Мапа порталу

Олександр Сєнкевич виступив на агрологістичному форумі «Дніпро-Дунай-Чорне море»

У середу, 22 серпня, Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич взяв участь в агрологістичному форумі «Дніпро-Дунай-Чорне море», що протягом двох днів триватиме у Миколаєві.

Організатори форуму – ІА «АПК-Інформ» за підтримки Міжнародної фінансової корпорації (IFC), SwissConfederation, СП «Нібулон», Української зернової асоціації та Адміністрації морських портів України.

Серед учасників заходу керівник проектів IFC по Україні, Білорусі та Молдові Євген Осмокеску, радник з аграрної політики IFC Олег Нів’євський, генеральний директор СП «Нібулон» Олексій Вадатурський, директор «Дніпро Карго Лімітед» Віктор Соха, міський голова Херсона Володимир Миколаєнко, міський голова Вознесенська Віталій Луков.

Протягом першого дня роботи форуму присутні обговорили питання, пов’язані з розвитком зернового сектору Причорномор’я і, як наслідок, розвитком інфраструктурних проектів, включаючи річкові перевезення по Дніпру та Дунаю.

Мер Миколаєва Олександр Сєнкевич виступив з доповіддю щодо розвитку річкових перевезень, насамперед, звернувши увагу присутніх на вкрай негативний вплив діяльності портів на інфраструктуру Миколаєва.

-         Відвідуючи наше місто, кожен з вас помітив, у якому стані перебувають автошляхи. Можливо я єдиний міський голова, який вважає, що нашому місту сьогодні порти не потрібні. Майже 230 років тому Миколаїв був заснований як місто суднобудівників. Пізніше місто стало портовим та отримало від цього новий поштовх для розвитку. Сьогодні ж у нас є порти і внаслідок - лише проблеми. Кошти, які Миколаїв отримує, зовсім не покривають витрати на вирішення проблем від їх же діяльності, - заявив Олександр Сєнкевич. 

Олександр Сєнкевич поінформував, що незабаром у Миколаєві планують закрити для проїзду вантажівок мостові переходи, адже місто стоїть на порозі масштабних інфраструктурних проблем.  

- На даний час розробляється проектна документація щодо реконструкції Південнобузького мосту, його доведеться перекривати на досить тривалий час.  Аби запобігти виникненню надзвичайних ситуацій та продовжити термін експлуатації мостового переходу, вже по завершенню нинішнього аграрного сезону міська влада планує обмежити рух мостом для вантажного транспорту, - зазначив керівник.

Не лишив поза увагою Олександр Сєнкевич і наміри щодо передачі в концесію порту «Ольвія», що має на меті підвищення його вантажопотоку у п’ять разів.

-  Залізнична колія, що веде до цього порту, розділяє один з районів Миколаєва на дві частини. Тож є ризик, що у невідкладних ситуаціях, наприклад, при необхідності надання швидкої допомоги мешканцям, закритий залізничний переїзд перешкоджатиме проїзду автотранспорту.  Найближчим часом планую обговорити це питання з представниками Міністерства інфраструктури: доки не буде облаштовано альтернативний шлях сполучення - естакада тощо - місто Миколаїв не дасть можливості розвиватися портовій інфраструктурі у даному районі, - підкреслив міський голова.

Олександр Сєнкевич нагадав, що Миколаїв не отримує жодних відрахувань від портових зборів.

-  Ми знаємо, що Адміністрація морських портів України минулого року заплатила 8 млрд грн. дивідендів до державного бюджету. Що отримав Миколаїв? Нуль. Так само, як і Херсон, Вознесенськ та інші міста. Натомість, від діяльності портів наше місто має величезне навантаження: ми повинні відновлювати дороги, страждає наша екологія, що відображається на стані здоров’я містян. І це стосується всіх міст-портів. Я підтримую керівника СП «Нібулон» Олексія Вадатурського у тому, що в Україні  слід активно розвивати річкові перевезення. Це суттєво знизить вплив на інфраструктуру нашої країни. У Європі на річках утворюються затори, в нашому ж місті, якщо пройде судно, то це вже справжнє свято, - відзначив міський голова.

Відділ інформаційного забезпечення міської ради

 

IMAGE FOLDER (/files/2018/2018_8/22082018_4)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: