Мапа порталу

Місяць роботи Центру надання послуг споживачам "Миколаївоблтеплоенерго": короткі підсумки

Минув місяць з моменту відкриття Центру надання послуг споживачам ОКП "Миколаївоблтеплоенерго". За цей час чимало абонентів завітали до Центру аби отримати консультації щодо тарифів та нарахувань, оплати за послуги з теплопостачання, переоформлення особового рахунку, умов заключення договору реструктуризації тощо. 

У червні фахівці ОКП "Миколаївоблтеплоенерго":

  • надали 2532 телефонних консультації;
  • переоформили 232 особових рахунки;
  • уклали 15 договорів реструктуризації заборгованості;
  • надали 37 довідок про стан рахунку.

На підпріємстві зазначають, що основна мета - якісне обслуговування, аби абоненти могли швидко й комфортно отримати всю необхідну інформацію та вирішити важливі питання.

Для комплексного підходу до обслуговування споживачів у Центрі також організовано прийом представників ПрАТ "Миколаївська ТЕЦ".

Графік роботи: 

Пн-Чт: 08:00-17:00

Пт: 08:00-16:00

Обідня перерва: 12:00-12:45

image


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: