій та перераховано за надані пільги та субсидії 522,9 млн. грн.;

-                субвенції на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань -  1,4 млн. грн.

У звітному періоді направлено на:

-                 заробітну плату з нарахуваннями працівників бюджетних установ – 764,5 млн. грн. (42,9 % від загального обсягу видатків). Виплата заробітної плати проводилась своєчасно, в установлені терміни, без утворення заборгованості;

-                придбання медикаментів бюджетними установами – 17,2 млн. грн. (1,0%);

-                придбання  продуктів харчування бюджетними установами – 35,8 млн. грн. (2,0%);

-                оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 89,9 млн. грн. (5,0%);

-                перерахування частини медичної субвенції з державного бюджету районному бюджету Вітовського району –  14,6 млн. грн. (0,8%);

-            соціальне забезпечення – 565,9 млн. грн. (31,7%) (у тому числі на виплату допомоги сім'ям з дітьми – 251,4 млн. грн., на надання пільг та житлових субсидій -  271,0 млн. грн., виплату державної соціальної допомоги дитячим будинкам сімейного типу, прийомним сім'ям – 1,9  млн. грн., стипендії учням професійно-технічних закладів освіти – 10,3 млн. грн., компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян – 17,2 млн. грн. (з них за пільговий проїзд учнів загальноосвітніх шкіл на електротранспорті – 2,3 млн. грн.),   інші соціальні виплати – 14,1 млн. грн.);

-                          перерахування до державного бюджету реверсної дотації згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» - 26,9 млн. грн.(1,5%);

-                         капітальні видатки  - 102,5 млн. грн. (5,8%);

-                         інші видатки – 165,1  млн. грн. (9,3%).

Найбільшу питому вагу в структурі видатків міського бюджету займає соціально-культурна сфера – 84,3%, або 1501,6 млн. грн. (на 475,5 млн. грн., або на 46,3% більше аналогічного періоду минулого року), з них по галузях:

-          освіта – 32,2 %, 573,9 млн. грн.;

-          соціальний захист та соціальне забезпечення – 31,8 %, 566,2 млн. грн.;

-          охорона здоров’я (з субвенцією бюджету Вітовського району) – 14,4 %, 257,0 млн. грн.:

-          культура і мистецтво – 3,6 %, 64,3 млн. грн.;

-          фізична культура i спорт – 2,3 %, 40,2 млн. грн.

  На інші галузі спрямовано 280,8 млн. грн., що становить 15,7 % від загальної суми видатків, з них  на житлово-комунальне господарство – 109,8 млн. грн. (6,2%), на транспорт, дорожнє господарство – 58,0 млн. грн. (3,3%).

Пільгових довгострокових кредитів громадянам на будівництво житла в звітному періоді надано на загальну суму 12,3 млн. грн.; повернено кредитів до бюджету  1,2 млн. грн.

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО МІСЬКИЙ БЮДЖЕТ

МІСТА МИКОЛАЄВА НА 2017 РІК

 23  грудня 2016 року  Миколаївська міська рада затвердила міський бюджет міста Миколаєва на 2017 рік.

Обсяг дохідної частини  міського бюджету  на 2017 рік затверджено в сумі  3652,9 млн.грн.,  з них загальний фонд – 3603,3 млн.грн.  та спеціальний фонд – 49,6 млн.грн.  Дохідна частина міського бюджету  сформована   на 55,5%  за рахунок податкових та неподаткових надходжень  та на 44,5%  за рахунок субвенцій з інших бюджетів.

Зростання обсягу доходів загального фонду до затверджених показників  на 2016 рік складає 32%, з них за рахунок податків та зборів 20,4%, офіційних трансфертів з інших  бюджетів – 11,6%. Основними доходними джерелами, що наповнюють загальний фонд  міського бюджету  у 2017 році визначено:  податок та збір на доходи фізичних осіб, який складає до загального обсягу доходів фонду 33,6%,  плата за землю – 7,8%, єдиний податок – 6,4%. 

Зростання обсягу доходів спеціального фонду складає 4,9%. Основним джерелом наповнення загального обсягу доходів фонду (92%)  є власні надходження бюджетних установ  (плата за надані послуги, надходження від додаткової (господарської) діяльності, плата за оренду майна, благодійні внески та ін.). 

