УВАГА!
СПОЖИВАЧАМ ПРО АКЦІЙНІ ТОВАРИ
Реклама оточує нас у будь-який час та у будь-якому місці. Її сучасні прояви дивують та захоплюють, а для цього виробники реклами працюють над тим, щоб робити рекламу яскравішою, сучаснішою, креативнішою. Це й не дивно, оскільки реклама є найдієвішим інструментом впливу на людей при продажу того чи іншого продукту або послуги.
У сучасній роздрібній торгівлі великі супермаркети, магазини та інші заклади зі значним вибором товарів та послуг все частіше звертаються до такого методу залучення покупців, як надання всіляких торгових знижок. Напередодні новорічних свят дедалі частіше зустрічається подібний підхід рекламодавців до створення рекламного сюжету.
Основною метою надання знижок є:
- привертання уваги покупців до певної торговельної марки, до товаровиробника або до підприємства торгівлі;
- згладжування падіння сезонного попиту на ринку товарів (робіт, послуг) у період низької купівельної активності;
- скорочення до мінімально можливого рівня товарних запасів, схильних до впливу моди, товарів, що не мають активного попиту та товарів зі строком зберігання (придатності, реалізації), що закінчується;
- реалізація дослідних моделей і зразків товарів з метою ознайомлення з ними споживачів.
Питання оформлення реклами про знижки на товари згідно з чинним законодавством на сьогодні залишається актуальним, адже недотримання відповідних вимог можуть вводити в оману споживачів.
Слід зазначити, що відповідно до частини 4 статті 8 Закону України «Про рекламу», є певні вимоги щодо розповсюдження даної рекламної інформації, реклама про зниження ціни на товар, про розпродаж повинна містити відомості про:
- місце проведення розпродажу;
- дату початку і закінчення дії знижки ціни на товар, розпродаж;
- співвідношення розміру нової ціни до попередньої ціни реалізації товару або про розмір знижки.
В аудіальних медіа така реклама повинна містити зазначення джерела інформації, з якого можна дізнатися про умови надання знижок або проведення розпродажу.
З метою споживання якісної реклами, у разі виявлення застосування подібного контенту на рекламоносіях, розповсюджених територією Миколаївської області, звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою: пр. Центральний, 288, м. Миколаїв, 54003; е-mail: [email protected]
Департамент економічного розвитку
Миколаївської міської ради