Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців
Як відпрацьовано заявки містян з 29квітня до 5 травня 2024 року
За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 140 нових звернень від миколаївців.
Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: стану дерев, благоустрою, водопостачання та каналізації, вивозу сміття, ремонту доріг і внутрішньоквартальних проїздів, пасажирських перевезень, житлового фонду тощо.
Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.
За тиждень комунальники виконали 146 заявок.
Відпрацьовано:
- 34 звернення у сфері благоустрою;
- 28 – щодо вивозу сміття;
- 22 заявки щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
- прибрано 17 аварійних дерев;
- 10 звернень щодо відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;
- 9 - щодо проблемних питань у житловому фонді,
- 9 звернень щодо стану доріг;
- 6 заяв відносно пасажирських перевезень;
- 11 – інші питання
Як подати заявку
Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
1. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
2. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
3. Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.