Видаткова частина та кредитування міського бюджету на 2017 рік збалансовані з дохідною частиною. Видатки затверджені в сумі 3629,8 млн. грн. та порівняно із затвердженими на 2016 рік збільшені на 867,0 млн. грн. або 31,4%.

Видатки загального фонду визначені в сумі 3078,7  млн. грн., або порівняно з затвердженим на 2016 рік (з урахуванням квітневого рішення) обсягом збільшені на 779,1 млн. грн. або 33,9% . Найбільшу питому вагу у видатках загального фонду міського бюджету займають видатки на соціально-культурну сферу – 75,7 %, або 2746,0 млн. грн. (на 727,3 млн. грн., або на 36,0% більше затверджених показників минулого року), з них на галузі:

-         освіту – 1102,0 млн. грн.;

-         охорону здоров’я (з субвенцією бюджету Вітовського району на медичне обслуговування населення Корабельного району ) – 497,9 млн. грн.:

-         соціальний захист та соціальне забезпечення – 884,6 млн. грн.;

-         культуру і мистецтво – 129,9 млн. грн.;

-         фізичну культуру i спорт – 91,4 млн. грн.;

-         компенсації за пільговий проїзд окремих категорій громадян – 40,2 млн. грн.

Видатки загального фонду на житлово-комунальне господарство затверджені в сумі 346,2 млн. грн., збільшені на 39,1 млн. грн. або 12,7 % порівняно з затвердженим минулорічним обсягом. 

При формуванні бюджету виконані вимоги частини четвертої статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення у першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами.

Першочергово фінансовий ресурс спрямовано на забезпечення у повному обсязі потреби в коштах на обов’язкові виплати по заробітній платі працівників бюджетних установ, виходячи з умов оплати праці, встановлених законодавством України.

Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» встановлено розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2017 року у розмірі 3200 грн. на місяць та посадового окладу працівника І тарифного розряду ЄТС – 1600 грн., тобто мінімальна заробітна плата (грудень до грудня попереднього року) зросте вдвічі. Поклавши в основу розрахунків нові соціальні стандарти, порівняно з 2016 роком, фонд оплати праці в бюджетній сфері міста збільшено на 423,7 млн. грн., або на 56,7 %, а показники 2015 року збільшені вдвічі.

Обсяг реверсної дотації (кошти, що передаються до державного бюджету з місцевих бюджетів для горизонтального вирівнювання податкоспроможності територій) 53,8 млн. грн. відповідає визначеному Законом України «Про державний бюджет України на 2017 рік» обсягу для міста Миколаєва.

Видатки спеціального фонду визначені в сумі 551,1 млн. грн. та порівняно з минулорічним затвердженим обсягом збільшені на 87,9 млн. грн. або 19,0%. На видатки бюджету розвитку (спеціального фонду) додатково до обсягу надходжень у 3,0 млн. грн. планується передати із загального фонду бюджету 501,6 млн. грн. - загальна планова сума бюджету розвитку становить 504,6 млн. грн., що більше затвердженого обсягу попереднього року на 86,8 млн. грн., або 20,8%. 

Пільгових довгострокових кредитів молодим сім’ям та одиноким громадянам на будівництво житла планується надати на суму 23,8 млн. грн.: із загального фонду – 23,0 млн. грн. та з спеціального фонду - 0,8 млн. грн., з них за рахунок повернення – 0,7 млн. грн.

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО МІСЬКИЙ БЮДЖЕТ

 МІСТА МИКОЛАЄВА НА 2016 РІК

   28  січня 2016 року  Миколаївська міська рада затвердила міський бюджет міста Миколаєва на 2016 рік.

   Обсяг дохідної частини  міського бюджету  на 2016 рік затверджено в сумі  2777,9 млн.грн.,  з них загальний фонд – 2730,6 млн.грн.  та спеціальний фонд – 47,3 млн.грн.  Дохідна частина міського бюджету  сформована   на 53%  за рахунок податкових та неподаткових надходжень  та на 47%  за рахунок субвенцій з інших бюджетів.

   Зростання обсягу доходів загального фонду до затверджених показників  на 2015 рік складає 33,9%, з них за рахунок податків та зборів 27,0%, офіційних трансфертів з інших  бюджетів – 6,9%. Основними доходними джерелами, що наповнюють загальний фонд  міського бюджету  у 2016 році визначено:  податок та збір на доходи фізичних осіб, який складає до загального обсягу доходів фонду 32,2%,  плата за землю – 8,2%, єдиний податок – 5,4%, акцизний податок – 4,3% .

   Зростання обсягу доходів спеціального фонду складає 47,9%. Основним джерелом наповнення загального обсягу доходів фонду (91,5%)  є власні надходження бюджетних установ  (плата за надані послуги, надходження від додаткової (господарської) діяльності, плата за оренду майна, благодійні внески та ін.). 

   Видаткова частина та кредитування міського бюджету на 2016 рік збалансовані з дохідною частиною. Видатки затверджені в сумі 2762,8 млн. грн. та порівняно із затвердженими на 2015 рік збільшені на 696,2 млн. грн. або 33,7%.

   Видатки загального фонду визначені в сумі 2271,7 млн. грн., або порівняно з минулорічним затвердженим обсягом збільшені на 482,4 млн. грн. або 27%. Найбільшу питому вагу у видатках загального фонду міського бюджету займають видатки на соціально-культурну сферу – 82,7 %, або 1879,8 млн. грн. (на 385,2 млн. грн., або на 25,8 % більше затверджених показників минулого року), з них на галузі:

-         освіту – 670,2 млн. грн.;

-         охорону здоров’я (з субвенцією бюджету Жовтневого району на медичне обслуговування населення Корабельного району ) – 369,2 млн. грн.:

-         соціальний захист та соціальне забезпечення – 701,2 млн. грн.;

-         культуру і мистецтво – 87,3 млн. грн.;

-         фізичну культуру i спорт – 51,9 млн. грн.

   Видатки загального фонду на житлово-комунальне господарство затверджені в сумі 187,6 млн. грн., збільшені на 35,7 млн. грн. або 23,5 % порівняно з затвердженим минулорічним обсягом.  Аналогічні показники видатків на транспорт, дорожнє господарство: затверджено 62,6 млн. грн., або збільшено на 24,4 млн. грн. (63,8%).

   Згідно з нормами частини четвертої статті 77 Бюджетного кодексу України  при затвердженні бюджету:

- враховано у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати з 1 січня – 1378 грн., з 1 травня – 1450 грн., з 1 грудня – 1550 грн. (у грудні 2016 року порівняно з груднем 2015 року розмір мінімальної заробітної плати зросте на 12,5 %);   

- заплановані стовідсотково до потреби видатки на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, які споживаються бюджетними установами.

   Враховано зміну законодавства щодо розміру єдиного соціального внеску, який зменшено до 22,0 %.

   Передбачено поетапне зростання розміру прожиткового мінімуму у 2016 році (порівняно з 2015 роком розмір прожиткового мінімуму зросте у грудні до грудня попереднього року на 12,5 %). Прожитковий мінімум в розрахунку на 1 особу передбачено у розмірі з 1 січня 2016 року – 1330 грн., з 1 травня – 1399 грн., з 1 грудня – 1496 грн., а для основних соціальних та демографічних груп населення:

- дітей віком до 6 років: з 1 січня 2016 року – 1167 грн., з 1 травня - 1228 грн., з 1 грудня – 1313 грн.;

- дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2016 року – 1455 грн., з 1 травня - 1531 грн., з       1 грудня – 1637 грн.;

- працездатних осіб: з 1 січня 2016 року – 1378 грн., з 1 травня - 1450 грн., з 1 грудня – 1550 грн.;

- осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2016 року – 1074 грн., з   травня - 1130 грн., з 1 грудня – 1208 грн.

   У складі видатків на загальну середню освіту заплановано харчування учнів з числа дітей працівників органів внутрішніх справ, які загинули під час виконання службових обов’язків, учнів 1-4 класів,  учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів із сімей, що отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям",  дітей, батьки яких загинули в зоні АТО.

   У зв’язку зі змінами законодавства за рахунок доходів міського бюджету передбачені до кінця навчального року видатки на підготовку робітничих кадрів у 13 професійно-технічних навчальних закладах, розташованих у місті Миколаєві, джерелом фінансування яких до цього часу був державний бюджет.

   Обсяг реверсної дотації (кошти, що передаються до державного бюджету з місцевих бюджетів для горизонтального вирівнювання податкоспроможності територій) 37,8 млн. грн. відповідає визначеному Законом України «Про державний бюджет України на 2016 рік» обсягу для міста Миколаєва.

