Мапа порталу

Миколаївський кол-центр «15-88» модернізують

Сьогодні, 1 червня, за дорученням Миколаївського міського голови Олександра Сєнкевича заступник мера Олександр Омельчук провів нараду щодо питання модернізації міського кол-центру «15-88» та створення міського ситуаційного центру.

В робочій нараді взяли участь депутати Миколаївської міської ради Андрій Яковлєв та Олександр Шанайца, директор комунального підприємства «Міський інформаційно-обчислювальний центр» Євгеній Богаченко, в.о начальника відділу інформатизації Миколаївської міської ради Дмитро Канарський, представники департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради, а також експерти у даній галузі.

Заступник Миколаївського міського голови Олександр Омельчук розповів, що важливим в організації роботи служби є не збільшення персоналу, а створення потужної організації, яка оброблятимеме кожен виклик, направляти сигнал в екстрені служби і інші відомства і надавати рекомендації жителям міста, які звертаються по допомогу.

Він запропонував для цього задіяти систему відеоспостереження, яка дозволить співробітникам центру відстежувати розвиток ситуації в режимі реального часу.

«Зараз громадяни звертаються до кол-центру 15-88, який підпорядковується департаменту ЖКГ за телефоном. Запис заявок проводиться тільки на папері. На власному досвіді я переконався, що актуальність цієї інформації, так само, як і можливості доступу до неї хоча б через три дні, вже втрачаються», — розповів Олександр Омельчук.

Як розповів в.о начальника відділу інформатизації Миколаївської міської ради Дмитро Канарський, Миколаїв має наразі 48 камер, у цьому році планується встановити ще близько 20. Але, щоб якісно «спостерігати» за містом, потрібно не менше тисячі камер.

Що ж стосується функції і можливостей оновленого колл-центру, то передбачається задіяти кілька каналів — здійснювати прийом не тільки телефонних дзвінків, але і повідомлень через спеціальні програми та месенджери.

Депутат Андрій Яковлєв порадив дати доручення виконавчим органам міської ради та комунальним підприємствам, щоб вони визначили перелік питань і проблем, з якими найчастіше до них звертаються.

Олександр Омельчук запропонував наступне засідання робочої групи зробити виїзним — провести його на базі служби 15-88 і розпитати її працівників про кількість, якість та зміст звернень, які найчастіше надходять, і про реагування працівників колл-центру по кожному з них. Це дозволить краще зрозуміти систему роботи, проблеми та завдання.

Департамент енергетики, енергозбереження та запровадження

інноваційних технологій Миколаївської міської ради

 

IMAGE FOLDER (/files/2018/2018_6/01062018_2)

 

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: