Місяць роботи Центру надання послуг споживачам "Миколаївоблтеплоенерго": короткі підсумки
Минув місяць з моменту відкриття Центру надання послуг споживачам ОКП "Миколаївоблтеплоенерго". За цей час чимало абонентів завітали до Центру аби отримати консультації щодо тарифів та нарахувань, оплати за послуги з теплопостачання, переоформлення особового рахунку, умов заключення договору реструктуризації тощо.
У червні фахівці ОКП "Миколаївоблтеплоенерго":
- надали 2532 телефонних консультації;
- переоформили 232 особових рахунки;
- уклали 15 договорів реструктуризації заборгованості;
- надали 37 довідок про стан рахунку.
На підпріємстві зазначають, що основна мета - якісне обслуговування, аби абоненти могли швидко й комфортно отримати всю необхідну інформацію та вирішити важливі питання.
Для комплексного підходу до обслуговування споживачів у Центрі також організовано прийом представників ПрАТ "Миколаївська ТЕЦ".
Графік роботи:
Пн-Чт: 08:00-17:00
Пт: 08:00-16:00
Обідня перерва: 12:00-12:45