   Видатки спеціального фонду визначені в сумі 491,1 млн. грн. та порівняно з минулорічним затвердженим обсягом збільшені на 213,8 млн. грн. або 77,1%. На видатки бюджету розвитку (спеціального фонду) додатково до обсягу надходжень у 2,5 млн. грн. планується передати із загального фонду бюджету 443,8 млн. грн. - загальна планова сума бюджету розвитку становить 446,3 млн. грн., що більше затвердженого обсягу попереднього року на 194,9 млн. грн., або 77,6%.  Особливістю цьогорічного бюджету є резервування 98% визначеного обсягу видатків бюджету розвитку, який буде розподілений міською радою після розгляду пропозицій головних розпорядників коштів міського бюджету постійною комісією міської ради з питань економічної і інвестиційної політики, планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку.

   Пільгових довгострокових кредитів молодим сім’ям та одиноким громадянам на будівництво житла планується надати на суму 15,8 млн. грн.: із загального фонду – 15,0 млн. грн. та з спеціального фонду - 0,8 млн. грн., з них за рахунок повернення – 0,7 млн. грн.

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО МІСЬКИЙ БЮДЖЕТ

МІСТА МИКОЛАЄВА НА 2015 РІК

 

23 січня 2015 року  Миколаївська міська рада затвердила міський бюджет міста Миколаєва на 2015 рік.

Дохідна частина бюджету визначена в сумі 2074,8 млн. грн. і сформована на 56 % за рахунок субвенцій з інших бюджетів та на 44 % за рахунок податкових та неподаткових надходжень. Основними доходними джерелами, що наповнюватимуть міський бюджет у 2015 році, визначені: податок на доходи фізичних осіб – 25,8 %, плата за землю – 7 %, акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизними товарами – 4,4 %, єдиний податок – 4 % загального обсягу доходів бюджету.

Видаткова частина з кредитуванням міського бюджету на 2015 рік збалансовані з дохідною частиною. Порівняно із затвердженими на 2014 рік видатки цього року збільшені на 335,7 млн. грн. Заплановані як гарантовані соціальні виплати в бюджетній сфері, так і видатки на розвиток міста. Пріоритетними визначені  такі витрати:

- для бюджетної сфери врахована в  повному обсязі потреба видатків на обов'язкові виплати по заробітній платі, виходячи з умов оплати праці, встановлених законодавством України, розміру мінімальної заробітної плати: з 1 січня - 1218 грн. і з 1 грудня - 1378 грн. на місяць, розміру посадового окладу працівника I тарифного розряду єдиної тарифної сітки: з 1 січня - 852 грн. і з 1 грудня - 1012 грн. на місяць, а також запланована індексація заробітної плати працівників відповідно до Закону України "Про індексацію грошових доходів населення";

- стовідсотково передбачена потреба у видатках на комунальні послуги та енергоносії для бюджетних установ, виходячи з розміру діючих в грудні 2014 року тарифів та резерву на їх середньорічне збільшення протягом 2015 року;

- враховано погашення бюджетної кредиторської заборгованості та бюджетних фінансових зобов'язань одержувачів бюджетних коштів, які були взяті в минулому році і залишилися неоплаченими на кінець року;

- значний обсяг коштів - 251,4 млн. грн. планується спрямувати на розвиток міста.

Так, капітальні видатки бюджету розвитку збільшені в порівнянні з минулим роком на 139,4 млн. грн., при цьому їхній загальний обсяг зросте в 2,2 рази. За кошти бюджету розвитку планується продовжити будівництво та реконструкцію соціально значущих  об’єктів, серед яких: будівництво та реконструкція  дошкільних закладів освіти ДНЗ № 60,115,138,67 та у мкр. Північний, ЗОШ № 65,54,40,44,20,53, мкр. Північний та 1 українській гімназії, економічного ліцею; будівництво котелень в ЗОШ№ 1,45,48,53,54;  реконструкція об’єктів охорони здоров’я ЦПМСД№6, ЦПМСД№2, амбулаторії по вул. Васляєва,37, ЛШМД, амбулаторно-поліклінічного відділення міської лікарні №4; реконструкція елінгу №1 ДЮСШ№2 та центрального міського стадіону; будівництво та реконструкція об’єктів житлово - комунального   господарства, зокрема будівництво другої черги каналізаційної мережі в Залізничному селищі м.Миколаєва; будівництво мереж водовідведення та напірного колектору у мкр.Варварівка ІІ черга,  каналізації по вул.Сиваської дивізії в Центральному районі м.Миколаєва,  кладовища в м.Миколаєві (у тому числі виготовлення та експертиза проектно-кошторисної документації і проекту  землеустрою), пішохідного мосту між містом та селищем ім. Горького у м.Миколаєві, житлового будинку по вул. Айвазовського, 3; розробка проектів забудови частини мкр.Балабанівка, мкр.Матвіївка, мкр.В.Корениха під індивідуальне  житлове будівництво для учасників АТО та іншої  містобудівної документації; інші об’єкти.

