Мапа порталу

У міськраді презентували програмне забезпечення для автоматизації документообігу в центрах надання адмінпослуг

Миколаїв продовжує вивчати кращі практики у сфері надання адміністративних послуг в інших регіонах України з метою впровадження найбільш ефективних методик та підвищення якість обслуговування городян. У середу, 26 вересня, в міській раді відбулася презентація програмного забезпечення, яке розробляється для використання в Центрах надання соціальних послуг «Прозорий офіс» у місті Харкові.

На зустрічі були присутні Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич, директор департаменту з надання адміністративних послуг Дмитро Лазарєв, начальник відділу стандартизації та впровадження електронного врядування Дмитро Канарський, директор КП «Міський інформаційно-обчислювальний центр» Євген Богаченко.

Представник групи компаній розробника Тетяна Якименко розповіла, що програмне забезпечення призначено для автоматизації документообігу в центрах надання адміністративних послуг та органах соціального захисту населення.

- Ми готові продемонструвати свої напрацювання у даному напрямку, функціонуючий  комплекс програмного забезпечення та сфери, які він охоплює. Наша розробка дозволяє в автоматичному режимі фіксувати всі звернення громадян, зберігати інформацію, яка потрібна для надання адмінпослуг. Комплекс охоплює 222 послуги, які надають в органах соціального захисту та біля 242 послуг ЦНАПу, - пояснила Тетяна Якименко.

За її словами, основною проблемою, яка виникла при автоматизації надання соціальних послуг, стало ведення обліку в ручному режимі. Фактично кожен прийом записується до журналу, і ці записи в подальшому ще й використовуються для створення статистики. Обслуговування громадянина навіть без прийняття будь-якого рішення займає близько години. Натомість розроблене програмне забезпечення дозволяє оптимізувати прийом городян та може бути інтегроване з іншими системами. На першому місці – якість та швидкість обслуговування населення.

Дмитро Лазарєв поцікавився дотриманням юридичних аспектів при відпрацюванні звернень громадян та якими документами врегульоване взаємовідношення з державним реєстром. У відповідь миколаївських фахівців запросили відвідати «Прозорий офіс» у Харкові та безпосередньо на місці оглянути організацію процесу надання послуг.  

Мер Миколаєва Олександр Сєнкевич відзначив, що найближчим часом робоча поїздка обов’язково відбудеться.

-  Ми вивчимо досвід використання даної програми на місці. Запросимо фахівців ЦНАПу, органів соціального захисту населення, представників депутатського корпусу, технічних працівників, - додав міський голова. – Усі сформовані пропозиції будуть винесені на розгляд та обговорення депутатів міської ради.

  

 Відділ інформаційного забезпечення міськради

 

IMAGE FOLDER (/files/2018/2018_9/26092018_4)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: