Мапа порталу

Солодка візитівка Миколаєва: як місцевий бізнес популяризує наше місто

Миколаївський бізнес навіть у важкі часи повномасштабного вторгнення намагається розвиватися та популяризувати наше місто. Гарним прикладом цього є миколаївська мережа з виробництва та продажу напівфабрикатів “Галя Балувана”, яка виготовляє солодку візитівку міста - торт з емблемою Миколаєва. 

Ідею торта виношували довго, розповідають власники мережі. Шукали автентичні місцеві рецепти, з якими б асоціювалося наше місто. Але у давні часи в нашій місцевості торти не користувалися популярністю, тому вирішили заміксувати локальні інгредієнти з сучасною рецептурою. Так і виник мусовий торт з шоколадним бісквітом брауні, мусами із білого та чорного шоколаду, хрустким праліне з волоського горіху та вишневим компоте. Десерт прикрашає велюр з білого шоколаду та блакитним написом “Миколаїв”.

“Щоразу, як ми приїжджали до Києва, купляли там Київський торт. І нам стало образливо, що немає нічого подібного, що можна було б привезти з Миколаєва. Дуже хотілося, щоб наше місто теж мало солодку візитівку, яку можна привезти друзям чи рідним. Тим паче, що через війну багато миколаївців були вимушені покинути рідне місто. І нам дуже приємно, що наразі є можливість привезти їм шматочок Миколаєва”, - розповіла власниця миколаївської мережі “Галя Балувана” Ольга Андреєва.

І щоб торт напевне асоціювався з містом, власники вирішили прикрасити його логотипом Миколаєва з брендбуку, який був подарований місту нашими бізнесменами. Адже саме ця емблема і є візитівкою нашого міста. 

“Навіть зараз, в умовах війни, наш малий і середній бізнес виготовляє нові продукти та поширює їх на ринку. Зокрема одним з них є торт, розроблений мережею “Галя Балувана”. Вони використали логотип, який був подарований місту місцевими бізнесменами. Брендбук нашого логотипу розміщений на сайті. Всі права належать міській раді і вона затвердила положення про його використання. Всі бажаючі можуть використати цей логотип для популяризації нашого міста на безкоштовній основі”, - зазначила директорка департаменту економічного розвитку Тетяна Шуліченко

Власники мережі відзначають, що торт “Миколаїв” користується шаленою популярністю в містян. Він лідер продажів серед усіх тортів миколаївської мережі. Тому, якщо ви думаєте, що привезти друзям з Миколаєва або чим пригостити гостей з іншого міста, - беріть ідею на замітку. Смачно, символічно та підтримує місцевий бізнес.

 

IMAGE FOLDER (/files/2024/December2024/17122024)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: