Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців
Як відпрацьовано заявки містян з 1 до 7липня 2024 року
За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 150 звернень від миколаївців.
Вони стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, обрізки дерев, благоустрою, вивозу сміття, стану житлового фонду, пасажирських перевезнь тощо.
За тиждень комунальники виконали 157 заявок.
Відпрацьовано:
41 звернення щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
32 - щодо аварійних дерев;
23 заявки щодо проблемних питань у житловому фонді;
17 заявок, що стосуються благоустрою;
11 звернень відносно вивозу сміття;
10 звернень відносно пасажирських перевезень;
8 зверненнь щодо ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів;
7 - щодо стану інженерних комунікацій;
8 – інші питання
Як подати заявку
1. Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.