На придбання рухомого складу електротранспорту заплановано виділити 10,0 млн.грн, на придбання  спецавтотехніки – 24 млн. грн. та на ремонт доріг – 54,2 млн. грн.

 


 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО МІСЬКИЙ БЮДЖЕТ

МІСТА МИКОЛАЄВА НА 2014 РІК

 

  4 лютого депутати міської ради затвердили головний фінансовий документ міста – міський бюджет на 2014 рік, збалансований за надходженнями та витратами. Збережено основні пріоритети бюджетної політики, соціальну направленість бюджету, зокрема забезпечена потреба в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами; на фінансування основних заходів, передбачених у програмах розвитку міста.

Показники міського бюджету на 2014 рік як по доходах, так і по видатках мають позитивну динаміку.

Обсяг дохідної частини бюджету Миколаєва затверджено в сумі 1761,7 млн. грн.,  з них загальний фонд – 1605,1 млн. грн. та спеціальний фонд – 156,6 млн. грн.

Зростання обсягу доходів загального фонду до минулого року  складає 12,2%, з них податків та зборів - 0,9%, трансфертів з державного та обласного бюджетів – 27,1%. Основними бюджетоутворюючими податками, як і в минулі роки, залишаються податок на доходи фізичних осіб (ПДФО) та плата за землю, які наповнюють бюджет на 97%. У 2014 році планується отримати ПДФО  в сумі 666,8 млн. грн. та плати за землю – 134,5 млн. грн.

Зростання обсягу доходів спеціального фонду складає 19,8%. Основними джерелами його наповнення є доходи бюджету розвитку – це 69%  всіх доходів спецфонду, власні надходження бюджетних установ  та субвенція з державного бюджету на будівництво, ремонт і утримання доріг комунальної власності. Надходження доходів бюджету розвитку зростають до 108,5 млн. грн. Основними джерелами його наповнення  є єдиний податок (98,8 млн. грн.), кошти від продажу землі (7 млн. грн.) та відчуження майна (2 млн. грн.).

           Видатки бюджету затверджені в обсязі 1754,7 млн. грн. зі збільшенням до минулого року на 12,7%, з них видатки загального фонду зростуть на 11,9% і обсяг їх  складе 1594,6 млн. грн.  та видатки спеціального фонду зростуть до 160,1 млн. грн. або  на 20,1%. Обсяг кредитування затверджений в сумі 7,0 млн. грн.

            На заходи міської громади, пов’язані з розширеним відтворенням, затверджено видатки бюджету розвитку загальним обсягом 112,0 млн. грн., серед яких:

-         об’єкти житлово-комунального господарства та транспорту  - 56,1 млн. грн., з них капітальний ремонт житлового фонду – 14,8 млн. грн., капітальні видатки з благоустрою міста – 16,6 млн. грн., внески до статутних капіталів комунальних підприємств міста – 6,5 млн. грн., реконструкція та переобладнання колишнього мазутосховища під пункт стерилізації та утримання тварин  - 2,9 млн. грн., будівництво дренажного колектору в Широкій Балці – 2,8 млн. грн. та ін.;

-         капітальні видатки установам та закладам соціально-культурної сфери – 50,1 млн. грн., з них реконструкція покрівель навчальних закладів - 4,9 млн. грн., капітальні видатки дошкільним закладам освіти – 5,4 млн. грн. та загальноосвітнім школам – 7,5 млн. грн., капітальні видатки, будівництво та реконструкція закладам охорони здоров’я – 9,8 млн. грн., капітальні видатки закладам культури – 8,8 млн.грн. та ін.

 


 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО МІСЬКИЙ БЮДЖЕТ

МІСТА МИКОЛАЄВА НА 2013 РІК

 

20 грудня 2012 року Миколаївська міська рада затвердила міський бюджет на 2013 рік.

Дохідна частина міського бюджету на 2013 враховує зміни в нормативно-правових актах у сфері оподаткування, а саме:

-   введення в дію податку на нерухоме  майно, відмінне від земельної ділянки;

-   зниження ставки податку на прибуток підприємств з 21 % до 19%;

-   збільшення з 1 січня мінімальної заробітної плати.

Обсяг дохідної частини бюджету встановлено в розмірі 1561577,0 тис.грн., у тому числі по загальному фонду – 1430807,3 тис.грн. та спеціальному фонду – 130769,7 тис.грн.

До дохідної частини бюджету по загальному фонду включено:

-                      доходи,  що враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів у сумі 661974,1 тис.грн.;

-                     доходи, що не враховуються при визначенні обсягів міжбюджетних трансфертів у сумі 153665,0 тис.грн.;

-                     субвенції з Державного, обласного бюджетів та бюджету Жовтневого району у загальній сумі 465757,3 тис.грн.;

-                     дотації вирівнювання, додаткова дотація на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів та дотація на компенсацію втрат міського бюджету в результаті надання державних пільг по платежах за землю підприємствам літакобудування та суднобудування, що одержуються з Державного бюджету в сумі 149410,9 тис.грн.

До дохідної частини бюджету по спеціальному фонду включено:

-                     податкові, неподаткові та власні надходження бюджетних установ у сумі 103003,0 тис.грн.;

-                     субвенції з Державного та обласного бюджетів на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг та на будівництво каналізації Залізничного селища та Старого інвалідного хутора у сумі 27766,7 тис.грн.

Обсяг видаткової частини міського бюджету затверджений у сумі 1557565,0 тис.грн., з них видатки загального фонду – 1424326,2 тис.грн. та спеціального фонду – 133238,8 тис.грн.  Із загального до спеціального фонду (бюджет розвитку) передається 2481,1 тис.грн.

Відповідно з вимогами Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» у бюджетній сфері передбачена в повному обсязі потреба в асигнуваннях з урахуванням запровадження нових розмірів мінімальної заробітної плати з 1 січня – 1147 гривні, з 1 грудня   - 1218 гривні на місяць. Крім того, заплановано встановлення посадових окладів працівникам, у яких вони менші за мінімальну заробітну плату, на рівні мінімальної заробітної плати, індексацію заробітної плати працівників відповідно до Закону України «Про індексацію грошових доходів населення». З метою зменшення грошового розриву між посадовим окладом працівника I тарифного розряду єдиної тарифної сітки і мінімальною заробітною платою Кабінет Міністрів України прогнозує підвищення посадового окладу працівника І тарифного розряду та встановлення його у такому розмірі: з 1 січня – 845 гривень,  з 1 грудня – 928 гривень на місяць.

Видатки на соціальну-культурну сферу (освіту, охорону здоров`я (з субвенцією,  що передається бюджету Жовтневого району), соціальний захист та соціальне забезпечення, культуру, фізкультуру і спорт) складають 1290879,4 тис.грн., з них по загальному фонду – 1259550,9 тис.грн., по спеціальному фонду – 31328,5 тис.грн.

На житлово-комунальне господарство виділено 87466,3 тис.грн., з них із загального фонду – 70567,4 тис.грн., із спеціального фонду – 16898,9 тис.грн. Видатки на транспорт, дорожнє господарство планується профінансувати  в обсязі 56889,0 тис.грн.

По бюджету розвитку на вирішення найважливіших проблемних питань міста заплановано освоїти видатки розвитку загальним обсягом 83142,1 тис.грн. з напрямками використання: капітальні видатки установ соціально-культурної сфери, реконструкція об`єктів, придбання будівель для розміщення закладів охорони здоров`я, капітальний ремонт житлового фонду, видатки на впровадження засобів обліку витрат та регулювання споживання води та теплової енергії, внески до статутних капіталів підприємств, що належать до комунальної власності міста, ліквідація підтоплення  Широкої Балки (будівництво дренажного колектора), будівництво пішохідного  мосту між містом та селищем ім.Горького, рятувальної станції в зоні відпочинку «Намив» та інші об’єкти. На пільгове довгострокове кредитування житлового будівництва молодим сім`ям та одиноким громадянам планується спрямувати 4012,0 тис.грн.        

 

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: