Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців
Як відпрацьовано заявки містян з 8 до 14квітня 2024 року
За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 129нових звернень від миколаївців.
Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: благоустрою, водопостачання та каналізації, інженерних комунікацій, пасажирських перевезень, вивозу сміття, ремонту доріг, внутрішньоквартальних проїздів, житлового фонду тощо.
Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.
За тиждень комунальники виконали 98 заявок.
Відпрацьовано:
- 27 звернень у сфері благоустрою;
- 21 заяв щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
- прибрано 10 аварійних дерев;
- 7 звернень щодо відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;
- 4 - щодо проблемних питань в житловому фонді,
- 2 звернення щодо адміністративних послуг,
- 1 заявка щодо надзвичайних ситуацій,
- 26 – інші питання
Як подати заявку
1. Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.