Перший заступник директора департаменту з надання адмінпослуг Дмитро Лазарєв розповів про результати своєї роботи і плани на майбутнє
У п'ятницю, 1 грудня, перший заступник директора департаменту з надання адміністративних послуг Дмитро Лазарєв провів брифінг, під час якого розповів про результати своєї роботи і плани на майбутнє.
Як зазначив Дмитро Лазарєв, він планує регулярно проводити такі заходи для представників засобів масової інформації. Це потрібно для того, щоб налагодити стійкий зворотний зв'язок.
- Без такого зворотного зв'язку державний чи муніципальний менеджер через рутинну роботу може втратити свою мету, - додав перший заступник директора департаменту з надання адміністративних послуг.
Дмитро Лазарєв сказав, що планує удосконалити роботу очолюваного підрозділу міської ради шляхом автоматизації процесів. Для цього оновлюється необхідна техніка.
- До 14 грудня 2017 роки ми плануємо придбати планшетні швидкодіючі сканери, необхідні для того, щоб перенести усі паперові бази даних в електронний вигляд. На даний момент вже виконано завдання з придбання станцій для оформлення і видачі паспорта громадянина України, а також з обладнання дитячої кімнати, де молоді батьки можуть зручно розташуватися, - сказав Дмитро Лазарєв.
Крім того, вже отримані практично всі узгодження, необхідні для затвердження нового переліку адміністративних послуг.
- Це дає нам можливість найближчим часом винести на сесію міської ради питання про затвердження цього переліку, і працювати по новому переліку адміністративних послуг, - зазначив Дмитро Лазарєв.
Також зараз проводиться робота щодо децентралізації надання адміністративних послуг: «Для цього ми залучаємо усі районні адміністрації, де люди можуть отримати необхідні довідки».
Він звернув увагу на те, що департамент з надання адмінпослуг вже поповнив міський бюджет на 2 млн.грн. А в наступному році завдяки наданню нових послуг ця сума повинна помітно збільшитися.
За його словами, планується, що сервісний центр Міністерства внутрішніх справ в Миколаївській області передасть департаменту з надання адміністративних послуг міської ради низку функцій. Це, наприклад, обмін водійських посвідчень, а також видача водійських посвідчень міжнародного зразка. Крім того, найближчим часом в Центрі надання адмінпослуг будуть видавати довідки про відсутність судимості, така послуга буде надаватися безкоштовно.
- Також ми будемо проводити реєстрацію нових транспортних засобів. Чому тільки нових? Тому що у цьому випадку не потрібні експерти з оцінки вартості транспортних засобів. Крім того, ми проводимо переговори для реалізації проекту електронного суду. Ми зможемо отримувати інформацію, запитувану громадянином по справі, яка стосується його особисто - витримки, роз'яснення, рішення, виконавчі листи, терміни виконання судових рішень тощо, - сказав Дмитро Лазарєв.
Відділ інформаційного забезпечення міської ради