Мапа порталу

Миколаївська міська рада запровадила електронний документообіг

Відповідно до доручення в.о. міського голови – секретаря міської ради Тетяни Казакової, з 3 січня 2018 року виконавчий комітет Миколаївської міської ради та виконавчі органи міської ради запровадили електронний документообіг через автоматизовану систему контролю і організації діловодства «Аскод».

Нагадаємо, що запровадження електронного документообігу у мерії у тестовому режимі розпочалося ще влітку 2017 року. Робота проводилася паралельно з використанням паперових носіїв.

21 грудня з метою підвищення ефективності й прозорості роботи Миколаївської міської ради та її виконавчих органів прийнято розпорядження в.о.міського голови-секретаря міської ради Тетяни Казакової щодо Порядку роботи з електронними документами та документами у сканованій формі.

Даним документом усіх керівників виконавчих органів Миколаївської міської ради зобов’язано забезпечити неухильне дотримання підпорядкованими працівниками нових форм роботи.

Днями у міській раді пройшов черговий практичний тренінг для співробітників виконавчих органів Миколаївської міської ради, у ході якого надані роз’яснення щодо складання та відпрацювання документів.

Розвиток системи електронного документообігу у виконавчих органах Миколаївської міської ради дозволить поліпшити взаємодію та координацію між підрозділами, сприятиме прозорості робочих процесів та значному підвищенню їх ефективності.

Крім того, Миколаїв подав заявку до Державного підприємства «Державний центр інформаційних ресурсів України» Державного агентства з питань електронного урядування України на включення міста до системи електронної взаємодії органів виконавчої влади, що дозволить обмінюватися документами між органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування в електронному вигляді із накладенням електронного цифрового підпису.

Відділ інформаційного забезпечення міської ради 

IMAGE FOLDER (/files/News/askod)

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: