Мапа порталу

Відбулося перше засідання оновленої робочої групи з оптимізації структури виконавчих органів

У понеділок, 21 січня, в мерії відбулося перше організаційне засідання оновленої робочої групи з оптимізації структури виконавчих органів Миколаївської міської ради.

Як відзначила секретар міської ради Тетяна Казакова, 15 січня міський голова Олександр Сєнкевич вніс зміни до розпорядження про створення даної робочої групи у зв’язку з необхідністю оновлення її складу.

Головою робочої групи став Дмитро Лазарєв, директор департаменту з надання адміністративних послуг міської ради, заступником - секретар міської ради Тетяна Казакова.

- Моя особиста місія – стати містком між депутатським корпусом та чиновниками, щоб досягти консолідованого рішення та оптимізувати структуру виконавчих органів. Не збільшити чи зменшити, а  саме оптимізувати: позбавитися дублювання функцій, незайнятих вакансій, прибрати будь-які маніпуляції з економією фонду заробітної платні тощо. Ми повинні вибудувати у нас в Миколаєві модель, за якою вже працює вся Україна, - підкреслив Дмитро Лазарєв.

Також він поінформував, що до складу робочої групи увійшли 10 посадових осіб виконавчих органів міської ради та 10 депутатів. Кожну фракцію в міській раді представляють по дві особи, а також включено позафракційних депутатів.

У сьогоднішній зустрічі взяли участь директор департаменту міського голови Юлія Литвинова, в.о. директора юридичного департаменту Євген Юзвак, начальник відділу кадрів Наталія Кузьмичова, начальник відділу бухгалтерського обліку Ірина Щербакова, заступник директора департаменту економічного розвитку Олександр Курляк, а також депутати міської ради Олег Солтис, Наталя Горбенко, Павло Зоткін.

Під час організаційного засідання учасники окреслили завдання для наступної зустрічі. Так, Тетяна Казакова запропонувала наступного разу заслухати представника управління архітектури та містобудування міської ради стосовно доцільності реорганізації даного управління в департамент.

- Пропоную нарешті закрити цю тему. Запросимо на наступне засідання головного архітектора міста А.Цимбала, О.Нефьодова, представників «регламентної» комісії міськради, департаменту фінансів, - відзначила секретар міської ради.

Дмитро Лазарєв додав, що буде розроблено графік, відповідно до якого заслуховуватимуть керівників структурних підрозділів міської ради, та доручив керівнику відділу кадрів підготувати інформацію про вакансії у виконавчих органах міськради, які не були зайняті протягом року.  

Наступне засідання робочої групи відбудеться за два тижні.

Відділ інформаційного забезпечення департаменту міського голови

 

IMAGE FOLDER (/files/2019/1_2019/21122019)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: