Мапа порталу

“Стороння організація буде працювати лише з боржниками, які понад три роки не сплачували за спожиті послуги”, - Миколаївводоканал пояснив чому на підприємстві звернулися до колекторів

Повернення боргів за надані послуги – це пріоритетний напрям в діяльності МКП «Миколаївводоканал». Станом на 22 серпня заборгованість громадян перед підприємством становить майже 52 мільйони гривень. І саме через боржників МКП «Миколаївводоканалу» страждає вся громада міста. 

Про це МКП "Миколаївводоканал" повідомив на своїй офіційній сторінці в Facebook.

- Треба розуміти, що недоплачені боржниками кошти не дають змогу підприємству в повному обсязі виконувати роботу з оновлення та підтримки у належному стані водопровідних мереж та мереж водовідведення. Їх борг перед підприємством – це наші збитки, які ми маємо перекривати за рахунок коштів з місцевого бюджету. Таким чином, ця ситуація впливає на всю громаду міста. Рішення про залучення до роботи з боржниками сторонньої організації не було прийнято спонтанно і стало вимушеним кроком, адже внутрішніх ресурсів підприємства недостатньо, аби якісно та кількісно вирішити проблему боргів. Тим паче, що в арсеналі співробітників «Миколаївводоканалу» немає таких важелів впливу на боржників як, наприклад, у енергетиків, тому доводиться шукати альтернативні методи, - йдеться у повідомленні.

На "Миколаївводоканалі" підкреслюють, що стороння організація буде працювати лише з боржниками, які понад три роки не сплачували за спожиті послуги.

- Протягом всіх цих років у них була можливість звернутись до «Миколаївводоканалу» та реструктурувати свої борги. Однак одиниці з цих абонентів нею скористалися. За липень-серпень 2017 року контролери абонентського відділу рознесли 5221 звернення до боржників на загальну суму боргу більше 10 мільйонів гривень. В результаті було укладено договорів реструктуризації лише на 0,005 % від суми заборгованості, - повідомляє "Миколаївводоканал".

Крім того, як зазначається у повідомленні практика залучення сторонньої організації до роботи з боржниками не є новою та була впроваджена на підприємстві ще в 2006 році. 

- Користуючись нагодою, звертаємося до депутатів міської ради та засобів масової інформації, які підійняли дане питання. Спочатку ви критикуєте підприємство за те, що воно лідер серед КП по боргам. А вже за декілька днів критикуєте за те, що підприємство працює над тим, аби вирішити дану проблему. Це наштовхує на певні думки стосовно ваших справжніх намірів.

 

 

IMAGE FOLDER (/files/News/22082017_3)

 

Відділ інформаційного забезпечення міської ради


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: