Мапа порталу

Олександр Сєнкевич провів робочу зустріч з представниками місії JICA: сторони обговорили кроки, які сприятимуть реалізації проекту будівництва об’їзного мосту через Південний Буг

У вівторок, 29 травня, Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич провів робочу зустріч з представниками місії компанії JICA – Kenji Isomoto, старшим технічним радником JICA, Kenjiro Torii, заступником директора департаменту JICA Europe, та членами дослідницької групи JICA. Зустріч була присвячена реалізації проекту будівництва мосту через Південний Буг.

Робочу групу, яка працюватиме над проектом з боку Миколаєва, на зустрічі представляли віце-мер Юрій Андрієнко, керівник комунального підприємства «ЕЛУ автодоріг» Наталя Горбенко, заступник директора департаменту ЖКГ Віталій Кузнецов, також був присутній представник Офісу із залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest на півдні України Дмитро Місюрьов.

Сторони обговорили подальші етапи роботи над проектом, зокрема, Олександр Сєнкевич підкреслив, що міська влада готова надати будь-яку допомогу, аби до будівництва об’єкту приступили якомога швидше.

Компанія  JICA планує провести додаткове дослідження для оновлення техніко-економічного обґрунтування проекту будівництва Миколаївського мосту за підсумками дослідження «Огляд даних про логістику та транспортну систему на півдні України».

Пан Kenjiro Torii повідомив, що основна мета проекту – знизити вантажопотік, який проходить через місто Миколаїв, а також розширити експорт вздовж Чорного моря. Найближчим часом пройдуть перемовини з Укравтодором, крім того, планується здійснити додаткові дослідження. Представник JICA нагадав, що у 2003 році було розроблено техніко-економічне обґрунтування проекту, у 2011 – здійснено попереднє дослідження, у 2017 році зібрано інформацію про логістику та транспортні системи, а поточного року планується провести додаткове дослідження.

-    Додаткове дослідження необхідно, адже останнє було проведено у 2011 році, - пояснив стан справ пан Kenjiro Torii. – Минуло 8 років,тож інформація застаріла. Процедура надання кредиту відображена у графіку. Якщо коротко, то ми відпрацьовуємо перший та другий етапи, це ідентифікація проекту та підготовчі роботи. При реалізації підготовчих етапів ми сподіваємося на підтримку міської влади.

Олександр Сєнкевич запевнив, що наше місто має успішний досвід роботи з міжнародними інституціями, наприклад, у рамках співпраці з Європейським Інвестиційним Банком по реконструкції очисних споруд МКП «Миколаївводоканал».

 - Цей проект тривалий час простоював, та за останні роки вдалося його активізувати. Представники міжнародної фінансової інституції приїжджали до Миколаєва та залишилися задоволеними ходом робіт. Сьогодні у нас є повне взаєморозуміння з центральними органами влади і ми реалізуємо проект хорошими темпами, - підкреслив мер Миколаєва.

Проводити додаткове дослідження у Миколаєві буде консалтингова компанія, яка отримала замовлення від JICA та є однією з найбільших компаній в Японії, що займаються будівництвом великогабаритних мостів. Головний консультант компанії  Makoto Itoi розповів, що попередні результати дослідження будуть готові вже у кінці серпня, у жовтні планують подати попередній звіт, а остаточні результати будуть представлені у грудні 2018 року.  

Пан Makoto Itoi розповів про проект, який планується реалізувати у Миколаєві.

-         За японськими стандартами, термін експлуатації мосту має бути сто років. Щоб досягнути такого результату, ми використовуватимемо новітні японські технології, будемо радитися з компетентними фахівцями. Миколаївський міст має допомогти зменшити затори на дорогах. Якщо буде збудований об’їзний шлях, навколо нього треба створити інфраструктуру, яка сприятиме економічному розвитку регіону. Це ми також передбачаємо при розробці проекту, - зазначив представник дослідницької групи.

При цьому він зазначив, що за відповідними розрахунками, за 30 років потужностей чотириполосного автошляху вже не вистачатиме, тож було б доцільно заздалегідь це продумати і одразу реалізувати шестиполосний мостовий перехід. Витрати на будівництво при цьому збільшаться лише на 10-15%.

Компанія JICA приділяє особливу увагу питанням безпеки при реалізації проекту.

-   Хоча деталі будівництва ще на стадії обговорення, ми пропонуємо використати збірні конструкції та суттєво зменшити обсяг роботи, який проводитиметься на самій конструкції мосту. Цей об’єкт може стати одним із символів України. Ми хочемо зробити так, щоб він гармонійно вписувався в навколишні мальовничі краєвиди, - сказав пан Makoto Itoi. – На даному етапі важливо визначити найбільш ефективний маршрут мосту, для чого ми використовуємо цілий ряд критеріїв, і в цьому нам необхідна допомога міської влади.

Сторони обговорили ймовірні варіанти розташування мосту, а також можливість організувати платний проїзд цим переходом.

-         Моя позиція як міського голови полягає у тому, що об’їзний міст має бути платним, - підкреслив мер. – Коли він буде збудований, ми закриємо проїзд великовантажного транспорту Інгульським та Південнобузьким мостами.

При цьому мер висловив готовність ініціювати зустріч за участю представників Мінрегіонбуду та прийняти в ній участь.

Олександр Сєнкевич подякував місії компанії JICA і зазначив, що даний об'єкт дуже важливий для Миколаєва.

- Про нього говорять вже багато років, але до реальних дій досі не перейшли. Сподіваюся, що наша подальша робота буде плідною і ми нарешті розпочнемо будівництво мосту. - зазначив мер. - Ми налаштовані працювати оперативно, процес буде прозорий та відкритий. Жодних інакших умов ми не ставимо

 

Відділ інформаційного забезпечення міської ради

 

IMAGE FOLDER (/files/2018/2018_5/29052018_5)

 

 

 

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: