Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців
Як відпрацьовано заявки містян з 10 до 16червня 2024 року
За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 161 звернення від миколаївців.
Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: обрізки дерев, водопостачання та каналізації, благоустрою, житлового фонду, вивозу сміття, ремонту доріг і внутрішньоквартальних проїздів тощо.
Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.
За тиждень комунальники виконали 125 заявок.
Відпрацьовано:
- 33 звернення щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
- 23 - щодо аварійних дерев;
- 21 заявка, що стосуються благоустрою;
- 14 заявок щодо проблемних питань у житловому фонді;
- 10 - відносно вивозу сміття;
- 8 звернень щодо ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів
- 5 заявок, що стосуються відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;
- 2 - щодо дотримання санітарних норм;
- 2 заявки щодо надання адміністративних послуг;
- 7 – інші питання
Як подати заявку
1. Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.