Мапа порталу

Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців

Як відпрацьовано заявки містян з 10 до 16червня 2024 року

За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 161 звернення від миколаївців.

Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: обрізки дерев, водопостачання та каналізації, благоустрою, житлового фонду, вивозу сміття, ремонту доріг і внутрішньоквартальних проїздів тощо.

Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.

За тиждень комунальники виконали 125 заявок.

Відпрацьовано:

  • 33 звернення щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
  • 23 - щодо аварійних дерев;
  • 21 заявка, що стосуються благоустрою;
  • 14 заявок щодо проблемних питань у житловому фонді;
  • 10 - відносно вивозу сміття;
  • 8 звернень щодо ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів
  • 5 заявок, що стосуються відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;
  • 2 - щодо дотримання санітарних норм;
  • 2 заявки щодо надання адміністративних послуг;
  • 7  – інші питання

Як подати заявку

1. Телефонуйте за номерами: 

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook 

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: