Депутати міської ради вирішуватимуть долю асфальтового заводу
У понеділок, 27 листопада, депутати міської ради побували на асфальтовому заводі, який розташований в Горохівці, щоб ознайомитися зі станом справ і визначити його подальшу долю. Відвідали цього ветерана асфальтової справи Ігор Копійка, Сергій Карцев, Євген Римарь, Олексій Лєпішев, Сергій Шульгач, а також начальник управління комунального майна Юрій Гавриш і директор КП «ЕЛУ автодоріг» Наталя Горбенко.
Завод був побудований в 1979 році, й розрахований він на виробництво 25 тонн асфальту на годину. З 2007 р. по 2009 р. перебував в оренді у міста, а у 2009 році куплений разом з асфальтоукладачем і 2 катками. Це давало можливість здійснювати ремонт дорожніх артерій Миколаєва.
На даний момент завод простоює. Адже він морально застарів. На заводі відсутній вузол подачі мінпорошку, немає там і автоматизованої лінії завантаження і дозування інгредієнтів. Крім того, його ресурс також наближається до граничних показників. Усі ці проблеми не дають можливість виробляти асфальт потрібної якості.
Ситуація, що склалася навколо асфальтового заводу, погиршує фінансові показники КП «ЕЛУ автодоріг», на балансі якого знаходиться об'єкт. Адже його консервація щорічно обходиться підприємству в 250 тис.грн.
У цей день для розробки плану дій депутати відвідали завод, після чого вирушили на «ЕЛУ автодоріг», де провели мозковий штурм.
Як стало відомо в ході заходу за попередніми підрахунками для модернізації заводу необхідно близько 2,5 млн.грн. Але навіть у разі успішної реалізації проекту з реконструкції об'єкту, немає гарантій, що завод буде затребуваний в повній мірі - за останній час конкуренція на асфальтовому ринку значно зросла, тому ще одному гравцеві там буде складно міцно зайняти свою нішу.
За словами директора КП «ЕЛУ автодоріг», для асфальтового заводу знаходили потенційних покупців, але до сих пір ні від кого згоди на його придбання не надійшло.
- Для того, щоб прийняти системне рішення, необхідно провести детальний аналіз, вказавши, яку вигоду може отримати громада від заводу, а також його мінуси з точки зору економіки. Після цього ми зможемо робити висновок і давати конкретні рекомендації, - сказав Сергій Карцев, зазначивши, що це питання необхідно вирішити до початку 2018 року.
На думку депутата, є два варіанти вирішення проблеми: модернізувати завод або ж перепрофілювати його. Сергій Карцев звернув увагу на те, що майданчик, на якому розташовано завод, має певний потенціал. Там є підстанція на 40 кіловат, під'їзні шляхи. Тому в разі, якщо буде недоцільно відновлювати роботу заводу, необхідно розглянути можливість розміщення там нового виробництва.
- Майданчик з підстанцією в 40 кіловат - це потужний стимул для розвитку будь-якого виробництва, - зазначив Сергій Карцев.
Цю ідею підтримав Ігор Копійка, який підкреслив, що необхідно також вирішити питання з земельною ділянкою, яка на даний момент не належить КП «ЕЛУ автодоріг».
Погодився з такою пропозицією й Євген Римарь.
- Я за збереження робочих місць, - сказав депутат.
У підсумку було прийнято рішення підготувати SWOT-аналіз, щоб, виходячи з нього, формувати пропозиції про подальшу долю асфальтового заводу.
Відділ інформаційного забезпечення міської ради