Мапа порталу

Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців

Як відпрацьовано заявки містян з 1  до 7липня 2024 року

За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 150 звернень від миколаївців.

Вони стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, обрізки дерев, благоустрою, вивозу сміття, стану житлового фонду, пасажирських перевезнь тощо.

За тиждень комунальники виконали 157 заявок.

Відпрацьовано:

41 звернення щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;

32 - щодо аварійних дерев;

23 заявки щодо проблемних питань у житловому фонді;

17 заявок, що стосуються благоустрою;

11 звернень відносно вивозу сміття;

10 звернень відносно пасажирських перевезень;

8 зверненнь щодо ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів;

7 - щодо стану інженерних комунікацій;

8  – інші питання

Як подати заявку

1. Телефонуйте за номерами: 

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook 

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: